Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.07.2022 in all areas
-
2 точкиhttps://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=3959796&cc=1434517&pt=13824&jsn=29 Налазвай те ;). Това ми е комплекта, цената + 250 лв. (транспорт+митници, ддс, мито, когато долара беше 1.70 лв.
-
2 точкиОт "D" към "М" само буташ лоста към теб и си в играта, после като се кротнеш ;), пак го буташ надясно и той си отива на "D"
-
2 точки
-
1 точка
-
1 точкаТова ме подсети за вица за Кубрат и пръчките... Та: Събрал ги, показал снопа и им казал да опитат да го счупят. Пробвал Аспарух, не успял, след него Котраг, Алцек, Кубер... И всички - нъц. Накрая дошъл ред на най-големия - Батбаян. Оня грабнал снопа , сложил го на коляно и изпочупил всичко Кубрат побеснял: "Ех Батбаяне, тъпак си беше, тъпак си остана, само дето заякна !"
-
1 точкаАми като правих поръчката, нямах избор с какво ги пращат, просто ми пишеше цената за транспорт. Иначе до мен ми ги докара DHL защо ги ползвах и за митническите работи и тн.
-
1 точкаКолеги, на скоро сложих предни дискове и накладки EBC, поръчани от представителството им в Бг и цената беше чудесна...
-
1 точка@Tqnata Може да пробваш всичко за което се сетиш. Ако не е заложено в безопасният алгоритъм на кутията, тя просто няма да изпълни командата ти. Между нея и теб няма твърда връзка. Всичко минава през компа.
-
1 точкаДнес си взех поръчката от куриера. Всичко е точно, както винаги!
-
1 точкаИ аз съм за София, ако ще е за един ден. Защо не направим една анкета? Ако говорим за един ден, без нощувка със сигурност ще има колеги за които София е удобна локация и други за които не е. Няма как да е удобно за всички, въпроса е колко хора биха дошли в София и колко са за Жребчево.
-
1 точка40 хил км на газ с е много проверете ги ,на 25 хил км е добре тачно сега. Това ще ви покаже дали трябва да се прави по рано от 25 хил км.
-
1 точкаНе точно,става въпрос за друг акумулатор виж това,дано се разминеш само с о пръстен.
-
1 точкаPower stop, 4 диска с накладки, разработвах ги 250-300 км с плавни спирания. Вече 5000 км, нито са криви, нито свирят.
-
1 точка
-
1 точкаДобро утро, взех колата, в крайна сметка излезе късата клечка, и компресорът беше заминал, та смених целият комплект. Та да се знае, като започне дори за малко да спира да духа студено, да имате едно на ум да се направи проверка веднага. При мен не след дълго излезе и шум и явно беше вече късно. Колата сега е ок, няма шумове, ще се наблюдава, не съм карал още много. Сервизът е в Левски, до Билата на 8ми Приморски, който се интересува повече може да ми пише на лични. Доволен съм, момчетата си знаят работата, мисля, че бях чел и други колеги са посещавали за същия проблем. Поздрави
-
1 точка
-
1 точкаНа какво се дължи това притрисане, след като на съединителя му няма нищо
-
1 точка
-
1 точкаВ ляво Fuchs Titan Supersyn Longlife 5W-40 (отработка на 10хил.км.), в дясно Addinol Super Light 0540 5W-40 (свежо). И двете масла са на хидрокрек база (group III) и имат осъвременен противоизносен пакет присадки. Addinol е с малко по-висок работен вискозитет. Основната разлика между двете е пакетът присадки. Addinol е с повече молибден и много магнезий, по-малко калций и без бор. Има и малко повече сулфатна пепел. Fuchs ми изглежда с по-балансиран противоизносен пакет присадки и е с по-малко сулфатна пепел. Това не значи, че е по-лошо масло! Отработката на Fuchs показва много добри резултати за 10 хил.км. пробег. За съжаление не можах да намеря отработка на съвременната рецептура на Addinol, за сравнение. Моля и @emod да си каже мнението. Не може да ги "връзваме" само с ILSAC. В Европа са "вързани" с ACEA. Може да избираме и по двете спецификации. ILSAC, 50/50 - градско/извънгр., и с оглед на не голямото количество масло, което събира тоя двигател, ресурс 150 - 175 моточаса или около 6 - 7хил. км.
-
1 точкаЗдравейте, нов съм във форума просто искам да споделя, че въпросното реле G8HL-H71-12VDC което запуска климатика има достъпен и много добър еквивалент на BOSCH под номер 0986АН0 090, цена около 12 лв. . Проблема с оригиналните вложени в колата е, че капсуловката им пропуска навлиза въздух и кислорода окислява контактите на релето. Местен тарикат занимаващ се с климатици се опита да ми сложи обикновено реле /за 20лв като същото не струва повече от 3,50 лв./. Внимавайте с тези земени защото оригиналното и това на Бош имат паралелен резистор от 1 кило ом на бобината предпазващ от обратното напреженение, което достига пиково до около 100 волта при изключване на релето. Това може да доведе до изгарянето на биполярния транзистор, който управлява релето и се намира в т. нар. компютърно управление. Еквивалелнтното съпротивление на бобината с паралелния резистор е 120 ома, и е важно да се запази тази стойност, защото то определя и тока който протича през управляващия транзистор. Вариант на замяна е и реле с обратен диод, който много по-добре подтиска обратното напрежение, но съответно екввалентното съпротивление на подобни релета е около 97 ома, точно тази разлика ме накара да сложа отново реле с резистор, защото реле с диод би пуснал по-голям ток на управляващия транзистор и има вероятност да го повреди.
-
1 точкаЗдравей Videnov-CRV, На предната страница ще видиш подробна информация по проблема с профилактиката на климатика. От това, което си написал, Не става ясно какво е обслужвано в твоя климатик ? Ако само са проверили налягането на фреона и за липса на течове - не е достатъчно, а съдейки по 2007-ма си над 160-170 Х км. Ако не си направил пълна профилактика в т.ч. смяна на лагера на бобината - значи нищо не е направено! За спокойствие - лагера се сменя на всеки 60-70 хиляди ! Препоръчвам ти да го смениш(за да спасиш оригиналния компресор) - това е хроничния проблем на климатика на ХОНДА -CRV - така де - слабото място, за което навсякъде пише. В противен случай го рискуваш и ще береш ядове големи. Превантивно го смени, бобината да се провери и котвата(притискателя) да се освежи(по нея се набира много ръжда) или също замени. Така ще подобриш работата на шайбата на климатика - и ще минеш възможно "най-тънко". Успех !
-
1 точкаДа споделя и аз. Не е задължително лагера да е наранил толкова много оста (буксата) на компресора. А и да има рани, могат да се попълнят с разни лепила, да не правя реклама. Със сигурност оригиналния компресор е добър, но все пак си остава стар и износен след 13-15г. На 150К - Юли 2019, тъкмо тръгнали на почивка, се чу познатия шум (тогава ми се стори че половината двигател иска да се изсипе на пътя), Кансел на почивката и почваме търсене - но понеже бързам, ми сменят само лагера на шайбата на компресора, което е по принцип и най-правилното. Това беше преди година.. Тия дни пак се почна едно хърррр и си казах - лагера пак ще е. Реших да се пробвам сам + един приятел - откъм дясното предно колело, благодарение на видеата в мрежата. Не е трудно, но трябват някои инструменти, различни от тези в багажниците. След като махнах ремъка реших да врътна останалите ролки и се оказа, естествено, че още 2 са зле(обтяжна и паразитна). Паразитната е пластмасова и е около 20лв, но обтяжната е 40 афтърмаркет(менте). Тва е с лагерите в тях естествено. Аз обаче пак бързам и вземам само паразита, а за обтяжната почвам да търся лагер, понеже я има , но с доставка за утре, а аз съм разчекнал колата и не ми се чака. Лагера за климатичната ролка е 40лв що годе добър, а за обтяжната 20лв. Ремъка ми не беше сменян досега(160К) и реших, че сега или никога - 50лв Континентал. Ролката на климатика беше крива, а шийката на компресора беше замазана понеже при предишната смяна на лагера, човека се е учил не само как се сменя лагер на клима шайба ЦРВ, а как се сменя лагер по принцип, и е прецакал както лагера, така и шайбата... Смея да твърдя , че знам как се сменя лагер и сега карам вече 2000км с крива шайба и наранена шийка на компресора. Няма шум, а шайбата си е била крива и преди година, както и наранената шийка… Естествено, може да се очаква всеки момент авария, но смятам да сменя кривата шайба и мисля, че ще е достатъчно. Този път не смених шайбата на климатика , понеже не намерих да се предлага само шайба, а само в комплект с бобина и диск и то за утре, а бобината и диска си бяха добре. Най-ниска цена за комплекта в БГ е от големите сайтове и излиза 110лв, но се чака доставка от Германия, а аз, както споменах исках да приключа за един ден. Малко след като взех всички лагери разбрах, че мога да го намеря за 2ч. от склад в БГ за 130лв, но ми беше писнало и исках да експериментирам. В заключение: Чуете ли шум откъм двигателя и установите, че е от климатика, изберете една от следните опции: 1. Имате пари и не ви се занимава понеже сте пич – идете в оторизиран сервиз на ХОНДА и се изръсете 2000-3000лв за нов компресор с труд и части. В оторизиран сервиз нямат право да сменят части на компонент, а само целия – тоест ще ви сменят компресора, независимо, че само шайбата е за смяна. За това си има смисъл и причини, но те не са интересни за 95% от четящите този форум/пост. 2. Имате пари но сте стиснат – идете в сервиз за климатици и платете за компресор с неясен произход и труд - около 1000лв. Не забравяйте, че при смяна на компресор се източва Фреона, а после се налива обратно, което се таксува. 3. Нямате много пари, но искате нещата да са издържани – идете в сервиз за климатици и платете около 300-500 лв да ви сменят комплект шайба(с лагер), бобина и диск, като при това е най-добре да ви се източи Фреона и свали компресора, за да може да се демонтира най-безболезнено шайбата, без да се нарани шийката на компресора. Така ще се набие новата шайба на шийката по (да се надяваме ) правилен начин и после се пълни с фреон и всичко е ОК. 4. Нямате пари, и ви се занимава – купете си лагер за шайбата и си го сменете сами. Лагера е от 20 до 50лв в зависимост от марката. Ако сте късметлии ще успеете през дясното предно колело, ако не, сваляте предната долна кора и демонтирате компресора от четирите болта да виси на шланговете, за да успеете да свалите шайбата със скоба. Наздраве и дано съм бил полезен
-
1 точкаВсеки си решава какво, кога, и дали да сменя. Филтъра с доставката е около 70лв. Този филтър не е там за красота, и щом е филтър значи филтрира, а щом филтрира значи има какво да филтрира. След като автомобила е на над 100 000км., дали не е насъбрал гняс в този филтър, при положение че маслото на скоростите сменя голям диапазон на градусите, поради което си сменя и качеството. Явно е сметнато, че има отпадък който трябва да се филтрира, с цел по-дълъг живот на кутията.
-
0 точки
-
0 точкиЗа "обслужване" се сменя само маслото, филтъра не влиза в т.нар. "обслужване". Когато кутията има проблем и трябва да се сваля/ремонтира/прегрявана е (примерно), тогава се сменя и филтъра. Това, че някой е решил да си го смени... друг може да реши, че е най-добре цялата скор. кутия да смени... или направо цялата кола. Но това не е меродавно.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00