Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.06.2022 in all areas

  1. 2 точки
    И на мен ми излезе около 120лв., но с ремонта на тръбата+ допълване, тава преди 3г. 1кг.фреон R134а гледам струва от 36-70лв. според разфасовката. За японките не знам, но на английския Сивик 6 климатика е повече от добър.
  2. 1 точка
    Преди да стане трети юни,нека си спомним за ВТОРИ ЮНИ! ПОКЛОН ВЕЛИКИ БЪЛГАРИНО!
  3. 1 точка
    И при очилата с поляризация има недостатъци... YouCut_20220602_171238675.mp4
  4. 1 точка
    Аз поръчвам частите от няколко сайта https://www.ebay.com/ - търся по парт номер https://www.rockauto.com/en/catalog/ - от тук съм поръчвал няколко пъти като рекорда за доставка беше 3 дни (обикновено е 1 седмица с DHL) От https://www.acurapartswarehouse.com/ не съм поръчвал защото нещо не ми излиза опцията за доставка до България.
  5. 1 точка
    И моя ми се струваше слабичък, след като спря нацяло разбрах че хич не е бил слаб. Баща ми кара пасат от 2016 е той е слаб, по-точно тръгва бавно. От VW казаха, че това са новите климатици "ЕКО", иска поне 3-4 км каране за да духне хубаво студено. Но това е друга тема. Аз съм пробвал с такъв спрей, премахва лишите миризми нищо повече, но предварително смени филтъра на купето. Забравих да ви попитам 120 лева нормална цена ли е за напълване на климатика на хондата ? Струва ми се много.
  6. 1 точка
    Прикачвам клип, в който са описани 5те най-често срещани проблеми при трета генерация на ЦР-В. Номер 3 е моторчето на чистачките, което ме навежда на мисълта, че може и при теб проблема да е в съответното моторче. Като симптоми се посочват точно, че понякога, когато искаш да включиш чистачките те изобщо не се включват или се включват, а в последствие не могат да се спрат.
  7. 1 точка
    Преди два дни видях един хибрид до НСА. Има някакъв и в Юби-Ко съм чувал, но не знам кой двигател е. Ако успея да вкарам моя в пътя до Август, няма да си първия в София с такъв ти. За България - имаше черен 2-ка туринг на много приемлива цена (под 50 хиляди лева) в Бургас, но от доста време го няма. Само някакви 1.5-ци. Нас комплименти ни не трябват. Ние си го знаем, че марката е убава
  8. 1 точка
    Вероятно проблема е в самия мотор корпус -там има едни пластини които се въртят и правят проблеми ,но колегата не е споделил какъв всъщност е проблема ,за да гадаем -спират където си искат или изобщо ги няма или нещо друго номера правят ?Хубаво е и да се премери с уред къде какво има или няма .
  9. 1 точка
    Привет!!!Сменя еку с работещ имобилаизер и обучаване и всичко се оправя.
  10. 1 точка
    Здравей, Най- вероятно блокирал лагер на компресора или самия компресор е запекъл. Както го описваш съединителя на компресора е ОК! Трябва да се сваля и да се разглобява компресора, само че преди да се свали отиди да ти дръпнат фреона.
  11. 1 точка
    И при мене беше така. По твърд педал и отделяше долу. След време се саморегулира.
  12. 1 точка
    Искам да кажа, че CR-V 2-ра генерация, от 2005г. и 2006г. се водят фейса и дизеловия двигател който се монтира е с номер - N22A2 , а не с номер - N22A1 , както си го написал ти.
  13. 0 точки
    Мечтаната кола, която сме рисували като малки деца.
  14. 0 точки
    След корекцията стенда се получи.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...