Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.04.2022 in all areas
-
1 точкаСлед близо 10-годишна пауза в мърчандайза, направихме нови клубни поставки за номера: Подложките са изработени от полистирол и разполагат с държачи на регистрационния номер от двете страни. Печатът е комбинация между ситопечат в двата края, и дигитален печат в средата, за да може да се визуализира преливащия ефект между бялото и черното. Дизайнът им е максимално изчистен откъм цветове и оформление, за да се вписват върху какъвто и да било цвят кола. Цена за комплект от 2 (две) подложки: 12лв. Засега подложките могат да се взимат от: @Ronin7 с получаване на обща поръчка за масло; Бургас (ж.к. Изгрев) при колегата @Martin_Panaiotov (вече няма); Сервиза на Венелин в Стара Загора; Мен лично за София и Стара Загора след контакт на ЛС или скайп "златозатор" (на латиница). Търсим колеги от страната, които са склонни да вземат няколко комплекта, които да предлагат в своя град и да имат възможността да се запознаят с други местни хондаджии. От фенове за фенове. Дано ви харесват!
-
1 точкаТой говори само за веригите, без осаналите части, които са основната цифра. Няма значение от къде се поръчват под 1500-1600 оригиналния комплект не може да падне. Ако говорим за всичките 12 части.
-
1 точка#krasimir_01 Тези сайтове имат специални програми(ботове) , които следят, колко пъти и кога си гледал този продукт, и дали ти стои на отворен прозорец в браузера... Като реши, че много го заглеждаш, и ти вдигат автоматично цената... Не е шега! 😉
-
1 точкаАми веригите и още някакви части бяха от Намалени авточасти, а останалото беше от автохот. Не съм купувал комплект, а част по част Изпратено от моят JNY-LX1 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаПреслушай я с 1 голяма отвертка из под колата. Опираш металното в корпуса, а дръжката в ухото. Ако е от нея, ще го чуеш ясно.
-
1 точкаЕ то това е глобалния проблем на "човечеството"..50% не им харесва дизайна ама ще го купят. Пари ще вземат на заем, гладен ще ходи ама ще си вземат ,за да е БМВто. Не го кефи ама трябва да е БМВ ,иначе "изпада" от трибуната. Вече е втора ръка човек хаха Болни, болни и недоволни
-
1 точка@JHM Ако модула на колегата е сменен, със стикера от този ще му продадат още един ненужен. По-вярно ми се струва някой с 2,4 АТ комби да си снима стикера и да го качи за сравнение с проблемния в колата. Имам двама познати с такива автомобили и ще ги помоля да снимат стикерите на техните модули. Моята е а Адаптивен круиз и номера е друг.
-
1 точкаГолямата беше 160, а малката 90 (опаковка Хонда, но веригата отново си беше DID). Иначе всички части бяха 1100...1200 някъде Изпратено от моят JNY-LX1 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаАз смених веригите с оригинални (DID) преди около 12к километра. Обтегачи и плъзгачи също смених. В началото наистина виенето беше усезаемо, но постепенно намаля и в момента не се усеща изобщо из под другите шумове на мотора. Изпратено от моят JNY-LX1 с помощта на Tapatalk
-
1 точка
-
1 точкаБе баш наполовина си е хепуто. Евентуален проблем на оригиналната е, че се появява едно виене в мотора след смяна. Мисля, че е свързано с обтегача, сменят го по някое време. За други оплаквания не съм чувал.
-
1 точкаТочно непочистените места дават най-голяма радост от карането на кола със задно предаване, особено зимата :). След 12 годишно удоволствие със задно предаване, особено в снежните дни от годината, така се стекоха обстоятелствата, че преминах на предно. През това време само веднъж ми се наложи да сложа вериги в един пресен снеговалеж към Витоша, понеже зимните гуми, с които купих тогава колата, бяха доста износени. След това не ми се е налагало, дори случаите някой да побутне се борят на пръсти на едната ръка. Всичко зависи много от задкормилното устройство и разбира се гумите. Пресен пример от тази зима беше едно изкачване в балкана, при което се наложи да спрем да изчакаме колоната на един доста характерен завой на изкачването към Узана. Пред мен един минибус на VAG не успя да отлепи с новите си зимни гуми и предно предаване, а Мерц-а се справи, както с потеглянето, въпреки сравнително износените задни гуми, така и с преминаването на завоя, на който преди това бутахме с колеги едно BMW. А пътя беше наистина отвратителен. Голямо предимство е, че предишната ми кола е дизел и позволяваше тръгване без подаване на газ -> нисък въртящ момент -> малка вероятност на приплъзване на гумите. Често при изкачвания в планината също съм изключвал тракшън контрола, понеже една от реакцията при превъртане е намаляване на въртящия момент на двигателя и в един момент колата няма нужната мощност, за да продължи хода си напред и спира. Държа да отбележа, че се правя разлика между безразсъдното каране и такова с елементи на удоволствие, т.е. леко врътване на задницата тук и там. Както може да е забавно карането на кола със задно, така може и да е много опасно.
-
1 точкаКъсно е, вече взех IS200 Sport 1G-FE 😜 За моите нужди е перфектен. Двигателят работи много спокойно и заради повечето цилиндри има достатъчно тяга на всички предавки и във всички обороти, което прави шофирането изключително приятно. Над 4 к. отваря VVTi и дърпа порядъчно. Кутията е ръчна шест-скоростна, по-добрият вариант за тази кола, малко груба, но се свиква. Возията е изключително стегната и комфортна, независимо окачване отпред и отзад. За управлението няма какво да говорим - задно предаване в цялата му прелест! Тези коли идват стандартно с много екстри, между които пълен ел. пакет, подгряване на седалки, алкантара + кожа, тонирани задни стъкла, регулиране на фарове и т.н. Абе, доволен съм.
-
1 точкаЗдрав разум и преценка са важни неща в избора на кола. Зависи от предпочитанията и джоба. Няма ВАГ, който да е здрав колкото Хонда. Да, имат глезотии, но повечето излишни...въпрос на виждане. Карок е хубава кола, ако ще е служебна. Или ако я караш докато е гаранционна. Или ако на година минаваш 3200 км например. Това ТДИ след 200-280К км ще е с толкова ремонти, че ще надвишат цената на ЦРВ 2 втора ръка само те. А, и цената му...за 45К лв...ЦРВ, Акорд, Акюра някаква...ТДИ та ТДИ. Не, мерси.
-
1 точкаТака,взех и аз модулче,вързах го като колегата и няма дерт.Да добавя значи за хората които не са забелязали сивия кабел колегата го е вързал за единия жълт,това е сигнала от лоста на дългите.Работи чудесно но това запояване на предпазителите е малко съмнително.Не влизат до краи както трябва и с някакви преходи от горепосочените е наи-добре.Ако имате функция ауто ,штракате на нея и модула работи през деня на дълги на процент(или които сте вързали) а като се стъмне си пуска късите,габарита дава сигнал и модула гасне.Ето и клипче как работи. https://youtu.be/jQ8d9BNelQw И да добавя,функцията изпрати ме до вкъщи я няма на този модел 5с ,просто били забравили да я махнат от описанието.Има функция за удължена изгасване което не е същото.На запитване отговореха ,че е грешка и самата функция не съществува в този модел
-
0 точки
-
0 точкиНякой следи ли какво се случва с че*иджиите маймунодушачи от ВАГ и техния дизелгейт скандал от преди 5 години. След като обгазиха незнайно колко маймуни в жалък опит да докажат ,че дизелът им не е отровен, имаше ли някакви последствия за тях освен ,че им уволниха шефа? Как продължават да се продават дизели?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00