Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11.04.2022 in all areas
-
4 точкиЗдравейте, Не може да си пишете в темата, като в чат, не може да си пишете цитати сам на себе си, не може да докладвате собствени мнения. Отваряте прекалено много работа на екипа, да Ви редактира мненията, и на членовете на клуба да се лутат в това какво питате. Питате за втори път за съвет къде да идете, а в същото време не сте си попълнили профила от къде сте, нито казвате в темата. Получавате едноседмична забрана да публикувате, като можете да използвате времето да си набавите цялата налична информация, като четете форума, защото всичко, за което сте питали, вече го има. Само трябва някой да чете. С уважение... и нека си останем с него.
-
1 точкаНомер 20 е бушона,който ми трябва. Всичко свети вече. Хондата е внос от Канада. Благодаря!
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей. Не е конкретен отговор на въпроса ти, но може да ти е полезно. В афтърмаркет катализаторите няма от скъпите благородни материали, заради които се крадат оригиналните катализатори. Ползват се заместители и заради това шансът да ти откраднат афтърмаркет кат е минимален.
-
1 точкаТва пък с ква цел е за клапаните, че нещо не мога да схвана смисъла? И защо изобщо се споменава като проблема е, че са ти задигнали катализатора ? Взимаш си втулка и втора сонда от някоя морга и ще изчезне грешката
-
1 точкаДа се похваля, един вид. Тази седмица избирах кола за родителите. Първото нещо беше да купя масло за смяна. Тръгвам да обикалям магазинчета за авточасти в Плевен, защото беше събота и трябваше да свърша тази работа в почивните дни. Оказа се че тези хора, явно собственици на магазина, изобщо си нямат на представа от спецификации, одобрения, изисквания на конкретния двигател и т.н. Установих, че знаят масовото, 5/40 10/40, ако е по стар двигател по-дебеличко масло и това е. Та мисля, че тази тема, както и много други са безценни и благодаря на хората които постоянно споделят важа информация. А аз явно съм научил доста
-
1 точкаКолега, какво е това писане? Сега сериозно Пистовия ремък е хубаво да се смени при първо обслужване. Обтяжна ролка не, ако е добре, защото е много скъпа и няма смисъл. Водна помпа не се пипа, докато не се скапе, защото продават масово боклуци. Отделен модул е и не е обвързана със смяна на ремъци или вериги. Агренажната верига кога се сменя е много относително, Може на 150, може на 250, а има и на 350 хил. Зависи как се кара и с какво масло. Моята верига е сменяна два пъти, на 170 и на 220 хил. 5w40 не е добро масло за този двигател. Препоръчва се 0w30 или компромис 5w30.
-
1 точкаСпоред схемите, предпазителят за всички габарити е номер 20 в двигателния отсек.
-
1 точкаНе не може, актуаторът се сваля, след това най-вероятно ще изиска обучение, което означава, че сам надали би се справил. Моят съвет е най-добре не прибягвай до този ремонт, все още. Тези проблеми са спорадични, не са кой знае какво и по-нищо не може да се отсъди, че се дължат на износена помпа. Признак би било, ако при включена скорост и натисната спирачка се опитва да тръгне. Ако искаш да направиш сам нещо, то можеш да смениш спирачната течност на съединителя. https://www.youtube.com/watch?v=YAx2uzQLETo&t=85s&ab_channel=DenisKrasov В това видео е обяснено как се прави. Или най-добре отиди в Хонда и поискай смяна. Тези роботи са чувствителни откъм спирачна течност и трябва да се сменя редовно, най-добре всяка година, след зимния сезон.
-
1 точкаНастана пролет, слънце граее, та се бях подготвил днес да разглобявам и да мажа/лепя, но ми се размина. Задната щора нещо излизаше накриво и блокираше, та си мислех че е от механизма, или кората. Оказа се че в зоната на процепа за щората, просто тапицерията се е разместила (вероятно от баса), щракнах я обратно на мястото и, иии - сенката доди.
-
1 точка@vtpetrov благодаря за изчерпателният отговор, точно такава обратна връзка ми трябваше, за да мога да си направя някакво сравнение с по-малкия двигател с турбина. Остава да се направи тест драйв. Гледам ги и в Канада, но не съм срещал хибрид досега, мисля има след 2020.
-
1 точкаТова е проблем със съединителя, по някаква причина не отделя, тоест помпата не натиска докрай. Причината може да е износена помпа, поради много километри или несменяне на течността. Тук има решение, братушките са пуснали тяхна помпа, тоест ремонтира се: https://cmc-robot.ru/worldwide-old https://www.ymagicmop.top/index.php?main_page=product_info&products_id=704013 Другият вариант са износени четки на мотора, който натиска помпата, но това е по-малко вероятно в твоя случай: https://autorepairkits.net/honda-civic-5d-i-shift-repair-kit Третият вариант е не добра калибрация между модула за скоростите и съединителя, тоест липсва синхрон, което води до това, което описваш. Четвъртият вариант е своенравността на тази кутия и по-лошото й поведение при определени условия, примерно когато е студено или е престояла по-дълго, но ако тези магарии ти ги прави след продължително каране, тоест напълно загрята система, то това отпада. Предполагам, че са ти сменили спирачната течност на съединителя след ремонта, но можеш да направиш още една смяна, като прекараш повече течност през системата, за да прочисти хубаво, тъй като има голяма вероятност дълго време да не е сменяна.
-
1 точкаИ аз не знаех за такъв проблем. Поне при мен не го е имало. @galin_k Вече 2г. караме такава като семеен автомобил и за сега сме много доволни. Разхода варира от 5.5 до 10 в зависимост от времето, стила на каране и т.н. Градско е по-икономична, логично, тъй като по-често е в EV режим ( на ток) защото се зарежда при спиране и се кара с по-ниски скорости. Аз бих казал, че вече карам "пенсионерски" и за мен е супер удобно. Много е плавна и "мека" за шофиране. Смятам, че е доволно маневрена. Извънградско при каране с постоянна висока скорост няма как да рекоперира енергия и си е постоянно включен ДВГ. Но дори тогава, със скорост до 100-110, разхода е доволно нисък за такъв SUV. В хубаво време (~15 градуса навън) без климатик или парно, се движи около 6.5-8 разхода. Всеки консуматор вдига. Кажи какво по-специфично те интересува за пътно поведение? Ускорението не е много силно, но за мен е достатъчно. Определено не се "изстрелва" като кола с турбо или Акорд 7 с 2.4 на 3та с газ до ламарината 😁 Всички екстри са супер и вс работи безотказно за сега. Екстрата която ползвам най-малко е HUD-a. Както всички CVT-та е "бучаща" при по-осезаемо подаване на газ, но според мен доста по-добре от предишните генерации. Като настроиш SVC-то и си слушаш музика, не те бърка 🙂 Ако някой друг го интересува нещо специфично, да пита, ще споделя. Поздрави, Веско
-
1 точкаБлагодаря за споделената опитност. Не съм питал каква марка е. Доверих се на сервиза. В последствия разбрах че покривал критерия за Евро 2. При диагностиката, след като ми светна чека след една година каране без проблем с този катализатор, на компютъра излезна, че му трябва време за да заработи в режим. При високите обороти май има някакво разминаване. Не ги разбирам тези неща , но май ще ми се наложи. Искам да си платя някъде, и да изчезне този проблем. Трябва да се забрани слагането на стари катализатори. И да се разследват всички Джамбази. Заради тях сме на това положение.
-
0 точкиЗдравейте отново :имам оносно още едно запитване относно за хонда C-RV 2.2 disel cdti.Въпрос за ангренажната верига .За сегс колата ми работи добре .Но при повечето километри тя се рстяга .Колата мие на 197хил .км.Ако реша да си сменя след няколко извесно време веригата .Можете ли да ми препоръчвате най добрите мсистори имено за това .Защото чух от тук и от там таз работа е деликатна работа .И ако реша да я сменя веригата при първи сереиз .Възможно е ако не ксто трябва или центрирана колата няма да работи добре или ще нанесе други повреди .Ако не точно както трябва да бъде.Надявам се да попадна на добър маистор имено за това за смяна на ангренсжната верига .До колкото знам тя не толкова елементарна както пистовия ремък .А маслото 0W30 за двигателя този ли е наи добрия за хонда C-RV cdti 2.2 disel .Но това масло имали съвместимос със DPF филтер.Имам и катализатор колата DPF .Пропуснах маслото за двигателя 0w30 .кое най доброто Heli Ultra castrol EDGE или QX.Благодаря
-
0 точкиПетък вечер. Северозападът. Катаджия спира пустиняк. - Пил ли си? - Не, нито капка! - Що бе, какво се е случило?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00