Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.02.2022 in all areas
-
3 точкиЗдравейте приятели, 🖐️ Радвам се, че съм част от вашата група и с радост чета постовете на всички вас. Бих искал и аз да направя едно кратко представяне на себе си и това с какво се занимавам. Та, казвам се Стефан Цонев и вече три години развивам фирмата си - Аутофикс Партс - ние сме фирмата с най-добрите цени на оригинални части за всякакви автомобили в страната, в това число и HONDA Original. Може би, това звучи прекалено гордо или пресилено, и ако е така - ПРОБВАЙТЕ НИ! Интересното е, че доставките за ОЕМ Honda частите не се извършват от Дубай, Европа или какъвто и да било друг склад, а се правят директно от Honda Япония. И така: 👉Гъвкави сме във всяко отношение, и се държим приятелски с всеки клиент. 👉Доставяме само и единствено 100% оригинални части, а не реплики от Китай. 👉Съдействаме за решението на всеки вид проблем, и правим всичко възможно и невъзможно, за да помогнем. 👉Между 12 и 22 дни срок на доставка на всичко, което е оригинал. 👉 Съдействаме дори и за американските и канадски модели на Honda, както и Acura. 👉Дистрибутираме най-висококачественото масло на нашия пазар - PAKELO 🇮🇹 (прочетете за него, честно!) И нали всеки говори за "визия", та нашата е ... 🥳 ДА ПРЕВЪРНЕМ ОБСЛУЖВАНЕТО НА АВТОМОБИЛА ВЪВ ВЕСЕЛО, А НЕ ТЪЖНО СЪБИТИЕ! 🥳 Поставям линк в профила за връзка с нас на Whatsapp 👇👇 Https://wa.me/359898414001 ВАЖНО: Моля всички, които имат запитвания да пишат на ТУК. Влизаме във форума единствено, когато правим UPDATE-и и е вероятно да видим съобщенията ви твърде късно. И сега малко конкретика за неща, които мисля, че ще представляват интерес за вас... Оригинални масла и антифризи, със съответните специални цени: PAKELO - Oil selector Racing серия (цените са такива, защото нямам право да качвам цени. За повече инфо - пишете) Pakelo Krypton Racing SAE 0W40 1л 1 лв. Pakelo Krypton Racing SAE 0W40 4л 1 лв. Pakelo Krypton Racing SAE 5W50 1л 1 лв. Pakelo Krypton Racing SAE 5W50 4л 1 лв. Pakelo Krypton Racing SAE 10W60 1л 1 лв. Pakelo Krypton Racing SAE 10W60 4л 1 лв. Стандартни масла Pakelo Krypton XT LA-V SAE 5W30 1л - лв. Pakelo Krypton XT LA-V SAE 5W30 4л - лв. Pakelo Krypton XT SAE 5W40 1л - лв. Pakelo Krypton XT SAE 5W40 4л - лв. Pakelo Multisint EVO SAE 10W40 1л - лв. Pakelo Multisint EVO SAE 10W40 4л - лв. Pakelo Krypton XT LA SAE 5W30 1л - лв. Pakelo Krypton XT LA SAE 5W30 4л - лв. Маслата от серията Helium са изцяло по ILSAC GF стандарта. Pakelo Helium FXT SAE 5W30 4л - лв Pakelo Helium FXT SAE 5W30 1л -лв Pakelo Helium FXT SAE 0W20 4л - лв Pakelo Helium FXT SAE 0W20 1л - лв Трансмисионни Масло Pakelo ATF PC Synth 1л - лв. Масло Pakelo ATF PC Synth 4л - лв. Масло Pakelo ATF DX VI 1л - лв. Масло Pakelo ATF DX VI 4л - лв. Масло Pakelo Gear Oil EP/E GL-5 SAE 80W90 1л - лв. Масло Pakelo Gear TS Plus SAE 75W/80 1л - лв. Масло Pakelo Global Gear DLS 75W/140 1л - лв. Масло Pakelo Global Gear TSS SAE 75W/90 1л - лв. *Цените могат да варират +/- 1 лев, ако забежележите такава разлика при разговор с нас, молим да ни я споделите. HONDA OEM Антифриз Honda 08CLA-G02-6L1 5л 89 лв. Антифриз Honda 08CLA-G01-6S1 1л 20 лв. Honda 0W20 Type E 08232-P99-K1LHE 1л 40 лв. Honda 0W20 Type E 08232-P99-K1LHE 4л 124 лв. Honda 5W30 08232-P99-C1LHE 1л 29 лв. Honda 5W30 08232-P99-C4LHE 4л 103 лв. Honda 5W40 FHS 08232-P99-E1LHE 1л 36 лв. Honda 5W40 FHS 08232-P99-E4LHE 4л 115 лв. Honda 0W30 08232-P99-T4LHE 1л 154 лв. Honda 0W30 8232-P99-B2LHE 1л 44 лв. Honda AТF-DW Автоматик 08268-999-01HE 1л 46 лв. Honda AТF-DW Автоматик 08268-999-04HE 4л 156 лв. Honda MTF 08267-999-02HE 1л 35 лв. Honda PSF-S Хидравлично 08284-999-02HE 1л 42 лв. Honda HGO Раздатка 08294-999-01HE 1л 79 лв. Honda DPS-F Диференциал 08293-999-02HE 1л 52 лв. НОВО! Pakelo Helium FXT покрива следните спецификации - API SP, ILSAC GF-6, ILSAC GF-6A и има следните одобрения - GM dexos1 Gen2, Ford WSS-M2C960-A1, Chrysler MS-6395. НОВО! Физическият ни магазин се намира в София, Център - ул. Позитано 44 Ако сте наблизо, минете да се запознаем. Споменавайте, че сте от Хонда форума - ще ви обърнем специално внимание. За контакти: Mail: autofixparts24@gmail.com T/ Viber: 0898-414-001
-
2 точки
-
2 точкиЧестно да кажа, нищо и на никои не искам да кажа . Искам да си сменя сивика-2.2. Взех си я преди време на малко години от Германия.Нито за миг не съм съжалявал за избора си.Обиколили сме много места с жената, много спомени имаме с нея. За това, сменил съм и веригата, 1800 лв за кола на 15 г. Ще сменя и съединител, пак толкова казват.Сменяно е всичко, което се наложи.Обичам си я и ще я оставя на нашите, не искам да я продавам. Но, вече ми стана неудобна. Пътувам често до Сф. За 45 дни, направих 10 000 км Бс-Сф. Пак казвам, никакви проблеми, върви добре, харчи малко, но ми е НЕУДОБНА. Почва да ме боли кръста, гърба и т.н. Същият Форд Рейнджърс, модел 2021 г си взе съдружникът ми.От Америка. Сега имаме драма, че едното му огледало е счупено, а струва 2500 лв. Но, мисля че ще го побългарят тук Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
-
2 точкиМи това не съм го написал аз. Щом буталото си се движи нормално, гресирал е водачите, сменил е накладки и маркуч - какво ще му обслужва повече? Буталцето и уплътнението евентуално (ако иска) , но не виждам признаци - но казва ли ти някой, може пък да се получат нещата. Аз, първо бих сменил и другия маркуч - но това си е мое виждане. Сигурен съм, че е прекалил с греста на водачите и вакума който се получава там го ебава. Също, на един от водачите, във вътрешния край, трябва да има и един плосък гумен О пръстен, който също може да дава проблем, ако е повреден (раздут, омекнал, закъсан и т. н.)
-
1 точкаЗнаете ли, че Хонда Одисея е проектирана от концепцията за "личен самолет". Първоначалното концептуално кодово име на автомобила е било „PJ“. Също така това беше Въведението на вълшебната седалка Хонда, идеята третия ред седалка да се сгъва в подово отделение. Дизайнерският екип също така проектира „пътека на центъра. "за завършване на идеята за Личен Джет.
-
1 точкаТака е, заради центъра на тежестта, но окачването с по-голям ход и комфорт, както и по-високият профил гуми, също оказват негативно влияние. Карал съм Волвото и Аутбека по черен път и асфалт (вдъхновяваща свобода по чернозема), но по шосето са валяжни, а там се кара на по-висока скорост и хандлинга е компромисен. Иначе отдавна съм фен на такива "кръстоски" и даже едно време (по студентските си години) си ги рисувах . На автобизнеса му отне четвърт век да превърне тази концепция в реални продукти и шапка свалям на всеки бренд осмелил се да го направи, защото този тип "паркетници" са тясна целева група - предимно от любопитни експериментатори на гранични зони. Комби с клиренс на джип ми е любимата кръстоска, но житие/битието са други. Но не пречи чиляк да си мечтае, та като излезе Сивик 10 и ме разочарова с липсата на комби версия, пак се "заиграх".
-
1 точкаИ на мен са ми изплащали щети по гражданска с протоколи, но в случая няма ПТП и няма виновник. @Terje Благодаря колега. Ще звънна за консултация и ще дам обратна връзка, за да трупаме опит, но аз щетата не съм я завел. Реших да залепя стъклото преди да е станало по-зле. За 30 лв ми го направиха, но остана матов участък. Не ми се харчат време и нерви за такива неща. Ето резултата.
-
1 точкаНай-добре се консултирай с юрист - когато ми отказаха обещетение от БулИнс, говорих с тази кантора, която се занимава с обещетения по гражданска отговорност, и ми дадоха много аргументиран отговор, защо ми е било отказано обещетението. Консултацията по телефон е безплатна. Тук ситуацията е доста особена - хем има ПТП, хем няма контакт между двете превозни средства...
-
1 точкаПроблемът с частите е не толкова, че ги няма налични и се чака, а че при такива модели изборът за афтърмаркет е доста стеснен и може да се налага човек да се бърка за оригинални такива. @ceco_accord със сигурност Crosstour-a няма да има същото поведение на нисък автомобил, но със сигурност ще е по-близо до това на такъв отколкото на SUV.
-
1 точкаКолега твоя двигател го няма този проблем или поне аз не съм чувал да има. Проблема е при 1.5 бензин с турбо.
-
1 точкаЗа сложно, не е сложно а времето при което чакаш да дойдат. Тя не е само тази кола така а всички които не са за пазара в Европа. Все повече колеги поглеждат към САЩ и Канада та в този ред на мисли пазара ще си намери баланса и все повече фирми ще започнат да предлагат части за американки. Шурека си взе миналата коледа Форд Ф150 https://automedia.investor.bg/a/2-novini/38386-koy-motor-e-po-ikonomichen-ecoboost-v6-ili-v8-video и казва, че няма драма в доставката за части просто чакаш малко повече.
-
1 точкаСтранно, че се коментира Гражданската отговорност... Тя е, ако някой, известно кой, ти причини щети по негова вина, неговият застраховател ти изплаща обезщетение. В случая само Каско покрива всякакви щети, независимо кой ги е причинил...
-
1 точка
-
1 точкаОт избор американска Хонда/Акура срещу Лексус, моят избор е за Лекса. Основни фактори са не само трудното набавяне на части, а и плюсовете на Лексуса като надеждност и комфорт, а и в конкретния случай отличната хибридна система. Минусът му (за мен) е външният вид. Макар че тази генерация е първият RX, който за мен е приемлив отпред.
-
1 точкаСамо майстор на място с диагностика може да отговори на тези въпроси. Причините може да са много, а ремонтите - скъпи!
-
1 точкаКато се даде на контакт, ако не се завърти да се запали, чека започва да мига след известно време. Грешки нямам никакви.
-
1 точкаНяма никакъв проблем да се кара с дизел,биодизел и изправен DPF филтър.Но НЕ,българина му трябва колкото се може повече коне и турбината да съска...Затова съм против дизела.В града не остана едно BMW с DPF.Всичките са тунинговани и задължително на светофара се смачква газта да се опуши задностоящият..... Нека да направят технотеста/прегледа/ като в Германия ,Швейцария и Италия ...и да се приключва
-
1 точкаИзпускателния колектор го дават едно от най "лошите" неща в тая кола На всякъде из света де се кара такова нещо(дали Хонда или Акура) всеки тунинг започва от там. Аз също съм с панелен K&N и съм много доволен. Не се лъжете да слагате интейк системи конусни филтри, рязко изчезват нютоните от средния(най използван) диапазон. Вярно нагоре се засилва, но за Акорд който се предполага, че е всекидневна кола, а не състезателна не си заслужава. Аз за катализатора го написах преди 2 години, че след премахването му не само че ми падна разхода доволно, а и вървежа се промени, ама кой да ме послуша ....
-
0 точкиДа колеги оказа се моята неграмотност като пусна парното автоматично се пуска климатика и трябва да натисна AC и да го дам на OFF и всичко е точно
-
0 точкиЕми, Сивикът ще е резерв, ако нещо се чака. Аз за Акорд 7 фейс чаках 1 гумено маркуче 1 месец! Имам колега - завидя ми за Сивик 3 и си взе Прелюд 2 - няма драма. После искаше по-голяма кола - взе си Вояджер (да се вози като Вожд) - няма драма, но и той остаря. Взе си Алфа - побеля му главата и реши - повече никакви странни коли - Купи си Пасат комби DSG - опада му косата (е, това и от ЕГН-то), ама какво ли не прави по нея. Аз (вече 22 години) си останах на странните и редки Хонди.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00