Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.02.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Вчера "зарязах" всичко и попътувах. Романтичен залез - насаме с Любимата. Леко газ, тиха музичка и релакс.
  2. 2 точки
  3. 2 точки
    Много добре казано! Качеството на въздушния филтър е не по-малко важо! Бедата тук е финният прах, който е предимно силициев диоксид ( SiO2 ), тоест пясък. Когато постъпи в горивната камера, при температурата на горене там, той се разтопява и след охлаждане става на стъкло. Полепва където падне и причинява още по-големи щети. Освен, че е и силен абразив... А относно масленият филтър, там е много важно качественият филтърен елемент. Да не пропуска по-големи частици от 20 микрона. Колкото по-малки са "микроните" - толкова по-добре. А също и качественото изпълнение на целия филтър. Бай-пас клапанът, противодренажният клапан, работна площ, едновременно и по-голямата пропусквателна способност и т.н, и т.н.
  4. 2 точки
    🇧🇬Българският е универсален език, защото спада към т. нар. аналитични езици - надраснал е падежите, като вместо тях се използват предлози за връзка между думите, съдържа суфикси за определителен член, и е освободен, от към глаголен инфинитив при изразяването на преизказни и несвидетелски действия, притежавайки най-сложната глаголна система, с неповторима конструкция при формирането на бъдеще време. Ето защо, въпреки относителността на човешките слухови вкусове, Българският език е един от най-благозвучните езици на планетата, той е по-силен тоново от всички славянски езици, включително и от руския, който между впрочем, произхожда от българския. Нашите гласни и съгласни съчетания звучат ясно и отчетливо, притежавайки всички основни звукови тонове, ето защо Българският е ясен и силен, и затова, той е един мъжествен език! Това е така, защото Българският език е автохтонен, тоест това е език, който отдавна се е преобразувал от конструкция на синтетичност към аналитичност, еволюирайки, още преди хиляди години, като пътешествието му започва преди възникването на Стара Велика България. Никъде всред народите, с които е бил в съприкосновение, никога той не е претърпявал промяна, а точно обратното. Хиляди години преди Христа, единствено траките са имали аналитична форма на език без падежи, какъвто е, и Българският език, така че тяхната обща, изначална, хронологична и семантична езикова "взаимовръзка", действително е много вероятна. Българският език е прецедент в езикоеволюцията, през историята на човечеството, защото е грандиозна по рода си, езикова, лингвистична, и каузална революция! Наистина, може ли, да се направи заключението, че древните българите са сторили едно от най-големите възможни чудеса на земята? Всички световни езиковедски експерти знаят, че има един единствен фактор, който непоколебимо и абсолютно достоверно дава информация за съдбата на един народ - неговия език! Историческите източници, надписите, археологическите артефакти - всичкото това може да бъде откраднато, фалшифицирано и манипулирано, но не и езика! В Българският език има девет глаголни времена, като той съдържа и единственото в света - "бъдеще, предварително в миналото време", ето пример: "Щял съм бил да ходя". Английският език, за който се твърди, че също има "много" идиоми, - това са устойчиви словосъчетания, които не се променят във времето, в действителност притежава няколко пъти по-малко идиоми, отколкото българския език. Затова, да се знае, да се говори, и да се пише на български език е истинска привилегия, защото като българин или българка, всеки от нас, общува на един от най-красивите и благозвучни езици, който съществува на планетата! /Борислав Ралинов/🇧🇬
  5. 1 точка
    ЗНАЕТЕ ЛИ, че името на автомобила "Prelude" първоначално е било запазена марка от Toyota, но след това е било дадено на Honda, за да се използва Прелюдията е добавена към поредицата от имена на превозни средства с музикална тематика, които Хонда използва в края на 70-те, началото на 80-те, заедно с Акорд, Квинтет, Концерт, Джаз и Балада!
  6. 1 точка
    Пра смяна на греста като се слагат маншоните на водачите влиза въздух и те стават като пружини като ги свиеш трябва да излезе въздуха. Ако не излезе трябва принудително да го изкараш.
  7. 1 точка
    в процес на тест е . за сега работи повече от добре
  8. 1 точка
    Добавка към споменатото от колегата над мен. Това с ревизирането се прави също по двойки. Като ревизираш заден ляв апарат, трябва да ревизираш и заден десен.
  9. 1 точка
    Мм да и аз оня ден така стрелях, та се получи това. Подбалкансия си остава един от най-приятните пътища за пътуване.
  10. 1 точка
    Точно това съм написал колкото по-малко на склад по-добре,задължително ако могат да разчетат топлия печат. Важно е да е най-прясно излязлия от завода,ако имаш късмет. Да трябва да се зареждат в магазина при по-голям престой това е условие за съхранение,но никой не го прави. Затова писах ако можеш да избираш вземи зареден на 100% -12.6-12.7v, това показва че не е стоял много в слада. Има смисъл да го заредиш сега но с хубаво зарядно да го десулфатизира. Провери го в магазин където имат уред, и на товарна вилка. Сивата серия е доста по издържлива от другите.
  11. 1 точка
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🚗
  12. 1 точка
    Голямо мачкане на тези филтри. Ако някой колега си мисли или се надява, че филтъра ще му спаси мотора от някое ниско качествено масло което изобщо не отговаря по спецификация за неговият мотор или пък не дай боже да му надскочи ресурса ум да го не лъже!
  13. 1 точка
    Зарязахте ли🍷?
  14. 1 точка
    При Ванката в Дупница има и американски 15400-PLM-А02 (Honeywell), и немски MANN.
  15. 1 точка
    Малко със закъснение..Само да отбележа че сланинката е домашна и рязана на дебелушко, да са неразправям 😋..Какъв аромат има тази "пуста" дюля. . Перфектно откриване на седмицата, в 15:55 следобед... Жената вече ми е обидена, но да не ви пука, не и е за сефте. Такъв ме направи за 7 год брак.. Навремето не бутах,сега ще ме търпи хаха А Наздраве на теб Цецо и на вс останали Ондисти Бум! 🤘🤘
  16. 1 точка
    Здравейте колеги, От десетина дена съм собственик на Шевролет Волт 2012 г. Вече успях да й навъртя 1000 км, като естествено по-голямата част от този пробег е в извънградски условия. Преди малко повече от 5 години се сдобих със Сивик 8-ма генерация (моделът на Хонда, който ме запали по тази марка) и си мислех, че карам уникален космически кораб, който всеки ден ти помага да забравиш всички простотии, които ти поднася живота. За съжаление, обаче, годинките си се трупат и малко по малко започнах да се чувствам некомфортно като я карам по нашите пътища. Да, на хубав асвалт колата е като залепена за него и човек се радва на стегнатата й возия, но такива участъци не се срещат често, дори и по нашите т.нар. магистрали. Миналата година в началото на декември Сивика трябваше да влезе в бокса за смяна на изпускателния колектор, която процедура я съчетах и със смяна на кормилната рейка с рециклирана такава. По план-график това трябваше да отнеме два дни и за да не оставам без кола си взех за 24 часа един споделен електромобил (не знам дали имам право да споменавам компанията, която предлага тази услуга, за да не се приеме като реклама). Е, въпреки че електричката беше от най-ниския клас, се оказа, че возията й е по-добра от на моя Сивик, а пък поведението тип тролейбус ми хареса още повече. Та от тогава започнах да се образовам по доста въпроси свързани с електромобилите и плъг-ин хибридите и крайният резултат е причината да напиша този пост. Засега мога да споделя първите резултати от два "функционални теста" - каране по магистрала с 140 км/ч. и с 115 км/ч. София-Пловдив-София (на отиване с един пасажер (мой колега) и темпомат на 140 км/ч.; на връщане бях сам (колегата ми си караше колата, която взе от сервиз в Пловдив) без темпомат с мин. скорост 130 км/ч., а в един участък за да догоня колегата ми достигнах ограничителя на Волта - 169 км/ч.): София-Пловдив-София (цялото семейство ги возих с темпомат на 115 км/ч/): Мога да кажа, че съм повече от доволен от поведението и разхода на колата. Тя тежи 1700 кг. и сега разбрах какво е искал да каже един приятел на баща ми, когато преди 20-ина години ни говореше колко хубаво било човек да кара тежка кола. Да, на дисплея свети лампата за проверка на двигателя. Проблемът ми беше обяснен от продавача във Варна, откъдето взех колата. Имало някакъв модул, който след 6-7-8 години експлоатация на този модел Волт започвал да дава някакви грешки. В специализиран сервиз за хибриди и електромобили във Варна му обявили цена от 1500 лв. за справяне с проблема. До края на седмицата ще разбера какво могат да направят по въпроса в такъв сервиз в София.
  17. 1 точка
    Антрополог показа една игра на децата от африканско племе... Той поставя кошница с вкусни плодове близо до ствола на дърво и им казва: Първото дете, което стигне до дървото, ще получи цялата кошница... Когато им дал стартовия сигнал, той се изненадал, че вървят заедно, хванати за ръце, докато стигнали до дървото и си поделили плодовете! Когато ги попитал защо са го направили така, като всеки от тях е можел да вземе кошницата само за себе си! Те отговорили с удивление: Убунту „Как може един от нас да бъде щастлив, докато останалите са нещастни?“ Убунту в тяхната цивилизация означава: (Аз съм, защото сме ние). Това племе знае тайната на щастието, която е изгубена във всички общества, които са високопоставени и които се смятат за цивилизовани...!!!
  18. 1 точка
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙃
  19. 1 точка
    Ето и обещаната обратна връзка относно проблема с автоматичната трансмисия и DTC P0700 и последващите грешки за соленоидите. Не трябва да се бъркат двата външни електромагнитни регулатори за налягане и петте електромагнитни клапани за управление на превключването. Поз. 4 "А" малък и поз. 6 "В-С" голям клапан за налягане, на които функционалността се проверява по следния алгоритъм https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/02/SEA3E02E10410612223FERT30.HTML. Тук се търси съпротивление на бобината на клапана 3-10 ома. Клапаните за превключване са в сервотялото и там функционалността се проверява по-тегаво. Изключва се ел. конектора и според зависи грешката, се мери съпротивление 12-25 ома на тествания клапан. Има вариант да се мери съпротивление и на конекторите на компютъра, но тогава не може да се изключи проблем с инсталацията. Там се мери между пин 8 и 9 на конектор "А" и пин от 2 до 6 на конектор "С" според зависи от тествания клапан и се търсят споменатите 12-25 ома. В моя случай тествахме клапан "В". На проверка за верига не трябва да звъни. Ако след проверката на всичко това и потвърждаване на работещи електромагнитни клапани за налягане и за превключване и безпроблемна ел инсталация. Се насочете към смяна на компютъра на автомобила. При мен се получи така. Колега от форума също е препатил и решил проблема по същия начин: Ето линк за разчитане на DTC свързани с автоматичната трансмисия и начини за диагностицирането им. https://omanual.ru/Honda/Accord/7/121000.HTML В последствие ще кача и информация относно взаимозаменяемостта на компютрите на нашите автомобили.
  20. 1 точка
    Когато от Хонда спряха Акорд за Европа, от местния дилър бяха започнали една пропаганда по сайтовете за (в никакъв случай не платени) ревюта, че видиш ли на кой му трябва Акорд, когато може да има Сивик 10 седан. Да, добре... Т.е. добре, че все още има Акорд в Новия свят. Макар по мои наблюдения, и там този клас вече да е изчезващ вид. След като си бях търсил седмИцата година-две, така се случи, че трябваше да реша за един Акорд 9.5 К24 Touring на 53х км за един ден. Определих сума, с която бях готов да се разделя, за да го имам, без да съм сигурен, дали ми трябва, а то взе, че стана. Поне беше любов от пръв поглед, когато го видях на обявата. А това не е без значение. Така се наложи да си продам седмИцата. Паралелите. След 10 години с колата, която ми беше фикс-идея да я имам, и с която едва ли не бях сраснал, сравненията между едната и другата са неминуеми. На пръв поглед видях недостатъците. Цялостното усещане за качество на вложените материали беше една идея по-ниско. А, B и C колоните отвътре не са покрити с приятен материал, наподобяващ плат, а са си директно на пластмаса: Пластмасово е и покритието в жабката - няма я велурената облицовка. Няма я дори и лампата в самата жабка. Седалките, макар по-меки на допир изглеждат по-тънки и не толкова масивни. Панелите около бутоните за сваляне и вдигане на стъклата също са оставени на грубо пластмасово покритие. Рамената на задния капак са без облицовка и те. ОК - нито едно от тези неща не го виждаш, или усещаш, щом подкараш колата, но от тях ясно се вижда, че е пестено. Повечето са поправими, но съм се зарекъл, втори път толкова много с кола да не се заигравам, както го бях направил с предишната. Нещо, което не може да се поправи обаче е шибедаха - една от най-важните екстри за мен. Тук прави впечатление, че шибедахът и при хоризонтално, и при вертикално отворена позиция свисти и завихря въздуха доста по-силно, сравнено със седмицата. Което е неприятно, понеже лично аз го използвам доста често. Нещо, което отдавам по-скоро на спецификите на северноамериканския пазар, където особено в Канада, мястото е много, а хората - малко, липсва и автоматичното прибиране на страничните огледала. Пак, специфично за пазара е неналичието на индикатори за мъртва зона, което е заменено от камера в пасажерското огледало, която се активира от десен (?!) мигач. Странна екстра, която изключих почти веднага. Какво обаче има в повече този автомобил? Откъде да започна... Първо - да отворя скоба, че говоря за Touring изпълнение, което е есенцията за модела. Аналог на Executive за седмИцата. Та... пълен (преден и заден) парктроник, изцяло LED фарове, халогени, задни габарити и стопове. С дневни светлини, автоматично включване на къси и дълги. Адаптивен круиз контрол, който следи дистанция от предходен автомобил, намалява и ускорява сам, държи автомобила в лентата и/или сигнализира при напускането й, предупреждение за приближаване на предходен автомобил, като при необходимост се задейства и спирачката. Този номер ми го направи веднъж, когато реши, че ще блъскам пешеходец. Системата е леко параноична, но в 90% от случаите има право. Информация освен Трип А и Б, така и за настоящето шофиране, откакто е запален автомобила. Безконтактно палене, възможност за дистанционно палене, памет на седалките за Шофьор А и Б, в зависимост от това кой ключ отключва автомобила. Подгрев на задните седалки, или поне на долната им част. Акорд 7 беше със завидно добро Premium Sound заводско аудио, но тук нещата са на още по-високо ниво. Говорителите са от кевлар (или както там се казва) и звучат много, много добре. Оставих най-интересното за най-накрая - мултимедията поддържа Андроид Ауто / Епъл Кар Плей. По някаква причина, това го няма дори и Acura TLX от същите години. Андроид Ауто дава възможност за интеграция на мобилния телефон с мултимедията на колата - в това число календар, време, визуализация на тъч скрийна на Waze или Google Maps, с въвеждане от същия екран. Единствено не може да се въвежда на кирилица, но тогава позволява търсенето да бъде извършено от телефона. Аудио приложенията, съвместими с АА също се визуализират и ползват през екрана на колата. Най-новото е, че Вайбър, Скайп и СМС-ите също визуализират, когато има входящо съобщение, с опция да бъде прочетено на глас (доста добре се справя с четенето на кирилица) и да бъде отговорено, чрез гласовото разпознаване (засега само на английски, но върши идеална работа). Следва продължение...
  21. 1 точка
    Колеги, търси се за Акорд 8-ма генерация в Пловдив майстор за монтаж на такъв модул за дневни светлини. И по-конкретно да има опит точно с този модел. Какво ще препоръчате?
  22. 1 точка
    Здравей колега, Аз съм съм с нормален, управление по плюс. Може би на по-старите модели е било по минус.
  23. 0 точки
    Мъж и жена решават един ден единият да купува продукти за ядене, на следващия ден другият. Прибира се мъжът от работа и гледа бележка: - Скъпи, излизам с приятелки... Днес има спагети, тенджерата е в шкафа, сиренето и маслото в хладилника - сготви си ги ! На другия ден жената се прибира от работа и намира бележка: - Скъпа, отивам с момчетата на по бира. За вечеря има риба. Въдиците са в коридора.
  24. 0 точки
    Начи, пиша тоа пост за сите дека съм ги виждал, пипал, плювал иии, абе до сите ора покрай мене. Ша си прааа тест за вирусу. Начи онаа вечер седнахме да едеме и си викам чеки да гавнем некоо ракия белкем ако има вирус у мене уна да го парлазира. От тука тръгнаа оденето по мъките. След втората бутилка домашна ракия я загубих вкус и мирис. Тава викат, че а симптом за вирусу да го турим на макя му. Тоа симптом го разбрах куги ми казаа, че ям кърначето с крем карамела(тука вече ша го турим само на тоа къде а сложил десерто до основното). Като разбрах, че клефарете ми моо да осиротеат, си рекоо: Тоа вирус ако не мре от пиенье ша мре от много пиенье. Почнах я да натегам като извадих реколта ракия дека още не е измислен спиртомер къде да разбере колкооо връла! След неколко дози равносилни на венозно вливане под звуците на Щилян и Радо Шишарката нещата тръгнаа резко на зле. Започна болки у слепоочията. Тава викат, че а друг признак за вирусу(па да го турим на макя му). При мене направо си ма удари у очите до такава степен, че даже невидим да заспим. Веднага си рекоо, че си требва доктор! От тука започна теглото ми с Бърза помощ. 40 Мин. след пръвото ми обажданье никой не дойде (после разбрах, че нема и да дойде оти съм са обаждал по слушалката на душа) - тука го турам на тия от ВиК оти за тия пари къде плащам поне SMS да моо да пущам. С мъки стигнах до телефона къде вече набрах спешнио номер ама па греда. Явно повлиян от изборите за Американски клес съм набрал 911. В крайна сметка сам са завлекох до спешното. Там ма приеа веднага оти им го турах на сички дека беа там. Зеа ми кръвни проби и след като не откриа кръв у алкохола ма пущия да си ода, като диагноза написаа ПУСТИНЯК и ми каза, че тава е нелечимо и да не са притеснявам за други вирусе!!!
  25. 0 точки
    На плажа: - Оо, младежо, имате ерекция! - Отдръпнете се госпожо, не е за вас!
  26. 0 точки
    О май год и кон с пирация!
  27. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...