Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 24.12.2021 in Мнения
-
5 точкиВесели празници, колеги! По Коледа стават чудеса, затова нека няма закъсали БМВ-та по празниците! Весело изкарване и полека със сармите! 🥳
-
5 точкиЧуднички да са ви пътуванията и компаниите, уютни домовете, вкусни гозбите и не преЯждайте, че после тежи и вам и на Хондите! За тях - сух асфалт, така или иначе шейната на деда ви Коледа лети.
-
3 точкиСъжалявам, няма да е за Коледа. Резко се усетих, че утре е Коледа и TESCO няма да работи. Минах преди малко от там, на връщане от работа. Щайгата с Хот Уилс се оказа празна. Явно всички послушни английски момченца искат Хот Уилс за Коледа. Весела Коледа и Щастлива Нова Година!
-
3 точкиТия всичките, дето ги коментирате ги имаше при мен в TESСО за около £2. Аз си купих NSX. Скоро не съм оглеждал детския рафт, ама мога да погледна утре. Имам и Риджлайн на Мачбокс.
-
3 точки
-
2 точкиАз пък съм напълно убеден в това. Колата ми е на реални километри. На маховикът пише също Honda. Отделно съм я проверил: - Имам данните на предишният собственик, с който съм се свързал и съм получил нужната информация. - Отделно имам и фактури - от данните от фактурите съм се свързал със сервизите в Италия и те са ми потвърдили информацията там (да колата ми е от Италия - аз исках такава, защото предпочитам да правя всичко останало без ръжда и изгнило). - има сервизна книжка с пълна история: свързал съм се с представителството на Хонда в Италия, където е обслужвана. От там информацията ми е потвърдена. Всичко по VIN излиза. - имам диагностика и съм я проверил, и с нея. На всеки модул, от който могат да се извлечат данните, излизат реалните (тук е най-лесно манипулирането, за разлика от хартията) Така, че да се твърди, че кола на 13+ години не може да е на реални км. е много лесно да се каже. Заучени клишета като това важат за други коли, но не и за моята. Има и такива бройки. Какво като е на 13+ години? Има коли на 2+ години на тези км. или по-мало дори, с проблеми и рядко изгастващи check лампички. Много голяма част от хората, не сменят маховик и после продават. Аз си поддържам колата, за да си я карам, без да я продавам, няма значение, че е на 13+ години.
-
2 точкиТук трябва да се отчетат и настройките на газовата. Както и сезона,зимата и разход не се понасят много.
-
2 точки@mysticchannel Да кара с добавка 5хил км която се очаква да разтвори отлаганията,може ли да ни покажеш такава Тук в тази тема има добри мнения за промиването на двигатели,и в какво се заблуждаваме. това е много точно казано: За тези които не са чели темата и вярват на магазинерите за маслата издържащи 25 хил. км и нагоре. Ето тук има отворени такива двигатели.
-
2 точкиОт общите поръчки тук гарантирано че няма да сложиш менте. Ще си вземеш и хубав Мобил,той и Кастрола са в Бг с най-много ментета. Питай човека който ги организира има и налични масла може да има подходящо сега. Както каза колегата са важни мото часовете, тоес 5 хил градско са долу горе 8 хил извънградско,ти си прецини.
-
2 точкиКилометрите пробег всъщност са просто ориентировъчни. Важни са условията и най-вече мото часовете.
-
2 точкиЛегендата е оправена! Сега е като изтребител Благодаря на момчетата от Рифто. Проблема се оказа както Ви казах в катализаторите. Не мога да я позная в момента колата. Благодаря на всички за мненията и коментарите. Безаварийни километри ви желая. Весели коледни и новогодишни празници на всички Бъдете здрави, колеги! Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk
-
2 точкиНе се реже нищо. Само се прихващаш за инсталацията - едно кабелче за масата, едно за + след конт. ключ и едно за габарита. При тази схема когато вкл. габарита модулчето изключва ледовете и не заслепяваш насрещно движещите се. Единствен недостатък е , че когато палиш, светят и те, но те не са голям консуматор. ....а може и едно скрито ключе да се сложи на положителното кабелче, за да ги гасиш, ако ходиш да "бракониерстваш" 😃
-
1 точкаИ аз съм карал с Castrol Edge 0W30 C3, което е за коли с DPF Но за мен по-добро от него е Repsol Elite.
-
1 точкаЦецо, то баш щото сме много аеродинамични ни е такъв разходът. Ама тоя на колегата ми се струва малко височък. 90 е сигурно най-икономичната скорост на ЦРВ-то, стига да не е на трета
-
1 точкаВключих го днес .Ще изчакам да видя и ще пиша.Иначе благодаря ,че се отзовахте.Весели празници ви пожелавам!
-
1 точкаЩом си DPF, трябва да ползваш масла по ACEA C3. Ако колата е Honda и двигателят е в много добра кондиция - може и ACEA C2. Сменяш на 10 хил. км. (максимум на 12 хил.) и си "свиркай". Хубавите добавки за дизелово гориво са силно препоръчителни при качеството на нашата нафта!
-
1 точкаКатализаторите бяха стопени и раздробени. Свалихме ги всички, изчистихме ги от всичко вътре. Просто колата е била буквално затапена от изпускателната си система. Сега е супер динамична и доставя пълно удоволствие. Имам и снимки какво беше вътре. Но ще ги кача на по- късен етап. Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk
-
1 точка@CARPERA Същият антифриз от снимката налях, благодарение на друг твой пост. Поздрави.
-
1 точкаВярвам че не си долял нищо друго освен този който пише в ръководството.Ето ти цвета да сравниш какво е имало в системата. Следиш разширителния съд,ако има липса в системата ти ,тя компенсира от него.
-
1 точкаНаред е Edit: https://homedjjl.duckdns.org/8g Описано е как се прави
-
1 точкаПроверявам си ги редовно, входящите много рядко се налага да пипам. Както обясних лувтомерната пластина на 0.15 влиза много трудно, същевременно 0.10 влиза хлабава и понеже нямам инчови пластини, това за мен е около 0.13, същото е и за изходящите. Резултата (особено ако друг ги е пипал) е мека, плавна и безшумна работа на двигателя. Осезаема плавност и приемственост през различните режими и предавки. Устойчиви тихи обороти при различните температурни режими. След майстори съм намирал основно завишени и различни стойности. Един с един няма еднакви.
-
1 точкаЗдравейте. По същият маршрут на бензин ми дава 10-11/100 по борд и на колонка. Колкото до скоростта не надвишавам 90-100 км/ч. Градското ми е макс 10км. и то почти без трафик (рано сутрин в 5:00ч.)
-
1 точкаТези които казват смени на по 30К са душмани, с цел подмяна след време на мотор и купувай нова кола.. Това е целта...Със сигурност автомобила ти е с омазан мотор, ако е каран по 20-25К с едно масло, но ако нямаш проблем с харча на масло си изтеглил дългата клечка и от тук нататък редовна смяна и от достоверен източник масло. Направи 3 промивки с евтино масло ,ако е оригинално ,не менте няма да скапе двигатела. Карай оптимално, норм обороти, като на втората смяна ,втората......Сложи скъпа добавка да изчисти с новото ,налято масло ,карай 5000км и сложи 3тото масло....Карай до 5,5-6000кмра и изхвърляй ...На по 4, 5..6000км прави смени..Накрая сипи 0w30 Mobil ESP и бутай таван 8000кмра . Ако направиш на 5К капков тест ,ще е мн добре , за да видим колко е мръсно и горе-долу ,в какво положение е мотора ти! Весели Празници Вс 🤗😎
-
1 точкаТъкмо бях решил, че никой не е правил модел на 2ра и 3та и се чудех, как да се извиня. Единственото, което намирам е това. За твой късмет го има в продажба: Aliexpress Не е оригиналната, но мисля ще се примириш😀
-
1 точка
-
1 точкаРазгледай темата "Капкови проби на двигателни масла" - може да ти е полезна.
-
1 точка@ceco_accord US $17.10 5%OFF | 2019 Hot Wheels 1:64 Car 90 HONDA CIVIC EF Collector Edition Metal Diecast Cars Collection Kids Toys Vehicle For Gift https://a.aliexpress.com/_mqXg9Le
-
1 точкаС тези смени на 30хил двигателя ти е помия пълна. На 10 хил може да сменяш като го изчистиш. Два метода бърз и агресивен с добавка,и бавен с къси смени на масло. Втория ти препоръчвам,намери по бюджетно масло и смени на 4 хил км поне две до три смени. Прочети темата за маслата 10 хил почти няма масло което да издържа а ти искаш на 11. Нищо няма да направиш с тези 11 хил на така замърсения ти двигател. Това са пълни простотии,зависи от класа на маслото започва да прави нагар след 10хил а някой и на 8 хил. Тук от общите поръчки има хубави масла за дизел,писано е за тях,скъпите масла на Равеньол и Аймсол се държат много добре,но на чист двигател. При теб е важен и хубавия маслен филтър,не там нещо от щанда каквото имат.
-
1 точкаЗдравей, намерих два варианта в алито. Може би е само опаковката, но имаш избор: https://www.aliexpress.com/item/1005003169110576.html?spm=a2g0o.search0304.0.0.3d751679BEtWDl&algo_pvid=00f8bc60-031e-4ed6-8c8a-329f14b25149&algo_exp_id=00f8bc60-031e-4ed6-8c8a-329f14b25149-4 https://www.aliexpress.com/item/1005003190920923.html?spm=a2g0o.search0304.0.0.3d751679BEtWDl&algo_pvid=00f8bc60-031e-4ed6-8c8a-329f14b25149&algo_exp_id=00f8bc60-031e-4ed6-8c8a-329f14b25149-5 Ако поръчам сега, до края на Януари ще е тук. Само си избери една от двете опаковки.
-
1 точка@Djack_ ако знаеш какво и как са правили - сподели? Иначе е чудесна новина и коледен подарък за Теб. Весели Ти празници!
-
1 точка
-
1 точкаНе я дочаках да започне да започне да превърта и на ниските предавки. Превърташе само на високите и то много гадно - при изпреварване. Равносметката: Смених: 415027210 - LuK Демпферен маховик 624335600 - LuK Комплект съединител + имах лек теч от нофтовата помпа за високо налягане, който също отстраниха. Общо 1400 лв. с труд. Цената е с големи отстъпки, тъй като ми го прави приятел. След смяна на съединителя започнаха всички предавки да влизат много трудно и някой път едвам включвах първа. Беше регулиран, там както се регулира с горната помпа, но е от това, нито от течност, нито от въздух. Покарах малко и се надявах да се оправи, но не стана. Като, че ли имаше някакво изместване леко на лоста и за това не влизаха лесно. Четох стара тема тук във форума с трудно сменяне на предавки след смяна на съединител и там пишеха, че са шлайфали маховика, което е пълен филм и аз се вкарах в него. Закарах я пак да я погледнат и да я регулират, и сега е перфектна. Скоростите влизат като на чисто нова кола, съединителя е мек и отделя перфектно. Карах доста км. и LUK си е номер 1. Има си и гаранции. Влизането трудно на втора предавка, още преди да започне да превърта, се оправи. Сега влиза с лекота. Преди съм сменял и маслото на скоростната кутия. Старият съединител и маховик са при мен. Ще ги огледам допълнително някой ден. От направеното запитване към Хонда, ми бяха казали 2200 лв. само за маховик. Което е абсурдно (по-нагоре писах, че искаха 1300 лв. само за комплект съединител + работа). Препоръчвам на тези, които сменят съединител, задължително да сменят и маховик. Ремонтът не е евтин така, че да се отваря няколко пъти, за мен не е добре. Отделно и тоя маховик си има живот, приблизителен на този на съединителя, и ако изкара само едни още 20000 - 30000 км, по-добре да се смеят заедно (всеки трябва да си направи преценка сам, защото ремонтите са доста скъпи, но спестяването повечето пъти излиза двойно).
-
1 точкаСпоред зависи! Предимство е, ако паркираш пред блока. Ако паркираш пред Била е недостатък, 'щото багажника ти идва отзад и не мож' натовари покупките. п.п.по темата: На много от културните англичани не им пука как ще паркират. Паркоместата са тесни и преди да чуеш първия клик на фиксатора на вратата чуваш удара във вратата на съседната кола. Чисто новата деветка на съпругата ми още първия месец се сдоби с три удара във вратите и една драскотина на бронята. Започнах да паркирам, или на най-далечния, празен, край на паркинга, или на първото място на редицата.
-
1 точкаЗдравейте! Малко да възобновя темата и ако мога да помогна на някой ще бъда много доволен. Имам Хонда ФРВ с 2.2 двигател. Сагата ми с колата започна преди точно една година. С настъпването на зимата и понижаване на температурите, колата ми взе да пали с много много въртене. Може да се каже, че палеше чак на 8-10 секунда, което е супер много време. Изключих вероятността да е от акумулатора, понеже го бях сменил 5,6 месеца преди това. За всеки случай отидох да го замеря и се оказа, че е добре. От там ме пратиха да ме проверят за отечка, оказа се, че колата консумира 1.5А НА ДЕНОНОЩИЕ! Това разбира се е нищожно и няма , как да събори един акумулатор. От там ме пратиха за преглед на свещите. Свалиха ми ги и 4-те. Замерваха, окъсяваха свещите се оказаха добре. После за дюзи. Проверяваха ги дали връщат обратно гориво за 5 мин на стартиран двигател. Първа, втора и трета дюза върнаха около 10 мл, което според тях е в границите на нормалното, понеже колата не е първа младост, обаче четвърта върна към 50мл. Веднага я нарочиха нея и казаха, че е за рециклаж. Свалиха ми я и я пуснаха за ултразвуково чистене, като на стенд се оказа, че е в нормата и съответно не я рециклирах. Това чистене смъкна разхода на гориво на около 20мл. От друго място пак нарочиха дюзите и ми поискаха 350 на дюза за пълен рециклаж. На въпроса ми ако не се оправи колата, какво правим? Те ми отвърнаха , че следващата стъпка е рециклаж на помпата за около 1000 лв. Разбира се не се съгласих. Отидох на пореден Стендаджия, който хвана, че ми е ниско магистралното налягане и колата върти на около 200 оборота. От там ме пратиха за рециклаж на стартера. При свалянето ми казаха, че е като нов, но все пак ми взеха 150 лв. Така се мина зимата, дойде пролетта и колата взе да пали по-лесно и до някаква степен заебах проблема. Обаче дойде хубавото лято и колата , като я напече слънцето, пак отказваше да пали. Старата песне на нов глас! Тук обаче трябваше да изчакам да се свечери и да поизстине и си палеше. Съответно есента пак нямах проблеми, докато не дойде зимата. Изчел съм супер много теми тук и в други форуми и никъде нямаше един и същ проблем за студено и топло палене (забравих да уточня, че колата след като веднъж запали, после си палеше лесно). Случайно попаднах на тази тема и при мен се оказа досущ същия проблем. За пробата взех от една автоморга горивна рейка с регулиращ клапан на нея (отказа да ми дадат само клапана) и о чудо, колата взе да пали :D Даже мога да кажа, че пали по-добре от преди. Явно проблема не е често срещан и никой не се сеща, че може да е там, ноо да си знаете, ако и на вас се случи, че може да се провери! Дано съм Ви бил полезен!
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаКолега, не се занимавай с ЛЕДове - нямат вкарване в пътя. Ще заслепяваш насреща движещите се, а и на мокър път нищо не се вижда. Аз използвам допълнителни ЛЕД с модул от Алиекспрес вече 7 години. На контакт светят, а когато вкл. светлините гаснат. Това използвам аз
-
1 точкаТози шум може и от друго място да идва. Не забравяй, че това е дизел и проблемите дебнат зад всеки ъгъл 😂😂😂
-
0 точкиУбеден ли си че на кола 13+ г. е оригинален все още съединител и маховик които си свалил и то дизел ? Щото аз не съм. Така казано ОРИГИНАЛНИЯТ , звучи че е изкаал 13+ г. или 250к + км.🤔
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00