Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.10.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Във всеки един сервиз може да се направи грешка, така че нищо чудно и в БТ да са направили такава. Все пак такива процедури се дават на по-ниско квалифициран персонал, та нищо чудно. След като производителя на автомобила е записал, че масло над максимума може да доведе повреда в двигателя, аз не бих карал с повече масло, каквито й други теории да има. След като една манипулация за 10-на лева някъде може да ти спести ремонти за 4-цифрени суми дори няма нужда да се коментира. На предишната ми кола, както и първата смяна на тази, я правих в един сервиз зад петрола на кръстовището срещу КАТ в София, там винаги са ми го теглили с вакуум. Можеш да им се обадиш и да ги попиташ, дали на твоята кола могат да го направят така. Ако имаш желание, ще ти пратя името на сервиза на лично, да не излезе, че е реклама. П.С. Със сигурност всеки производител на двигатели е заложил известна идиото-устойчивост, та според мен и маркировката на максимума не е абсолютното количество, след който двигателя ще се срине. Така че 1-2 мм не би трябвало да са проблем.
  2. 2 точки
    Това важи за 6-степенните кутии. Това бе и главната причина да ида в БТ, защото друг не намерих да иска да ми смени маслото. Ето процедурата от документа на Хонда: ATF Replacement (9-Speed) 3124.pdf ZF9 няма щека. Имаш преливник, който се гледа точно при определена температура на маслото, която не се вижда ако нямаш с какво да прочетеш ПИД-а от компютъра.
  3. 2 точки
    Айде, честито, все по-близо до титлата. Уникална битка! Утре искам да гледам записите на F1 от колата на хамака. Не мисля, че и с DRS щеше да успее да изпревари, просто Макс беше безгрешен.
  4. 2 точки
    След много колебание дали и колко ме дразни, си смених омачканата и протритата кожа на шофьорската седалка заедно с дунапрена.
  5. 2 точки
    Бях петнайсетинагодишен хлапак и учех в стругарски техникум. По-точно – не учех. Бягах от часовете, бях натрупал неизвинени и една камара двойки. Викаха родителите ми в училище, пък аз не им казвах. Един ден директорът ме заплаши, че ако не дойда с баща си, ще ме изключи от училището. Ходех по улицата и се чудех какво да направя. Родителите ми живееха в провинцията, трудно можеха да дойдат. И за какво да идват? За да чуят, че синът им е пред изключване... Изведнъж, както вървях по тротоара, ми хрумна идея. Огледах се наоколо – случайни минувачи. Харесах си един – изглеждаше кротък човек, скромно облечен, на възраст колкото да ми е баща. Спрях го и накратко му описах положението си. Помолих го да дойде с мен при директора като мой родител. Човекът се съгласи. Тръгна с мен към училището. Влязохме при директора и аз го представих – баща ми. Директорът само това чакаше и като отвори една уста: синът ви бяга от час, пуши, има двойки... – Георги е пред изключване! – завърши директорският монолог. „Моят баща“ мълчеше и ме гледаше. Изведнъж се пресегна и ми изплющя страшен шамар. – Ох! – викнах. Не от болка, а от изненада. – Ох ли! – и върху главата ми се посипаха още удари. – Ти докога ще ни ядосваш, бе! – ядно ме шлевеше тоя, уж наглед кротък човек. – Недейте, другарю! – намеси се директорът и почна да ме защитава. – Не го бийте! Той ще се поправи... – Няма да го бия ли! – викна почервенял от яд човекът. – Аз вкъщи ще го пребия! А пък майка му как ще се ядоса! Той ще ѝ разбие здравето! И пак налетя върху ми с шамари. Притеснен, директорът побърза да ни помири и да ни изпрати от кабинета си. Щом излязохме извън училището, човекът се успокои, сякаш нищо не е било. Заведе ме в най-близката гостилница. Поръча ми кебапчета и лимонада, а на себе си – ракия. И ми каза: – Ей, взимай се в ръце! Че втори път няма да идвам в училището... Така се разделихме. Научих само първото му име – Христо. Минаха години. Завърших техникума, почнах работа, излизаха мои карикатури по вестниците, получавах добри пари. Една вечер в някакъв трамвай го видях – човекът, който бе изиграл ролята на мой баща. Обадих му се, той скочи да ме прегръща, като да съм негов син. Веднага ме покани на гости. Заведе ме в малък занемарен апартамент „Софжилфонд“, където живееше под наем с жена си. Нямаха деца. Настаниха ме върху продънен стар диван, той наля ракия, жена му – болнава, отрудена, сложи нещо за ядене. Пихме и приказвахме, а аз през цялото време се въртях на мястото си. От неудобство, пък и една пружина от дивана ме бодеше отдолу. Христо и жена му не ме пускаха да си тръгна и ме разпитваха – като родители, които отдавна не са виждали сина си. Тогава си помислих, че всичко в тоя живот се връща и сега е мой ред да върна жеста – навремето той, случайният човек, беше изиграл ролята на мой баща, сега аз трябваше да съм негов син. Къде да ходя – влязох си в ролята и родителската среща продължи до полунощ, макар пружината на дивана през цялото време да ми убиваше... Като си тръгвах, запомних улицата и номера. На другата сутрин отидох в магазин „Явор“, най-известния мебелен магазин по онова време, и купих един диван – от изложените на витрината. Натоварихме го на камион и дадох на шофьора адреса на бай Христо. – Кажете, че е от сина му – рекох. – Подарък за именния ден... Защото на следващия ден беше Рождество. автор: Михаил Вешим; сборника "Текила на разсъмване
  6. 1 точка
    Бутоните са капсуловани Платката външно е ок, без окиси.Връзката към другата платка е с лентов кабел.Стори ми се изместен и го откачих,и нагласих и закопчах.За сега работи всичко.
  7. 1 точка
    Нямам оплаквания от Осрам. Не съм ползвал конкретния модел, но един комплект Nightbraker (халоген) преобрази представите ми за фарове, на старата ми Ксантия. Т.е. бих си сложил пак:) Нещо друго ме човърка обаче. Сигурно ли е, че е изгоряла крушката, а не баласта?
  8. 1 точка
    Отидох днес в БТ и веднага я вкараха и дръпнаха излишното масло. Между другото си свалих Car Scanner за Андроид и се оказа, че чете ATF Temperature та може другия да си го направя сам това.
  9. 1 точка
    В крайна сметка, реших да остана на оригиналният по рама и книжка размер 225/50/17 и закупих BFGoodrich G-FORCE WINTER2 GO с отстъпка и мисля за тази цена параметрите са добри с индекс C/B/69dB . Шарката изглежда добре, доста са меки и тихи, намерих и много добри отзиви, ще видим дали ще се потвърдят. Поздрави на всички.
  10. 1 точка
    Точно за това и аз отидох при едни момчета в Лозен за ZF8. процедурата е същата, точиш, сменяш филтър, наливаш докато протече. След това палиш, минаваш през предавките, дига кутията 40 градуса(работна темепратура) Отваряш пробката за наливане и доливаш докато не почне да тече.
  11. 1 точка
    Започвам да си мисля, че е възможно колата да е имала тежка катастрофа при предишния собственик и да не е оправена като хората. Познат имаше подобен случай с една Тойота Авенсис. След всяка автомивка му се пълнеше багажника с вода и така и не можаха да открият какво става и така я продаде. Беше намерил отнякъде връзка с някаква застрахователка, мисля че тези които дават кредит за кола. Която не знам как беше изровила, че колата е претърпяла ПТП в чужбина и даже снимка му беше намерила. Не можех да повярвам, че това е същата кола, която караше. На снимката беше събрана на хармоника, тотал щета. Как я бяха изпънали да не личи не знам. Само това с пълненето на багажника с вода издаде, че нещо не е наред...
  12. 1 точка
    Има достатъчно информация в нета, която обяснява защо каране с по-високо октанов бензин от предписания за дадения автомобил, не подобрява вървенето на колата и е напълно безсмислено. Всичко друго са чувства
  13. 1 точка
    Да това с ДРС-а беше много добро Стратегията тоя път беше на ръба.
  14. 1 точка
    Тия недъзи тук ,знаят само 5/40 да слагат ...Говоря за сервизите в БГ ,където и да отидеш , каквато и кола да имаш 5/40 , 10/40 пълни изсипняции
  15. 1 точка
    Update Поръчал съм тръба за EGR за смяна, очаквам доставка и смяна в Бултрако Пловдив. Качвам клип, какво се случва при стартиране регенерация на ДПФ. output.mp4
  16. 1 точка
    3.5 и 3.7 фейс имат noise cancelleration. Може да пробваш това. Въпреки, че е Акура, е едно към 1 с Legend. Другият вариант е да откачиш микрофона и да видиш какво ще стане. Намира се в задния плафон. Нещо свързано с алармата ще да е. Ако я слагана калпаво.
  17. 1 точка
    Като за начало няма Legend произведен през 2009та година с 3.5 двигател. Предлагам също така да си пуснеш нова тема с въпросите.
  18. 1 точка
    Ще помоля всички собственици на Ледженди да пишат в подфорум "4х4" за теми касаещи предаването,раздатка,кардан и AWD-то....
  19. 0 точки
    Благодаря за линка. Руския не ми е силен, но е по добре от нищо. Иначе не съм я снимал още, но вътре е с червен кожен салон, като Мазерати 🙂 Утре отивам в Landi Renzo за газовото, най адекватни ми се видяха до сега от всички прозвънявания, които направих. Някой знае ли, защо понякога ми се заключват бутоните за управление на аудиото от волана? Нищо не работи от там,но по някое време се оправя. Натискам всички възможни копчета , но не разбирам как става?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...