Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.10.2021 in all areas
-
2 точки
-
2 точкиКъм последна информация приходите от реклами тъкмо покриват разходите по поддръжката.
-
1 точкаЗдравейте! Когато автомобилът е натоварен и особено при движение по наклони, автомобилите с ксенонови фарове имат и допълнително оборудване за движение по вертикала на фаровете поради особено силния светлинен поток и вероятността да бъдат заслепени водачите на насрещнодвижещите се ППС. Какво става, обаче, ако системата ни не работи? Отговорите са три: - не ни е еня за останалите участници; - "спускаме" фаровете ръчно; - отстраняваме проблема и се наслаждаваме от шофирането. Първият отговор за притежателите на автомобил с емблема от една буква "H" (ненаклонена!) не е вариант, затова директно преминаваме към отговор номер 2. Краткосрочното решение е с ключе 5 да спуснем фаровете до положение, което е приемливо както за нас с проблем при нас, така и за другите участници в движението като потенциални потърпевши. Става чрез определената за целта "врътка", която се намира на моторчето, движещо фара, а именно: За отстраняването на проблема и отг. 3 ще са ви необходими малко повече познания. Тях можете да откриете тук: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/145.HTML В общи линии е необходимо да знаете няколко неща: На задните и предни колела се намират датчиците за положението на автомобила. Те представляват датчик на Хол и рядко се чупят. Обикновено има окислени крачета (пинчета). Доста срещан проблем е самият лостов механизъм, за който можете да прочетете повече и видите нагледни решения тук или по-долу: Над педала на газта се намира и модула за управление на фаровете. Той рядко дефектира и едва ли ще имате проблеми с него. Изглежда така: Отпред на самите фарове са гореспоменатите електродвигателчета. Как бързо и лесно да стесним кръга за възможните причини при проблем: с волан изцяло навит надясно, откачате предния датчик от моста (ключе 10). Откачате една от буските на моторчето на фара и с мултицет замервате напрежението в средата на буксата (розов кабел) с маса (някъде по колата или светло син кабел на самата букса). Напрежението трябва да се променя при местенето на лоста на датчика. Това ви гарантира, че датчикът и модулът за управление са наред. Аналогично с датчика на задния мост (може би ще имате нужда от канал) за да премахнете него като проблемен. Ако и там не даде проблем, а напрежението варира при местенето на датчика, тогава е почти сигурно, че проблемът е в електродвигателчето/тата. Техният номер е 00787854. Понеже оригиналните са доста скъпи, можете да си вземете втора употреба от VAG групата и да преместите механизма вътре от единия на другия по следната аналогия: https://www.drive2.ru/l/5555092/ При всеки подменен елемент е необходимо да извършите обучение на системата: окъсявате с кламер, кабелче или друг проводник крачета 4 и 9 от OBDII буксата под волана, давате на контакт и в 5 секунди време изключвате и включвате 3 пъти фаровете, като на четвъртия път ги оставяте включени/да светят. Ще видите как се местят надолу-нагоре с което самообучението приключва както на това видео: В общи линии с един сравнително елементарен тест можете бързо да си откриете и отстраните проблема си. При мен бяха изгорели платките на електродвигателите и се наложи всичко да прочета, затова и го споделям тук. Боби
-
1 точка
-
1 точкаДа, и сега като ме пита, проверих в Бултрако и се оказа, че на 54К, колата е минала през акция. Тоест, шайбата е на 110К и най-вероятно всичко и е наред, разбирай съвсем съм в набутвация . Ако продължи проблема със стърженето (както вероятно ще стане), ще отида при Дидо за диагностика и ще го помоля да оцени и състоянието на свалената шайба. Още първоначално смятах да отида при него, но тогава нямаше свободни часове, а аз бързах и ми предстоеше пътуване ...
-
1 точка
-
1 точкаТоест, не. Всъщност, накрая констатира, че колата НАИСТИНА вдига температура (и без вестник). Тоест, вече знаеш, че наистина имаш проблем, и горе/долу кой е виновен - например термостат, или ключ за перката. Преди принудителното загряване всичко беше хвърляне на боб. Сега кръгът от заподозрени е малко стеснен. Не че всичко е ясно, ама ...
-
1 точка
-
1 точкаЗдрасти, благодаря. Не съм давал допълнителни документи за технотеста. Евро 6 е. Извънградско 8,8 до 10,9 в зависимост от тежестта на десния крак, първия разход 100-120км/ч при втория 135/150км/ч.градско 15.2.Поздрави
-
1 точкаТака, ето го TSB-то: A21-046.PDF Вътре се казва: Ето го на колегата компа: Ето го ъпдейта: Ето го и файла, ама беше зипнат та не го намираше 378056N8_A320M1__A2102133.rwd.gz: Сега липсва един лаптоп с ECU Rewrite / J2534 Rewrite и читав кабел (моят е от скъпите XHorse та би трябвало поне за PassThru да става, ама знае ли човек). М/у другото проверих VIN-a на колегата в Хонда Канада и да - подлежи на сервизната акция.
-
1 точкаМасло и филтър: 50-70лв Застраховка: 7-80лв за 6 месеца Данък: 90лв Преглед: 40лв, но се прави през година (важи за 2). Други разходи - може и да има, може и да няма. Гумите са сериозен разход. Аз за две хубави гуми (Michelin Pilot Road 3) платих 450лв, което пак си беше добра цена. Екипировката също трябва да се има предвид, че си е разход.
-
1 точкаВеднъж един човек тръгнал на пътешествие. Стигнал до далечна страна, която била известна с красивите си старинни замъци. Купил си той пътеводител и решил да ги разгледа. На страниците на пътеводителя били посочени дните и часовете за посещение на различните замъци, които били доста ограничени. На една от страниците обаче имало специално предложение, което се казвало „Екскурзията на твоя живот“, а снимката до него била на изумително красив замък. Човекът веднага решил, че на всяка цена трябва да го опита. В предложението пишело, че по причини, които ще станат известни по-късно, за тази екскурзия не се предплаща, но трябва предварително да се съгласуват денят и часът за посещение. Заинтригуван от необичайната екскурзия, човекът още същия ден се обадил и уговорил посещението си. На другия ден там го посрещнал любезен портиер. - А другите посетители влязоха ли вече? – попитал чужденецът. - Другите? Посещението в този замък е индивидуално и не включва екскурзовод. – отговорил портиерът. После запознал посетителя накратко с историята на замъка като споменал достойните за вниманието му забележителности – картините по стените, старинните доспехи на втория етаж и оръжията в залата под стълбите, подземията и официалните зали. Завършвайки разказа си, той му връчил една лъжица и го помолил да я хване с едната си ръка. - А това пък какво е? – учудил се човекът. - Ние не взимаме входна такса и предлагаме самостоятелна разходка из замъка. А цената на екскурзията се оценява така – посетителите получават лъжица пълна догоре с фин пясък. В нея се събират точно 100 грама. В края на обиколката претегляме пясъка, останал в лъжицата и посетителят заплаща по един паунд за всеки разсипан грам пясък. - А ако не разсипя нито един грам? – полюбопитствал човекът. - В този случай посещението излиза абсолютно безплатно. Гостът се учудил на условието, но му се сторило забавно и предизвикателно, взел лъжицата с пясък и започнал своята екскурзия. Сигурен в твърдостта на ръката си, човекът бавно се заизкачвал по стълбите, неизменно гледайки в лъжицата. Когато стигнал до залата с доспехите, той решил да не влиза вътре, тъй като там имало открити помещения и се опасявал, че вятърът може да разсипе част от пясъка му, затова продължил нататък. После влязъл в залата с оръжията, но установил, че за да ги разгледа отблизо, трябва да прескочи перилата. Отново мисълта за пясъка го спряла и той ги разгледал само отдалече. По същата причина не успял да види още много места. И така, все пак доволен, че е съхранил всичкия пясък в лъжицата, екскурзиантът се върнал на входа, където неговият домакин го очаквал с везна в ръцете. - Невероятно! Вие сте загубили само половин грам! Поздравявам ви, вашето посещение се оказа абсолютно безплатно за вас. - Благодаря – усмихнал се гостът. - Е, как ви се стори обиколката? Доволен ли сте? – попитал домакинът. Туристът се поколебал за кратко, но решил да бъде искрен: - Ако трябва да съм откровен, не много. През цялото време мислех за пясъка и не видях повечето от забележителностите. - О, много жалко! Знаете ли, ще направя за вас едно изключение. Ще ви позволя да влезете да разгледате отново замъка. Ще напълня пак лъжицата ви с пясък – просто защото такива са правилата - но, не мислете повече за пясъка! Единствено помнете, че трябва да се върнете точно след 12 минути, тъй като тогава идва следващият посетител. Без да губи и минута, екскурзиантът взел лъжицата и хукнал да разглежда замъка. Изкачил стълбите на бегом, хвърлил бърз поглед на експонатите, после веднага слязъл надолу, за да разгледал това, което преди не успял. От бързане навсякъде сипел пясък, но времето така го подпирало, че отново не успял да разгледа всичко. Не усетил как минали 11 минути и той тичешком се върнал на входа. - Е, виждам, че сте разсипали целия пясък. – отбелязал портиерът. – Но не се тревожете, нали се разбрахме. Е, как беше този път? Хареса ли ви екскурзията? - Всъщност, не... – казал след кратък размисъл посетителят. – През цялото време мислех за това, че имам малко време и че не трябва да закъснея, разсипах целия пясък, но не успях да видя нищо и отново не изпитах никакво удоволствие от разходката в този прекрасен замък. Тогава пазачът запалил лулата си и бавно заговорил: - Знаете ли, има хора, които минават през живота като се опитват за нищо да не платят и така никога не могат да се насладят на това прекрасно пътешествие. Има и други, които вечно бързат и губят всичко – те също не получават никакво удоволствие. Много малко са тези, които владеят изкуството на живота. Те успяват да разгледат всяко ъгълче и да се насладят на всеки момент от екскурзията, наречена живот. Те знаят, че за всичко се плаща, но и не забравят: Пътешествието си струва - всеки миг и всяка стъпка от него!
-
1 точка@vesivanova с всякакъв АдБлокър е ОК. Аз го държа изключен за форума, за да има поне някакъв минимален приход и обща полза, както беше призовано преди време
-
1 точкаЗдрасти ! Аз съм Ицо и видях, че си поръчал масла от АТО24. Ако нямаш нищо против, Наско Мушев може да прати двете ни поръчки заедно. Аз имам една туба 5л. Петро. Можем да се чуем - аз съм на 0898541226
-
1 точкаНе е от кутията, но си виж топлозащитните екрани по изпускателната система и гърнетата. По-скъпият вариант е разтрошаване на керамиката в катализатора. Ако е от там - като го тупнеш с юмрук, ще се чуе.
-
0 точкиЖените мразят, че мъжете могат просто да стоят така часове наред и да бъдат щастливи.
-
0 точкиСамо Комп. После майстор. Пък ако знаехме и от къде го търсим, ще е ехееее....
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00