Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.09.2021 in Мнения

  1. 3 точки
  2. 2 точки
    Аз имам своите изводи от моите боядисвания. Мога да кажа, че вече боядисвам много по-добре от разни идиоти, които скоро ми осраха Хондичката. Не стига, че нямаха техника, а явно бяха и далтонисти. Идиоти-далтонисти!😀 Та първо и много важно! Как си разредил боята. Тук е ключа за "портокаловата боя". От тук трябва да тръгнеш. По-гъста ли е, си готов. Ползва се линийка и се взема предвид температурата. След това с какви разтворители и втърдители работиш- бързи или бавни. Ако пръскаш с високо налягане отново си с "портокал". Не говоря за липсата на обезвлажнител или смотан компресор или пистолет. Ненастроен, с гадна или липсваща метла. Много са нещата и наистина много се кефя на хубаво боядисан детайл. Заглеждам се и във фабрично/роботско/ боядисани коли и има страшно много забележки. Не случайно добрите бояджии дерат кожи. Има защо. Успех
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VST SAE 5W-40– 3х1L Стойност на поръчката: (3*11.47)*1,9775=68лв. Начин на плащане: Revolut. Начин на получаване: чрез Куриер
  5. 1 точка
    https://forums.hondabg.com/topic/103548-въпрос-ключ-црв/?do=findComment&comment=1057503118 Обучи си дистанционното.
  6. 1 точка
    Съгласен съм с посочените по-горе условия за да се получи задоволителен резултат, но не съм съгласен с портокаловата кора. Заличава се доста успешно с подходящите шкурки и полиращи гъби и с машина. На ръка.... трудно ще е. Вече за местата, на които стои замъглено и ако е в следствие на недостатъчно нанесен лак - няма спасение - или наново или надлакиране, но тук крайния резултат пак е под въпрос. Дали ще се свържат стария и новия лак, колко време е минало от последното пръскане и тръгнала ли е оксидацията и т.н. А и според мен, без да съм профи, пръска ли се със спрей особено на големи участици "резултатът" е налице.
  7. 1 точка
    Онзи ден нямах време за описание - в случай че някой не е разбрал повествованието. Та, колата е спряла да се движи след загряване на маслото в кутията и е докарана с репатрак. Собственика е споделил че последните 2 месеца е лашкала при превключване, но явно не го е взел на сериозно. Първа хипотеза - загуба на масло, но всичко външно било сухо и маслото по норма. След отварянето се виждат състоянието му, износените фрикционни пакети на скоростите и затлачения филтър. Разрязват и хидротрансформатора, където откриват изобщо липсващ фрикционен диск на съединителя и ожулена работна пътека на "тавата". Всичко това (метални стружки и парченца феродо) е затлачило филтъра, което води до падане на работното налягане в маслените магистрали. От там - по-слаб натиск и скоропостижно доошлайфване на фрикционите и естествено нисък или никакъв въртящ момент към колелата. Хипотеза - износен регулатор на налягането. Ремонта включва нови: гарнитури, пакети фрикциони, нов регулатор на налягането, рязане на хидрото + нов съединител / заваряване на тавите и задължителната му балансировка (което спестиха във видеото). Принципно това си е класическият хондов автоматик (не CVT - вариатор) и във всички модели работи еднотипно. Просто са различни кутии заради размери, крепежи към мотор и купето, както и заради въртящ момент. Принципната схема е еднаква от десетилетия и е проверена с времето. Добре е при симптоми различни от нормалното и функциониране да се търси диагностика от спец без отлагане, защото в случая от видеото е щяло да се спести време и пари, ограничавайки се само до ремонт на хидрото. Проверката на лок-ъп е лесна - трябва да заключва "тавите" и да осигурява твърда връзка между мотора и кутията при движение над 80 км/ч, освен когато се иска рязко ускорение и кутията първо отключва съединителя, а ако се налага, сваля и предавки. Тества се като леко се натиска и отнема газта последователно и се следи дали стрелките на оборотомера и скоростомера се движат синхронно надолу, или нагоре. При минаване в ръчен режим (за кутиите които имат тази функция) може да се тества и в лек баир с малко газ. Кутията се опитва да осигурява по-високи обороти на мотора, но при минаване в "М" след 2-3 секунди заключва "тавите" на хидрото, а при минаване обратно в "Д" пак ги отключва - при същия натиск на газта. Добре е при купуване на стара кола да се тества кутията, но и да има проблем - прави се - процедурата е видна от видеото. Ако в документите по вноса пише "проблем с автоматика" - да не ви плаши, ако тя си работи нормално. Просто на видимо здрава кола така се сваля цената по вноса пред митницата. Тоя тип кутия е неубиваема като здравина и механика, без значение от стил на каране. Единствените и проблеми са от лошата кондиция на маслото и съответното му по-ниско налягане в системата. Не я плаши многото газ (тя обича налягането на маслото), а зверското каране не износва нищо в нея (зъбчатките са като на механична и няма друго триене освен в тях), а просто амортизира по-бързо тампоните и, като и тези на мотора. Когато е в оф-роуд модели и се буксува с тях, просто маслото се опреснява по-често, заради угара в него от наднормената температура. То си се охлажда през сектор във водния радиатор и за това нивото му се мери на топъл мотор и след вкл. на всички позиции на лоста (и отново слагане на "Р") - за да е темперирано и влязло навсякъде, което се гарантира от толеранса на измерване (60-90 сек след гасене на мотора), което просто си е с цел безопасност. Enjoy the ride!
  8. 1 точка
    Нова светлина W-Light Impulse I 60w (Жълт филтр) W-Light Impulse III 180w Purelux Road 670 HD 2x70w (Жълт филтр)
  9. 1 точка
    Ето няколко снимки. Според мен няма да е по-добре с бежови, но естествено това е въпрос на вкус така,че ти сам ще решиш.
  10. 1 точка
    И аз си взех поуката с портокаловата кора...! Изводът ми е, че ще трябва да се мине още веднъж отначало 🙈😉☺️ Грешките, които се допускат в края са: 1.Правилната температура 2. Непременно помещение без прашна среда ( много чисто и затворено) 3. Движението на ръката при нанасяне на слоевете( има достатъчно уроци в YouTube) 4.Достатъчно време между пръсканията .... И ТЪРПЕНИЕ🙏😊😜👍
  11. 1 точка
    - Зарад тази карантина, у къщи е непоносимо. Само кресъци, напрежение, скандале за най-малкото нещо. - Колко души сте? - Живеем сам.
  12. 1 точка
    И аз имах същия проблем но го правих с помпа за гуми от горната помпа пробих капачката и сложих една тръбичка, и без да се помпа вътре само на помпата за гуми стана.. След като приключихме запуших трабичката и готово... Ще се радвам ако съм помогнал на някой хубава вечер
  13. 1 точка
    Чипа на имобилайзера е енергонезависим .
  14. 1 точка
    Банкет по български: - Отиваш в заведението - внасяш пиене. Тръгваш си - изнасяш ядене.
  15. 1 точка
    @dimitark, нямам за цел да те засегна, наблегнах на съвсем друго но явно ме разбра криво и все пак да ти отговоря, за 2 от моите знам на колко км са, едната даже е от магазина. Специално за 8-мата не виждам нищо сложно там за поддръжка, даже е доста по-лека за ремонт от масовките по улиците. За ходовата част която е възможно най-елементарната, няма какво толкова и да направиш - торсионна греда и макферсон. Какво му е скъпото? Правиш го 1 път на много години ако се наложи и не го мислиш. За двигател и скорости тия коли са пословично здрави. Да сменя се тая верига, няма как да кара 1 000 000км. Да ти кажа, на италианката я смених на 100 000км веригата, дават и толкова пробег, едноредова като на велосипед балканче и беше разтегната над 1см. Сметни сам при Хонда за да кара по 250-300 хиляди км и нагоре какво е качеството. Остават една рейка която при 90% от Хонда моделите все нещо я лопа, тропа или тече както и някой компресор, датчик и все неща което на фона на дори някой Форд са несъизмерими като цена/ремонт/време на експлоатация. Ти си я взел в момента когато е трябвало вече да се стегне, ако я беше купил направена или с по-малък пробег нямаше да пускаш такива коментари.
  16. 1 точка
    Млада двойка се премества в нов квартал. На следващата сутрин, докато закусват пред прозореца, младата дама вижда съседа, който си простира дрехите навън. - Това пране не е много чисто - казва тя - той не знае как да го пере добре. Може би се нуждае от по -добър прах за пране… Съпругът й нищо не отговори. Винаги, когато нейният съсед простира прането си, младата жена прави същия коментар. Месец по-късно жената била изненадана да види чисти кърпи на простора и казала на съпруга си: - Виж, най -накрая е намерил начин да изпере добре дрехите си. Кой ли му е помогнал за това, след като живее сам? - Аз. Събудих се рано тази сутрин и почистих прозорците ни. Това, което виждаме, когато гледаме другите, зависи от яснотата на начина, по който гледаме. Така че не бързайте да съдите другите, особено ако визията ви за живота е замъглена от гняв, , негативизъм или неосъществени желания. Оценката, която давате на даден човек не определя какъв е той, тя определя какъв сте вие!
  17. 1 точка
    Hello Is there anything new around the car? You haven't written in a long time, I hope everything is fine and you enjoy the car! Greetings!
  18. 1 точка
    Евреин от Русия получава разрешение за имиграция в Израел. На изхода, докато руснаците проверяват багажа му, намират малък бюст на Ленин. - Какво е това? Евреинът: - Въпросът "какво е това?" е грешен, другарю! Трябваше да питаш "кой е той?"! Това е Ленин - полага основите на социализма, носейки доброта на руския народ. Взех го със себе си като спомен от плодородните дни... Руския офицер бил впечатлен от отговора: - Добре, можеш да минеш! На летището в Тел Авив митническият служител също видял бюста и попитал: - Какво е това? Евреинът: - Въпросът "какво е това?" е грешен! Трябваше да питаш "кой е той?", братко! Това е Ленин. Наложи ми се да напусна Русия заради този луд злодей! Взех го със себе си, за да го гледам всеки ден и да го проклинам! Израелският служител също останал впечатлен: - Добре, можеш да минеш! Евреинът се е прибрал в къщи, сложил бюста на бюфета и поканил близките си. Един от племенниците му попитал: "Какво е това?" Евреинът: - Въпросът "какво е това" е грешен, моето дете! Трябваше да питаш "Кой е той?"! Това е Ленин...десет килограма, двадесет и четири каратово злато, без данъци, безмитно и без ДДС ! Извод: Политиката е да убедиш народа за едно и също нещо, казвайки го по различен начин.
  19. 1 точка
    Магарето казало: - Тревата е синя. Тигърът отговорил: - Не, тревата е зелена! Избухнал спор и те отишли при лъва, кралят на гората, за да разреши разногласията им. Още преди да стигнат до трона на лъва, магарето започнало да крещи: - Ваше величество, вярно ли е, че тревата е синя? Лъвът отговорил: - Точно така, тревата е синя. Магарето се зарадвало и продължило: - Тигърът не е съгласен с мен, противоречи ми и ме дразни, моля, накажете го. Царят на животните обявил: - Тигърът ще бъде наказан с 5 години мълчание. Магарето скочило щастливо и тръгнало доволно, повтаряйки: - Тревата е синя ... Тигърът, приемайки наказанието, попитал лъва: - Ваше величество, за какво ме наказахте? Не е ли тревата зелена? Лъвът отговорил: - Наистина тревата е зелена. Изненаданият тигър попитал: - Тогава защо ме наказвате? Лъвът отговорил: - Това няма нищо общо с въпроса тревата синя или зелена е. Наказанието е за факта, че смело и интелигентно животно като теб не може да прекарва време в спорове с муле, а след това да идва при мен с този въпрос. Най-страшната загуба на време е да спорите с глупак и ограничен човек, който не се интересува нито от истината, нито от реалността, а само от победата на своите убеждения и илюзии. Не пилейте време за нелепи аргументи .... Има хора, които, колкото и доказателства и показания да получат, не могат да ги разберат, защото са заслепени от омраза и обида. Единственото, което искат, е да са прави. Когато невежеството крещи, умът мълчи.👍
  20. 1 точка
    И моят така намигваше на всички докато не спря да мига изобщо :)) Нови крушчици и всичко заспа - дори светят по добре.
  21. 1 точка
    http://liquimoly.ru/lm-book/02_motor_oils.html#additive Учебник-библия за маслата на разбираем руски език.
  22. 1 точка
    Избора на двигателно масло е тема ,която дъвчем постоянно и има много въпроси,на които е трудно да се отговори с две приказки. Пускам тази тема ,за да може всеки от вас да намери сам отговора на въпроса си.Темата не е моя…тя е Ваша.Ще допълвам и коригирам данни и материали по ваше усмотрение,след одобрение от модераторския екип. Двигателното масло е един от най-важните консумативи в ДВГ.Залети сме с информация,реклами,препоръки и съвети от приятели.Нека да не гледаме на маслото като домашна ракия,а да научим малко факти и технически характеристики,които са важни за нашето масло. При проектирането на един двигател,производителят не избира масло,а задава параметри, на които трябва да отговаря съответното масло.Така в процеса на проектиране се изчисляват важни детайли,като материал,повърхност,грапавост,хлабина на сглобка,материал на уплътнение,гарнитура и т.н. Тук основно работят инженерите.След това проекта минава през юристите.Всеки пазар си има своите закони и изисквания,като се взима под внимание околната среда,допустимите отработени газове и категорията на гориво. Готовия вече проект се префасонира за съответния пазар,като с това ролята на определяне на маслото за конкретен двигател е приключило. Тук с главно В ВНИМАНИЕ:Производителя,търговеца,представителя и обслужващия сервиз имат една единствена идея относно новата ви кола:Да изкара Гаранция!!.Никой от гореспоменатите не го е грижа какво се случва след този период с вашия двигател.Това е пазарна политика след 1996 година и всички сме свидетели на това в една или друга сфера.Общо взето най-трудния пазар е японския и американския.Европа е разграден двор и законовите норми и изисквания се спазват само в определени държави,които са над политическите интереси.От тук идва и голямата бъркотия със стандартите ACEA,API и ILSAC.По подразбиране Honda е японска марка е нужно да съблюдаваме японския сертификат ILSAC.С годините изискванията спрямо техниката,околната среда и човека се променят,затова и сертификатите сменят изискванията към маслата.ILSAC GF-3,GF-4,GF-5,скоро и ILSAC GF-6/проекто-сертификат/ казва на съответния производител на масла на какви характеристики трябва да отговаря маслото в съответните граници.Сертификата се защитава от производителя на маслото пред съответната институция по желание на самия производител.Това ,че бренд X няма даден сертификат,не означава автоматично,че маслото не покрива изискванията.Това означава, че Х не иска да има този сертификат или е искал,но не са му го дали…. Да приемем,че ни интересува настоящия GF-5.Двигателя ни е проектиран,когато последно е бил актуален GF-3.Да търсим ли масло с GF-3 или не?Не е необходимо.Със всеки следващ номер изискванията стават все по-тесни и трудни за постигане,така че сме сигурни в едно:GF-5 надвишава GF-4,който също надвишава GF-3. Ако все пак намерим стара туба с масло GF-3 да я ползваме ли?.В никакъв случай.Маслото има срок на годност както всеки един продукт.В зависимост от маслото,начин на съхранение и т.н.Срока е от 2 до 3 години,но има и големи отклонения.След този срок маслото би трябвало да се даде за преработка. В повечето случаи такива масла се пускат на разпродажба за половината от цената си.Продават ги предимно он-лайн магазини,на които не можете да търсите сметка…. Може ли производителя X да произведе днес масло и да защити GF-3.Не, това е невъзможно.Производителя Х трябва да защити актуалния японски сертификат. До тук избора ни на масло се улесни с 50% J.Вече знаем ,че без ILSAC GF-5 имаме проблем със съдържанието на тубата…. Доуточнение, което е много важно:Бренда Х е взел сертификат на маслото си Серия А с вискозитетен индекс 5W-30.Това означава ли ,че същата марка,същата серия с индекс 0W-30 има този сертификат. Не!Сертификат се издава само за конкретно масло и той е изписан на тубата. Сертификата свързан ли е пряко с начина на изработка на маслото? Не - минерално или полусинтетично,хидрокрек или PAO,естер,/Пълна синтетика е нарицателно на нещо несъществуващо на пазара/ маслото трябва да отговаря на изисквания и ако ги покрива получава сертификат. Кой сертификат/одобрение изисква Honda? Honda е част от консорциум на японските автомобилостроители и одобрява стандарта ILSAC. Honda одобрение има само за 2,3 мотора на Acura RDX Turbo-одобрението е Honda HTO-06.Всички модели с електромотор-хибридни двигатели изискват масло GREEN-0W16.Всички дизели с филтър за твърди частици изискват 0W-30 C2.Всички останали бензинови атмосферни мотори са с препоръчителни класове 0W-20 или 5W-20/5W-30/,като 2009 година на конференцията на SAE излезе сервизен бюлетин,в който Jeff Jetter заяви ,че Хонда препоръчва за всички модели в цял свят използването на 0W-20,с изключение на гореупоменатите и спортните автомобили/S2000/,които да останат на 5W-30. Има още едно изключение-двигателя 1,7DTCI,който е на Исузу , но се ползва най-масово в концерна Крайслер-Опел. Тук препоръчанотo масло е свързано с опелски сертификат Dexos 1,2, За който спокойно може да прочете във форума на Опел.. Така…от всички масла на пазара останаха тия с вискозитетен индекс 0W-20 и 5W-20 и сертификат ILSAC GF-5.Те не са много,като изключим оригиналното ни масло имат/нямат едва 20 модела.Ако приемем,че нашия двигател е вече доста износен и има нужда от уплътняване ,за да функционира изобщо,може по усмотрение на личния ви механик да ползвате 5W-30/10W-30 масла имащи същия сертификат ILSAC GF-5.Но …това е ваш личен избор! Колко „тесен“ е сертификата ILSAC GF-5 и каква свобода дава той на производителите на масла?По мое мнение е доста тесен и труден за изпълнение.Като цяло базови масла произвеждат 3 компании,а добавките за масла са също 2-3 модела.Всички останали брендове купуват от тях и бълват бъркочи като си играят със % на химически елементи,като в това няма нищо лошо.Сертификата не указва как да се произведе маслото!Важно е да има съответните характеристики.Тук е момента да видите сводна таблица с подробни характеристики на различни брендове.Няма да коментирам,кое е хубаво и кое не.В общия случай плащаш за това,което получаваш.Мога само да гарантирам,че масло със сертификат ILSAC GF-5,съответно по API SN или SN/RC и подходящия вискозитет няма да навреди на мотора ви и Honda одобрява това! Тук ще ме питате,защо в сервизния център на Хонда ми наливат оригинално масло 5W-40 или Castrol 5W-40. Да отговора е много лесен.Независимо дали на табелата на франчайзинга пише Хонда.Бултрако,Апостолов или Honda-EUROPE……те целят само едно нещо-Печалба.По-късно ще пусна характеристиките на оригиналните ни масла....там не всичко е цветя и рози . Продават едно евтино масло скъпо и амортизират мотора преждевременно,като с това си създават още работа и още печалба….Тяхната гледна точка е друга-Те твърдят ,че се презастраховат,срещу задиране и често навлизане в „червените обороти“ Истината е някъде по средата и Вие ще прецените къде точно…. Само за информация 5W-40 струва 3 пъти по-малко от 0W-20 при едни и същи условия.Говорейки за цени на едро …8 към 22 лв/лт. Аз като потребител искам тук да намеря информация за това ,какво масло да ползвам,за съответния пробег и условия на използване на автомобила си.Нека заедно създадем тази база данни! Темата е заключена и всеки един модератор може да допълва или да коригира. Темата http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101841&do=findComment&comment=1057467369 за обсъждане на всичко свързано с маслата за Хонда ще бъде отдолу и там всеки може да се изкаже с параметри,документи,характеристики и опит.Всичко ценно и подходящо ще се качва тук...за готово ползване от всички! Публикувам таблица от братския руски форум Oil-club.ru Таблицата е изготвена след огромен труд от колегите начело с администратора Torcon .Линк към оригиналната таблица:http://www.oil-club.ru/forum/topic/24192-svodnaya-tablitca-masel-standarta-api-sn-ilsac-gf-5-0w-20/
  23. 1 точка
    Въпрос:При толкова различна информация и взаимно-противоречащи се предписания....с какво масло да карам? Отговор:Производителя препоръчва 0W-20 и 5W-20.Това са масла с ниски вискозитети.Те гарантират икономия на гориво.../много малка/,По-лесно запалване/по-нисък вискозитет на студен мотор/,плюс по-малко износване в подгревен режим.Доказано е че 70% от износването е по време на стартиране и подгряване на мотора. По-подходящи за градско каране....5-8 километра на курс. Не са толкова подходящи за каране извънградско при високи скорости,както и за градско във високи обороти...5-7000 об/мин. Ако приемем някакъв среден вариант...препоръчано W-20 за спокойно градско каране и W-40 за нервно каране,високи обороти и скорости.Златната среда е W-30. Въпрос:Тогава как да определим студения температурен индекс 0W,5W,10W...? Отговор.Първия индекс фиксира течливост на маслото при отрицателни температури.Основно е важен за зимата според SAE,Но ако се вгледаме внимателно в характеристиките на група масла ще видим ,че сутрин лятото на 30 градуса външна температура ще запалим при вискозитет 40,50 и съответно 60 cst.Мотора има нужда от 8-10-12 cst.Логично е да изберем най-близкия вискозитет до необходимия....т.е. 0W.или 38-44 cst.Това ни гарантира лесно палене зимата,намалени износване ,бързо загряване и икономия на гориво в процеса на подгряване/градски режим. Въпрос:Стигнахме до извода ,че трябва компромисно да вземем 0W-30.Маслата започващи с 0W са скъпи.Можем ли да направим още един компромис и да купим сравнително евтиния вариант 5W-30? Отговор:Да може....Тук губим предимствата на 0W за сметка на цена и качество на маслото като базово масло. Въпрос:Има ли значение дали имам катализатор или не? Отговор:Има огромно значение.Катализатора изисква наличие на малко сяра и фосфор в маслото.Липсата на катализатор води до по-голяма свобода при избор на масло изобщо. Въпрос:Как да избера масло ако имам катализатор и държа на него? Отговор:Отворете техническите данни на избраното от вас масло и проверете трите величини: Sulphated Ash % < 1.0 Sulphur % < 0,35 Phosphorus ppm 600-800 Voltility loss % <15 TBN mgKOH/g 6,1-8,3 Calcium ppm 1570-2460 Magnesium ppm 6-46 Zinc ppm 766-868 Molybdenum ppm <269 (MODTC) <1000(Mo) Boron ppm <237 Titanium ppm <114 Sodium ppm 5-454 Въпрос:Производителя на маслото ,което съм си избрал не дава данни за количеството фосфор и сяра,но твърди,че става за двигатели с катализатор.Да им вярвам ли? Отговор: НЕ!.По принцип не се показва това ,което трябва да се скрие.Потърсете информация в специализираните форуми за масла,където се правят химически анализи в независими лаборатории.Там няма скрито-покрито. Въпрос:Скъпите масла ..Редлайн,Амсойл и др. имат завишени нива на сяра и фосфор и го декларират.Това значи ли ,че не стават за двигатели с катализатор. Отговор:Рейсинг ориентираните масла и тези в които присъства много PAO или Ester са ориентирани ценово към перформънс приложения,които изключват използването на катализатор.Някои от тези производители споменават това с дребен текст върху тубите си ...или завоалирано с подходящ текст: Примерно RedLine 0W-20 нямат нито един сертификат,но на тубата пише:Recommended for API SN,SM,SL,SJ...и т.н. или Suitable replacement for ILSAC GF-5,API SN,ACEA A5/B5.На български:Маслото ни не отговаря на нито един сертификат от изброените,но може да се ползва на автомобилите за които тези сертификати са препоръчани...Още по-на български:Маслата ни надхвърлят всички изброени сертификати,но не можем/не искаме да ги сертифицираме,заради някой дреболии като катализатори
  24. 1 точка
    Нали знаеш,че на този мотор до 2007г.веригата е консуматив,и на 200 000 км.трябва да се смени,около 1100лв.е с труда. Така,че май това ще ти е проблема,не знам ремък да трака.
  25. 0 точки
    Ценоразпис в стоматологична клиника: - Зъбна пломба - 40 лева. - Същото, с чисти инструменти - 80 лева. - Същото, на точния зъб - 120 лева
  26. 0 точки
    Ако ядеш прав, разкрачен и леко приведен, значи ядеш дюнер ! 😁
  27. 0 точки
    Ако не можете да си позволите да заминете някъде за уикенда, винаги можете да се напиете така, че да забравите къде сте.
  28. 0 точки
    Щатски патрул преби етнически китаец, след като три пъти го попитали за името му. ”Загубих вяра в демокрацията..”- заяви пострадалият Фак Ю от болницата.
  29. 0 точки
  30. 0 точки
    Тръгнали Пена и Вуте за града с каручката. На първата поляна Пена рекла: - Вуте, нека попасе магарето, а ние че се потръкаляме по тревата. Попасло магарето, тия се търкаляли неколко пъти и тръгнали. На следващата поляна Пена пак рекла: - Вуте, що не отбиеш тука? Глей к'ва е убава тревата, магарето че попасе, ние че се потъркаляме по тревата. Отбил Вуте, разпрегнал магарето да пасе и с Пена пак се преметнали два-три пъти. Починали и пак тръгнали. Карали, карали и пак полянка. Пена рекла: - Вуте, що не отбиеш? Глей к'ва убава трева! Че попасе магарето, ние че полегнеме. Вуте рекъл: - Пено, що не се потъркаляш с магарето, докато я попасем...
  31. 0 точки
    Преди срещата на Борисов с Тръмп, му направили елементарна подготовка какво да каже на английски. Първо трябвало да подаде ръка и да каже How are you - как сте? Казали му, че Тръмп ще отговори I feel fine, and you? - чувствам се добре, а Вие? Борисов трябвало да отговори - I am too - аз също. Преводачите трябвало да поемат от там нататък... Но как се развил диалогът, обаче? При здрависването Борисов изръсил: - Who are you? - кой си ти? Тръмп се овладял и отвърнал - I am Mallanys husband and you? - аз съм съпругът на Мелани, а Вие? Тогава Борисов невъзмутимо отвърнал - I am too - аз също... Преводачите твърдят, че случката е съвсем истинска !
  32. 0 точки
    Двама лежат в ортопедията, сравнително добре потрошени. Единия пита другия: - Как попадна тук? - Бях с любовницата в нейната къща и в разгара на съвкуплението, се прибра мъжът й. Тя веднага каза: "бързо, мини отзад..." - И? Не успя ли да се измъкнеш? - Не, как се изпуска такова предложение...
  33. 0 точки
  34. 0 точки
    Минава шеф на нефтена компания покрай бар, току-що е получил заплата. Решил да влезе. Посреща го сервитьорка. - Какво ще ми препоръчате? Сервитьорката отговаря: - Нашият бар е особен.Тук можете да сбъднете всяко свое желание, да правите каквото поискате. Всичко за каквото се сетите. - В смисъл - абсолютно всичко? - Да, абсолютно. След като приключите, ние ви даваме сметката. Но има едно условие - ако не ви стигнат парите, нашият палач ще отреже част от вашето тяло, по ваш избор. Босът решил да пробва: - Направи ми фелацио. Сервитьорката без излишни движения застава на колене и изпълнява поръчката. Мъжът е във възторг. Взема стол и го троши. Никой не му пречи, всички мълчат, държат се нормално. И се започнало. Пие глътка скъп алкохол от бутилката и я троши. Скоро алкохолът свършил, изпратил да купят още. Разбил цялата мебелировка, потрошил оборудването, изчукал всички сервитьорки и сервитьори по какви ли не извратени начини. Всеки изчукан трябвало да танцува без да спира народни танци. С две думи - буйно веселие. В един момент мъжът заповядва: - Носете сметката! Донесли я. Погледнал, извадил портфейла, погледнал и в него, и казал: - Викайте вашия палач! Палачът идва. Мъжът си отваря дюкяна, изважда пениса. Палачът го съветва: - Слушай, още си млад, недей така, ще ти върши работа. Дай по-добре да отрежем ръката. - Нищо няма да режеш! Духай! Имам още пари!
  35. 0 точки
    Гурме е, когато вилицата и ножът тежат повече от ястието.
  36. 0 точки
    Стар - от СОЦ-а: Арабски студент към баща си: - Тате, благодаря за апартамента, но съучениците ме гледат някак странно заради колата, а те се движат с трамвай. - Сине, не знам какво е това, но виж колко пари струва и ще ти ги пратя.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...