Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.09.2021 in all areas

  1. 2 точки
    Много тежкарско изказване. Може и да съм сбъркал в преценката си за някои неща по-горе. Пожелавам да вземеш Q5-цата и да е всичко, което си искал. В крайна сметка - веднъж се живее
  2. 2 точки
    Понеже ми остана време, седнах и описах нещата, които имам и им сложих по една ориентировъчна цена... та: - двигател F22Z2 (гол)- 500лв. (големия талон си го пазя, т.е. наличен е) - скоростна кутия OT F22Z2-250лв. - изпускателен колектор (от две части е)-50лв. - всмукателен колектор (от две части е) с монтиран газов инжекцион ROMANO-50лв. (без газовата) - газов инжекцион ROMANO с бутилка за резврвната гума-150лв. - стартер-50 лв. - динамо-70 лв. - климатик-70 лв. - воден радиатор-100 лв. - климатик-радиатор-60 лв. - ABS-модул-50 лв. - круиз-контрол-модул- 40 лв. - волан с круиз-контрол-50 лв. - вътрешен блок(в купето) с радиатор и климатик-100 лв. - вентилатор-купе-40 лв. - въздушна възглавница за шофьор-30 лв. - въздушна възглавница за пасажер-50 лв. - копчета по купето-10 лв.(на бройка) - часовник-10 лв. - черен претапициран таван (имам в черно плафон за купето, козирките за слънцето и дръжките на тавана)-.... - странични стъкла-20 лв. (на бройка) - машинки за стъклата-30 лв. - предни пружини с амортесьори-нови-100 лв. - задни пружини с амортесьори и повдигаща планка (всичко ново)-100 лв. - кормилна рейка-150 лв. - нови предни дискове (неразпечатани-марка)-60 лв. - нови кабели за свещи (неразпечатани-марка?)-30 лв. - табло-скоростомер-60 лв. - заден горен носач (нов)-40 лв. - жило за ръчна спирачка-20 лв. - защитна ламарина за задни дискове-20 лв. - ABS-модули за предни и задни колела-15 лв.(на бройка) - алуминиеви джанти - 15ки-150 лв. - външни брави за вратите-20 лв.(на бройка) - плафони за осветление на купето-черен + сив - много рядък- 20лв - слънцезащитни козирки-черни- 15лв. - ел. кожен салон с подгрев- 130лв. - преден фар с капаците-напълно оборудван!-60 лв. - преден фар-необорудван -30 лв. - задни стопове-30 лв. - фарове за мъгла (малко начупени-снимки)-20 лв. - мигачи- 10 лв. - останали болтове за гуми-2 лв. (на бройка) - лостове за мигачи и светлини-40 лв. - лентов кабел (пред волана)-20 лв. - жило-преден капак, жило-заден капак, жило-бензин-10 лв. - капачка за бензин-10 лв. - теглич-оборудван-100 лв. - задна броня-60 лв. - скоростен лост-20 лв. - жила за скорости-40 лв. - предни ламарини от купето (тези, които са пред радиатора и се огъват при удър...) - 50 лв. - пластмаци под чистачките-10 лв. - моторче за чистачки-40 лв. - пласмасови брони под вратите-20 лв. - корите в багажника-10 лв. - черен мокет-20 лв. - модул за 4 ел.стъкла-20 лв. - странични огледала с подгрев-30 лв. - заден спойлер (изключително радък)- 120 лв. - пръскалка за фарове -20 лв. на бройка - казанче за пръскалка на фарове с двете моторчета-40 лв. - бензинова помпа - 60лв. - делко - 150лв. - инжектори - 80лв - джанти - 130лв. Когато ми остане време, ще кача и снимки на частите
  3. 2 точки
    При продажба на кола: - Здрава ли е? - Отлична. Пали на бензин и обръща на масло...
  4. 1 точка
    Поредното изнервящо пътуване на юг по т.н АМ "Струма", която никога няма да се завърши...На края на магистралата, на голямото кръгово при Благоевград имаше голямо задръстване и естествено хитреците не се редяха в дясната лента, откъдето трябва да се завие за малкото кръгово, а се бутаха отляво, пререждаха и засичаха. В това число и няколко хонди, и то CR-V III. Браво, колеги, само така! Ние, балъците, нека си чакаме!
  5. 1 точка
    Купи си каквото те кефи. Така ще ти е по-лесно да му прощаваш, а и на себе си. Ние хОндажиите така я караме.
  6. 1 точка
    Карай си така и не го мисли. Много често срещано явление при този мотор. Не води до лоши последици, няма и лек, поне никой още не е открил тук във форума. 😀
  7. 1 точка
    Здравей, Една поръчка и от мен: Линк:https://www.ato24.de/en/toyota-atf-type-t-iv.html Вид и количество:TOYOTA ATF TYPE T-IV 4 L Стойност на поръчката: 39,95х1.9775=79,1лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени в Револют Начин на получаване: куриер Поздрави, благодаря!
  8. 1 точка
    Може да дава дефекти сензорът ако са го преместили превантивно във връзка разследването на ФИА.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Е Кими се пенсионира (отново), което ще доведе до чаканите размествания до година - Ботас на негово място, Ръсел в Мерцедес, а в Уйлямс Де Вриис/Албон или и двамата. Джийзъса Джовинаци също може да освободи място. Както бях писал, Мерцедес са почнали да крият темпо още от вторите тестове в началото на 2014 за да не ги нахендри ФИА с някоя санкция с цел изравняване на темпото. От тогава си защитават преднината в двигателя доста добре, като някой се позасили и те надуват малко повече. В последните години Хонда се доближиха доста до тях, но не бих казал, че са водачи към момента, но това може съвсем скоро да се промени. Някои новини стигат по-бавно до България, но след Белгия има честитка до пусната до ФИЯ от Ред Бул и Ферари, за легалността на Мерцедес мотора, в частност температурата на въздуха във всмукателния колектор, което би давало 20коня на ускорение.
  12. 1 точка
    Да ви разкажа една случка , може да е малко офтопик ама... Някой път като се замисля май много се впрягаме с тези масла и аз съм така , чета , спецификации , анализи... През 2015 година бях в чужбина и там колеги имаха един Опел Вектра Б бензин ( служебен ) , имаше голям теч на масло от пробката на картера . Един ден им писна да купуват през ден масло и наляхме от маслото за смазване на паралелите на металорежеща машина ( от него разполагахме безплатно с неограничено количество ) . Нищо не се случи , напротив 1 година го караха с това масло и да се има на предвид , че зимата температурите там падаха до минус 30 градуса . И сутрин като провериш на щеката се виждаше нещо като грес . В наши дни този Опел е вече тук в България ( купиха го от фирмата ) и продължава да си върви безгрижно....☺️
  13. 1 точка
    Първо искам да благодаря на отзовалите се! След един месец мъки,проблемът е отстранен.Ето и историята🙂 Колата я купих юни месец,като продавачът ми каза че седи от една година.В последствие видях,че охладителната система е пълна с вода,а не с антифриз(всичко беше потънало в ръжда)След 3 промивки с калгон,изчистих системата.В края на май, накрайника на единия маркуч на изпарителя на газовата,беше се спукал и се наложи да сменя и изпарител.Тръгвам спокоен на море.На връщане,на Стара загора спирам,поглеждам стрелката-почти до прегряване.Тръбичката дето е до въздушния филтър,беше се цепнала(това го установих на другия ден,на светло)От Стара загора до София,с постоянно доливане на вода,успях да се прибера.Оправих тръбичката,но колата продължава да прегрява. 1.)Почнах от смяна на термостат и датчик на перката-не става 2.)Взех от колега оригинална капачка на радятора-няма промяна 3.)Смяна на температурен датчик и датчика на стрелката за таблото-не става Да подчертая,че при подмяна на всяка една част,освен термостата и капачката,,ставаше оше по-зле(Термостата го взех от тех-ко,а останалите неща от евро07,тъй като в тех-ко ги нямаше.) С новия датчик на перката,перката почна и да не включва понякога.Вчера сложих стария и перката си включваше,но на един сантиметър от прегряване. След много четене във форума,почти бях стигнал до гарнитура на глава.Днес бях решил да сменявам и радятора.Но ми направи впечатление,че новите датчици не отчитат коректно и първо си върнах старите.Викам си,я да пробвам как е на бензин само-цял ден въртене,5-6к обороти,никакъв проблем.Звъня на газаджията и му казвам,че съм чел във форума,че има значение как е вързана газовата.Той ми се нервира и каза че не е от това.Звъня на друг приятел,бивш газаджия и го питам как трябва да е вързано.Каза ми,че трябва да е на 2та маркуча на парното.Гледам аз,то преди така си е било,но газаджията е решил че не трябва да е така,махнал маркуча който е от инжекторите към блока и там вързак 2та маркуча на изпарителя.на маркучите на парното махнал тройниците и ги съединил с тръбички. Обадих се на бившия газаджия да ми каже от къде да купя тройници,купих и тръбичка от инжекторите към главата 2ра ръка(преди това купих и маркуч от газаджиите,като купих тройниците,но не ставаше,защото се пречупваше като го свия-оригиналния си е със завои) Вързах всичко както си е било преди да отиде на газаджия и сега всичко е наред.Два часа яко ръчка до тихия кът и обратно-никакви проблеми😉
  14. 1 точка
    Оригиналната аларма няма обемни датчици,зеленото ключе е за имобилайзера,и трябва да свети ,като разпознае ключа и колата пали.
  15. 1 точка
    Проблема е решен. Снощи ходих до гаража да видя какво мога да направя, и след обстоен преглед се оказа, че когато правих допълнителната шумоизолация не съм върнал диода на мястото и не се е виждал. Вече всичко е както трябва. А осветлението на музиката и бутоните на волана явно са на степени свързана с датчика за светлина, колкото е по светло толкова по слабо свети. Благодаря на всички включели се.
  16. 1 точка
    Здравейте, Малко актуална информация. Смених маслото с Motul 8100 X-cess 5W40. Преди смяната му използвах Xado антикокс (https://xadoshop.bg/bg/products/antikoks-p48.html), като повторих процедурата 2 пъти. Интересното, бе че чернилка върху парцала излезна само от първи и втори цилиндър. Оставих колата да работи около 20 минути с Bardahl Engine flush. Последва смяна на масло, каква гняз изтече не е истина! Днес си направих разходка Стара Загора - Бургас - Стара Загора около 400 км. Доста я понастъпах на 5-та между 4000 - 6000 оборота . Резултата, е че няма разход на масло. Та продължавам да следя нивото на маслото, но явно описаните мероприятия по- горе са помогнали!
  17. 1 точка
    И ние вече имаме Honda CR-V 1 1997 година, 127 к.с., автоматик (автоматика беше задължително условие) Може да е стар, но е очарователен автомобил. Търсихме нещо подходящо както за дълъг път, така и за разходки извън пътя. Удоволствието е голямо, а и лека-полека покоряваме някои (преди) недостъпни местности. Сега вече автомобила винаги е до нас, когато сме на пикник някъде в гората (където Яриса не стигаше)! Ще се грижим за автомобила добре! Още мноооого хиляди километра!
  18. 1 точка
    40 мм отпред, 50 мм отзад лифт
  19. 1 точка
    Похвално за усилията, но тази кола вече заприлича на едновремешните фургони-стрелбища
  20. 1 точка
    жестоко, размазващо Говедо е това!!По принцип в целия форум последно време забелязвам, че сме станали изтънчени критици, естети, видни познавачи на марката. Едва ли не, разбираме повече от хората в Хонда, готови сме да им даваме акъл. Първо плюехме хибридите - били тролеи, незнам си какви, как нямало да се качим на такова нещо никога. Излезе CR-Z-а, изкарахме го най-голямата издънка - що неможел да вдига 100 за под 7 секунди, що бил под 150 коня, що емблемата му била толкова голяма отпред и хиляди глупости още. Сега някой пусна 2-3 линка с още инфо за него - взехме да омекваме. Верно, форум е, всеки има право да си каже мнението, но нека то да бъде именно Мнение, а не изказвания от рода: "еди какво си по тая кола не трябваше да е така, а по-добре еди как си" ...понеже се срещат и такива.Хонда и Тойота отдавна са доказали пред света, че мислят с по 20 години напред от останалите, а какво да говорим за ограничени източноевропейски индивиди като нас които си нямат представа какво се случва Там.Ще ви видя някой ако се изтряска тая година на някоя месечна среща например с CR-Z или точно този Crosstour и си сложите веднъж гъзовете на седалката, дали ще ви се иска после да се качите в 15-20 годишните си курници. Ама айде...
  21. 0 точки
    Дали не хвърли турбината Хамилтъна 😂
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...