Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.08.2021 in all areas
-
2 точки
-
2 точкиДа споделя и аз данни от ГТП. Автомобил - Honda Civic Aerodeck Година: 05.1998 г. Гориво: бензин Катализатор: ДА; сменен на 04.08.2018 г. (повече инфо ТУК) Резултати от газанализатора: Категория: ЕКО 3
-
2 точки
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Tези, които ще пътуват с куриер, ще ги сортирам и опаковам тази вечер и ще ги изпратя утре, а тези които са за лично получаване може да се взимат. 🙂
-
1 точкаЛинк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30 5 x 0.946L Линк: https://www.ato24.de/en/nissan-engine-oil-5w-30.html Вид и количество: Nissan Engine Oil 5W-30 Volume: 1 x 5L Стойност на поръчката: (5*7.49 + 35.95)*1.9775 = 145,1485 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат предадени по Revolut Начин на получаване: чрез куриер, данни на лично.
-
1 точка
-
1 точкаАми според мен това е въпрос, на който единствено ти можеш да си отговориш. Зависи каква ти е търпимостта към дразненето. Ако си от хората, които си купуват коли за да се предвижат просто от точка А до точка Б и да им вършат работа - предполагам не си заслужава. Но ако освен предвижважнето се наслаждаваш и на комфорта и удоволствоето да караш Хонда - според мен вече си заслужава. Лично аз не понасям такива звуци и ако някога изтегля късата глечка и рейката замине, бих дал парите без да се замисля.
-
1 точкаТака е. Времената се менят. Нрави много и всякакви. Пример: Колкото и да се стараем и опитваме , не можем да си възпитаме децата, както нас са ни възпитали едно време. За това липсват правилните индивиди на хоризонта.
-
1 точкаКолеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
-
1 точкаМоите спомени от това време са ,че тези хора помагаха в техническите въпроси на всички начело с терориста ,както сега го прави фена ,имаше и други като калмара от враца ли беше той -не ги помня вече всичките ,но имаше доста спецове хондаджии -помагали много и на мен със безценни съвети ,обясняваха ми всичко както е хората -да не си троша главата по незнайни сервизи и майстори .Нямам представа защо ги няма вече из форума .Имаше един човек -Симеон ,дето купувахме от него прословутите задни тампони за англичанките ,аз и други части съм купувал от него ,но и него не го виждам из форума от години -къде изчезна и той .Елена Георгиева от която пазарувах редовно части от щатите ,както и много колеги , отказа да се занимава с поръчки , ,при разговор с нея по телефона ми обясни ,че ............. потребител ,няма да го споменавам -той си знае кой е ,я обвинил в печалбарство от нас ,жената ми обясни в откровен разговор ,че ползва поръчките ,да си поръчва за нейната хонда части заедно с нашите и да не плаща отделна доставка за нейните ,ми ги приспада към нашите общи ,начи голямо печалбарство е това голямо чудо -то и аз да си ползвам връзки и не знам кво и при такава обида и аз щях да се откажа да се занимавам .
-
1 точкаЗдравейте, Първи тест с нов шарланец в жегите - PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5w30: 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5w30 ILSAC GF5, API SN+ RC; 3) Маслен филтър – PURFLUX LS-350 ; 4) Общ пробег на автомобила – 166 822 - км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 33 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 0/100; 7) Средна скорост - N/A; 8) Сезон на експлоатация – от 10.08.2021; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 4 л. Shell; 11) Kтм = (л.4 / 4.3 л.) = 0.93; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градско каране по жегите около 5 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура (че и отгоре))); 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 350 мл (7 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия с леко докосване на капката до офисната хартия (business laser Xerox).
-
1 точка
-
1 точкаИ 34 годишната взе "изпита". На година минава няколкостотин км, та е имала нестабилен празен ход с наднормени стойности, но са се "смилили" над нея с хипотезата от стар бензин. Над 2000 об/мин си е ОК и не дими и на минималните.
-
1 точкаhttps://www.olx.bg/d/ad/led-krushka-s-canbus-t20-7443-w21-5w-t20-7440-wy21w-i-t15-w16w-CID360-ID8p8Pv.html
-
1 точкаТук това не се цени особено толкова, колкото в западни държави/щатите, и поради факта, че малко хора си пазят тези документи, или пък им се изискват по време на продажбата (може би, защото не може да се спекулира с пробега на автомобила ). Факт е, че сервизната история на автомобилът е важна за неговата продажба, но предвид това, че представителните сервизи работят с международна ставка, а не локална, и купените от там оригинални части са с допълнителна надценка, с качествени части и добър майстор, би постигнал същия резултат за доста по-добра сума.
-
1 точкаЗдравей колега, Явно и ти отиваш на смяна на бобина(обаче, Не е задължително да трябва да сменяш шайбата !). Най-важното е много внимателно да се измерят размерите на повредената електромагнитна шайба. Обяснявам ти това, защото аз си изпатих този месец два пъти (и да отбележа, че и 2-та пъти ремонтът се извършваше от специализран сервиз на автоклиматици !). Проблемът беше, че първият път се доверих безрезервно на майстора и не го притисках с въпроси - все пак той постави точната диагноза и трябваше да подбере точното "лекарство" (когато имах абслолютно същите симптоми които описваш, че на хладно се включва климатика, а на топло - след като поработи до 10 минути - спира) майсторът ми смени бобината, но явно е сложил с 1-1.5 мм по-висока от оригиналната такава. Вследствие на което трудно закопча вътрешният /големия/ зегер - това го установих, защото се наложи да му асистирам. Вследствие на нестабилното закопчаване на зегера се появява триене м/у бобината и ремъчната шайба, което допринася за вдигане на темпертурата(първи проблем). Лагерът който е в бобината не ми го смени(и това е вторият проблем), а това е задължително , защото на тези километри, които пишеш, че е колата да е сменян най-много 1 път. Самият лагер /оригиналният/ трябва да е от производител NSK (JAPAN)- марката трябва да е щампована на лагера. От неправиният монтаж и повишената температура само за 1 мес. /при мен / на лагерът му беше изтекла смазката и беше посинял. Съчмите почти се бяха разхвърчали. Жив късмет съм имал, че не е блокирал. Така, че сменяй го задължително, колега. Цената му от дистрибутора е 20 лв, но ако го купуваш от тези от сервиза - ще ти го пробутат минимум х2 (на двойна цена) - поне такава е практиката в Варненските сервизи(не се наядаха тези таргаши, не стига че му плащаш труда дебело, ами гледат и с частите да те прекарат). Така, че както се оправиш, но задължително като те "качват на черешата" искай да ти сменят и лагера, защото той е най-отвътре и след време като му се навърти наработката - той ще започне да отделя също топлина, която загрява бобината и така изолацията й старее по-бързо и животът и се съкращава по-бързо от предвиденото( или защитата на компресора го изключва, което е по-доброто положение ). Примен вторият път вече ми смениха шайбата на климатика и лагера, и всичко заспа. Да видим до кога ? Но за тази нескопосана работа на 1-вия сервиз платих втори път процедурата - НЕ ПРИЕ РЕКЛАМАЦИЯТА, ЗАЩОТО НЕ БИЛ ПИПАЛ ЛАГЕРА-I-вият БАШ Майстор. МАЛКО СЪВВЕТИ ОТ МОЯ СТРАНА: 1.Не се довярявай на майсторите при подбора на бобината - провери си лично размерите на бобината, защото аз като се включих при моята (като разследващ) открих, че моята бе висока с 1,5 мм което е довело до вътрешно триене, вследствие на което се повишава температурата и защитата на климатика сработва - за да го защити. 2. Правилният избор за комплектовка на бобина с шайба е Важен ! Основните играчи на пазара, които предлагат бобини са китайците. Предлагат се както отделни бобини, така и комплекти(бобина, ремъчна шайба и притискателен капак). Най-добре е готовият комплект, но той е и най-скъп ! Ако от сервиза ти обясяват, че са оригинални/японски/ не им се връзвай - японеца не предлага консумативи - директно заменят нов/окомплектован/компресор с гаранция, ама който го дърпа късия - търси компромисми решения.Казаха ми, че на оригиналният компресор му търсили 1200 лв-1400 лв. и е само по заявка. Има и заместители , но колко са качествени - божа работа. 3. Внимавай с размерите, защото се предлагат бобини с много близки размери(отклонение в рамките от 0.5мм до 2/2.5 мм, което НЕ е допустимо при сборката на на място, т.е. когато са комплектоват на място бобината с шайбата. Предлагам да не пълня повече темата с разсъждения, че много дълго стана и предлагам ако имаш други въпроси: на разположение съм на 088/77-87-555. Късмет ти желая с майстора и ремонта 😉
-
1 точка@Maluc_secko точно 77 см. е при мен разстоянието в момента. Но както казах, нищо не пречи да се мърдат поне +-5 см.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00