Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.06.2021 in all areas

  1. 4 точки
    Това което си намислил е неприложимо. Твърде сложна е за DIY(Направи го сам) Но същия принцип работят машините за смяна на маслото от автомата. Когато колата работи и помпата изпомпва маслото старото от автомата, машината подават ново свежо,и така автомата не остава без масло. Може да намериш такава машина в сервиз който се занима с автомати. Процедурата по опресняване с 3 л,е по ръководство ,източваш от долната пробка с магнитния болт и наливаш през пробката с нивела,и това гарантира безпроблемната работа на автомата. Ти искаш да смениш по-голямо количество начините - 1.Смяна с машина на цялото масло,8л х40лв са 320 лв,машинно е 80-100лв процедурата,искат и 2 л отгоре за промивка 80лв,тотал 500лв 2.Опреснявания 3-4 пъти през малък пробег ,щом ще е DIY, е бюджетен,ако използваш общите поръчки за масла тук. Други начини има опасност да навредиш на автомата.
  2. 3 точки
    Оригинален семеринг: 12.45x22x6 mm. Ето го и моят: Сменен с NOK BHH1032-A0 (12.5x22x6 mm), закупен от ebay. (https://www.ebay.com/itm/Honda-Accord-Distributor-Seal-FOR-HITACHI-DISTRIBUTOR-NOK-Made-in-Japan-OEM-/262604733603?hash=item3d24763ca3:g:8iMAAOSwvg9Xdjub&vxp=mtr) 10 месеца, след смяната, няма течове!
  3. 2 точки
    Доста колеги смениха кутии след намеса на машина.
  4. 2 точки
    Проблема по скоро ти е в газовата , та се ориентирай не към сервиз а към настройка на газовата.
  5. 2 точки
    @fenabg , нали сме си говорили за жабите и гьола!? Ама те, жабите, нали са ни риба, ни гущер, 'се ги избива на щуротия. А по-напредналите даже дават акъл за DIY. Ако я разкачиш, без да палиш, повтарям - нищо няма да свършиш. Това не е като да източиш антифриза от пробката на радиатора. Ако запалиш, докато е разкачена, помпата ще започне да изхвърля маслото и в даден момент ще започне да работи на сухо. Значи: Има си процедура за смяна на масло, ама е за човек, който има техническа грамотност, и поне едната му ръка е дясна. Като гледам въпросите ти, май не е твоето хоби. Лошо нема, щом ти е мерак, учИ се. Той и Ванката храни семейство.
  6. 2 точки
    Точи и пали няма ядове ще тече. После в статистиката с разходите ще добавиш и кутия . Що за зор да пипаш де не ти е работа ?
  7. 2 точки
    Колега, съветвам те преди да започнеш да пипаш каквото и да е по окачването много внимателно да помислиш дали има реална причина да ги изправяш задните гуми и дали това няма да повлияе на пътното поведение на автомобила. Още от Завода си излизат с negative camber: OE Camber = -1.3 deg (+/-0.5 deg) OE Toe = 0.3 deg. (+/-0.3 deg) Едни умни японци са го преценили, че трябва да бъде така и честно казано съм склонен да им се доверя и да не пипам, където не ми е работа. Вече ако си избягал прекалено много от заводските показатели, тогава мисли как да ги върнеш.
  8. 1 точка
    Здравей, моята поръчка е: Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-ect-c3-5w-30.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-30 ECT C3, 1 x 4 L + 2 x 1 L Стойност на поръчката: (26,95+2*7,25)*1,9675=81,55 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в Обединена българска банка АД Начин на получаване: чрез куриер
  9. 1 точка
    Правил съм го по т.2. на предишните ми CRV-та. Ама без пробег, т.е. със, ама само 10-тина мили между опресняванията. Общо 3 пъти сменявах цялото масло в кутията. Всеки път по 4 опреснявания - 12л ново масло. .
  10. 1 точка
    Както са казали по горе, имаш явно електрически проблем, щом след като задържиш бутона на дистанционното за отваряне на багажника , не го отваря. Има автомобили при които тази фунция работи само когато е заключена цялата кола и искаш да отключиш само багажника. Не съм се старал да запомням при Акорд как е. Бутона е мисля за отключване на багажник , а не за отваряне. Така че заключи колата изчакай малко и пробвай със задържане на бутона дали ще премигнат мигачите и да стане активен бутона на багажника. Ако премигнат и не стане активн бутона, има ел проблем.
  11. 1 точка
    А ако погледнеш и пост #-17, ще ти се изясни всичко.
  12. 1 точка
    Не мисля,че това е толкова сериозен признак,тъй като и тази от Англия,не е перфектна.Като цяло даже,като човек се загледа по обстойно,ще намери доста кусури.Да не кажа,че тубите от бюджетните АТО24 е доста по "представителна"🙃! Как такъв голям бранд,да нямат единна система за автентичност?Впрочем, само руснаците са облагодетелствани,защото си го произвеждат на местна почва!
  13. 1 точка
    Амовете са консуматив - имат си ресурс. Когато е към края си, на празна кола поведението си е нормално, но при пълна и на по-висока скорост, вече се усеща неадекватно гасене на обратния ход. Това не значи че не трябва да се прегледат и другите компоненти на окачването.
  14. 1 точка
    Какво ще рече "смяна много рядко се прави"? Това е елемент от който пряко зависи безопасността на колата: стабилност,спирачен път. Това че примерно не са омаслени не означава че са годни. Щом има клатене и забавено потушаване на амплитуда при преминаване на неравност ... смяна
  15. 1 точка
    А сигурен ли си, че си с ксенон, защото зад лупите, може да се спотайват Н1....
  16. 1 точка
    Сложи следващия път Амсойл сигначър 5в30, за да изключиш маслото. Предполагам си я огледал хубаво за течове. Къде е карана колата преди това, има ли сервизна история? Иначе основните заподозряни са: или сегменти, или гумички на клапаните. Колата е с катализатор и с този голям разход ще го скапеш за нула време, особено ако караш основно градско.
  17. 1 точка
    На моята Д 14а2, пише в книжката за скоростната кутия двигателно 10W40 , 10W30. Произведена е 1995г. в Англия.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...