Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.05.2021 in all areas
-
2 точки
-
2 точкиПомпите са офлайн . Не е проблема в майстора . При износен съединител буталата на помпите работят в една позиция, като се смени тя се променя , другото е че при износен и дълго каране с такъв натоварването на помпа/бутало е в пъти по голяма и това е резултата.
-
2 точки
-
2 точки
-
1 точкаИма афтърмаркет, които са съвсем тихи. Но не мога да ти препоръчам марка. Моите две крайни на Акорда от подписа са сменени с полски и са съвсем тихи. Доверих се на обещанието на човека от сервиза, който ги монтира. Намери и ти правилния сервиз и ще оправите колата.
-
1 точкаПроблема вече е решен. Смених цялата предна част на компресора с нова. Беше блокирал лагера на шайбата и изгоряла бобината на ел. магнитния съединител. Сервизът, в който направих ремонта е "Автобот".Дадоха една година гаранция на частите.
-
1 точка@Terje Има една дискусия в друг форум свързана с въпроса за допълнително монтираните дневни светлини. Поставям линк, ако нещо от там ти е полезно. Акцентирай на следните постове от въпросната дискусия: № 48, 55, 56, 65, 70 от потребител Tonyco http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=140216.msg1484084#msg1484084 Аз също съм търсил информация по темата. По-долу копирам един отговор от Технотест. За съжаление не намирам конкретните въпроси които съм задал: Споделената информация не е отговор на твоите въпроси, но това съм успял да намеря по темата, когато съм проучвал.
-
1 точкаКакви сериозни проблеми ? Нищо конкретно не си споменал.Прочете ли темата под твоята ? Има писано за този модел. Поради директното впръскване остава бензин в Цилиндрите и го меша с маслото, но само при студен двигател зимата. При включен режим econo е по-малко. Други наблюдения нямам за сега. Колата е от около 8000км при нас и за сега освен масло, филтри, спирачна течност и антифриз, друго не сме сменяли.
-
1 точкаТова да не е фейсбук та да се злоупотреби . Не че разбирам с какво . Това не е преди 10 години когато всичко се продаваше по форумите . Доста други платформи иззеха тези функции .
-
1 точкаАтакуваш успоредно на повърхността с тънко макетно нажче. Ако е под буквите, и да нараниш боята - няма да се вижда зад надписа. Него лепиш с профи двойнолепяща лента от скъпите. Тя е черна и мека, около 1,5 мм дебела и ще поеме дребните останали неравности. Само ще падне игра да я изрежеш точно, като я лепнеш първо отзад по буквите.
-
1 точкаКакво взе та е различно. Всичко свързано с дирекцията е логично че ще е . Кутията е еднаква.
-
1 точкаЗдравейте, малко развитие по темата. Мерихме газове, всичко е в норми. Сложих втулка и проблема не се реши просто се отложи, чека не светва на 100км а на 200. Свалихме катализатора, всичко изглежда наред уж. Сега поръчах афтърмаркет, ще го сложа след няколко дни и ще пиша пак.
-
1 точкаКой се е из@кал така на този мотор? И защо? На такива трябва да им се въведе задължително обучение с начално ограмотяване и принудителен труд, докато се научат как трябва да се работи!!!
-
1 точка
-
1 точкаСлед като разбрах, че фугата между вратата и тавана е основния проблем за влизането на боклуци порових за решение. От руснаците предлагаха да се залепи уплътнение за прозорци, но не намерих в България черни. От алиекспрес намерих самозалепващо уплътнение май го водеха D тип. След монтажа чувствително се намалиха боклуците. Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
-
1 точка
-
1 точкаА няма защо, аз си го знам вече, че е кочинка Отдавам го на това че е на поне 230 хил км. Дюзите явно са поизносени вече, защото като сложа кофти нафта без добавка и почва симфония. Това също може да допринася за по-бързото замърсяване. ЕГР не искам да го пипам, защото той все пак е сметнат в процеса на горене. Намалява температурата на възпламеняване. Вече съм и хванал "чалъма". Хубава нафтичка с добавка и мотора пее. Ще сменям маслото на по-често и това е. Като стане проблем ще го оправям. А иначе сега се загледах по-обстойно, че бързах да пусна постовете без да ги анализирам защото се забавих 2-3 дни. Май направо съм си бил за смяна. На предните две проби има някакво задържане, почти еднакви са, обаче тази последната вече е много различна. И все пак не усетих разлика в шума на мотора. Няма разход на масло. Може би има още малко живот. Просто реших да го сменя преди пътувания по празниците.
-
1 точка
-
1 точкаЕто и първата проба на новото масло Ravenol SSV 0w30. този път малко се поизложих с вземането на пробата. Снимах я с телефон на 26-тия час. Сега като започнах да обраотвам снимките се оказа, че няма датане. Сега на 36-тия час я сканирах и горе долу се получи, но не знам колко е адекватна. За сравнение с предходното Yacco първа проба на стр 22 пост №845. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Ravenol SSV 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 230 520 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 12 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 0/100; 7) Средна скорост - около 20 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 28.04.2021 - ; 9) Моточасове – около 0,5; 10) Изразходвано гориво - около 1 л. Rompetrol Diesel + добавка Wynns Supremium Diesel 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 36 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, Yacco VX 1500 0w30, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец.
-
1 точкаЗдравейте, последна проба на Yacco VX 1500. Маслото вече е сменено. Просто така ми скимна, да се включа в общите поръчки и да пробвам седващото набелязано. Може би имаше още малко живот при мен. Доволен съм от маслото, пасва идеално на двигателя. Сега вече може да се направи сравнение с предния Мобил на същите километри в пост №775 на страница 20. Изглежда, че това е събрало повече боклуци за същия пробег. Вижда се и на снимката на прозорец. Те са и различен клас масла де. Това добре ли е? 🤔 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Yacco VX 1500 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 230 500 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3960 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 15/85; 7) Средна скорост - около 20 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 31.07.2020 - 27.04.2021; 9) Моточасове – около 180; 10) Изразходвано гориво - около 400 л. Shell V Power Diesel 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Втора снимка -оригинал 600 dpi на скенер. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история.
-
1 точка
-
1 точкаОтчетливо се заформя ядро и дифузна зона. Няма много тежки замърсявания. Забелязва се колко по-къдрава е периферията на капката от преди. Не знам защо... Все пак би могло да изкара 10 000км., на газ.
-
1 точкаНова капка - след още 3 седмици и 990 км. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 325732 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7110 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 84% / 16% - 6060км / 1050км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 90км/ч / градско 30 km/ч . 😎 Сезон на експлоатация – зимен 130 дни - 19.12.2020 - 27.04.2021. 9) Мото часове – около 68 извънградско + 35 градско = 103. 10) Изразходвано гориво – А 95 - 50-тина литра и около 850 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ, по-точно на 47 градуса на антифриза. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 160 км извънградско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,8 л.; Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи. 14) Доливане на масло - ДА - около 0,5л прясно - от същото - преди предната капка. Разход на масло около 7мм за тези 7110км. 15) Други - Пробата е сканирана на същия скенер, като предходните - пост 1111 и 1127. Разликата спрямо предната капка вече е видима, но едното ходене до София бе през Петрохан (любимо трасе и сам в колата) + "мръсна газ" (на бензин), та сигурно съм го "изпържил"? Бе много тежък режим - 1-ва / 2-ра / тук таме 3-та, 2 х 20-тина минути на V-TEC обороти. Ледженда е "железен", ама маслото ...
-
1 точкаЕдиният говори за бензинов мотор, а другият за дизел.... После се чудите защо ремъка на единия е различен от на другия.
-
0 точкиЗдравейте, имам Civic VI B16A2.Въпроса ми е може ли да се направи настройка да прави ефекта ''пуканки'' като върна една предавка надолу да припуква, или като давам газ и си махна крака да припуква, като пуканки. Обаче, къде трябва да отида, и колко струва тази щуротия? Идеята ми е да си запазя двигателчето, стоково. Отзад съм с генерация на 76мм.Благодаря предварително!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00