Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.03.2021 in all areas
-
3 точки
-
3 точкиПо стрелките на маркировката, която е на стъклото. За ляв волан средната от трите стрелки сочи лявата половина на колата по посока на движението: Десен фар за Акорд от немския eBay: За десен волан средната стрелка липсва: Моят десен фар: Моят ляв фар: Ако фара може да се настройва И за ляв, И за десен волан средната стрелка е двупосочна: Снимката е примерна от нета, не е Хонда. Не знам, дали Акорд има такава опция на фаровете. С две думи - гледай стрелките на новите фарове да са абсолютно еднакви с твоите. п.п. Докато разглеждах eBay забелязах, че има Хонда фарове, на които липсва маркировка на стъклото. В този случай, отзад на фара, на черната пластмаса трябва да има печат с бяла боя. На снимките, които си качил има маркировка на стъклата и печат отзад, но не мога да видя много добре, в каква посока сочат стрелките.
-
2 точкиАз пък си спомням денят на гибелта му и състоянието му преди старта. И до днес нямам обяснение защо в него тогава видях погледът на осъден преди изпълнението на смъртната му присъда. Имаше вид на обречен и бях на тръни до самата катастрофа, а другото някак усещах предварително. Нямам обяснение, освен разни паранормални. Но историята и ние ще го помним не чрез статистиката на победите, а с онова другото, което ни "изправяше на нокти", седейки на дивана. Като негов съвременник, за мен Той е олицетворение на Човек с "бензин в кръвта".
-
2 точкиМного рано слагаме Red Bull като фаворити, да не забравяме, че това бяха само тестове за издръжливост. Ще започне сезона и Mercedes ще си свалят маската и истината ще е друга. Нищо не ни пречи, да се надяваме за по-добро представяне на Хондите.
-
2 точки
-
1 точкаИскам да ви представя платформата за следене на разходи по автомобила - CarSpending.com. От скоро платформата си има акомпаниращо Android приложението - Motomoshi, данните от което се синхронизират с CarSpending. В CarSpending (Motomoshi) можете да добавяте своите автомобили / мотоциклети и всички свързани разходи с тях. В най-прост вариант това включва зареждания (дата, километраж, количество, цена) и детайлни реални статистики за разхода ви на гориво. По-детайлно, приложението позволява следното: ✅ Лесно и бързо добавяне на зареждания, сервизни събития, снимки, напомняние. ✅ Автоматичен бекъп, така че да не се притеснявате, че данните ви ще се загубят. ✅ Всякакви и неограничен брой МПС-та (автомобили, мотоциклети и комерсиални) ✅ Автомобили с повече от един резервоар. Поддържа автомобили на бензин, дизел, LPG, CNG и ток, като може да следите разхода и на двете си горива. 📷Добавяне на галерии от снимки (за сега неограничен брой) 📊Детайлни статистики за разходите (с предстоящо добавяне на генератор на репорти). 🔔 Напомняния за предстоящи разходи, обслужвания, включително с изпращане на мейл. 🖼️ Генериране на код за подпис във форума с картинка с вашият автомобил (подобен на моя) - картинката се опреснява автоматично Има още много работа по следното: ⭐Оставяне на обратна връзка на сервизи, намиране на добри сервизи, бояджии, гумаджии и тн 💰Цени на бензиностанциите в момента - спрямо данните, които потребителите ни оставят 🗒️Import на всички ваши данни от други платформи (като SpritMonitor.de), Export към CSV / EXCEL Всичко това е напълно безплатно и плановете ми са да остане такова - в един бъдещ момент може да направя допълнителни premium feature-и или да пусна реклами. Планувам пускането на iOS приложение в обозримото бъдеще. Ще оценя вашата обратна връзка
-
1 точкаUsed-2009-Honda-Legend Само като видях подлакътниците и изтръпнах 😬 Борса като борса, на нея продават различни търговци - някои по-коректни, други сигурно не толкова. Както навсякъде по света. Ако говорим за корейски коли, на нашия пазар има доста такива, купувани нови в БГ - и се обезценяват по-бързо от хондите. Иначе като куриоз, едно време с японците имахме голям проблем с езиковата бариера. Обявата беше пак в подобен сайт, но самият продавач не говореше бъкел английски. Превеждаш парите и звъниш...Отсреща някакво мънкане...Пишеш мейл и чакаш с дни за отговор...Разгеле, дочакахме кораба, но колата дойде с документация изцяло на японски и гледай чудо! 😁
-
1 точкаЗа мен той е най-великият, когато бях малък и гледах формулата се интересувах само от него,а сега по ме интересува отбора. Все ми е тая, дали ще спечели Верстапен или Перес,Гасли или япончето, важното да е Хонда.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаТова ми излиза за тази легенда. Имаше до скоро и за 1900 $ 2008 г. Качвам госамо като пример. От Корея бих си взел тяхна марка. Не зная дали в Германия и Швейцария може да се намери Кия и Хюндай Корейска сглобка. Всичко тук е Словакия и Чехия. Затова аз бих си взел кола от там.
-
1 точканай-малкото повече интрига ще има. Миналите години, Мерцедес веземат ли 1-2 място, нямат мърдане, освен ако не им стане нещо на колите. Или Направят простотиите като при последното състезание в Бахрейн.
-
1 точкаСнимката е от вчера.... Колата е тази: https://mobile.bg/21614707180547983 Надявам се да спестя разходката на някой...
-
1 точкаАми проблем им е ръждата определено. Дори да е само по окачването, пак си е проблем. Тръгнеш да сменяш нещо елементарно и се почват мъките, няма развиване. Още си спомням на една Мазда как сменях биалетки с ъглошлайфа. Ако ги дават за 3000лв, нямаше да се вглеждам толкова. Но отиваш гледаш кола за 17-18000лв и като клекнеш ти става лошо.
-
1 точка
-
1 точкаРазликата между новата и старата кола е,че в новата има повечко екстри...да си играете докато пристигне пътна помощ!
-
1 точкаКолега ще ти кажа аз какъв проблем имах на една моя кола преди време. Имах същият проблем като теб преди време на един мой дизел. Парното ту се появяваше ту изчезваше. После се появи лек теч на водният радиатор, маркучите бяха твърди и за мен нямаше съмнение,че надува системата. Вариантите за надуването на системата са три, първият заподозрян е водната помпа (по някога се разрушава турбината), след смяната и с нова пак продължи да надува. Вторият заподозрян е капачката на разширителният съд, купих нова оригинална капачка но не се оправи, продължи да надува системата. Остана третият вариант който най не ми се искаше да е, гарнитурата на главата. За да съм сигурен взех старата капачка на радиатора и счупих клапана и след като я сложих спря да надува, тоест това което си направил ти с полу затворена капачка е все едно, че си без клапан. Спира да надува системата защото не е затворена херметично и газовете си излитат спокойно през отвора на радиатора, а не, че си открил топлата вода, просто физика. Така карах два/три месеца до като и дойде час записан от мен в сервиз за смяна на гарнитурата. След смяната колата си работеше перфектно вече с новата капачка без да надува и с добро за дизел парно. Дано ми следиш мисълта и се приготви за неизбежното. Това което Цецо ти написа "Търси решение! Маркуча ти е бомба, ама със закъснител-скорошен." колкото и иронично да ти изглежда е 100% истина. Първо смени водната помпа и ако продължава да надува си за гарнитура на главата (капачката отпада вече).
-
1 точкаДа ама зависи в кой сервиз ще отиде ,ако отиде в сервиза на Мarkony ,ще го оправят ,но на случаен ,може от девет реки вода да му докарат и да му вземат парите ,пък проблема да остане.Къде е Белослав ,след Константиново Варненско ли е ?Бягай при Markony да ти оправи колата -хондите са му занаята на човека .
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЕее, не е честно! Възмъжавал съм с тези песни. Знам че такъв е живота, но защо се съкращава? R.I.P. на основателя на Тангра. Песните остават. Радвайте се на тези, които ви "докосват" физически и ментално, щото е кофти да ви "изпреварят", както и вие тях.
-
1 точкаАвтомобилът вече е пуснат в mobile.bg, цената във форума е намалена на 17 000лв, с двата комплекта джанти. В mobile.bg е 16 500 без втория комплект гуми/джанти. Ще я намалям на всеки две седмици с по 250лв докато не се продаде - след 1 месец ще е 16 500лв - след 2 месеца ще е 16 000лв - след 4 месеца ще е 15 000лв - след 6 месеца ще е 14 000лв - след 12 месеца ще е 11 000лв Не съм особено склонен да се пазаря. Склонен съм да сваля ако я дам без единия комплект гуми и джанти Ако цената ви се вижда висока - сигурен съм, че има по-евтини автомобили, а може и да изчакате. Знаете точно кога би станала по-ниска. Ако междувременно някой е готов да даде това което съм поискал - ще отиде там. Така е честно и за вас и за мен и си спестяваме необходимостта от спекула и пазарлъци. А тъй като не съм търговец, за мен е важно и двете страни да останат удовлетворени 👍
-
1 точкаКолега, какъв е проблема с главния спирачен цилиндър ? https://www.autopower.bg/авточасти-honda-accord-7-clcm.html Ето тук, си избери модификацията. За всичките гледам излиза помпа на TRW, която е на добра цена. Купуваш и сменяш. Аз съм сменял на CR-V-то, става много лесно. Моят съвет е , да си провериш всичките клапанчета за вакуума, както и ако имаш едно малко резервоарче за вакуум. Ако трябва, промий ги всичките със спрей за спирачки. При мен на 2.2 дизел има такова бяло пластмасово, и беше запушено. Наложи се да го промивам и имам чувството, че нещата от тогава се подобриха. То играе роля на "резервоарче за вакуум", но е през байпас клапан. Тоест от него се ползва, само ако има нужда. Твърде е възможно при теб да се получава точно това, ако го имаш. Ето го https://honda-europe.epc-data.com/cr-v_i-ctdi/2005_6mt/18877/engine/E__0200/ Става дума за номер 13
-
0 точки
-
0 точкиТи сериозно ли? В Хонда сервиз да сменят гумички?! Те са над тези неща. Преди време исках да сменя спирачна течност на Джетата и довереният ми майстор (небезизвестния Ифидик) ми каза - "За какво ти е? Най-много да се прецака помпата". Прав е бил, както винаги.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00