Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.12.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Пожелавам ти,бързо и леко възстановяване!Осмия ден е преломния! Със симптоми бях от същата дата,като теб. Това означава,че съм се заразил,по Димитровден. Жената с положителен антигенен,аз понеже съм по смел,направо PCR. Но какво се оказа,имам "клиниката"(всички симптоми,без кашлица,редом до жената),но PCR-ра отрицателен.Ко прайм сега....?Това на 6.11.2020.Няма да споменавам лабораторията,но е една от големите.Млада лаборантка,току що завършило момиченце,ми бръкна в носа,но само да ме погъделичка и после ми вика :"...100лева".Личния лекар,току що прекарал ковид,ми казва че имам цялата клинична картина и трябва да се изолираме.Така и направихме,близо 20 дни. Добре,че даде болнични. Бях изключил,новинарските канали,които те психясват и не допринасят,за твоят психически тонус. Докато броях дните,до осмия,си "отидоха"двама познати под 60год😔. Благодаря на Господ, че ни опази живи,че в този хаос нищо не се знае,кой кога. Като цяло,бяхме с "лека"симптоматика,но се усещаше неразположенито на болестта. Децата,не го отразяват този вирус,единственото което ни успокояваше. Имаше и продължение,с единия ми родител (заразил се не от нас),пак без кашлица,но 9 дена с изгаряща температура от 39,4.Потърсихме на осмия ден бърза помощ,но по телефона ни казаха,че всеки втори е с температура и трябва да си със задух,че да те хоспитализират.Абе чиста война си е,разчиташ само на съдбата си! Пожелавам на всички здраве☘️,защото в такива моменти именно разбираш,че освен него всичко друго е нищо!
  2. 2 точки
    Ако имаш ДПФ, спецификацията е правилна, вискозитета също е ок за дизел, ама да плащаш 30лв. на литър за Реванола, са пари на вятъра. Карай си със Шела според мен.
  3. 2 точки
    Стойностите на слабините са : 0.18- 0.22 за всмукателните и 0.23- 0.27 за изпускателните, на студен мотор .
  4. 2 точки
    Рециклирах ръждясалите апарати на акорда , станаха като нови :
  5. 2 точки
    Днес след една година водене на дела срещу АПИ за закупена повторно Винетка, справедливоста възтържествува. Осъдихме АПИ да плати 450 лв адвокатски разноски по делото и сумата за винетката 97 лв. Вярвам, че все пак съдебната ни система работи, макар и не достатъчно ефективно. Граждани, не се отказвайте, проявете воля и си търсете правата. Успех!
  6. 1 точка
    Моето Ow30 e от старите. Някак си ми е странно масло за германския пазар да се продава с такъв етикет, но това не означава, че маслото не е излязло от рафинерията на Петро, просто може да са ни сложили на картата. Звънни на бг представителя и ги питай или пък щракни една снимка и я прати на Петро с въпрос дали етикета е ок.
  7. 1 точка
    Освен залепнало реле, по пътя на друга логика, такива дефекти има/няма, понякога се дължат на прекъсване/пукнатини на фолия/спойки/метализации на отвори по платките, които при температурни/влажностни разширения/свивания ма материалите, може да не или контактуват...
  8. 1 точка
    Мисля, че го има като опция, но не е по-евтино, а ефектът е много по-малък отколкото при 7ма. Ако искаш по-подробна информация, можеш директно да се обадиш на Боби, който прави ремапа в София, и да го разпиташ. Телефонът му е на втората страница от темата за 7ма генерация.
  9. 1 точка
    Да това имах предвид макар и при дизела да е по различно, предполагам че и при дизела има такъв ефект ако изпуска? Аз имах такъв случай и определено се виждаше на щеката може и да имаше към 1/3 от разстоянието между максимум и минимум. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  10. 1 точка
    Ако решиш да го продаваш пиши ми може да го взема, моята е с делко интересна играчка е. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  11. 1 точка
    Това ми препоръча Ronin7 - https://www.ato24.de/de/ravenol-arctic-low-saps-als-sae-0w-30.html според него, това е по подходящо и по евтино.
  12. 1 точка
    Вдигането на нивото може да е от масления филтър на който му изпуска клапана. Ако махнеш дпф поне не махай катализаторите. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  13. 1 точка
    Здравейте, ставам собственик на HONDA CR-V, 2011 г., дизел, 2,2 мотора който е 150 к.с., автомат. Въпросът ми е какво трябва да е двигателното масло на автомобила, колко литра събира и на какви спецификации трябва да отговаря? Спрял съм се на това, като ще го карам 5 хил. км. https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-ect-c2-c3.html, с него възнамерявам да измия двигателя. След това смята да сложа това https://www.ato24.de/de/ravenol-vsw-sae-0w-30.html с което да карам автомобила основно. Моля запознатите да ме ориентира, дали съм се насочил правилно, както и дали има евентуално нещо по ново и качествено. Благодаря предварително на отзовалите се!
  14. 1 точка
    Мерси много Получава се така от телефона извинявайте за правописа.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Няма "клас" и няма "по-добро"! Има изисквания и спецификации.
  17. 1 точка
    Не е по-некачествено! GTL - базата е много чиста и стабилна. При нея не са необходими да се слагат толкова много VIIs - подобрители на вискозитета, произвежда се в Катар от природен газ, а в същото време е и по-евтина като производствен процес. От там и цената на маслото е по-ниска. Отделно при А5/В5 се слагат повече допълнителни съставки, плюс по-скъпата база - от там и цената "рипа". За българските дистрибутори на Шел е ясно какви надценки слагат и няма да ги коментирам.
  18. 1 точка
    Възможно е, но ако е мъртъв направо в коша и колегата да не чувства никакви угризения.
  19. 1 точка
    В момента си със Shell Helix Ultra, без SN!!! И без нищо, само ултра и толкова! Shell Helix Ultra с различни букви след "Ultra -та", са различни масла! Обръщайте внимание какво гледате и каво четете!!!
  20. 1 точка
    Има два типа хора. Такива които вършат работата и такива които си приписват заслугите. Опитайте да бъдете от първите - там конкуренцията е по-малка. Индира Ганди
  21. 1 точка
    Проверката се прави по рег. номер, като в доклада има включен и ВИН (който, в моя случай съвпада с този, даден ми от продавача). Ако имате познати в Испания, те могат да купят доклада директно от правителствения сайт https://sede.dgt.gob.es/es/vehiculos/informe-de-vehiculo/ срещу 8.50 евро. За целта, човека трябва да има социален номер и т.н. В нета има доста сайтове, които могат да купят доклада вместо вас срещу малка комисионна (2-5 евро). За първи път купувам такъв доклад и избрах по-скъп сайт с много позитивни ревюта https://www.informematriculadgt.es/. След около 2 часа получих доклада, прикачам го целия, за който му е интересно. Относно продавача, проучих го по-подробно и последните няколко месеца е имал обяви за 3-4 Хонди и една Тойота, всичките покрай 100к км, всичките с идентично описание, обслужени преди точно 4000км., с неточно изброени екстри и т.н., абе копи-пейст описания. Аз лично приемам, че и те са с +250к км отгоре и не бих се занимавал. Всеки да си преценява. Не знам дали това е Кембо, преди години бях виждал обява за негов Леджънд на над 250к км и описан адекватно, та ме съмнява да е той. Някой ако му има номера може да сравни. informematriculadgt-0650GNJ.pdf
  22. 1 точка
    Да Емич - нарочнo снимах найлончето, но аз дадох този номер в Бултрако: 06538-S5A-H01007 - SLIDER Взех го от тук: http://www.justanswer.com/honda/15xw0-2002-honda-crv-lx-2wd-steering-rack-boots.html При мене беше малко износването, начален етап - нямаше чувствително хлопане на волана. Аз лично бих карал така още поне 5 години, но: Два различни сервиза ми го показаха луфта, който не беше чак толкова аксиално (та да дразни), а все още "изкълчване", както ти казваш - нагоре-надолу. Може да се усети само от познавач - при смяна на посоката на въртене на волана (ляво -дясно), да ... ама ... ходих да регулирам предница - не особено успешно и майстора ми показа (за втори път) че има хлопане и че вероятно това е причина да не може коректно да центрова предницата. За мен пък - /това е най-скъпата кола, която съм купувал/ - искам да е в ред, пък и "нови" зимни гуми като купя - да не ги "яде". И като разбрах колко е евтин тоя слайдер - го метнах. Сега няма никакъв луфт - и да дърпаш и да буташ - Няма. Интересното е че кормилните накрайници, които също са виновници за хлабини и тракане още държат, но са малко "меки" - мисля да ги сменя - хей така - профилактично и да направя пак реглаж на предница. Надявам се този път да няма за какво да се хване майстора... Ако е още слабо хлопането и не ти се занимава - спокойно можеш да отложиш ремонта за по-топъл сезон. Просто исках да се знае какво е слабото място и че може да се "спасим" сами когато загрубеят нещата... Този слайдер е същият и при Сивик 2001-2006 (макар че там е ел. рейка) , така че е разпространен проблем. Има няколко видеа в Ютюб на тракащи и клатещи се слайдери, само нямаше за подмяната му. Затова реших да сложа, ако не видео - поне снимки, да има нещо полезно в нашия форум...
  23. 0 точки
    Комбинацията от ILSAC GF-5, API SN Plus и Dexos1 Gen2 е равно на ILSAC GF-6A и API SP. Наливай смело като им дойде времето и не се притеснявай. Само голямата туба да не остарее повече от 3 години, щото е 2019.
  24. 0 точки
    Двама махмурлии: - Малииии, снощи съ напи'ме кът бмв-та! - И що точно кът бемвета? - Ми ни моем да вървим!
  25. 0 точки
    Не знам как е при колегата, но при мен едва влиза крика така че варианта с картона не е оферта, освен ако колега не е само 2D И смело бих казал, че при свалянето да нацелиш главата е много по-трудно от сглобяването, защото си го слагаш в камъчето и бучкаш
  26. 0 точки
    - Как живееш, Авраам? - Скромно живея Моше. Сирене с плесен ям, пия старо вино, карам кола без покрив, телефона ми е без копчета, ...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...