Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.12.2020 in all areas
-
2 точкиМоя съвет виж отиди покарай тази от първия ми пост ,Honda Accord Face 2.4 Executive/Auto дори да не я купиш. Може поне да добиеш представа ,или да ти се избистри всичко като инфо. Това както казах става с каране на колата ,и оглед на място. На снимки всички са ОК. Но ти сам мисля че вече го виждаш това.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаМного преди да паднат има икона че те са слаби. А пред да излезе иконата започва да не реагира на командите парното,защото е слаб сигнала. Аз знам преди зимата две нови батерии алкални ,и не го мисля. Не съм стигал до там да не работи стайния термостат,не съм си правил експерименти да го оставя без батерии.
-
1 точкаKaто се купи 'нова' кола, първото, което се прави е да се смени маслото, второто е спирачната течност и третото е течността на съединителя, ако е ръчка, ако е автомат маслото. Може и антифриза или поне да се замери, но първите три са задължителни.
-
1 точкаПоне може да го отвориш и провериш нова спирачната течност е бистра като олио. Снимай го. В сервиза да проверят помпите може наистина някоя да е тръгнала.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, единствения филтър, който има връзка с горивната система стои на бензиновата помпа вътре в резервоара. Притежавам такава кола от близо 10 години и не ми е известно да има другаде филтър, през който минава горивото. Хубав ден! Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
-
1 точкаЗадължително смени течноста на съединителя,това е консуматив който се сменя . На опаковката на спирачната течност каквато е в системата ти,пише от3-4 години,е периода и на експедицията.
-
1 точкаНай точно ще го каже твоето ръководството, им ли къде е и как се сменя. https://omanual.ru/Honda/Civic/ Горивен филтър винаги има,aко не е в коша при мотора,значи е в резервоара.
-
1 точкаЗдравей Атанас, Моята поръчка е както следва: Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-0w-20-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series 0W-20 Synthetic Motor Oil - 8 х 0.946L Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-xl-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL XL 5W-30 Synthetic Motor Oil -1 x3.785L Линк: https://www.ato24.de/en/sonax-xtreme-wheel-cleaner-plus-incl-wheel-sponge-500-ml.html Вид и количество: Sonax Xtreme Wheel Cleaner PLUS incl. wheel sponge 500 ml , 1х500мл Линк: https://www.ato24.de/en/sonax-insect-remover-750-ml.html Вид и количество: SONAX Insect Remover 750 ml, 1х750мл Стойност на поръчката: (97.28 +29.49 +10.30+7.39=144.46)*1.9675 =284.23лв Начин на плащане: *Парите са преведени днес по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: *чрез куриер с изпратени данни на лично Благодаря ! 👍
-
1 точкаМоята Хонда е 2.5 генерация и двигателя и съединителя са същите като при теб. При мен педала не ми се е случвало да пропада, но като позагрееше предавките влизаха трудно. Смених горната помпа на съединителя(долната беше като нова, но може да е и от нея), но след 10 км всичко беше същото. Смених течността и малко се пооправи но не както ми се искаше. Накрая регулирах височината на педала на съединителя и проблемите изчезнаха. Прочети за проблемите на съединителя и при другите модели Хонда ( същите проблеми са при всички за съответните години). П.С. Сложи си в подписа модела на двигателя т.е. 2.2 i-cdti за да избегнеш доста въпроси за в бъдеще.
-
1 точка
-
1 точкаЗа 3,4 или 5 минути няма начин стрелката да се вдигне до това положение. И защо в случая намесвате въобще термостата, за това кратко време - айде мислете малко? Да, бензиновите започват да духат топло, по-бързо от дизелите (за около 2 / 3 км. или 4 / 5 минути след запалването) но това не означава, че колата е загряла в оптимална температура, (за да има причина за отваряне на термостата, още повече за включване на вентилатора), така че стрелката няма как да се качи до максималното си предвидено положение - даже в случая е и отгоре. Евентуални леки проблеми биха били : некоректно отчитащ датчик, или евентуално образувана въздушна възглавница около датчика, или липса на антифриз. По тежки проблеми: джамбазите като са и нагласяли "реалните" километри, да са прецакали нещо по таблото, или още по-лошото, да е гарнитурка.
-
1 точкаПогледнете и дали не губи антифриз. Джамбазите може да са допълнили...и затова да не е забелязано на първо четене. Има опасност при правилните условия двигателят да загрее. Лошото е ,че загряването може да е от много неща: от теч на антифриз до издухана гарнитура на глава....
-
1 точкаРешението е само едно – да го махнеш, за да не рискуваш да се отчупи парче и да направи бели по гърнетата назад. На негово място има прилични и нескъпи заместители – афтърмаркет катализатори. Някои хора ще те посъветват да сложиш резонаторно гърне, а не катализатор. Аз не бих първо заради вредните емисии и второ заради засилването на шума от двигателя. Има и други причини, но не съм запознат с Джаз, за да ги коментирам Между другото може да успееш да го продадеш за някакви пари – питай някъде където изкупуват катализатори. Тъкмо ще го рециклират и материалът няма да отиде просто на сметището.
-
1 точкаПроблема на алтернатора е че като се износят четките и спрат да опират в колектора,регулатора "отива на кино ".Аз реших проблема с работещ алтернатор на старо на когото смених четките.
-
1 точкаТова при всички положения не е нормално. Това което можеш да направиш е, в момента, в който стрелката скочи до там, отваряш капака и внимателно проверяваш двигателя и маркучите колко са топли, ако тези показания са реални, то трябва да са доста топли.
-
1 точкаМи височко ми е. Не вярвам при твоята нормалното положение да е по-различно от на останалите. Следи стрелката да не се вдигне и над това. Трябва да се види на диагностика колко градуса е при това положение.
-
1 точкаВижте колко живот има, в багажника на един вартбург,а и извън него. Реална снимка,от градския пазар през соца.
-
1 точкаЗдравей, Първата ходих да я гледам преди да взема моята. Продава се от частно лице. Технически колата е много добре (не съм я карал на диагностика). Газовото е монтирано в еврогаз 3000 (дори я има хондата в сайта им). Салонът е много запазен и поне аз не успях да намеря забележки. Парктроникът е монтиран допълнително. Пасажерският фар е сменян. Обявата създава впечатление, че той е първият собственик, което когато отидох се оказа, че не е вярно и той е 2ри собственик. За цена едва ли ще ти отбие повече от 100-200 лв. Човекът и иска тези пари и не мисля, че е много склонен да сваля. Това, което лично мен ме спря е, че колата е с доста висока цена, но с възможно най-постното ниво на оборудване (разбирай няма никакви екстри) в комбинация с по-малкия 2.0 мотор (който за градско каране е доста приятен държа да отбележа).
-
1 точка
-
1 точкаПривет колеги, Ето какво са описали в протокола, моля за мнение за конкретни макри и модели на компонентите, които следва да се подменят или да считам мнението на колегата @mi67 тук за миродавно. Иначе, да колега @mi67 прав си, че стила ми на шофиране определено е спокоен и може би за това имам този проблем само зимно време Аз ще проверя допълнително двете момчета, които препоръчахте тук, които да погледнат автомобила и евентуално да извършат подмяната. Що се отнася до сервиза, който ми е слагал газовото, мисля, че нямам повече работа там - много мразя хора, които се опитват да чукат дявола у въздуха, а пък и съм много чувствителен и нямам намерение да пиша обяснения в милицията за дето някви псевдо бабаити бръмчът клиентите си на дребно. А и вчера, след като ми казаха, че трябвало да си взема допълнителен накрайник за въздух и да си вдигам налягането след зареждане на гориво за да създавам допълнително такова в системата - НЕ МЕРСИ, ако отида ше се скараме! Предполагам тези наистина мислят клиентите си за олигофрени. За сега няма да споделям кой е сервиза, но определено ще Ви кажа за да се знае къде НЕ трябва да се ходи, стига разбира се това за което говорим се потвърди и от други тяхни колеги. Поздрави,
-
1 точкаМисля че са доста карани,качи ли се на някоя от тях особено автомата си има своите магарии когато е доста покаран. Карай за да придобиеш представа. Третата варненка ми се струва доста износен волана от въртене.Качи се карай някоя и сподели. На първата може поне да провериш км,щом е от Хонда Бг закупена.Важно е какво газово сложил,и колата обслужвана ли е редовно. Събери малко инфо за трите.
-
1 точкаБез лоши чувства към продавача, но на 2-ка мотора да напишеш всички екстри за модела.... Единствената екстра е синята подсветка в краката а и цената не е много далече от предложения ти от @CARPERA, за който с чиста съвест може да се напише фул екстри. Иначе от тези трите, като визия последната заради цвета е моя фаворит.
-
1 точкаЗа козлодуйската имам кого да помоля - да и хвърли 1 око и тя ми е фаворит. Другите 2 са с малкия мотор и даже нямат круиз, а такава кола е грехота без него. Монтанската има бюрократични проблеми - и не е ясно кога ще се решат.
-
1 точка
-
0 точкиИ като включи Витека литва викаш, от 120 до 200 ги прави за нула време, а...?? 😂😂😂 ама до 120 трябва да и се помолиш малко... 😬😄
-
0 точкиТолкова муден, че една Опел Вектра 1.8 ще ти разкаже играта.... 😉
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00