Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.12.2020 in all areas

  1. 4 точки
    Вчера си взех от него колата след поставен ГИ. Зает е много.
  2. 2 точки
    Здравейте , колеги . Пробвах отново по начина който ми обяснихте и както в другите теми е задаено - този път се получи , даже 3 кода ми даде от който вписах само 1 вия и се получи - СД /радиото се включи . Тоест освен американския/канадския код ВИН , се вписва задължително и американски zip , tel , поставя се оригиналния сериен номер на сидито и електронния адрес . Благодаря още веднъж , спестихте ми 40 лв за разкодиране или закупуване на някакъв касетофон .
  3. 2 точки
    Първо щели да Ваксинират собствениците на Гоуф и БМВ - поради липса на вкус! Липсата на вкус не винаги означава, че сте болни от ковид – може би просто чалгата ви кефи...
  4. 2 точки
    Тази последната от Монтана, уж бензинка пък с дизелови халогени. Може би е сменяна броня, но може да не е имала и да са и сложили каквито са намерили.
  5. 1 точка
    Всички 7-ци с оригинален ксенон са с автоматично регулиране на височината на лъча, според натовареността на колата и наклона й. Системата работи като на една от задните щанги има прикрепена биалетка, която предава предава градуса на наклона на автомобила към машинката, която изпраща сигнал към тези на фаровете. Тази система с времето е предразположена към повреди и така и на мен преди време ми се беше счупила биалетката, която първа хваща наклона на колата и го предава на машинката. И се е счупила през средата, защото в единия ябълковиден болт явно е влязла влага, спекъл е и цялото напрежение от огъването е паднало върху лостчето, на което стои. Самата биалетка се намира зад задното ляво колело. Бях мернал някъде цената на дилъра, няма смисъл да я коментираме, а втора употреба не стига, че са рядкост и не се знае в какво състояние ще бъде, дори да се намери. В следващите редове ще опиша как си реших проблема аз. Ето къде е стояла я старата биалетка: Ето я и нея, като съм я закрепил в средата, за да й взема размерите от болт до болт: И ето го и заместителя, който сглобих: Нужни материали: - два ябълковидни накрайника от Али. Важно е да са с гумени шапчици, за да не допускат проникването на влага в ябълките и така да останат подвижни възможно най-дълго. - свързваща шпилка около 15см (по спомен, защото я изрязвах), не помня с каква резба - като ви дойдат болтовете ще видите. Има шпилки с различна устойчивост на напън. Поинтересувайте се и си вземете възможно най-здрави. - две контрагайки - запичаща течност за резби Крайния резултат изглежда така: Както се вижда, хубаво е, преди да я монтирате, да си смажете хубаво останалите подвижни части от системата, за да улесните движението им. Това по-горе го направих преди година. Към днешна дата, все още работи и вече изглежда достатъчно изцапано и асимилирано с останалите части на автомобила: Доколкото съм запознат системата е сходна и при CR-V, Civic и останалите модели на марката, така че това решение навярно е приложимо и там. Това е. Карайте разумно и нека се заслепяваме по-малко по пътищата.
  6. 1 точка
    https://clubs1.bg/news/kolata-li-pecheli-titlite-rasel/?fbclid=IwAR22JP9JT-PY7Bo8g5Xw0BLK39bPJLEDaEMNYl68fanoZu2r6ZYH8xv-4Ok
  7. 1 точка
    Може да се пооправи. Дали ще стане "като нова" зависи от майстора.
  8. 1 точка
    С писане не става да се опишат очакванията, къде в поста ми има думата "слаба". 🙂. Няма как да бъда разбран. Колегата Лазарини пък се дразни що съм споделил какво съм усетил...направо съжалих че съм написал мнение. Пък създателя на темата иска да чуе мнения. Моя съвет отива пробва и сам си прави изводите. Един харесва слаби и пъргави, друг силни и тежки. Но само личния опит ти дава информацията която търсиш.
  9. 1 точка
    Извинявям се, че не е за бългярските шофьори, яма и английските идиоти ми идват в повече. Поредният локдаун свърши и всичкото идиот излезе на пътя. Като за начало любимата ми темерутска изцепка: Магистрала, ограничител на 56mph. Гледам в огледалото нек'ъв се засилил и ме изпреварва. Точно, когато се изравни с кабината ми започна да намалява. Нали съм си профи, веднага разбрах накъде вървят нещата и се подготвих физически, и психически. Последва рязко прибиране пред мен, в опасната ми зона и рязко натискане на спирачка, щото след нема и 100м трябва да излезе от магистралата. Ако не бях готов, това директно щеше да ми задейства аварийната спирачка (AEBS) и да ме залепи за стъклото. Вместо това - газ до ламарината, дълги, аварийни и клаксон, и се изнесох. Изпреварих го още преди да е влязъл в отбивката. Цялата дандания, само за да спести нема и 3 секунди. Малко след това станах участник в клипа по-горе. Настигам камион, ама се бях отплеснал и не забелязах навреме, че АСС-то ме е свалило на 50 зад него. Настъпвам и тръгвам да го изпреварвам. Онзи миндил, точно в този момент реши да ускорява. Ако не беше от голяма хранителна верига, т.е. ограничител на 53, нямаше да ме пусне да го изпреваря. Магистралата свършва след около 200м и продължаваме по двупосочен път. Пред мен колона от 7-8 коли, водени от трактор с ремарке. Във огледалото зад мен летяща кола. Тъкмо влизам в двупосочното, колата ме изпреварва и се опитва да мине и пред колата пред мен. Онзи естествено не я пусна, ама аз, нали съм джентълмен, няма накъде, трябваше да я пусна. Откровено руса английска патка, даже две. Няма мигачи, няма сори, няма тенкю. Градско. Пред една, да го наречем "английска баничарница" спрели 3 коли. Не че е разрешено, ама хорицата гладни, какво да ги правиш. Пред мен кола, чакаща насрещния трафик, за да ги заобиколи. Тръгва колата, тръгвам и аз, ама с пълна газ. Е да де ама колата пред мен резко спря. Не го очаквах и последва задействане на AEBS-а и опъване на колана. Неадекватният некролог от женски пол в колата решил, че трябва да свие в пресечката. Това, че има цели два знака "забранено влизането" изобщо не я впечатли. Даже се качи на тротоара, за да заобиколи излизащата от пресечката кола. Таааа, тетака.
  10. 1 точка
    6-така е станал "пълен двойкаджия", а 7-мака се е модернизирал. И двете са добре, грижат се за тях и си ги ползват - със здраве!
  11. 1 точка
    Има конспирация веднага, как Мерцедес подарява първа победа и 3-то място при конструкторите на Розовите. Дори Тото беше доволен и отиде да поздрави мастития евреин.
  12. 1 точка
    „Успехът представлява 1% от вашата работа, която е резултат от 99%, което се нарича неуспех. Вместо да се страхувате от предизвикателството и неуспеха, страхувайте се да не избягвате предизвикателството и да не правите нищо. " Соичиро Хонда
  13. 1 точка
    Намали скоростта. През живота се минава само веднъж. Кемал Саяр
  14. 1 точка
    Фактът, че Марадона умря, а тея от Ролинг Стоунс са живи, ясно показва, че проблема не е в наркотиците, а в спорта ⚽️!
  15. 1 точка
    Браво на детето, резил за Лекето, язък за Максето и най-сетне триумф за Перфето.
  16. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/de/motul-8100-x-clean-5w-30.html Вид и количество: Motul 8100 X-Clean+ 5W-30, 1x5L Стойност на поръчката: 33.95*1.9675 = 66.80 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер
  17. 1 точка
    На врачанската е претапициран волана и топката на лоста,най-свежа на снимки ми изглежда Козлудуйската.
  18. 1 точка
    Това според мен някой мераклия си го е "изсмукал от пръстите си". Ако изобщо се появи "наследник", ще е само визуално и ще е поне хибрид. Друг е въпросът на кого ще го продаващ, щото ако не намерят подходяща "целева група", ще стане като с новия NSX.
  19. 1 точка
    Човек без свободно време е само машина за създаване на чуждо богатство! Карл Маркс
  20. 1 точка
    1.6 се появява в зората на сивик трета генерация като ZC , малко по късно пораства" като D16A1 в интегра и все още си е двувалка . Реално за мен тоя мотор още тогава е мислен много , много добре направена и дишаща глава , големи портове и клапани .Старата школа . По късно се появява в рекс 2 , кончерто , сивик 4та и (ровер- докъм 95-8 година ) , вече като д16з5/а8 и а9 . Като а9 е без ламбда сонда с 4-2-1 изпускател и тн . Има разлики в дросела и всмукателя на зц и д16 но концепцията е запазена като съм чел че за азия а9 е над 136 коня но не знам дали е така . Единствения недостатък е роудстроука на тоя мотор ( както и всички д16) и според мен от хонда го заместват с б16 за по нататъчно развитие на този работен обем. ZC има много редки варианти в интегра дц2 и там е едновалка с два карба . Това като го видях бях на пауза поне 5 минути преди години .В 4та сивик влизат в употреба д16з2 и производните му . Концепцията е запазена 75мм бутало и тн . но вече е 114 коня пак пълна инжекция но 1 разпределителен вал OBD0 . В 5та генерация и на горе вече почват многото разновидности като в 5та вече се появява д16з6 едноваловия витек (P28) 125 коня . Код на главата П28 , ECU p28 така почитано в тунинг средите ( не че няма аналози ) и вече OBD1 . to be continued.......
  21. 0 точки
    Грешка в компютъра.... Не сме я чели, защото е трудно, тъй като компютърът е стар...
  22. 0 точки
    - Ма мамо, защо ми късаш писмото до дядо Коледа? - Щото вече си голям и е време, ако искаш нещо, да се хванеш на работа.
  23. 0 точки
    Най-убавата риба е рибицата!
  24. 0 точки
    Ако не пушиш, не ядеш хляб и тлъсто месо, сладко и солено, не пиеш бира с рибка- лицето ти става по-свежо и слабо... но тъжноо...
  25. 0 точки
    "Това, че сте на свобода, не е Ваша заслуга, а наш пропуск." Феликс Едмундович Дзержински.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...