Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.10.2020 in all areas

  1. 2 точки
  2. 1 точка
    Направи го, смело натисни охлюва на дросела в посока затваряне. Негледай, че жилото е отпуснато.
  3. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Amsoil Ea15K20; 4) Общ пробег на автомобила - около 443 170 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 70 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 35 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 03.10.2020 – 05.10.2020; 9) Моточасове – около 2; 10) Изразходвано гориво - около … л. Лукойл 95; 11) Kтм = (… / 3.5) = …; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (5 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик. Останалото е извън градско с лек трафик. Капката на офисната хартия е почти прозрачна, поради което се получава отклонение в "традиционните цветове".
  4. 1 точка
    Не каза дали си вадил кабела на IACV, ако без кабел не падат под 750 без товар значи си дърпа въздух от някъде. Ако се наложи да настройваш дроселовата клапа задължително трябва и ТПС да настройш по спомен на 0.05v(50mV) Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  5. 1 точка
    Може и на улицата, но само ако си карал вече кола с добре регулирани фарове и знаеш точно как трябва да светят. И пак не става от раз, а нагласяш, караш, донагласяш – и така няколко пъти. За ГТП пунктовете не знам дали на всеки могат, но определено е лесно и бързо решение.
  6. 1 точка
    CARPERA... Болчето за обороти го свалих, почистих нищо, че няма какво да му са запуши. Каналите към стъпковия мотор е чистен преди три месеца, а те са толкова големи, че не виждам кое ще му се запуши.. Няма нищо общо дросела със ЦРВ и темата която беше показал за почистване... Четем всичко и явно не се разбираме за което съжалявам🙂
  7. 1 точка
    Айде няма нужда от регулиране без стена. Тук не съм съгласен с теб, Цецо.
  8. 1 точка
    Визуално неможеш да прецениш, дали дроселовата клапа е притворена плътно. За проба можеш, при загрял двигател, да натиснеш механично дроселовата ос в посока затваряне и да видиш дали падат оборотите. Ако е така ще ти кажа какво да направиш.
  9. 1 точка
    На всеки пункт за ГТП могат да ти ги настроят...за 2минути.
  10. 1 точка
    Отиваш в паркинга на някой мол – ето ти тъмно, равно… Гледаш колата да е фронтално насочена към стената (на 90°). Залепяш бронята близо до стената, за да видиш точно колко е височината на центъра на фара. Дърпаш колата 10метра назад и следвайки указания наклон (1.3%) нагласяш хоризноталната линия (долната, ако имаш две – т.е. ако си с ксенон) и на двата фара да е 13см под нивото на фара, което си взел първоначално. Това прави горната хоризонтална линия (ако си с ксенон) да остане на почти същото ниво. Също така при отдалечаването на колата сноповете трябва да останат на същата вертикала. Т.е. да не се изместят наляво/надясно. Повече подробности и снимки има в други теми, потърси ги.
  11. 1 точка
    Днес правихме реглаж на клапаните. След което сменихме дискове (Ате) и накладки (Делфи), както и спирачната течност (TRW) Старите дискове и накладки (TRW) бяха на 33к km, еми дисковете криви и бяха целите на канали, определено накладките щяха да надживеят дисковете, всичко в коша отиде. Къде правихме всички тези ремонти ? Благодаря приятелю, преди всичко бъди здрав!
  12. 1 точка
    @ExpandWeinerЗдравей Колега, Аз направих ремап, 180 коня, 430 нютона. Колата става значително по пъргава, за намаляне на разхода не таи надежди, защото то това зависи от твоя крак, а няма как да не я натискаш защото прави кеф. Очквай моментални щети: - лагери на главините и вътрешни карета.
  13. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Yacco Lube P 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 443 100 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 25.05.2020 – 01.10.2020; 9) Моточасове – около 150; 10) Изразходвано гориво - около 410 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (410 / 3.5) = 117; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (5 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; няма разход или е незначителен; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик. Останалото е извън градско с лек трафик. История на офисна хартия: Това е последната проба. Следва смяна на масло в близките дни.
  14. 1 точка
    Ето обещаните снимки: Цитат 1: Lubricants oxidize during service due to the combination of the operating temperature and exposure to oxygen in the air. The higher the temperature, the faster the oxidation process and the shorter the lubricant's life. Darkening is a signal of lubricant oxidation. Цитат 2: Contamination is another common reason why a lubricant changes color. An oil can become darker if there is lubricant cross-contamination or the presence of solid particles from the environment. Бърз превод: Лубрикантите (маслата) се окисляват по време на експлоатация им в резултат на комбинацията от работната температура и излагането им на кислорода във въздуха. Колкото по-висока е температурата, толкова по-бърз е процесът на окисляване и по-кратък животът на маслото. Потъмняването е сигнал за окисляване на маслото. Замърсяването е друга често срещана причина, поради която маслото променя цвета си. Маслото може да стане по-тъмно, ако има кръстосано замърсяване с друг лубрикант или наличие/присъствие на твърди частици в средата, в която работи. Източник: ТУК
  15. 1 точка
    https://www.racechip.de/ питай в турбоцентъра зад бензиностанция Лукойл до затвора
  16. 0 точки
    Отишло едно овчарско куче в гората и нещеш ли нападнало го глутница вълци. Кучето се примолило- оставети ме живо, аз ще ви показвам откъде минават овцете, ще отбиваме по някоя за храна и така ще живеем заедно. Вълците се съгласили и наистина всичко вървяло така добре. Но след време настанала зима, вече нямало овце, вълците огладняли и.... изяли кучето. Зарили кокалите, сложили цветя и решили да направят надгробна плоча. Чудили се какво да напишат- "От приятилите", не върви, изяли го. "От враговете" също, нали яли и пили заедно. Накрая написали нещо средно - "От колегите".
  17. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...