Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.08.2020 in all areas

  1. 3 точки
    На Беглика бях миналата седмица на палатки за 4 дена. Рибари имаше, но покрай нас беше слабо, дори не съм си носил такъмите. Пътят през отбивката за местност Чатъма е доста зле, но ако се внимава и бавничко не е проблем за леки коли, джипове с каравани също минават. Имаше доста хора, но обстановката е много добра и там където бяхме ние нямаше боклуци.
  2. 1 точка
    Здравейте, Реших да пусна темата за идеи, съвети и общи приказки за места за риболов, пикник, излет и т.н с нашите Хонди. Преди имах ЦРВ 1 ва ген и нямаше толкова значение какъв е пътят. Сега съм с Сивик 8 ген и вече се замислям къде карам. Та дайте идея къде е по-добре за риболов този уикенд- на язовир Батак или на Голям Беглик. Приемам всякакви мнения и съвети.
  3. 1 точка
    @Mkilla Започва се с хоризонталните прагове на вратите (на щипки са и се повдигат нагоре). Изваждат се локално уплътненията на вратите около В колоната. Пластмасовите панели са разделени на две части. Захванати са на щипки и излизат към седалките. Зад долната част към В колоната са захванати апаратите на предните колани. Самия колан излиза от апарата, минава през горния панел (където е механизма за регулиране по височина) и завършва долу, захванат за пода до седалката, където е разположен и пиропатрона за донатягане на колана при инцидент (под предната седалка към централната конзола има още един такъв, който обтяга закопчалката на колана). Ето как изглежда целия комплект. Коланът се разшива от единия край и се инизва докато не остане само апарата. На предните колани пружината за самоприбирането може да се отдели от апарата и колана да се развие свободно. На задните колани пружината не се сваля от апарата и трябва да се застопори с нещо в развито положение докато се подменя "каишът" (аз бях промушил една отверка). Звучи сложно и объркващо. Аз изгледах няколко клипчета в youtube преди да се заема с това. Задължително е да се откачи акумулатора 20-ина минути преди работа. Препоръчително е да са свалени предните седалки (моите не ги свалих и леко се измъчих). Това е намеса в животоспасяваща система и си трябва внимание, старание и здрави конци за съшиването.
  4. 1 точка
    След краткото прекъсване влизаме отново в колата. Преди да монтирам претапицирания таван обратно на мястото му реших да използвам възможността и да положа шумоизолация. Като първи слой залепих Silent Coat M2, а за втори слой използвах Silent Coat Noise Isolator 8 (закупени от aval-bg). Така се получи шумоизолация с обща дебелина от 10мм (за съжаление не направих снимка тогава). Задоволен от резултата (при почукване с кокалчето на пръста по ламарината отгоре от "тряс-тряс" взе да се чува едно глухо "туп-туп") монтирах тавана и се заиграх със сенниците. Много ми допада как изпъква червения цвят на бял фон и реших да ги тапицирам с червения плат вместо с бялата кожа. Доста умувах какво да правя с дръжките на тавана - на задните има едни куки, които много бъркат работата с тапицирването. Накрая мързелашката ги направих набързо ето така. За сега имам шумоизолация само на тавана и при нормални обстоятелства на шофиране няма разлика преди-след (шумът основно прониква от подкалниците и вратите) но при шофиране с ниска скорост по време на летен дъжд с едри капки разликата е като ден и нощ.
  5. 1 точка
    Горивен филтър на 100%. Имал съм същия проблем със същата индикация на таблото. Гаранция, че след смяната няма да имаш проблеми. Заради кофти горивата е хубаво този филтър да се сменя веднъж всяка година. Не пипай дюзи, помпи, егр и т.н. В Интернет пространството битува мнението, че филтърът трябва да е на Бош, моят е друга марка и не съм имал проблеми, но това е мое мнение.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Вчера я покарах от Калофер до София по подбалканския. Разход 7.6 по борд. Колицата върви доста добре. Автоматичните дълги са глезотийка, но не винаги се спират като идва кола срещу теб и става мазало. Изпреварва се доста лесно, което с jazz-a не беше толкова лесно.
  8. 1 точка
    Предпочитам да не казвам нищо, отколкото да дам обща "препоръка" за нещо, което не става за DI двигател на базата на 1 лично преживяване. За да не съм офф отново: http://rsgas.bg/direct-injection-gas-direktno-vpraskvane-gazov-injekcion/romano-direct-injection.html Да, Романо имат. Но не се наемам да препоръчвам без да имам информация и впечатления.
  9. 1 точка
    Имам същия мотор на моята кола, само че седан с ръчни скорости. Значи, това не е толкова капризен мотор по отношение на газовата според мен, понеже не е "истински" vtec. Разкарвате тоя турски сбирщайн и не се занимавате повече. Да, принципно най важното е кой е монтажникът и как работи , а не толкова системата, но нека дам един съвет : ако не знаете при кой монтажник да идете или не Ви е наблизо такъв, който да разбира от газови уредби конкретно на автомобили Хонда, по-добре заложете на качествени компоненти. Така направих и аз и съм доволен в крайна сметка. Поне като Ви сложат една автоматична настройка ще получите задоволителен и най-важното безопасен за мотора резултат. Слагате BRC, Romano или Landi renzo( аз съм с такова). Кой знае дали моторът не е заминал именно заради газовата. ( Сигурно е детонирал като ненормален, не разбрахме от разказа ). Ако пък някой направи монтажа и картите качествено и съобразително, резултатът ще е още по добър. И задължително реглаж на клапани на 20к километра. Успех! П.п моята кола има 65к километра само на газ с Ланди Ренцо и още към 100 и кусур хиляди км преди това с предния собственик и газова Фобос, който изринах, понеже беше пълен боклук и пак даваше бедна смес. Не знам как не е гръмнала и моята кола, че даже е доста добре. Освен това тримовете (бензиновите корекции) са нормални такива каквито ги описахте само при нови автомобили от магазина. За дъртите ни кочини са нормални LTFT до +/- 10 и STFT отново до +/- 10. Грешка няма при такива стойности. А запознатия монтажник ще ги сметне в картата на газовата, ама там е много тънка работата. П.п.п разход от 18/100 е извънземен за тая кола. Вари го ,печи го тоя турер не трябва да минава 10-11 смесено. Моят седан е на 8.2/100 смесено газ , карам основно извънградско и то икономично.
  10. 1 точка
    Неговото предложение, подплътено с конкретен пример и доказателство сме го чели, чели ... Накратко - има Romano с OBD (аз също м/у другото), а преди това е имал: и много драми с нея. Не го интересуват спецификите - пише едно и също и за дизели и за бензини, за Сивици, Акорди и ЦРВ-та и Във всички теми репертоарът е ясен - масло, реглаж на клапани, чистене и адаптация на дросел, сложи Романо при Markony и т.н. Сори за оффтопика.
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Здравейте от една седмица съм собственик на Honda Civic 8 gen 2.2,въпроса ми има ли някъде aux букса,колата ми е с навигация.
  13. 1 точка
    Тая година ми беше надявам се последната на българското черноморие.
  14. 1 точка
    Проблема е отстранен! Оказа се, че при обслужването сензора е бил изваден 😀. Благодаря на отзовалите се.
  15. 1 точка
    https://www.ebay.co.uk/itm/T10-Car-Bulbs-Led-Error-Free-Canbus-15-Smd-Xenon-White-W5w-501-Side-Light-Bulb-/372597207734?var=&hash=item56c08632b6 Моите бяха те такива, в габаритите, ма почнаха да премигват и си купих от един магазин по лачени. Малко са слаби и чичковците милиционери се възбуждат като не ги видят срещу слънцето, но не са ме ........., само накрая питат; А тръгълник,А аФтечка,Пажарогасител...? и ма пущат.
  16. 1 точка
    Току що се убедих, че е прав. Смених 3 изгорели крушки от подсветката на таблото. На гърба на таблото има капак, през който стърчат фасунгите на подсветката, мигачите, имобилайзера и синята лампа за дълги. Като се махне капака се вижда, че всички крушки на контролните лампи са скрити от вътрешната страна на платката. Този капак на практика фиксира платката към тялото на таблото. Като се махне капака се освобождава платката, и тя започва да мърда. Проблемът е, че заедно с платката започват да мърдат и четирите стрелки - оборотомер, скоростомер, гориво, и температура, т.е. уредите са закрепени към платката. Циферблатите на тези уреди, обаче, не мърдат, значи са закрепени към предната част на таблото. Не исках да разглобявам и нямам представа, какво ще се случи, ако махна стъклото, и рамката зад него. Разглобявял съм на CR-V 1, но там няма запоени крушки, всички са на фасунги. Там, като махнеш стъклото и рамката, всички уреди остават на платката, заедно с циферблатите. Така се освобождава място да пипаш около уредите. Дано и при CR-V 2 е така. Около уредите ще има достъп до запоените крушки.
  17. 1 точка
    Заповядай колега. http://nachkov.com/CRV/
  18. 1 точка
    Сега проверих и ЕЦУ-то обаче и то не свети...
  19. 1 точка
    http://forums.hondab...showtopic=78942Може и при теб да е това
  20. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...