Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.12.2019 in Мнения

  1. 2 точки
    И в крайна сметка излезе слаб акумулатор, след смяната му всичко е както трябва.
  2. 2 точки
    Смени бубината и ще запали . Всички црвета имат и двупинова ,без изключение . Компа няма да хване бубината. В краен случай ако не запали и комутатор е дал фира след бубината. П.П нямаш грешки в компа на мотора , срс свети от батерията , за абс съм писал в една моя тема как се чисти.
  3. 1 точка
    Ама тоя дето рита,един хубав ден и той ще си намери майстора! Виждал съм такива нервни,като него (водачи,биячи) с ножове с остриета над 30см. под седалките. Тогава,дали би ритал така..? Не е това начина,но в джунглата,в която живеем,първичното натделява,над разума!
  4. 1 точка
    Поне изглежда, че шамарите са имали някакъв ефект.
  5. 1 точка
    Така трябва да бъде, на място ограничителя се задейства на 5х.об.
  6. 1 точка
    Здрасти, за китайско не мога да кажа, но аз си купих оригинално като на снимката втора употреба за около 30-40лв от олх. За обучаването има тема, елементарно е.
  7. 1 точка
    Ето го и друг от най-големите проблеми, и се надявам такива да ги хване "малус"-а в новата система за ГО: https://www.vbox7.com/play:4c40727eb5 Човекът си е решил, че ще чака пътник на няколко метра от светофара, в активна лента за движение, която е за самостоятелен десен завой с отделен светофар. Фрапиращото е това, че дори не е знаел, че там няма право да паркира. От една страна има знак забраняващ спирането и паркирането, от друга - има маркировка, забранена за пресичане на по-малко от 3 метра от колата. То пък някакъв слязъл да му набие шамари с крак Вчера пред блока ми имах подобен случай - спрял някакъв младеж буквално в кръстовището и едната лента изобщо е неизползваема, а всички трябва да се разминат покрай него. Не издържах и му се развиках да премести колата, а той ми казва "Само за две минути съм спрял!" И те така! На аварийки може да се спира винаги и навсякъде. После реват, че ГО щяла да им се оскъпи. Като слушам и чета коментари, ми се струва, че само моята ще стане по-евтина. Въпрос на поведение и манталитет е това дали ще ти се оскъпи или поевтинее.
  8. 1 точка
    Не знам дали има смисъл да дебатираме значението на думата "данък", може да го наречем и "акциз върху стари коли", защото по дефиниция акциза се налага да се ограничи/намали потребелнието. Данък заложен в горивото няма да реши проблема със замърсяването в голмите градове, където живеят и най-много хора. Ако някой си кара дизеляка само градско, този данък надали ще го удари много финаносово, че да го накара да си купи Рено Клио, а не 530Д на 15 години. Не случайно всики популярни поздрави у нас, за рожден ден, новга година, имен ден, започват с пожелание за здраве. Здравето е най-важното, без него нямаме нищо. Абсурдно ми е да се дебатира до колко различните сегменти (коли примерно) влиаят на мръсния въздух. Ако изключим чисто човешката гледна точка за здравето, то и за държавата здравето е едно от най-важните неща: Замърсен въздух -> повече болни -> повече разходи за лчение -> повече дни болнични, които ги плаща държавата -> вероятност за сериозно заболяване/смърт -> по-малко доходи от данъци, защото човека вече е нетрудоспособен А реално държавата - това сме ние. Ние ги плащаме тези неща. Ние ще плащаме лечението на хората, ние ще им плащаме данъците и ние ще им плащаме после пенсията по болест. И това пак като изключим човешкият момент, който пък е най-важният.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Много грубо ги смяташ така и се заблуждаваш. Това не е обикновена математика, а има намесена химия, физика и практика. Капацитетът се дава при разреждане на електролита от 1.28 гр/см3 до 1.15 за време 20 часа. Т.е. токът, при който това става, се умножава по 20 и така се дава капацитет. За 48 амперчасов акумулатор това е ток около 2.4 А. Ако го разреждаш с по-малък ток, например 1 А (1/48), няма да се разреди за 48 часа, а например за 55 или 60. Обратното също е вярно - ако го разреждаш с по-голям ток от този, при който е даден капацитетът му, ще се разреди за по-малко време, например ако вместо 2.4 А, го разреждаш с 4.8 А, ще се разреди не за 10, а за 8-9 часа. При работа на фаровете само от тях има товар 9 А, но освен тях има и още 5 А товар от габаритите, (9 лампи по 5 вата + осветлението на таблото и централната конзола). Така всъщност разреждаш с ток 14 Ампера, което е около 1/3.5 - много повече от 1/20. Така гъстотата ще падне до минимума след не повече от 3 часа. Като си светил 1 час с фарове, си му свалил капацитета с 1/3 и тогава искаш да ползваш стартер, който дърпа над 100 ампера ток, може и над 150 да са. Това е ток по време на работа, а за самото първоначално задвижване е нужен над 200 пиков ток. Съвсем нормално е вече да няма толкова активна площ, която да може да отдаде такъв голям ток и стартерът да не може да се завърти. Това не значи, че акумулаторът е изтощен. Ако продължиш да светиш с фарове, ще издържи още 1 час без проблеми. Но като комбинираш няколко фактора - акумулаторът не е нов, може да не е бил добре зареден и др., се получава така, че е възможно само с час светене на фарове, после да нямаш ток за стартера. Акумулаторите в колите само след 1 седмица ползване спадат на около 90-92 % и така остават дълго време, не можеш да ги заредиш над това ниво в колата по никакъв начин.
  11. 1 точка
    Закона е написан от некадърници, абсолютно неуки и прости хора! Тълкуването на думите "подходящи", "зимни условия", "или" и т.н. създават различни представи и тълкувания в различните хора. Закона е скапан, полицията не работи! Добър ден на всички в България!
  12. 1 точка
    Нямам за идея да го обръщаме на съд, на тълкуване на точки и запетаи. Не съм се опитвал да казвам какво са "подходящи гуми" - това беше използвано от @Митко Йотов. Съгласен съм, че най-подходящото за много от нас е различно - караме различни автомобили, в различни условия, живеем на различни места с различен микроклимат. Както смятам, че преследването на най-доброто, понякога може да донесе много малко предимство пред среден и значително по-евтин вариант. Най-добре е да караш с висок клас нови сезонни гуми, ама и да караш със среден клас нови всесезонки е много по-добре от колкото да караш с галоши на безизвестни километри (лично мнение). Но вместо да опитваме да кажем, кое е най-подходящата гума, може би е по-лесно да се съгласим какво е неподходяща гума. Чисто лятна гума в снежно време е със сигурност неподходяща. Гума с дълбочина на протектора под 4мм е със сигурност неподходяща (и незаконна). Зимна гума при температури над 20гр е със сигурност неподходяща. Гума на повече от няколко сезона, с натрупани много термални цикли (което може би @vespa засегна), е със сигурност неподходяща - както по форумите й викат - "изпечена" или "пластмасова". Ако е лесно да се съгласим това какво е неподходяща гума, можем ли да се съгласим с това, че карането с неподходящи гуми, не просто ще попречи да стигнеш по-далеч, но и ще застраши живота ти и този на останалите (както много изследвания показват)?
  13. 1 точка
    Аз поради тази причина спрях и да пиша тук. Написаното от мен до тук надали е било разбрано от по голяма част от аудиторията тук. Какво ли значи "Термална" гума? Напълно подкрепям колегата Pavel_Pavlov. Пожелавам на всички безпроблемно шофиране през зимния сезон.
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Ей така, само да кажа: Да не използваш светлините на автомобила по предназначение и когато трябва - това е неприятно и може да е опасно. Също така, да ги използваш когато не трябва и НЕ по предназначение и когато ти скимне - това е не по-малко неприятно и понякога също може да е опасно. В тази връзка, да видим какво пише там, в ония хартии, които може би някои са чели преди да положат изпит: Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно. (2) Допълнителна задна светлина за мъгла с червен цвят се използва само когато видимостта е намалена под 50 метра. Моля спазвайте това правило! Ако фаровете ви са калпави - ремонтирайте ги, а не включвайте предни светлини за мъгла заедно с късите.
  16. 0 точки
    Скоро ще публикувам дата (след празниците ) кога ще се пуска поръчката ,както следва всеки желаещ ми изпраща номерата на частите правя изчисления + доставка ,и ако цената ви устройва събираме парите и пускаме . За събирането на парите ще пусна допълнителна информация .
  17. 0 точки
    Гениалноста се крие в простотата! Друго нема к'во да ти кажем, оти съм трънчанин? А зимните гуми са си зимни, въпреки, че в София не са ми нужни!
  18. 0 точки
    А като кара на равно, сигурно въздуха слиза в долната помпа.
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    Здравейте, поръчката пристигна. Разпределяме и утре изпращаме.
  21. 0 точки
    Според мен: 1. Комутатор или бобина е проблема. 2. От втората снимка виждам 16-пиновата букса за диагностика, а не виждам 2-пиновата за самодиагностика, освен ако не е запечатаното с изолирбанд!? 3. Според мен Чека, въобще не мига, а мига лампата на АBS-a. Не е на фокус клипа... Успех!
  22. 0 точки
    Noise level след шумоизолация на вратите,задната седалка, кората с колоните, задните калници и багажника с 100-130км/ч по магистралата с зимни гуми 17". По натам,ще направя клип и с по-висока скорост.
  23. 0 точки
    Дори не е необходимо да се разкопчават задните щипки. Моят го извадих за преглед само с разкопчаване на предните. Капакът се отваря достатъчно, без да се напъва и има място за вадене и слагане на филтъра, буквално за 2 мин. Единственият шибан филтър е горивният. Аз лично не бих се хванал да го сменям самостоятелно.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...