Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.12.2019 in Мнения
-
4 точки1) Автомобил – Subaru Outback BH EJ251 2002г 2) Масло – AMSOIL 5W40 Euro Cars 3) Маслен филтър – Subaru OEM (tokyo roki) 4) Общ пробег на автомобила - около 189000 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 8700 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 30/70; 7) Средна скорост - 😎 Сезон на експлоатация – 06.07.2019 -7.12.2019; 9) Моточасове – 10) Изразходвано гориво - около 1160 LPG. 11) Kтм = (1160 л./ 4.2 л.) = 276; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4,2 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. Може би има спад на маслото с около 2-3 мм.
-
4 точкиАма чакай, това не е наша работа! Да е чисто и подредено пред блока, също не е наша работа. Да е асфалтирана улицата, също не е наша работа. Да не живеем в задръстени от коли и затлачени от смог градове, също не е наша работа. Да нямаме прилични образователна, здравна, трудова и пенсионна системи, също не е наша работа. И т. н. и т.н. ............................... Нашата система не че куца, тя е в кома! Ние не сме гражданско общество, а парламентарна република. Избираме 240 калпака и те са длъжни да оправят всичко. Те са отговорни за нашите неволи. И те обаче са закърмени с мотото "Едно дете докато не зареве, не му дават да яде" и си правят каквото им е изгодно, па като ревнем - ще му мислят. И мислят, ама "на парче". Днес това законче, догодина негова поправка. Нали не ревем, а си правим всеки каквото му е изгодно. Кой ще ни спре? Червеното на кръстовището ли - че то е за другите. Нас само ни информира че не сме в хармония със закона, но закона е "врата в полето". Това си е нашата "култура на движението". Всеки живурка "движейки се между капките". Ние не живеем, ние оцеляваме! За нас това е нормално. Малцина сме били по белия свят и сме виждали как може и трябва да е, но не знаем как са го постигнали, а ако някой ни даде акъл - веднага - "Ти ли ще ми кажеш бе сополанко - я бегай у десно". Ние нема а се упрайм. Я че се опраам сам! Глей ся кво моом! И кълбета от аспуха + волумето на мах. Както живеем, така и шофираме. Второто е само частица от първото. Тея дето живеем кротко и плахо революция няма да направим. Правят я тея дето моат да ударат с юмрукот по масата и да рекат - БАСТА! Ама теа бегаа, или измреа, или ги удави лошотията. :(
-
2 точки1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 433 400 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 33 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.10.2019 - 05.12.2019; 9) Моточасове – около 60; 10) Изразходвано гориво - около 130 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (130 / 3.780) = 34; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.780 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; разход – няма за сега; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - основното време за работа на мотора е около 1 час и 10-ина минути на ден. Грубо – сутрин около 30-35 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. Градско липсва, но около 10 мин. от сутрешното пътуване в момента минава в пълзене и висене в задръстване на входа на София. Т.е. режимът е тежък. История на офисна хартия: Все така с положителни впечатления . Налягането е в норма - даже леко повишено в тези по-студени дни. Лек старт и работа на мотора. Експериментът продължава.
-
1 точкаЕй така, само да кажа: Да не използваш светлините на автомобила по предназначение и когато трябва - това е неприятно и може да е опасно. Също така, да ги използваш когато не трябва и НЕ по предназначение и когато ти скимне - това е не по-малко неприятно и понякога също може да е опасно. В тази връзка, да видим какво пише там, в ония хартии, които може би някои са чели преди да положат изпит: Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно. (2) Допълнителна задна светлина за мъгла с червен цвят се използва само когато видимостта е намалена под 50 метра. Моля спазвайте това правило! Ако фаровете ви са калпави - ремонтирайте ги, а не включвайте предни светлини за мъгла заедно с късите.
-
1 точкаПолицай отива на работа и двете му очи посинени. Шефът го пита: -Какво става бе? -Абе шефе, една в автобуса и се беше завряла полата отзад и аз и я дръпнах и тя като ме фрасна по окото... -Ами другото? -Ами помислих че така по й харесва та и я заврях пак там.
-
1 точкаТова е моето купе! 2.0IS рьчка вече 2 г. я карам! Удоволствие е да караш такава кола!
-
1 точкаДани не случайно казах Бг, колегата не си я е купил нова а на Х километра. Изключвам 40 освен 0в40, а и не е като да не съм имал дилеми какво да сложа на Р серия. Тоя мотор просто си иска 0/30 5/30. А между другото ми е любим от по новите такива. Lube0 го харесват много.
-
1 точкаСамо да вметна, че по-нагоре в темата, няколко колеги съветват IvayloVelchev1 да си провери бобината. Но R18-ската е с бобини (мн.ч.). На всяка свещ има отделна бобина, в лулата на свещта.
-
1 точкаТова си е баланс. Нито тънка гума като на велосипед ще даде много добро сцепление заради високите си кг/см², нито широка гума половин метър ще даде добро сцепление заради по-голямата контактна площ. Производителите на автомобили правят баланс между сцепление в различни условия и икономия на гориво (по-тънката гума дава по-малко съпротивление). Относно по-тънките гуми зимата, предимството идва оттам, че по-лесно „избутват“ сняг и вода настрани, за да достигнат до по-твърда повърхност. Съответно се очаква поведението в неутъпкан сняг и минимизирането на аквапланинг на мокро да се подобрят. Разбира се, за сметка на друго.
-
1 точкаБоже колко майстори има които трябва да си сменят професията. Отиди при някой който е правил Хонди при тези двата сервиза не стъпвай повече. Не карай вече така повече че като усетиш проблема ще е за друг ремонт по двигателя. Колегите от София да кажат къде,аз бих отишъл при Фена в Дупница. п.п. споменатия интервал от колегата за регулиране е когато колата е само на бензин,ако имаш газ е на 20-25хил км се прави регулиране.
-
1 точкаГлавините (по-точно лагерите им) може да се предадат, но това не зависи от цолажа на джантата, а от различният и офсет, особено ако е по-малък от стандартно предвидения и изкарва джантата и гумата навън.
-
1 точкаКолега имаи на предвид че без егр,ще загрява значително по-бавно. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk
-
1 точка
-
0 точкиДжаза, който в момента карам е обслужван в Швейцария с 5:30 докато е бил в гаранция, след това с 5:40. Не мисля, че швейцарците са толкова прости. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точки
-
0 точкиАми не е толкова шумна определено, имайки в предвид че на Акорда ми правиха шумо и вибро изолация, навсякъде без подкалници. Но пък на Акорда беше удоволствие да слушаш високите обороти. Джаза е по-обезшумен. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиПоследните два дни тествах, и при 100км/ч е под 3000, някъде 2900, но то няма разлика в звука. Все пак е тих ДВГ, но К24 е по-тих [emoji38]... Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиИнспектор отишъл в класа на Иванчо и накарал децата да съставят изречение, в което всяка дума да започва с една и съща буква. Станал Драганчо и казва: - Дядо дяла дървени дъсчици! После станал Огнянчо: - Отчето отпя осмо опело! Иванчо вдигнал ръка и започнал: - Когато Кольо Кривия клатеше кака Куна край к*рника, кака Куна казваше: "Клати Кольо, клати! Както калугер клати камбана, както киртак кърти камъни! Какъв кеф, какъв к*р корав като картоф!"
-
0 точки25 СИГУРНИ ПРИЗНАКА, ЧЕ СИ БЪЛГАРИН 1. Не учиш чужди езици, защото в Замунда качват субтитри. 2. В хладилника ти има пластмасова кутия от сладолед, пълна с печени чушки. 3. Ръкопляскаш, когато самолетът кацне. 4. На 1 януари закусваш руска салата. 5. Можеш да напъхаш Пежо 206 в отделението за ръчен багаж на Уизеър. 6. Айфонът ти струва повече от колата. 7. Като обявяваш „белот“, удряш дамата в масата. 8. Вярваш, че си патриот, защото знаеш наизуст всички песни на Слави. 9. Чувал си, че в България се успява само с връзки, затова не си даваш зор. 10. Ходиш на разходки в природата, за да се наядеш и напиеш на чист въздух. 11. На „Еврофутбол“-а все един мач не ти излиза. 12. Знаеш 100 различни псувни на сръбски, но не знаеш как е „хляб“. 13. Говориш със сервитьорката на „ти“. 14. Като дете си се скъсвал да четеш книги, но сега просто „не ти остава време“. 15. Плюеш Вип Брадър, но го гледаш всяка вечер, защото „няма какво друго да правиш“. 16. В джоба на якето ти има неизтъркано билетче от Националната лотария. 17. Предпочиташ две години да биеш дистанционното в шепа, вместо да му купиш нови батерии за 2 лева. 18. Лющиш бира, за да изтрезнееш. 19. Гласуваш за същото правителство, понеже няма за кого друг. 20. Уай-файът ти е по-бърз от този в НАСА. 21. Винаги слагаш бял потник под полу-прозрачната риза. 22. Като видиш някой да бяга в парка си гълташ корема от уважение. 23. В международната политика, футбола и глобалната икономика за теб няма тайни. 24. В колата не слагаш колан, говориш по телефона и хвърляш боклука на пътя, щото "to i bez tova cqlata darjava e mn.zle". 25. Държиш си 20 лв за рушвет при документите на автомобила.
-
0 точкиЕкстра, плащай повече на читави компании, за да може като се натресеш в някой, той да е доволен, че ще вземе повече. За мен пък това е наивно - да плащаш повече като може да платиш по-малко за същото. Пожелай ми каквото ти е удобно, но да знаеш, че това няма да промени стила ми на шофиране - спазвам си правилата и спазвам дистанция 2.5 - 3 секунди в сухо и 3.5 - 4 секунди в мокро време По моя вина нямам ПТП и не мисля да имам. Ред.: само да добавя, че за абсолютно всяко нещо, за което ме задължават да плащам, предпочитам да платя по-малко вместо повече. Като мога да си карам колата и да платя евтини разходи, няма да избера доброволно да платя скъпи. Понеже работя и знам какъв труд полагам за да си изработя парите, затова и ще ги харча по-най-разумния за мен начин, а не за да е щастлив друг.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте, мои бивши колеги заформиха интересен проект със Honda Goldwing, може някой да му е интересно: ЛИНК
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00