Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.10.2019 in Мнения

  1. 2 точки
    https://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=104513&p=1314773 Пост #14
  2. 1 точка
    Не мисля,че това може да е проблем.Моята последните 5 години е карана от жена,мислиш ли че е включвала някога задните колела,и няма никакви проблеми.Според мен проблемите са от не сменяно никога масло или прегряван диференциал и пак не сменяне на маслото.
  3. 1 точка
    Не ходи при п*далите на излизане от Пловдив посока Пазарджик. Също така,където и да отидеш присъствай на монтажа,бъди сигурен че свалят смукателния колектор преди да го надупчат за инжекторите. Масаво практика е да ги дупчат на место и всичски стружки попадат в смукстелния колектор. От там стигат клапанте,от там цилиндрите и могат да ти направят супер големи щети за хиляди. Бъди сигурен че колектора е свален и тогава дупчен.
  4. 1 точка
    Вече мога да споделя кой кабел какъв е.Двата черни са за подгрева,белият е сигналния плюсов кабел,а зеният е маса.Тази информация ми трябваше за да излъжа компа че всичко е наред,понеже съм без катализатор,на негово място имам резонатор и чекът ми светеще постоянно за недостатъчна ефективност на катализатора.Пробвах с втулка,но ефект нямаше.След като запоих един кондензатор и едно съпротивление на въпросните кабели вече 1000 километра чека не е светвал.Поздрави.
  5. 1 точка
    Най-общо казано - там са бушони за екстрите и функциите, които колата няма. Това табло е еднотипно за всички Акорди с всички двигатели и скоростни кутии. Например номер 3 е за дневни светлини (С. Америка), картинката означава това: https://www.iso.org/obp/ui#iso:grs:7000:2611 Ето друга снимка на тази капачка, тук № 3 е написан с текст: Понякога е възможно да има празни места просто за резерв.
  6. 1 точка
    Дани, За съжаление повече от година не се занимавам "активно" с масла и вече не съм много „в час/в крак“ с материала. Просто не ми остава никакво време . Но... принципно и много накратко/грубо казано, този CAS номер - 64742-30-9, кореспондира с т.н. GAS OIL(s), една от отделящите се фракции при преработката на суровия петрол. Съвкупността от различните отделени фракции при преработката на суровия петрол бива наричана „petroleum process streams”. Ето описание: Gas oil streams (тези фракции) are produced either by atmospheric distillation or by secondary processing of the materials derived from the vacuum distillation of the residuum from the atmospheric distillation of crude oil. Т.е. по всяка вероятност това е минерално масло, както в описано и самия MSDS-а . П.С. Само да допълня, че MSDS-a е от 2016 г. и има голяма вероятност вече да не е актуален - Равенол е бърза и много гъвкава компания, както знаем .
  7. 1 точка
    Бях с друга кола (не с акорда) и го взех, но не знаех условията им.А именно,както по горе писах,гаранцията важи само,ако те го монтират и замерят.За услугата,ще си таксуван 13-14лв.! Незнам хора,обаче в тази държава,си оставаме само едни платтци! Коксмотор..,как може да го продава с 2 години паневропейска гаранция и на по ниска цена,а тук да ти търсят и последната стотинка. Хвана ме яд за това(не ми е за 13-те лв.) и си оставам европеец с паневропеийската гаранция само! Дано да съм уцелил бройка, пък каквото дойде,здраве да е!
  8. 1 точка
    Колите в Америка и в Канада са по-евтини от тези в Европа, независимо дали са с катастрофи или не. Това, което ми прави впечатление специално за хонда CRV, че единствено за този регион дълго време за бензиновите агрегати слагат к24 мотор (втора, трета, четвърта генерация crv). Важно е когато се взима от там кола да се провери дали е 4x4 или 2x4, има много екземпляри, които фабрично са си 2x4. Преди да взема моето crv, бях се запалил по една канадка 3-та генерация 2010 година на много добра цена. До последно търговецът твърдеше, че е 4x4, докато не отидох в Пловдив сам да проверя, накрая се оказа 2x4. Експериментално с пръст проверих и ауспуха, оказа се, че в ауспуха има повече масло отколкото в мотора 😃. Като капак на всичко беше и наводнявана, много екземпляри от този регион идват и с щети от наводнения, като тези наводнения се случват най-често по време на превоза с контейнера и престоя на пристанището, да се има това предвид!
  9. 1 точка
    Очевадно имаш желанието да си го смениш сам. Ок. Взимаш си ЕЛАСТИЧЕН полиуретан, черен на Sikaflex. Комплект резци за макетен нож, и нож за сваляне на лепенки (тип стъргалка). 1: сваляш внимателно всички лайсни вътре и вън около стъклото, гледайки да не начупиш всички щипки (все пак са 20 годишни. 2: влизаш вътре и почваш с макетния да режеш стария уплътнител(лепило) м/у стъклото и рамката. 3: няма да можеш да го срежеш само долу при таблото, за това като изрежеш навсякъде лепило то, сядаш на пасажерската седалка и избутва стъклото с крака 4: след като си избил стъклото и по чудо регулиращите щипки са здрави започва старателното почистване на стария уплътнител от рамката. Изчиства се педантично абсолютно всички остатъци от лепило. 5: ако по рамката има ръжда, язви, шупли и прочие дефекти, се третират и отстраняват по необходимия начин, иначе ще сменяш стъкла редовно. 6 новото стъкло също се почиства от всякакви остатъци от лепило, и се молиш да не са му нащърбили краищата при свалянето, иначе вероятноста пак да се пукне е голяма 7. Почистваш и обезмасляваш стъклото, нанасяш новото лепило на достатъчно дебел и равномерен слой и с другарчето ти полагате новото стъкло внимателно. 8.с лек натиск с парцал минаваш краищата да може леко да натиснеш силикона да се разнесе равномерно 9.фиксираш с тиксо за тавана и колоните и поне 6 часа никакво каране .10 връщаш всички пластмаси по местата им, прехвърляш си огледалото и стикерите за гтп и гражданска и се радваш. Успех! 😉
  10. 1 точка
    Дани, мисля, че скоро ще имам директни наблюдения. Вече имам возило с к20 и то от първите. За мой късмет взех перфектното купе без точка ръжда, но от Италия .Тук вече се сещаш, че моторът е бая черничък вътре и реших твърдо да го карам и занапред с YACCO GDi 5/30. Един приятел, градски, си взе Стрийм като моя и на него вече е с YACCO Vx1500 0/30 A/B, така че ще имам доста добри наблюдения поне върху този тип мотори. За к24 вече съм писал много и ги зареждам само с 0/40 Yacco vx1000LL . Драмата идва с к24з3 Акорд 8ма - същия проблем като к20. По-долу ще кача снимки. Моля модовете да я качат към този пост.
  11. 1 точка
    Няма и няма празен ход , въртях болта на дросела мих 56 пъти иацевето . Част от проблема е на снимките . дросела се мие и почиства свален . Не пипайте болта за празния ход ако имате съмнения че дросела е мръсен .
  12. 1 точка
    За колегите с джаз. Егр клапана не прави проблеми а ей това :
  13. 0 точки
    Ако трябва да правя този избор аз - не бих сложил 205 на повече от 7". Сега карам с 225 и са на 7.5", джантите ми са оригинални за модела. Виж и тази таблица допълнително за справка. Решението си остава за теб:
  14. 0 точки
    Интересни гледни точки имате... Не разбирам какъв е този култ към немските автомобилни инженери. В това число и оплюването на италианските. И от от хора, които поставят Хонда над всичко останало. Но не е тук мястото да говорим/пишем за автомобилния бранш и постиженията на отделните нации. За добро или пък лошо последните две години решаващо значение за бързината във Ф1 е отговорна една италианска фирма - Пирели. Защо това не е Континентал, и аз не зная? През миналата година Мерцедес с полулегални (да не кажа нелегални) джанти бяха по-добри, тази година или поне през първата и половина бяха по-добри при работата с гумите. Докато през 2018 Ред-Бул имаха много добро шаси и също работеха добре с гумите, но нямаха достатъчно мощен двигател, то през 2019 имат също проблеми с гумите и очаквани проблеми при работата през първата година с Хонда.
  15. 0 точки
    Здравейте, След само германски коли реших да мина на нещо не-швабско и се влюбих в Acura MDX, понеже ми трябва 7 местен автомобил. Може ли да ми препоръчате сервиз в София, където са чували за тази марка и имат някаква представа от тези автомобили ? Мерси, предварително !
  16. 0 точки
    Благодаря Ви колеги! Като цяло се надявам да нямам много проблеми с колата, защото съм чувал добри неща за Хонда, но знае ли човек - всички по-нови коли имат и повече проблеми. Днес видях в квартала(Изток) и една Honda Pilot (Хондовската алтернатива на MDX) и много се зарадвах, че виждам още един американски модел. Дано се намират тук таме части, че вноса от Америка освен всичко друго е и доста бавен.
  17. 0 точки
    Не мога да кажа че съм привърженик, на определена "школа", но между южноевропейския, северноевропейския и азиатския подход винаги има разлика. Имал съм работа и с 3-те типа хора (не обичам да генерализирам) и натрупването на контакти е затвърдило впечатленията. Ехаа, спечелихме! Не знаем как стана, но няма да пипаме нищо, за да не развалим нещата - би казал италианецът и удри кампарита. Ехаа, спечелихме! Предполагам е заради това и това, но да видим може ли още по-добре - би казал германеца и айде - заравяне пак в данните. Е, спечелихме! Трудно бе, отне ни време, но сме на прав път и можем още по-добре - би казал азиатецът. Ще се напие веднага (за час), на сутринта е трезвен и сяда къртовски да изследва работещите решения и паралелно да пробва нови - без почивка и докато постигне по-добър резултат. Със сигурност първите живеят по-експанзивно и красиво, вторите скучно и ефективно, а третите са намерили своя "икигай" в работата си и не рядко "прегарят". Преди да им дирим сметка, да се запитаме - като кои искаме (и можем) да сме?
  18. 0 точки
    Няма да има дневни, защото освен бушона, липсва също управляващият модул, който стои над педалите, окабеляването до него, съответните фарове, които да са проектирани за дневни светлини, със съответната лампа в тях. @Ivan_Ch, захранване за видео-регистратора може да вземеш също от плафоните (постоянен +12) и от захранването на огледалото (+12 след контакт), но зависи какъв модел е най-вече, както и къде е подходящо да се постави.
  19. 0 точки
    Между масата и сигналния кабел се запоява сух кондензатор един микрофарад.След това срязвате сигналния кабел и на него запоявате съпротивление един мегаом.Кондензатора задължително трябва да е първи от стлана на сондата,като аз сложих такъв 40 волтов може да е 200 или 400 волта това е без значение,но 40 волтовия е по малък като размер.Задължително трябва всичко да се изолира добре за да не влиза влага.Поздрави и успех!
  20. 0 точки
    https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 - 1 x 1L. Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 - 1 x 5L. Стойност на поръчката 1 x 45.65+10.55*0.95*1.9675=105.44лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в банка Пиреос. Начин на получаване: Чрез куриер
  21. 0 точки
    Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 1 x 5 L Стойност на поръчката: 34,36*0,95*1,9675 =64,22 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД-Online банкиране. Начин на получаване: - чрез Куриер*
  22. 0 точки
    Чак обир,не бих казал,получих и отстъпка,с която акумулатора стана на европейска цена,а не българска. Никой на сила не ме е пратил там,спазват си ценоразписа. Както казах по горе живи и здрави!
  23. 0 точки
    Ако питаш мен,мин.4години. Проблема с банера,са по тънките клеми и се налага оплътняване с допълнителни вложки и темподобни. Хондовия е болт он закачаш и стягаш. Предлагаха ми същия банер на еко цена от 120лв.,като върна стар. Сложих още 40лв. отгоре и хоп...оригинален! Е..върнах и два стари,за това ми "легна" по евтино Ама те са за това,дават се за рециклиране!
  24. 0 точки
    Здравей , ето и моята поръчка. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x1L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: Honda PSF 0,354 L Стойност на поръчката:(18.95+4.95+5.99)*0.95*1.9675=55.87 Начин на плащане: парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: Чрез куриер.Ekoнт офис гр.Пловдив ул.Даме Груев
  25. 0 точки
    Здравей , ето и моята поръчка. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-20.html Вид и количество:Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-20 1x4l Стойност на поръчката: (1x18.95=18.95)*0,95*1,9675 = 36... лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер* ekont офис Калофер Поздрави
  26. 0 точки
  27. 0 точки
    Имам. Ето едно от тях >Уважаеми господине, пиша Ви в отговор на молбата за допълнителна информация към т.3 от доклада ми за злополуката. Причината за инцидента беше наречена от мен “неодоценяване на обстоятелствата”. > Вие помолихте за по-обстойни обяснения и аз се надявам, че следващото по-долу описание на случилото се ще ви удовлетвори. По професия съм зидар. В деня на инцидента работех сам на покрива на една новострояща се 6 етажна сграда. Когато приключих с работата си, установих, че са ми останали излишни тухли, които както след това се оказа , са тежали около 230 кг. За да не ги пренасям на ръце до долу, аз реших да ги спусна до земята във варел, като използвам макарата, прикрепена към стената на строящата се сграда. Слезох долу, застопорих, въжето, качих се обратно на покрива и сложих тухлите във варела. След това отново слязох долу и отвързах въжето, придържайки го леко, така че тухлите да бъдат спуснати бавно. В т.11 на доклада за инцидента съм указал, че моето собствено тегло е 60 кг. Поради изненадата си, че изхвърчах от земята така внезапно, забравих да пусна въжето. Не е необходимо да казвам, че продължих да се изкачвам по стената на сградата с висока скорост. Някъде към третия етаж пресрешнах варела, който в този момент се придвижваше надолу към земята със също токова впечатляваща бързина. Това може да обясни фрактурата на черепа, а също и незначителните охлузвания и счупената ключица, както са описани в т.3 от доклада за инцидента. Продължих бързото си изкачване, като скоростта му бе съвсем леко намалена след сблъсъка ми с варела, и не спрях преди пръстите на дясната ми ръка да се врежат в макарата. За щастие по това време вече се бях окопитил и се държах здраво за въжето, вместо да се поддам изцяло на болката. Горе-долу по същото време очевидно варелът бе стигнал до земята и при удара в нея дъното му се откачи. В този момент, вече освободен от тежестта на тухлите, останали на земята, варелът е тежал около 25 килограма. Отново ви приканвам да обърнете внимание на данните за моето собствено тегло. > Както можете да си представите, сега аз започнах бързо да слизам надолу по стената на сградата. Към третия етаж се срещнах с варела, който този път се изкачваше нагоре. Това ми донесе фрактури на двата глезена, избити зъби и няколко разкъсни рани по краката и долната част на тялото ми. Тук късметът започна леко да ми изневерява. Срещата ми с варела все пак ме забави достатъчно, за да намали нараняванията ми при падането върху купчината тухли и за щастие последствията бяха само няколко пукнати гръбначни прешлена. > Съжалявам, че трябва да докладвам и това, но докато си лежах върху купчината тухли, изпитващ голяма болка и без да мога да мръдна, изглежда пак изгубих присъствие на духа и съм пуснал въжето, и единственото, което можах да правя, бе да лежа там и да гледам как празният варел започна отново пътешествието си надолу към земята и в края на краищата се стовари върху мене.Това обяснява и двата счупени крака. > Надявам се, че тези отговори ще задоволят интереса ви. /Случаят е действителен/
  28. 0 точки
    Моля за извинения, че го пускам в такъв вид, но така съм си го сейфнал на компа преди много години (2007) . Ако го редактирам, ще му се загуби част от чара. Петък вечер е - вънка мор, жега, пътната маркировка се изпарява от асфалта. Имам избор - да седим пред телевизора, докато некой политик бръмчи на микрофона и фърля слюнки по водещия, да се забия в рейсинк.бг/форум и да се заяждам с лапетата, или да запазя бегачката и да отида на пистата в Мочурище да видя докъде са стигнали бат Гугу и Ръчкатора с таблата. Реших да се поразоода малко, белким ми се развидели мъглата от сношното мошното... Влезох в гаража, па се зачудих...Коя ръчкавица да взема - ладата ли, ма тя па и изтекъл антифризо нощеска, че кучето огладняло и прегризало водните съединения. Викам - мохера, ма той пък му паднало гърнето че телта се олабила от многото коне. Метнах се на Запорожеца и отпраших. На първия светофар отворих жабката и почнах да бъзикам кранчетата за горивната смес, турих 50% газ, 50% бензин и 50% водка за да ми мерише на убаво, па и за да се отпотят уредите... Светна зеленото и настъпих педала. Тамън да спре да върти гуми и да почне да потегля се сетих, че трябваше на втора да тръгна, щото гумите са се поразплеле и ще изкифат всеки момент. Де толко акъл... контрирах опитите да занася наляво надясно, не защото не ми е кеф да го прави, ми щото немам дръжки и вратите се отварят... Вече към 150 на трета вдигнах гюрука, че почна да ми се откъртва облегалката за главата. Пууу дееба, как не я заварих бе. Пристигам аз на пистата, имаше некви косуърти, некви фиати се мотаха, само хабяха настилката с 10 секундните си времена. Оставих колата на паркинга, щото не ме пуснаха на пистата с нея и взех да зяпам. По едно време се ослушвам така към входа с едното око, чувам нещо бучи, трещи, мамата си бало...Тоя знае май какво е ауспуф от пожарогасител...Аз моя от коф помпа съм го правил и пак не вади такъв звук дееа. Насъбраа се народа, чаветата, циганки и парашутисти и взеха да зяпат. Надзърнах и аз - и въй. Един джуган осмак, от капака му стърчат директно колекторите, няма карбуратори, а бензина е заврян през един маркуч на щуцера за сервото. Баах, а изходящите направо през таблото, предната и задната седалка, през багажника отзаде на четири фунии и огин фърчи от тях. Викам си на акъла-тоя е от онея...Отивам на джама, тропам оня сваля - викам тии, от онея ли си? Той вика да бе, аз викам ааа, а пък аз съм от тея... Еййй вика, що не каза бе пич, аз мислех че не сме останале...А убава работа викам, айде един ластик да направим. Пича отзивчив, готово вика, извади си ластика от гащите и ми го подава. -Не бе бате, дай да разкършим гумите малко, да поначешем зверовете... -Ааа, ма тука мноо тесно бе, пък и хората пижамите са си облекли, ще заспиват вече, дай да не ги будиме. Пратихме некъв Ламбургин да съгледва пътя - връща се, чисто било. Като отидохме щех да го бия. Кво чисто, едни ми ти кофички от кисело млеко се валят, празни бирени бутилки "Славена"... Пътя беше 8 километра права отсечка, само с два три обратни завоя и един участък в ремонт. Екстра. Наредихме се на старта и гледам в огледалото за задно виждане едни ми се облакътили на задния капак и плякат карти, люпат семки...Натиснах копчето за отваряне на капака, а те не знаят, че отвътре съм подпъхнал две-три задни пружини от волга и една задна от трабант...За свежест... Застана един с едно яке да вее отпреде, ем старта да ни отброява, ем да вее да не прегреят колите. Махна два три пъти и тръгнахме...Аз съм ръгнал на пръва, гумите въртат, колата се носи, а налево, а надясно... еми некой е подложил тухли под предните гуми...Он (има предвид противника) и Он така, само дето не тухли са му подложили, ми една тревичка е защипал с вратата и пили гуми, пушеци се вдигат, ей-1500 коня е тва, не е шега работа. Заставаме пак, на чисто, турихме и един бас - който пръв мине звуковата бариера, ще оближе масления филтър на другия... Дадоха старт и тръгваме, тоя път и двамата на втора-моторите ръмжат, на него отзаде фъргат пламъци три метра, можеш кърначета да си опечеш, аз нямах, но една цигара си запалих, докато настъпвах педала с двата крака, по едно време включихме на трета, аз нервно ритнах бууст бутона за нитрото, колата се изстреля напреде, клапаните назаде през ауспуха, ма нема да спирам да ги събирам, гааааз, гааааааааз, настигам го, ивъй, кви са па тея зелени човечета на пистата... На него му написаха само фиш, на мене акт, не е честно. Фърлихме талоните и се върнахме обратно на старта, там народа пуснал Дискотека БООМ, и си денси... Той вдигна капака и скочи вътре да си настройва колата, аз отворих отзаде и налях още малко водка, белким проходи коня му с кон. Застанахме пак на старта, гаааз, втора трета, по едно време гледам със педала съм дръпнал и жицата на кампютера, откачила се е буксата за ограничителя на скорост и колата вияяяуууу... спирах, спирах, па спрях...Изпуших една цигара, оня идва отзаде-кво стана бе, помислих че си излетял за Берлин...Викам не бе, ритнах смукача без да искам.... 1:1 (предния път го броихме за негова победа, щото се отърва само с фиш. Заставаме трети път, набичил съм всичко на макс, екуто му трака аванса, уредите подскачат от силната радиация, печката е пусната, джамците са тръзнати доле, за да ме виждат всички... Осмака форсира, хвърчат огньове и осемамперови бушончета, пауър братяя, блескат светкавиците на фотоапаратите, аз си изчоплих остатъците от таратора от зъбите и се нахилих... Гаааз, втора, трета, пета, няма време за четвърта, задния джам се откъртва и пада, фаровете от силната струя се извъртат и почват да светят настрани, некъв овчар сере край пътя...Абе обстановката си е мамата бало, напекъл съм се на газта, пот се лее, пускам волана да си запаля цигара....Бавно задминавам мускала, на него въздуха му се процежда през решетката и пада нарязан на кубчета и зашеметен зад колата, той от зор завалията си отваря кенче загорка и отпива, открехва люка да влезе свеж въздух в купето.... и това му беше грешката. Внезапното отваряне на капачето за въздух нарушава грубо аеродинамиката му, от треста и петдесет километра в час, скороста му рязко започва да пада, бордовия му компютър блокира и се налага да започне да спира, аз победоносно отхвърчавам с триисе метра преднина, и спираме край пътя-хвърлям един поглед към монитора на бордовия компютър, кво да видя-уиндоуса забил, за една броика да си разруша двигателя, а що водка съм му налял... Викам му - евалата братчето ми, са поне съм пич, нема да ми лижеш филтъра, ми дай да си сръбна от бирата, да полюпим малко семки, и да ставаме да се прибираме вкъщи, че ми се схвана задника от толкова зор. А той се хили-е мое ли да ми го сравниш с нещо тва бе...И карането по парапета на цариградско с мотопед с кош не е толкова забавно.
  29. 0 точки
    Абе разбира се, ама по принцип съм съгласен съм с Краси, хубаво е нещата да си ги пишем с правилните термини. Аз покрай форума ги понаучих кое кво е.
  30. 0 точки
    Тцъ, #13 не е шоков абсорбер. Това е "bump stopper", т.е. противоударен тампон. Прахоуловител е #2/3 - "dust cover". Амортисьор е #7/8 - "shock absorber unit".
  31. 0 точки
    Здравейте отново, с известно закъснение искам да ви разкажа как се справих с моя проблем с моторчето на парното. Така, тази процедура с демонтажа на таблото доста ме притесни и затова реших първо да опитам по мързеливия начин. Така след доста грешни подходи към разглобяването, ще ви кажа каква е последователностана демонтажа: 1. Демонтирах конзолата ( капака ) където е ръчната , има два болта отпред и два болта отзад от двете страни, с местенето на седалките напред и назад си освобождавате поле за работа, като предварително махате декоративните капачки и внимавайте когато ги монтирате. След като освободите болтовете в предната страна има закопчаване към централната конзола, затова в предната част трябва да се повдигне за да се откопчае, след което разкачате кабела и демонтирате с леки движения, като повдигате и сваляте ръчната. 2. Централната конзола в предната си част долу, до педала на газта и от другата страна има по един клипс, натиснете централната част с малка отверка , след което ги извадете. За да е извадите с придърпване назад, като внимавате за щипките, е необходимо да разкачите и капака под кормилото , поне в часта до централната конзола, така че да не ви пречи. 3. Педала на газта се държи на два болта , той е електрически, издърпвате кабела който е свързан към блока на педала, който всъщност и трябва да демонтирате, ще ви трябва глух ключ с малко удължение, след което го вадите и го издървате назад и нека падне върху стелката. 4 Следващата съпка е демонтажа на регулатора на клапата за управлението на потока на вуздуха, хубаво е да го демонтирате в едно с металната рамка, но ще ви е доста трудно, има един винт който е малко скрит и трудно се достъпва, може и първо регулатора а после рамката, винтовете са по 3 бр. и са различни. И в двата случая ще заемате доста необичайни стойки. 5. И последно демонтаж на причината за това занимание. Хванато е с 4 винта, три в основата и един в издадената част, внимавайте да не ги изтървете, че могат да паднат и под мокета или към филтъра. Придърпвате леко моторчето и с малко нагаждане го изваждате. От тук натаък ако сте си взели моторче втора употреба ок, ако не, го носете да го ремонтират. На мойто силно се надявах да са четките , да ги сменя и затварям, да ама не, тя кривотията трябва да е на мах. Четките бяха наполовина, но бяха износени на криво, а за ротора не ми се говори, беше изяден седловидно. Та нали трябва да се износват четките, а не ротора, какво е това японско ( английско ) дело незнам , не е редно да е така. И така тръгнах да търся фирма в Пловдив, която да го ремонтира, и намерих казва се ЕЛКОМ, намира се зад бившата Белодробна болница, на последния сфетофар преди колелото на Скобелева майка завиваш в дясно и така докато асфалтовия път прави десен завой, точно преди него вдясно. Сградата е малко като от соца, но пък майсторите работят, смениха ми намотките, колектора, четките, стана като ново - надявам се. В началото малко свиреше, но може би докато се напаснат четките, сега след две седмици утихна. Сглобяването по обратния ред и повече търпение, само се чудя какво ли щеше да бъде да се демонтира таблото, дали щеше да е по лесно, ако някой го е правил нека пише.
  32. 0 точки
    K24Z3 на газ! 120-130км/ч разход 10/100. След 140км/ч разход. 12/100. Над 160км/ч и градско 15/100! В задръстване 17/100! Колата върви без разлика бензин/газ!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...