Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.10.2019 in all areas

  1. 3 точки
    RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 - https://www.ravenol-shop.de/motoroel/0w-20/ravenol-ecs-0w20 RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20 - https://www.ravenol-shop.de/motoroel/5w-20/ravenol-sfe-5w20 RAVENOL DXG SAE 5W-30 - https://www.ravenol-shop.de/motoroel/5w-30/ravenol-dxg-5w30-dexos1 RAVENOL VMP SAE 5W-30 - https://www.ravenol-shop.de/motoroel/5w-30/ravenol-vmp-5w30-vw-bmw RAVENOL VST SAE 5W-40 - https://www.ravenol-shop.de/motoroel/5w-40/ravenol-vst-5w40-mb-vw RAVENOL SSO SAE 0W-30 - https://www.ravenol-shop.de/motoroel/0w-30/ravenol-sso-0w30 RAVENOL FDS SAE 5W-30 - https://www.ravenol-shop.de/motoroel/5w-30/ravenol-fds-5w30 RAVENOL SSL SAE 0W-40 - https://www.ravenol-shop.de/motoroel/0w-40/ravenol-ssl-0w40
  2. 1 точка
    Мнение №14: "полиране на дискове" при всички колела едновременно във въздуха. https://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=104513&p=1314773
  3. 1 точка
    Аз използвам Другия го дават да за заместител. Разликата до колкото виждам е 1мм по дебело уплътнение и това е W610/6 ти си написал обратното.
  4. 1 точка
    Разликата е в диаметъра на уплътняващата повърхност. Размер В: https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER Katalog Europa/Oil Filter/W 610~3 https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER Katalog Europa/Oil Filter/W 610~6 Според каталога на MANN-FILTER: 15400-PLC-004 HONDA W 610/6 https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/searchresult/174318308901102019164641
  5. 1 точка
    Всичко е маркетинг... В "капана" попадат тези от цитата в подписа ми.
  6. 1 точка
    Само четейки описанието (ДВД, ТВ, борд-компютър), перфектно състояние на салона, като добавиш цвета на джантите и цената - "... и почвам да бегам, бате...", ако ме разбираш. Този човек или не знае какво продава и е писал наизуст, или е умишлено е напудрил обявата за да се хване на нея някой, който нищо не разбира. Снимките са снимани в режим, в който съвсем малка част от кадъра е на фокус, а останалото е силно размазано. Но дори и така се вижда колко протрита е кожата на волана и на шоф. седалка. Също така, колата е преди фейслифта, което значи, че "септември 2006" също не е вярно. Аз бих я подминал тази обява без колебание, на тази обявена цена.
  7. 1 точка
    Значи в пост 20 съм качил снимка на оригиналния клапан който смених преди 7 години на CR-V то. На него си е филтъра и реално него отворих и почистих, след което сложих отново на колата. Акордовия който свалих, е пак с филтър на него. Ето го : При някои Акорди, филтърчето е отделно от самия клапан, даже съм срещал коментари, че се продава и самостоятелно, като резервна част. Самото филтърче, се разглобява само от външната страна, а от тази която се набива в клапана, нищо не се разглобява. Взимаш две малки отверки, (като някой ти държи филтърчето), а ти ги вкарваш в два от четирите отвора на филтърчето и започваш да дърпаш/напъваш навън, за да изкараш сърцевината (това очертаното): Извадиш ли я, ще видиш филтриращото кеченце. Реално сърцевината се държи в тялото, от каналче но то е вътре/долу при кеченцето и няма как да стигнеш до него. Затова леко надигай/напъвай перчиците при четирите отвора, докато не щракне и сърцевината не изкочи. Материала е тънък, но жилав и при добро развитие ще го разглобиш, без да пукнеш или счупиш някое от четирите перца. Измиваш, изплакваш и сглобяваш. В чужди форуми съм чел, че проблема се оправял, само със смяна на филтърчето , но ще видя дали при мен ще се получи. За сега няколко дни е ок.
  8. 1 точка
    Ами в някаква степен е разбираемо след като всички го правят, ако си този, който прави качествено масло 3та група, но не го нарича синтетично (напр. Петро), само заради това губиш доста клиенти. А да правиш образователен маркетинг, обяснявайки какво-що… мисля, че е безмислено. А и бях чел някъде из линковете в темата, че крайният продукт след обработката на 3та група е толкова различен, че не е изцяло грешно да се нарече синтетично направен => етикет „синтетика“. Аз пак бих го нарекъл несинтетичен, но ако всички използват терминът синтетика за 3та група, то би следвало и ние като потребители да си обновим дефиницията, за да говорим на един език. Нека някой ме допълни / коригира, ако греша.
  9. 1 точка
    С грешно впечатление си останал, колега, ама айде. За 60 лева 4 литра масло за скоростите и дифа не можеш да намериш, не Хонда масла, ами никакви ... затова колегите питат и се чудят. А и за тубата ще питат, понеже в ръководството си пише кое колко побира. Диференциал - 1 литър Скорости - 1,9 литра Гумите: За размер 215/65/16 има поне 2 пъти повече избор за гуми, отколкото за 215/70/16. Не можеш да ме убедиш в обратното. Иначе можеш да я вдигнеш, ама къде е файдата? На оригиналните джанти как са сложили гума 235 не знам ... Задния джам го отваряш от дистанционното вече, ама от копчето до шофьора не става още, така ли? Иначе с ключа е ясно - на третата пъпка. Ето ти едно ръководство - за бензин е, но нещата по купето и ел. частта трябва да съвпадат: http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_00.htm За крушките: Пробвал съм да сложа LED на късите. Много яко светят, ама ... отсреща не им е яко. Светодиод в рефлектор трудно, още търся начин да ги сложа без да преча. На дългите - забрави за LED-ове - толкова се разсейва светлината, че късите светят по-добре. Вземи си NightBreaker ако искаш, ама си полирай фаровете ако са зле. Какво остана проблемно по колата?
  10. 0 точки
    Проблем 2 и 3 решени ! Втория с чукането....ами биалетки :)...... (колкото и здрави да изглеждаха на всички )....как, може тези мъници да чукат така зверско !? Третия с чека на сондата.....ами тъкмо се заприказвахме с един колега майстор от Пловдив (ако, чете искрени благодарности отново му пожелавам ! ) , колко сонди имам една или две и хоп открива, че на сондата едната жица от трите е прекъсната ( това го правели с цел да я излъжат на газ и минавало през реле), обаче тези , които са свалили газовата не са свързали жицата отново .
  11. 0 точки
    Неволно подслушан разговор до училище: Мамо к'во ста'а бе бате!?
  12. 0 точки
    Точно до булеварда, на осветено, пред входа на метрото. На 300-400м от районното. Първия път по случайност излезе човек в 3 през нощта и ги видя до колата. Докато изляза нямаше никой. Тогава още не мислех, че има нещо, огледах колата и не видях щети. Предположих, че някой си е бил до неговата кола, спрял до Легенда. Чак няколко дни по-късно забелязах леки наранявания по ключалката на вратата и почнах да я спирам на гореспоменатото място, надявайки се, че някой мангал случайно е решил да ми вземе радар детектора. Втория път, около две седмици след първия, излизам сутринта и я намирам отключена, разбита, с изкарани кабели под волана, вдигнат капак, откачен акумулатор. Имах разни неща в колата, които можеха да вземат, но всичко си стоеше. Искали са само цялата. В Бултрако за двете ключалки (врата и контактен ключ) ми казаха, че ремонта при всички положения ще е над 2000лв. На друго място ми я оправиха за +-250лв. Междувременно вече 6 пъти ходя до районното да взема служебна бележка заради каското и всеки път ме въртят с какви ли не глупости. Нося все повече и повече документи, копия, обикалям и плащам такси и накрая като отида пак ми казват, че нещо не съм направил и не съм донесъл. Като гледам накъде е тръгнало, нищо няма да ми изплатят само заради несериозността на тия... полицаи Моя Легенд няма да стъпи в Дружба повече. Пазете се!
  13. 0 точки
    По точно не може да бъде описана..! Има и антена тип акула..!
  14. 0 точки
    20 градско трудно да удари, но 16-17 може. То и от градско до градско има разлика. Тая горе с пейката е циганска мечта - пейка, някакви двуцевки на генерацията, теглич и някакъв бесен китаец вместо оригиналната мултимедия. Разбира се е в перфектно състояние. Това дали ще я запалиш студена, ще я видиш на сервиз, ще я оглеждате 8 човека, от които поне 3-ма майстори няма никаква гаранция,че колата е читава. Така можеш да се наиграеш с наглед перфектна кола, че не е истина. Аз за това и не ги подбирам много много, взимам пък после каквото такова.
  15. 0 точки
  16. 0 точки
    Будда заедно с учениците си седял край една река и всички чакали лодкаря да ги преведе на другия бряг. Появил се един йога, който преминал по водата няколко пъти и накрая се спрял пред групата и с патос запитал Будда: — Е, просветлени, ти можеш ли така? На което Будда отговорил: — Колко време ти отне да се научиш на това? — Почти целия ми живот премина в аскетизъм, подготовка и усъвършенстване, за да постигна всичко това. В този момент пристигнал лодкарят и Будда го попитал: — Колко струва да ни преведеш на другата страна? — Три гроша. Будда се обърнал към йогата и му рекъл: — Е, чу ли колко струва целия ти живот?
  17. 0 точки
    Забелязвам има няколко човека около Дружба с Легенди - разбиха моя 2 пъти в рамките на няколко дни, за щастие не са го запалили, но това е била целта. Нещо са ги набелязали. Прибирайте ги по платени паркинги и гаражи.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...