Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.09.2019 in all areas
-
2 точкиСложих я без контра гайки, няма къде да иде. Подложих две шайби само, за да наглася ъгъла. Ето какво се получи. Не е, като оригинал, но за 10 лв е добре [emoji846] Sent from my iPhone using Tapatalk
-
2 точкиИма няколко варианта. Съветът ми е да смениш ламбда сондата , която е в самия катализатор преди да сменяш него. После , ако грешката пак излиза има пак няколко варианта: 1. Смяна с оригинален катализатор 2. смяна с афтърмаркет, който пасва точно на старото място , купува се от ибей примерно. 3. Смяна с универсален афтърмаркет, който не пасва , но се правят няколко заварки при добър заварчик и всичко е окей. 4. Рециклиране на стария- има фирма във Варна, на която се изпраща и те сменят питата, но не знам как стоят нещата там,ще трябва да разучиш сам. 5. Чистене на сваления катализатор в сапунена вода 24 часа, евентуално и обезмаслител, ако просто е запушен с разни частици и питата е здрава. Ако е стопена питата няма да помогне . 6 . Крайно непрепоръчителният и морално престъпен вариант за изкурубване на катализатора и монтиране на залъгваща втулка и права тръба. Това е основното,което се прави от масата собственици, но е крайно време да се промени , затова никой не ти говори за него. Изходът от ситуацията е съмнителен по отношение на грешката. Може и да не сработи и само да се овътриш с парите, които са почти същите като при останалите варианти, които изброих, изключвайки оригинален катализатор.
-
1 точкаИмал съм подобен проблем на предната кола, даже в дживение присветваха различни лампи по таблото и накрая при опит за палене само се чуваше цъкане. При мен се оказа липса на маса от разхлабена клема на акумулатора, но ти си писал, че си проверил клемите, тъй че не би трябвало да е там проблемът. Тази зима, която мина на настоящата кола след 2-3 завъртания на стартера, самият той започваше да трака като тресчотка и съответно колата не палеше, но не съм забелязал изгасване на лампи по таблото и т.н. След ремонт на стартера всичко заспа.
-
1 точкаГорната помпа е с две конусни уплътнения. Първото е водещо, второто обиращо остатъка от течността. Най-вероятно е тръгнало първото уплътнения. Очаквай да падне педала скоро за постоянно. Решението е : 1.Ремонтен комплект уплътнения 2.Нова горна помпа. Имай впредвид, че горните помпи са различни за ляв и десен волан.
-
1 точкаБатко.... Хората не пишат , защото Емича ти намекна. Има много писано по описаните проблеми и не им се повтаря , потретва , поентва . Но е по лесно да се пита , от колкото за се търси , разрови и прочете. Пежаците са много масови и това е причината там всеки да пише и дава акъли . Обаче който е запознат и погледне и вижда мноооооого написани глупости. Не се ядосвай , просто потърси.
-
1 точка
-
1 точкаС грешно впечатление си останал, колега, ама айде. За 60 лева 4 литра масло за скоростите и дифа не можеш да намериш, не Хонда масла, ами никакви ... затова колегите питат и се чудят. А и за тубата ще питат, понеже в ръководството си пише кое колко побира. Диференциал - 1 литър Скорости - 1,9 литра Гумите: За размер 215/65/16 има поне 2 пъти повече избор за гуми, отколкото за 215/70/16. Не можеш да ме убедиш в обратното. Иначе можеш да я вдигнеш, ама къде е файдата? На оригиналните джанти как са сложили гума 235 не знам ... Задния джам го отваряш от дистанционното вече, ама от копчето до шофьора не става още, така ли? Иначе с ключа е ясно - на третата пъпка. Ето ти едно ръководство - за бензин е, но нещата по купето и ел. частта трябва да съвпадат: http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_00.htm За крушките: Пробвал съм да сложа LED на късите. Много яко светят, ама ... отсреща не им е яко. Светодиод в рефлектор трудно, още търся начин да ги сложа без да преча. На дългите - забрави за LED-ове - толкова се разсейва светлината, че късите светят по-добре. Вземи си NightBreaker ако искаш, ама си полирай фаровете ако са зле. Какво остана проблемно по колата?
-
1 точкаПобързахте да го накълвете, значи... И защо? Хубаво прави човека. Толкова е ресурсът на ILSAC GF-5. Добре си го сменя на 6 - 7 хил. км. "Петро-то".
-
1 точкаИма начин да се освети екрана, след като включиш на задна използваш големия бутон/джйстик и го въртиш ляво/дясно и ще ти освети или потъмни екрана, но ако си в режима, който описва колегата отгое за по-тъмния екран когато си запалил на тъмно, просто трябва да изчкаш малко да превключи после с копчето няляво/надясно за светлосилата
-
0 точкиСлед като си мислех, че лесно ще оправя пукнатините на предните въздуховоди по таблото, реших да махна таблото и да го почна ... да ама не, по "manual"-ите пише че е лесно, но се оказа, че съвсем не е така, кабелите за говорителите и srs-а бяха закачени на самото табло, което доведе до изпочупване на 99% от щипките (не е проблем, но е дразнещо, че го направих), а по "менюала" тези кабели не са по таблото... След като свалих таблото се оказа, че цялото табло е нацвъкано с винтчета, които са се спекли с пластмасата и се отказах ... е поне смених всички уплътнения и добавих малко шумоизолация. Сложих обратно таблото но те ти проблем - SRS-а не угасва... Пробвах да го рестартирам както си пише в менюъла, но ЙОК - въобще не сработва - сега въпроса е дали някой знае какво мога още да проверя (проверих и бушона) и как или да си отида на диагностика?
-
0 точки
-
0 точкиПредната камера дойде и ето го резултата... VID_20190907_130007_720x1280_20190907153113.mp4
-
0 точкиА, аз се разминах с една счупена пластмаса в средата на кората около една щипка и разбира се с щипки. Заклевам се в тая кола са най-трудно вадещите се щипки на света! Та както казваш за дръжката - поръчвам НОВА НЕОРИГИНАЛНА дръжка, точно щото не знам на кво дередже ще са от морга, а и за фейс не се намират много (с дупка за ключалка). https://www.ebay.co.uk/itm/CAR-DOOR-HANDLE-BLIC-6010-12-046417P/254205410632 Ако стане някой фал с нея вече тук таме се намират и оригинални втора ръка - по морги и в eBay. Та ще съм понабутан леко с тая черната, ама нова оригинална е 90 долара без доставката. @docev каза хубави неща за материала на черните дръжки, сигурно ОЕМ е имал предвид, ама не намерих такива.
-
0 точкиЕто я ръчката при 8-ма Сивик. То хубаво са я сложили ама като се счупи механизмът и все тая, че има аварийна дръжка. Тя по-скоро е направена ако откаже централното. Това беше максималният ход като искам да отворя багажната врата. Прибирах се тогава с пълен багажник точно като трябваше да разтоварваме Тук с бормашината и се отвори. Много е неприятен проблемът и те съветвам да си купиш нова дръжка/механизъм. Просто старите и те са същите износени и не се знае кога ще им е следващият път по този начин.
-
0 точкиВзех си втора количка 👶 🍼и на пук на всички познати хеча нормално побира семейството колички, кошчета малко багаж и големи усмивки 🙌🙌
-
0 точкиЛеджънд-а си е един от най-екзотичните избори в този клас. Ако не ме лъже паметта, доскоро тук във форума се продаваше такъв с фактури за над 3 бона за ремонти и поддръжка, а и едва ли човека е оправил абсолютно всичко и тогава я е пуснал за продан. Колкото и гледан автомобил да си намериш, ако го вземеш на 200к и му врътнеш едни 120 000км за 5 години ще е болка за обслужване. Смятам го така, защото на колегата му е важно да е тихо на магистрала. Ако се качва 3 пъти в годината на магистрала, едва ли тишината в купето ще му е фактор. Реално погледнато по един Акорд си отиват 800-1000лв на година при по-сериозен пробег, представям си по Леджънд. Съвсем отделен въпрос е човека дали има при кого да я води тази кола. Забелязал съм, че много неща се опитва да си оправя сам, за което евала, но това може и да е подбудено от факта, че няма читави майстори за марката около него. Ако случи на по-трошлив Леджънд и типичен "специалист", който работи на принципа проба-грешка много бързо може стане грозна ситуацията. Ако говорим и за части, освен ОЕМ на безумни цени, масово имаш 2-3 афтърмаркет опции и 2 автоморги в България, които може да имат някакви части за теб (които също продават на космически цени). Като заключение, аз лично не бих препоръчал с лека ръка на някой да си вземе 10+ годишен Леджънд в българската действителност. Аз този модел го чувствам като подходящ за някой заклет фен не само на марката, но и на самия модел и някой, на който няма да му трепне окото когато нещо се счупи да си остави колата някъде и да му го сменят с ново ОЕМ. Това пак казвам ми е личното усещане за този модел.
-
0 точкиАз като го свалях и чистих и през ум не ми е минавало да го свалям когато е 100 градуса водата... 😉 Сега оборотите спят поне.
-
0 точки1 литър е между двете точки. Днес бях при Дидо да видим какъв е проблема с климатика. Оказа се че оборотите на празен ход са прекалено ниски и компресора се опитва да компенсира като включва и изключва. Ще трябва да изчистя дросела и стъпковото моторче, и да го обучим наново.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00