Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.08.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Ето и страница от сервизното ръководство Ако наистина е под долната черта не чакай октомври да не стане по-зле,според мен трябва да го смениш веднага или долееш.
  2. 1 точка
    Върви и вози доста добре, даже вчера правихме разходка до Хисаря със семейството (4 възрастни + щерката, количката и 100 литра мин. вода на връщане) и ни беше много удобно. Свалих напречните греди от покрива, тъй като не се ползват, а увеличават съпротивлението и ми даде разход по компютър 10.5 литра на 100, което си е доста прилично постижение. Иначе все още имам доста работа по нея. Онзи ден я взех от бояджия за козметични процедури и разкрасяване и предстои да я давам за основно почистване и пране, че особено като е стояла няколко часа без да се проветрява, като влезна ме удря много неприятна миризма на смес от цигари и ароматизатори... Почти всичко като консумативи съм сменил, тази седмица ще правя промивка на хидравличната система с подмяна на хидравличното казанче с ново, което се надявам да ми реши втвърдяването на волана при въртене на място. Чакам комплект маркучи от неръждаема стомана, за да сменя гумените на спирачките, които явно с годините се раздуват от налягането и педала е твърде мек и съответно спирачното усилие твърде слабо. После ми остават ремонт в Пловдив по 2 сервизни акции + проверка за сходимостта/стенд и реглаж на клапани, нови свещи и ще е напълно готова за пътешествия :) Още свиквам с по-меката в сравнение с Акорда визия и като цяло с окачването, което на хубав път с леки неравности е като лодка, но появят ли се процепи, дупки и дупчици става твърде раздрънкано и е леко неприятно усещането в купето. Конкретно в предно дясно колело чувам едно тъпо тропане и ще търся проблем там... В общи линии това е! Има доста неща за оправяне, но явно преди мен не са й обръщали особено внимание. Иначе автомобила е чудесно замислен и има супер готина и респектираща стойка на пътя...
  3. 1 точка
    Колега, провери си помпите. Също и течността в казанчето. Ако е потъмняла някоя от помпите е дала фира. Това което си оградил на снимката е горната помпа. Втулката е малко по вляво горе. Ако е от втулката би трябвало да скърца само, но не и да твърд педала. Ако втвърдява по скоро е от долната помпа, както е писал колегата по горе. Отвори вратата и капака и ако скърцането го чуваш по силно със сигурност е долната помпа под маншони, както е писал колегата, но може да се наложи и смяна, а не само смазване.
  4. 1 точка
    Полезно би било и да се сложи допълнителна козирка над екрана и някакво черно матово покритие в котловината на таблото пред него. Целта е да се премахне попадането на пряка и отразена слънчева светлина върху екрана, но проблема е че каквото и да се измисли (и дори сръчно да се изпипа), ще си личи че не е родно, а може да стане и "колхозно". Като за проба метни парче черен велурен плат или нещо 100% черен мат на таблото пред екрана и виж ефекта на слънце.
  5. 1 точка
    Препоръчително е всеки да се оборудва с комплекти от различните видове щипки по колата, особено ако обича да си бърника сам. От големите, които са под бронята, пластмасата над решетката, търсете от тези с металните пластини, защото има такива изцяло от пластмаса и се чупят.
  6. 1 точка
    Колеги май са ви големи ръцете... аз моите ги сменям от към фара и ми е доста лесно вече поне 5 пъти съм ги сменял с различни цветове диодни крушки. Трудно беше само първия път докато им хвана "чалъма"
  7. 0 точки
    Макс винаги може да извади "нещо от ръкава", особено ако някой от предните 2 отбора не остави пилотите си по потници. :) Нещо и от двата имаше възпламенени външно мотори - не че им го пожелавам, но "зарче е, знае ли се за кого ще падне на кълъч".
  8. 0 точки
    Брей, много вървят тея Ферарита. Ние каквото и да правим сме трети отбор с един играч. http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24757
  9. 0 точки
    Абе човека едвам стана хондажия, вие искате да го прокудите. Да търси запазен и обгрижван Ледженд - това е вечна кола и вече за малко пари.
  10. 0 точки
    @Knoxville все още не, но се пече Това беше идеята по начало, има много свършена работа по въпроса, но все още не сме го довършили, защото започна да става дебело. @dindin @Restless новите редове във файлът наистина са LF, вместо Windows-кият CRLF, но това не би трябвало да е проблем последните 10 години... :( Колкото за BOM на UTF-8 файл - това е някакъв безумен бъг на Windows Excel. UTF-8 не трябва да има BOM. Има как да има, но се препоръчва да не се слага, защото може да чупи програми, които правилно не очакват BOM на UTF-8 текст. В спецификацията на UTF-8 пише ако файла има BOM, да се игнорира. BOM има отношение за UTF-16 и UTF-32 - тъй като там има повече от един байт на символ (съответно 2 или 4) и техния ред в паметта може да се различава - BOM казва кой е старшия байт...
  11. 0 точки
    Аз бих се оглеждал зa Legend , само дето требе търпение да излезе читав.
  12. 0 точки
    Има начин да го накараш да говори на български дори може на ккъвто искаш език. Съвсем сериозно Забавния начин: Намираш някоя готина кака с много приятен и хубав глас, дали ще й платиш за услугата или не това си е между вас :), после даваш да прочете всички команди, които са на англииски от DVD навигационния диск, правиш хубав запис и записваш всяка реплика, както са изписани файловете на наглиисйки и трябва да са със същото разширение, правиш ново копие, презаписваш папката за наглийски с бг аудиото, но с английските имена на файловете, защото системата ще ги търси на английски изписани. Така подготвения пакет се изпича на DVD-DL, пре-инсталираш в колата, (преинстал се прави, като на работещ двигател се натиска MENU + MAP + CANCEL, после се влиза в скритото меню което ще с епокаже и някъде вътре имаше опция DOWNLOAD, това е да свали наново диска с каратата демек пре-инстал), след това ако колата е настроена да работи на англииски автоматично ще ти пусне и английските аудио съобщение, но ти вече ще си ги презаписал с бг аудио Незабвания начин е да намериш подобни команди от преведени навигации и да ги презапишеш Това е
  13. 0 точки
    @Angelov_88 Относно вибрацийте ,прочети това: https://www.drive2.ru/b/493972642282340569/ Спрямо диапазона в който ти тресе се ориентираш към проблемната част. Оказва се че може да тресе от доста неща. При мен тресеше при набираме от 100 до150, под и над това - никакви вибрации. Оказа се отромема малка люспа от вътрешната част на вътрешното дясно каре. Смених цялата поуоска и се оправи. п.с. тъйкато не пишеш за проблемите в съответните им теми,не получаваш и адекватма информация от хората минали през подобни проблеми. Примерно аз подразбирам от заглавивто на темата ти,че е тема за обсъждане на покупка на кола от Швейцария и не съм я отварял,а можех да ти кажа по-рано за тресенето.
  14. 0 точки
    Това е една от причините да го сменя. Долял е 500гр. не оригинално, не знам какво, според него е добро и няма проблеми. Другата е, че сега се усетих, че маслото е на 4г. и 60хил. км. Предполагам за месец, два и не по-вече от 1000-1500км. да не е проблем.
  15. 0 точки
    Смени маслото на скоростите още преди зимата. Въпреки препоръката на ZF за смяна на всеки 100 000км, практиката показва, че още при около 60 000км се появява подобно "ритане", което изчезва с новото масло. https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Faftermarket.zf.com%2Fremotemedia%2Fmaster-content%2Fzf-services-portal%2Foils-data-sheets%2Fpc-1%2Flifeguardfluid-9%2Fpds-zf-lifeguardfluid-9-de.pdf&pdf=true
  16. 0 точки
    Минусите са му толкова малко а плюсовете са му толкова много, че с радост се преглъщат.
  17. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...