Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.08.2019 in all areas

  1. 2 точки
  2. 2 точки
    Нищо не пречи да попиташ ТУК Или да пробваш с шлосерски шабър.
  3. 2 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 429 730 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 10 000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 42 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 29.08.2019 (8 месеца); 9) Моточасове – около 238; 10) Изразходвано гориво - около 675 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (675 / 3.3) = 205; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; след последния магистрален преход (850 км) общият спад (за цялата експлоатация до момента + лек теч на картера, който ту се появява, ту спира) е около 2.5-3 мм; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е около 1.5 час на ден. Грубо – сутрин около 45 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания всяка вечер (10-на минути и около 5 км в едната посока + още толкова обратно) + кратки пътувания през уикенда. Маслото има и 850 км на магистрала със скорост около 120 км/ч. История на офисна хартия 0-10000 км: Продължавам напред .
  4. 1 точка
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Според мен, щом си решил сам да се пробваш, купи си комплект шпилковадачи. Подбери точния размер от тях за начинанието, според вътрешния диаметър на скъсаната част от свещта. Също подходящ и сигурен удържител. И с шабър може да стане, но пак трябва да го прецениш колко да е дълъг, та като влезе да не счупи електрода на масата, който е точно отдолу. Но по-добре пробвай с първото и успех.
  7. 1 точка
    Възможно е ако си излязъл от място, на което е било 21 градуса и си карал 17 метра. Ако обаче колата е била навън, а не в толкова хладен паркинг, трябва да си покаже правилно външната температура още с даване на контакт. Сам казваш, че не се е променило няколко часа. За пример: зимата паркирам в един закрит паркинг, в който е около 10-12 градуса, когато навън е около 0. Излизам от паркинга, минавам 1-1.5 км и сензорът е изстинал достатъчно за да покаже предупреждението за възможно заледяване на пътя (при +3 градуса). Това са 2-3 минути движение. До 5 минути показва колкото трябва. https://en.wikipedia.org/wiki/Thermistor Колко бързо ще се промени показанието на дисплея зависи от това колко дебело е облечен самият сензор. Той на практика е колкото върха на карфица, но за някои приложения е необходимо да има инертност, която се осигурява с обличането в някакъв материал. Зависи също от това колко често процесорът чете изходния сигнал, т.е. от алгоритъма на самата интегрална схема, в която е приложен термисторът. Може да ги чете всяка секунда, може да е веднъж на 10 секунди, веднъж в минута, или 20 пъти в секунда. Зависи от приложението. И на трето място - как тази интегрална схема интерпретира данните - дали веднага подава към дисплея това, което е отчело или взема средно от последните 5 измервания, а може би и от последните 10. Което и от горните да е приложено, по какъвто и да е начин - повече от 5 минути да стои на 21 градуса при околни 30 и колата в движение - според мен значи проблем.
  8. 1 точка
    Просто те подсеща, че ключа е в ключалката, като затвориш вратата спира. Системата няма как да знае там ли си, не си ли и защо си оставил ключа, просто превенция, има много случаи на откраднати автомобили след като собственика просто си оставил ключа в ключалката и слязъл за малко.
  9. 1 точка
    След смяна на капачката на радиатора няма никакви грижи, надявам се и така да остане. Трети ден юркам колата по люлинската магистрала Перник-София и обратно всичко спи.
  10. 1 точка
    Сам ми цитираш менюала но не го правиш , превантивно го правя на 0.15 и не тракат а и да тракат е около 90 секунди на студен старт . Изпускателните натягат повече да така е но на 0.10 In вярвай ми не е много трудно да почнат и те . Не анагажирам никой с моето мнение просто пиша от опит !
  11. 1 точка
    Днес ще се отклоня малко от моторите , но две поредни коли ме вцепениха вчера и днес . Искам да ви обърна внимание на спирачната система. Ако вашият живот не ви е мил и не ви пука то помослете за останалите. Ще започна със спирачната течност която се сменя на максимум 36 месеца ! Ако сами си сменяте накладки няколко неща които ще изброя ще са ви от полза . 1 винаги проверявайте дебелината на диска и я сравнете с зададения минимум , ако е под ,на или с някоя десета до минимума то незбавно ги сменете . 2 при смяна на накладки задължително почистете и смажете водачите с греста предвидена за тази цел . Никога с графитна .! 3 подложните пластини на накладките ги свалете почистете тях и основата на супорта на която лягат . 4 уверете се че наклатката влиза леко в леглото си и е притискана само от пружинна сила на пластините . При нужда изпилете водача на накладката от чеплъка на шанцоването и боята . 5 обезмаслете дисковете 6 Преди монтаж на диска се уверете че сте почистили идеално главината от ръжда, налепи и всичко което би попречило диска да легне с цялата си площ на нея. 7 не мажете медна грес на диска и след това да монтирате алуминиеви джанти.
  12. 1 точка
    Ще си позволя да кажа нещо малко по-генерално за цялото ни общество, без да искам да засегна никой тук във форума, където уважавам всички: Правописът и правоговорът са израз на езиковата култура, която е не само част от цялостната култура на един човек, но и огледало на много други негови качества. Като например уважение към останалите, самоуважение, трудолюбие. Грамотността изисква усилие! Лошата езикова култура издава един особен манталитет на натрапчив непукизъм и умишлено принизяване на някои ценности, което дразни изключително много. Не говоря за случайни грешки поради бързане или за някой пропуск в пунктуацията, а за откровено животинското отношение към добрия изказ и за осакатяването на езика, чието богатство се е трупало с хилядолетия. Много ми е чудно защо се хвърляме да учим чужди езици и какво си мислим, че ще постигнем, щом се препъваме още в майчиния си език. За съжаление най-тежкият проблем е при младото поколение. Но всичко това си го знаем, нали? 😊
  13. 0 точки
    Ама това масло не е ли "Лонг Лайф", от тия дето ги карат по 12-15 000 мили . Ми то е едва на половина на ресурса си . Сериозно: Не зная докога ще го експлоатирам. Затрупан съм от работа. Нямам никакво време. От отчаяние даже рейката е спряла да тече . Вече трябваше да съм я сменил + смяна на гарнитура на картера. Обмислям вариант с обновяване на Шела. Имам остатък от 4-ри литровата туба + 1 литър, който бях взел за всеки случай. Общо около 1.7 литра. (грубо). Замислям да източа 2 литра и да долея всичкото чисто масло. После да карам до Декември, да я отворя за почистване (махане на капака на главата) и да сипя 5w-20 Amsoil XL. Единствено ме спира това, че ще трябва да сменям гарнитура на картера в студовете. А е наложително да я сменя. Ще видя какво ще реша.
  14. 0 точки
    Здравейте, някой знае ли как да премахна зумера за отворена шофьорска врата и ключ в патрона за запалване? Че ме влудява тая идиотщина на Хонда. Когато е запалена колата не пищи тъпия зумер, когато е изваден ключа а вратата е отворена пак не пищи. Когато е отворена друга врата или багажника пак не пищи което е идиотско измислено и няма никаква нормална логика.
  15. 0 точки
    Да не преписвам, виж отговор № 1036 в тази тема:
  16. 0 точки
    Тая тема "голям филм", ма аз да питам нещо: На схемата в началото се вижда че основният и малкият маркуч са на еднакво ниво в горната част на резервоара. Ако и реално е така, смятам че проблемът е чисто конструктивен и си има логично обяснение. Пълнейки резервоара до нивото на входа на основната тръба през нея и през малката излиза въздух със скоростта на вливаното гориво. Над входното и ниво и до горе на резервоара вече не може да излиза въздух и през 2-те тръби, понеже са скачени съдове и нивото в основната и отдушника е логично да е еднакво. Тоест пълнейки голямата "до капачката" се пълни и малката до същото ниво, а въздухът в най-горната част на резервоара (над вливното ниво на 2-те тръби) излиза само при разклащане на колата. Като няма от къде другаде да излиза е нормално и горивото да спада доста по-бавно в пълната до капачката основна тръба ??? Иначе съм с бензин, а 2.4 го пие по-бързо и от макс на стрелката до отлепянето и от тая позиция са поне 10л (ако съм пълнил до горе), но аз не го чакам като теб. След изключване на пищова допълвам още около 2л и не съм забелязал да спада нивото в гърловината, но и не съм му висял. Знам че квото сипя ще отиде по предназначение и от там обратно през кюнците. Разходът е колкото прихода. :) Стрелката ми се движи не линейно, разходът по борд спрямо пълно-пълно е с разлика 0.1л, а прогнозно оставащото разстояние е сложна интерполация на компа според оставащото налично гориво и моментният стил на шофиране. Монтана е в ниското и накъдето и да излизам от нея са баири. Наливам, нулирам и показва ххх км оставащ пробег. След 3км баир с мръсна газ на 2-ра и 6000 об/мин (което е около 100км/ч) се съкращава драстично, а като изляза на равното, почва да допълва литри в резервоара, понеже вече карам със 100км/ч и 2000 об/мин. Като ми светне лампата съм минавал 100км извънградско, а според борда ми остават 60 и после изписва кръгла 0-а, но колцата си връви. :) Не е много релевантно с твоите наблюдения, а може и резервоара и тръбите при комбито да са по-различно устроени (със седана са еднакви до Б колонката), но просто споделям.
  17. 0 точки
    Абе, гледай си живота и се радвай на колата. При тея 3000 оборота имаш сила почти колкото моят на 1800. :)
  18. 0 точки
    Разлика само в някои букви. Какво да кажем ако са еднакви и е въпрос само на ударение в думата? На мнозина им липсва уют - на някои с ударение върху втората буква, а на други върху първата. :)
  19. 0 точки
    Не е виц, а реална случка от днес. Колежка на жената я питала каква кола имаме и получила отговор - Хонда. Последвал въпрос: Това някакъв Хюндай ли е? Кво нещо е да караш престижна, но непопулярна в БГ марка. :)
  20. 0 точки
    Момчета, да ви кажа честно, от Amayama до централна поща Бургас направих пътека - части за делко, гумички за клапани, семеринги, гарнитури, О-пръстени, болтове за глава, болтове за биели, термостат и може би забравям нещо... Всяка поръчка съм се старал да не надхвърля 100 лв заедно с доставката. До сега не се случвало да се наложи да платя ДДС или мито. Просто ми се обаждат от пощата, отивам с лична карта и получавам. Частите са 100% гарантирано оригинални, в найлончето вътре са запечатани с японски въздух. Цените в много от случаите са съвсем приемливи. Ако цената на нещо определено е висока, то винаги има посочена и алтернативна неоригинална част. Скоро приятел ми сподели, че се заглеждал по Accord 8-ца, 2.4 бензин, за покупка. Помоли да му проверя колко струва ангренажната верига. Останах втрещен - под 100 американски долара с доставка до Бургас, оригинална Honda верига. За мен това е много добра цена. За вас - всеки си преценя.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...