Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.08.2019 in all areas
-
2 точки
-
2 точки
-
2 точки1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 429 730 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 10 000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 42 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 29.08.2019 (8 месеца); 9) Моточасове – около 238; 10) Изразходвано гориво - около 675 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (675 / 3.3) = 205; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; след последния магистрален преход (850 км) общият спад (за цялата експлоатация до момента + лек теч на картера, който ту се появява, ту спира) е около 2.5-3 мм; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е около 1.5 час на ден. Грубо – сутрин около 45 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания всяка вечер (10-на минути и около 5 км в едната посока + още толкова обратно) + кратки пътувания през уикенда. Маслото има и 850 км на магистрала със скорост около 120 км/ч. История на офисна хартия 0-10000 км: Продължавам напред .
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаСпоред мен, щом си решил сам да се пробваш, купи си комплект шпилковадачи. Подбери точния размер от тях за начинанието, според вътрешния диаметър на скъсаната част от свещта. Също подходящ и сигурен удържител. И с шабър може да стане, но пак трябва да го прецениш колко да е дълъг, та като влезе да не счупи електрода на масата, който е точно отдолу. Но по-добре пробвай с първото и успех.
-
1 точкаВъзможно е ако си излязъл от място, на което е било 21 градуса и си карал 17 метра. Ако обаче колата е била навън, а не в толкова хладен паркинг, трябва да си покаже правилно външната температура още с даване на контакт. Сам казваш, че не се е променило няколко часа. За пример: зимата паркирам в един закрит паркинг, в който е около 10-12 градуса, когато навън е около 0. Излизам от паркинга, минавам 1-1.5 км и сензорът е изстинал достатъчно за да покаже предупреждението за възможно заледяване на пътя (при +3 градуса). Това са 2-3 минути движение. До 5 минути показва колкото трябва. https://en.wikipedia.org/wiki/Thermistor Колко бързо ще се промени показанието на дисплея зависи от това колко дебело е облечен самият сензор. Той на практика е колкото върха на карфица, но за някои приложения е необходимо да има инертност, която се осигурява с обличането в някакъв материал. Зависи също от това колко често процесорът чете изходния сигнал, т.е. от алгоритъма на самата интегрална схема, в която е приложен термисторът. Може да ги чете всяка секунда, може да е веднъж на 10 секунди, веднъж в минута, или 20 пъти в секунда. Зависи от приложението. И на трето място - как тази интегрална схема интерпретира данните - дали веднага подава към дисплея това, което е отчело или взема средно от последните 5 измервания, а може би и от последните 10. Което и от горните да е приложено, по какъвто и да е начин - повече от 5 минути да стои на 21 градуса при околни 30 и колата в движение - според мен значи проблем.
-
1 точкаПросто те подсеща, че ключа е в ключалката, като затвориш вратата спира. Системата няма как да знае там ли си, не си ли и защо си оставил ключа, просто превенция, има много случаи на откраднати автомобили след като собственика просто си оставил ключа в ключалката и слязъл за малко.
-
1 точкаСлед смяна на капачката на радиатора няма никакви грижи, надявам се и така да остане. Трети ден юркам колата по люлинската магистрала Перник-София и обратно всичко спи.
-
1 точкаСам ми цитираш менюала но не го правиш , превантивно го правя на 0.15 и не тракат а и да тракат е около 90 секунди на студен старт . Изпускателните натягат повече да така е но на 0.10 In вярвай ми не е много трудно да почнат и те . Не анагажирам никой с моето мнение просто пиша от опит !
-
1 точкаДнес ще се отклоня малко от моторите , но две поредни коли ме вцепениха вчера и днес . Искам да ви обърна внимание на спирачната система. Ако вашият живот не ви е мил и не ви пука то помослете за останалите. Ще започна със спирачната течност която се сменя на максимум 36 месеца ! Ако сами си сменяте накладки няколко неща които ще изброя ще са ви от полза . 1 винаги проверявайте дебелината на диска и я сравнете с зададения минимум , ако е под ,на или с някоя десета до минимума то незбавно ги сменете . 2 при смяна на накладки задължително почистете и смажете водачите с греста предвидена за тази цел . Никога с графитна .! 3 подложните пластини на накладките ги свалете почистете тях и основата на супорта на която лягат . 4 уверете се че наклатката влиза леко в леглото си и е притискана само от пружинна сила на пластините . При нужда изпилете водача на накладката от чеплъка на шанцоването и боята . 5 обезмаслете дисковете 6 Преди монтаж на диска се уверете че сте почистили идеално главината от ръжда, налепи и всичко което би попречило диска да легне с цялата си площ на нея. 7 не мажете медна грес на диска и след това да монтирате алуминиеви джанти.
-
1 точкаЩе си позволя да кажа нещо малко по-генерално за цялото ни общество, без да искам да засегна никой тук във форума, където уважавам всички: Правописът и правоговорът са израз на езиковата култура, която е не само част от цялостната култура на един човек, но и огледало на много други негови качества. Като например уважение към останалите, самоуважение, трудолюбие. Грамотността изисква усилие! Лошата езикова култура издава един особен манталитет на натрапчив непукизъм и умишлено принизяване на някои ценности, което дразни изключително много. Не говоря за случайни грешки поради бързане или за някой пропуск в пунктуацията, а за откровено животинското отношение към добрия изказ и за осакатяването на езика, чието богатство се е трупало с хилядолетия. Много ми е чудно защо се хвърляме да учим чужди езици и какво си мислим, че ще постигнем, щом се препъваме още в майчиния си език. За съжаление най-тежкият проблем е при младото поколение. Но всичко това си го знаем, нали? 😊
-
0 точкиАма това масло не е ли "Лонг Лайф", от тия дето ги карат по 12-15 000 мили . Ми то е едва на половина на ресурса си . Сериозно: Не зная докога ще го експлоатирам. Затрупан съм от работа. Нямам никакво време. От отчаяние даже рейката е спряла да тече . Вече трябваше да съм я сменил + смяна на гарнитура на картера. Обмислям вариант с обновяване на Шела. Имам остатък от 4-ри литровата туба + 1 литър, който бях взел за всеки случай. Общо около 1.7 литра. (грубо). Замислям да източа 2 литра и да долея всичкото чисто масло. После да карам до Декември, да я отворя за почистване (махане на капака на главата) и да сипя 5w-20 Amsoil XL. Единствено ме спира това, че ще трябва да сменям гарнитура на картера в студовете. А е наложително да я сменя. Ще видя какво ще реша.
-
0 точкиЗдравейте, някой знае ли как да премахна зумера за отворена шофьорска врата и ключ в патрона за запалване? Че ме влудява тая идиотщина на Хонда. Когато е запалена колата не пищи тъпия зумер, когато е изваден ключа а вратата е отворена пак не пищи. Когато е отворена друга врата или багажника пак не пищи което е идиотско измислено и няма никаква нормална логика.
-
0 точки
-
0 точкиТая тема "голям филм", ма аз да питам нещо: На схемата в началото се вижда че основният и малкият маркуч са на еднакво ниво в горната част на резервоара. Ако и реално е така, смятам че проблемът е чисто конструктивен и си има логично обяснение. Пълнейки резервоара до нивото на входа на основната тръба през нея и през малката излиза въздух със скоростта на вливаното гориво. Над входното и ниво и до горе на резервоара вече не може да излиза въздух и през 2-те тръби, понеже са скачени съдове и нивото в основната и отдушника е логично да е еднакво. Тоест пълнейки голямата "до капачката" се пълни и малката до същото ниво, а въздухът в най-горната част на резервоара (над вливното ниво на 2-те тръби) излиза само при разклащане на колата. Като няма от къде другаде да излиза е нормално и горивото да спада доста по-бавно в пълната до капачката основна тръба ??? Иначе съм с бензин, а 2.4 го пие по-бързо и от макс на стрелката до отлепянето и от тая позиция са поне 10л (ако съм пълнил до горе), но аз не го чакам като теб. След изключване на пищова допълвам още около 2л и не съм забелязал да спада нивото в гърловината, но и не съм му висял. Знам че квото сипя ще отиде по предназначение и от там обратно през кюнците. Разходът е колкото прихода. :) Стрелката ми се движи не линейно, разходът по борд спрямо пълно-пълно е с разлика 0.1л, а прогнозно оставащото разстояние е сложна интерполация на компа според оставащото налично гориво и моментният стил на шофиране. Монтана е в ниското и накъдето и да излизам от нея са баири. Наливам, нулирам и показва ххх км оставащ пробег. След 3км баир с мръсна газ на 2-ра и 6000 об/мин (което е около 100км/ч) се съкращава драстично, а като изляза на равното, почва да допълва литри в резервоара, понеже вече карам със 100км/ч и 2000 об/мин. Като ми светне лампата съм минавал 100км извънградско, а според борда ми остават 60 и после изписва кръгла 0-а, но колцата си връви. :) Не е много релевантно с твоите наблюдения, а може и резервоара и тръбите при комбито да са по-различно устроени (със седана са еднакви до Б колонката), но просто споделям.
-
0 точкиАбе, гледай си живота и се радвай на колата. При тея 3000 оборота имаш сила почти колкото моят на 1800. :)
-
0 точкиРазлика само в някои букви. Какво да кажем ако са еднакви и е въпрос само на ударение в думата? На мнозина им липсва уют - на някои с ударение върху втората буква, а на други върху първата. :)
-
0 точкиНе е виц, а реална случка от днес. Колежка на жената я питала каква кола имаме и получила отговор - Хонда. Последвал въпрос: Това някакъв Хюндай ли е? Кво нещо е да караш престижна, но непопулярна в БГ марка. :)
-
0 точкиМомчета, да ви кажа честно, от Amayama до централна поща Бургас направих пътека - части за делко, гумички за клапани, семеринги, гарнитури, О-пръстени, болтове за глава, болтове за биели, термостат и може би забравям нещо... Всяка поръчка съм се старал да не надхвърля 100 лв заедно с доставката. До сега не се случвало да се наложи да платя ДДС или мито. Просто ми се обаждат от пощата, отивам с лична карта и получавам. Частите са 100% гарантирано оригинални, в найлончето вътре са запечатани с японски въздух. Цените в много от случаите са съвсем приемливи. Ако цената на нещо определено е висока, то винаги има посочена и алтернативна неоригинална част. Скоро приятел ми сподели, че се заглеждал по Accord 8-ца, 2.4 бензин, за покупка. Помоли да му проверя колко струва ангренажната верига. Останах втрещен - под 100 американски долара с доставка до Бургас, оригинална Honda верига. За мен това е много добра цена. За вас - всеки си преценя.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00