Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.08.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Тези от тойота в алито са по 10-на долара. Току що поръчах с купон за $3, излезе под 10лв с доставката. Мисля, че си заслужава за пробата, като пристигне ще пиша пак за резултата. Поздрави!
  2. 1 точка
    Гумите са останали от продаден автомобил.Две са дот 2013 с грайфер 6мм.,другите две 2014 с грайфер 7мм.Съхранявани на тъмно в мазе в чували.Карани са основно,като зимни и на практика слънце почти не са виждали.Модела е даден,като летни гуми,но и зимата не съм имал проблеми с тях на 4х4 автомобил,имат индекс m+s,спокойно могат да се ползват,като всесезонни.Карал съм ги зимата понеже лятото съм с 18-ки. Намират се в Бургас.Тел:0885 41 39 03 Цена-150лв.
  3. 1 точка
    Здравейте, Подарявам си старите скоростна кутия и полуоски, които свалих от колата. Кутията е с проблем в диференциала (най-вероятно разбити лагери), съответно и полуоските са разбити. Не знам дали подлежат на рециклиране, тъй като не съм се интересувал. За инфо и снимки може да ми пишете на ЛС. Единственото ми условие е, ако някой ги иска, да дойде до Младост в София да си ги вземе, тъй като не ми се занимава с куриери. Ако до няколко седмици никой не ги поиска, отиват на боклука.
  4. 1 точка
    Нещата в този аспект малко са се променили, особено по-известните сервизи понякога взимат по-скъпо и от официалните. Сещам се за един бмв такъв и може би най-известния вагаджийски - дас ауто, който даже по едно време лъжеше, че е официален сервиз на ваг в България... там ако видите какви пари се дават, лошо ще ви стане, но това си е малко офтопик в случая
  5. 1 точка
    Да си повдигна малко темата, тъй като съвсем скоро стават 2 години от както закупих моят Акорд, положението за 2019та е: 2 броя крушки D2S + слагане на едно липсващо уплътнение на фара - 90лв Подмяна на спирачна и хидравлична течност - 150лв Ремонт на единия актуатор за заключване - 90лв Термостат (температурата започна да пада при спускане) - 160лв Съединител Айсин - 570лв с труда Дискове и накладки Blue Print - 200лв с труда Тотала е 1350лв, като задни апарати+съпорти+дискове и накладки също са за смяна (500лв поне), но това мисля да го отложа до пролетта. Пробега ми за този период е 24 000км.
  6. 1 точка
    Колега, аз си купих употребяван компресор от ebay от Англия. За около 70 лири. Ако имаш някой да ти го донесе или по куриери е паунд за кг.
  7. 1 точка
    Здравейте! Аз също имах проблем преди време с въпросната биалетка. Чуваше се едно дразнещо скърцане/тракане при преминаване през неравности. Проблема го реших като напръсках обилно с WD40. Вече 3+ години нямам ядове, но тъй като тогава не знаех дали това ще сработи, бях проучил нещата и бях в готовност за смяна, ако се наложи. Естествено не на целия механизъм, както се предлага за Хонда, а само на биалетката. Та да споделя и моя вариант, на който се бях спрял. Може да е от полза на някой. Оказа се, че при Тойотите също има такава биалетка, но се предлага отделно, че е и "регулируема", като тези дето показвате. По спомени, беше около 60-70 лв. нова. Лично за мен цената е приемлива... Ето няколко снимки на въпросната част, заедно с OEM Part Numbers (2 различни номера са - за лява и дясна, в зависимост от местоположението на механизма): 48906-35010 48906-35020 Да спомена и една важна подробност. Темата е за Accord 8 gen. A aз съм с Accord 7 и говоря за него. Но силно подозирам, че биалетката, a най-вероятно и самия механизъм ще са едни и същи. Все пак, добре е това да се провери преди евентуална покупка. Поздрави!
  8. 0 точки
    Явно не сте влизали скоро във Фейсбук...
  9. 0 точки
    Трябва да е имало много денивелация за този разход.
  10. 0 точки
    Обратното е изпитвал съм го това чувство,2.4 след 4500Нм нали знеш какво прави
  11. 0 точки
    Ууу, турлашкият е сложен. Там думите са доста непонятни, а като се говори бързо се сливат и се познават само по буквата "у" в края на почти всяка дума. :)
  12. 0 точки
    Нали знаете - "По дрехите посрещат, по акъла изпращат". Е, написаният текст във форума са "дрехите". Всички идваме неграмотни на този свят, но мнозина така си и отиват от него. Както е казал Марк Твен: Разликата между „почти правилната дума" и „правилната дума" е като разликата между светулката и светкавицата.
  13. 0 точки
    Като първа мярка аз лично бих намалил интервала на експлоатация на маслото. Задължително бих следил изкъсо нивото на маслото на щеката - винаги при едни и същи условия, за предпочитане на едно и също място на спиране на автомобила. Ще търся индикация за повишаване на нивото на маслото в следствие на попаднало по-голямо количество гориво в него + силна миризма. Добре би било, ако можеш да си позволиш анализ на отработеното масло (UOA). Според мен си заслужава при нова кола в тази ситуация. Мога да дам пример с този мотор, чисто нов, каран в САЩ, предимно на магистрала, който за 8200 км има повече от 5% гориво в маслото - КЛИК Разгледай и другите анализи на parshisa. Колегата поства и пита както в BITOG, така и в oil-club.ru. От там го "познавам". П.С. Забележи, че лабораторията го съветва да направи UOA на половината интервал
  14. 0 точки
    Първите 10 ,купили наливно масло над 100 лв получават подарък-камбана ,лята-алуминиева за бензинов маслен филтър.
  15. 0 точки
    Сервизният бюлетин от конференцията през 2009 г. - КЛИК (поста на markony от 6 Август 2016) Това ли търсиш?
  16. 0 точки
    Както винаги точен и коректен. Благодаря Чавдаре!
  17. 0 точки
    Неизвестен автор, но е надъхващо: "Петър караше към близкия град. Едва виждаше пътя от проливния дъжд. Изведнъж погледът му се спря върху скъп джип, спрян встрани от пътя. Една жена махаше за помощ, беше спукала гума. За миг си помисли да подмине, но в последния момент реши да отбие и да й помогне. Паркира колата, която беше на повече от 15 години, до джипа (съвременен модел). Докато сменяше спуканата гума, се измокри до кости, целия беше кален и мръсен, но след половин час успя да приключи. Жената беше изключително благодарна. – Какво Ви дължа? – Нищо. Помогнете на някой друг в беда и му предайте и той да продължи да предава нататък. И когато помогнете, си мислете, че сте помогнали на мен. – усмихна се Петър. – Мога ли поне да науча името Ви? – Петър. – отговори той и се усмихна. След това се качи в автомобила и потегли. Жената продължи по пътя си. Беше измръзнала и се вмъкна в едно крайпътно кафене да изпие нещо топло и да се посгрее малко, преди да продължи. Седнала на масата в кафенето, не можеше да избие мисълта си за случката и за Петър. До масата се приближи сервитьорка. Беше бременна в седмия или осмия месец. Жената си поръча един чай и когато сервитьорката й го донесе, тя я попита: – Защо работите в тази напреднала бременност? – За съжаление със съпруга ми не сме добре финансово, а бебето само ще усложни нещата. Нещо в погледа на жената проблесна за миг. Ето на кого ще помогне. Поиска сметката с жест. Отдалечи се бързо и когато сервитьорката погледна парите и бележката на масата, очите й се напълниха със сълзи. Там имаше достатъчно пари, за да не й се налага да работи до края на бременноста й. Бележката гласеше: "Имам само една молба, не прекъсвай веригата. Помогни на някой, който има нужда." Бременната жена се прибра, седна на дивана и си мислеше за тази загадъчна жена, която се беше появила в живота й. Входната врата прекъсна мислите й. Няма да повярваш какво ми се случи днес? – каза Петър, докато целуваше бременната си жена по челото, прогизнал от дъжда. – Ти няма да повярваш!" П.С. Нека не прекъсваме веригата!
  18. 0 точки
    Когато човек пие вода дори и змията не го закача. Ако обаче пие ракия и тя е до него, постоянно мрънка и го хапе.
  19. 0 точки
    Ето един клип, в който всичко по климатичната система е обяснено и се вижда положението на изпарителя - тръбата в него "върви" вертикално. Мисля, че не е нужно да се обяснява повече защо едната половина е студена, а другата - топла при липсата на фреон. Ето една статия, която описва какво е ламинарното движение, подобно е това на въздуха и във въздуховодите на колата - въздух, който е постъпил в горната лява част на входа, излиза през съответната горна лява част на изхода, най-общо казано. В статията има клип, който показва много точно какво се случва. https://en.wikipedia.org/wiki/Laminar_flow https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/transcoded/6/6d/Experimental_chamber_for_studying_chemotaxis_in_response_to_laminar_flow.ogv/Experimental_chamber_for_studying_chemotaxis_in_response_to_laminar_flow.ogv.480p.vp9.webm Накратко: като намалее фреонът и половината изпарител остане топъл, е нормално и половината въздух да е топъл.
  20. 0 точки
    То няма какво да го мислиш,щом се е стигнало до там ремонт,експерименти със маслата е безмислена,като е закупих джамбаза беше и сложил 10w40,след като е обслужих и сложих 5w40,на 10 000 км,да се орентирам какво става състояние мотор ми лапна между 800-900 мл масло на 10 000 км,четенето тук в форума със темата масла и сложих какво трябва 5w30 вече съм на 6 000 км леко е пипнала и кило да отиде до 10 000 км пак съм на кон,слагай си 5w30 ,близко в твоя район мога да ти предложа само газаджия,не съм майстор но съм чул основен ремонт на двигателя като хората ,трябва да си подготвен поне 1000 лв,ако си късметлия и останат е супер ...мога да ти пожелая само успех!
  21. 0 точки
    Колеги със седма сивик ,и вашия проблем както при мен е в това което е описъл колегата -не бързайте да слагате универсалните боклуци ,чалъма е да се разбие капсулования актуатор и после свалянето на четките на мотора и връщането обратно без да ги огънете -фатално е за мотора,махате позистора и огъвате достатъчно пластината така че да контактува и без него в другата пластина .Кaто цяло операцията е с доста рискови моменти ,но завършите ли я механизма работи като нов.Спокойно са можели да сложат външен позистор ама от келешлък са го заврели вътре в мотора .Ако видят японците кви щуротии правим само и само да не купим нов актуатор сигурно ще се прескундят ,ама все пак не са знаели че с българи ще си имат работа
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...