Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.08.2019 in all areas
-
1 точкаОпределено ме развеселихте с горните два поста, мога да допълня само, че тъй като са били тогава безплатни нещата, за това сега сърбаме тази попара 😁 Сега малко по темата, тъй като не мога да кажа че съм някакъв спец, но елементарна култура имам и с малко по-голямо внимание се получават нещата. Търсих близо 8 месеца Хонда ЦРВ 2-ра ген фейс, и всякакви екземпляри съм виждал, на какво наблягам аз, когато правя оглед: Първо винаги гледам ламарините, и отдолу доста детайлно гледам дали не е мазано с мечето преди това 😁, в Горубляне се нагледах на всякакви бояджийски изпълнения. Също проверявам за омаслявания в обсега на мотора. После мятам по един поглед на маслата в агрегата и скоростите ако е автомат, като за двигателя е хубаво мотора да не е пален преди това. Проверявам и другите течности. Правя оглед и на интериора отвътре, макар че с моята кола направих компромис с инетриора за сметка на ламарините. Отварям маслената капачката на мотора при загасен мотор и с фенера на телефона оглеждам до колкото е възможно за маслени наслоявания и т.н. Мятам едно око и на ауспуха, хубаво е да има керемиден цвят (за бензин говоря, ако пипаш отзад внимавай да не е топъл 😄). Преди да запаля мотора давам на контакт и гледам дали всички лампи по таблото светят. Имаше доста коли с изгоряла или принудително махната крушка за чек енжина. Хвърлям по един поглед на състоянието на спирачните дискове, тествам в купето ел. нещата дали работят (централно заключване, ел. стъкла, шибидаци и т.н.) Паля колата и почвам да се ослушвам за нежелани звуци, след което ако имам възможност я тествам в движение как се държи, във високи и ниски обороти, както и в движение на крайно ляв и крайно десен навит волан. Ако колата е автомат следя предавките в движение дали плавно превключват, както и как превключват в спряло положение и дали от място на D или на R на колата без да и се подава газ се движи леко в съответната посока. Проверявам климатроника (климатика) дали работи, компресора дали върти и т.н. Имам и един кламер Elm327, с който закачам всяка една кола, която я гледам за да видя тримовете как са, дали има някакви стари грешки (чек енжина може да не свети, но ако е имало някакви стари грешки, които не са изтрити, те си седят). Ако гледаш втора генерация CRV, на много екземпляри им липсва щората в багажника, която на старо струва 100-150 лева, както и масата за пикник, която също варира в този ценови диапазон. При CRV първа генерация също мисля, че имат маса за пикник, за щора не съм сигурен, по компетентните колеги да споделят. Може нещо да забравям, ако се сетя ще допълня. Най-добре е в сервиз ако може да се закара колата или да дойде с теб човек, който разбира от Хонда за да ограничиш на минимум подводните камъни, успех в търсенето :).
-
1 точкаОтвивал съм пробката на картера 2 пъти и 3 пъти на ск.кутия откакто е в мен колата ,и не съм сменял дифтунги досега въпреки ,че съм си купил нови.Оригиналните ми се видят доста по добри,проблем с теч нямам досега.
-
1 точкаВъпреки че не е „минимален“ разход, ако на някой му е интересно, ето в графика моя разход на гориво. Първата графика показва разбивка на разхода по „градско“, „извънградско“ и „магистрала“ (съответната им средна скорост между зарежданията), а втората графика – обща средна скорост от зареждане до зареждане. Това е на газ, винаги пълна бутилката догоре. Статистиката е горе долу от началото на годината. Колата е от подписа ми – Акорд 7, 2.4, 2003та, комби AT. Гледайте сините точки. Жълтите са предположение за същия разход на база средна скорост. Може да ги гледате и като тенденция на връзката между скорост и разход в съответния вид шофиране – градско / извънградско / магистрала. ПС: Относно изчисляването на „реалния“ разход градско/извънгр./магистрала – изчислено е по формула, базирана на пътувания, които са били само в съответния режим за цялото зареждане. Подобно на начина, по който го правят сайтовете за следене на разход на гориво.
-
1 точкаМеталните уплътнения се сменят при всяко развиване . При стягане метала се "втвърдява" т.к. са изработени от алуминий или мед . Като резервен вариант се отгрява , метала на уплътнението се отпуска и е годен за повторна употреба, ако не е премазано преди това от някой "майстор" . Отгряването става като се нагрее със запалка примерно за десетина секунди . А дихтунги се намират вече навсякъде с всички размери.
-
1 точкаUpdate 2: Ето и интересната част - скоростна кутия! Тя е тази, която кара повечето хора като чуят i-Shift да свиват вежди. А всъщност нещата не са толкова страшни! Ще започна отначало: - Току що сте купили колата, ОК ами сега?!?! 1. Пълно обслужване (виж-по горе) 2. Обслужване и на скоростната кутия... смяна на масло. 3. Карате с кеф и се радвате на покупката..... но може да има и проблеми. Тази кутия, се управлява от комп. Тоест, тя се наглася спрямо вашите предпочитания, ако сте спокоен шофер, колата превключва още на 2К оборота и икономисва бензин. Ако сте по-хард, колата превключва на 2,8-3К оборота и ви кефи. Обаче, еххх това обаче! - Ако купувате такава кола, за ваше спокойствие в силно препоръчително да и направите един static & dynamic learning. Също така, помолете да проверят за ъпдейти на софтуера на скоростната кутия и и като цяло на ECU-то на колата. Последния ъпдейт за нашите коли е от 2011г. - Ако колата ви допада и превключването на скоростите е ОК, значи всичко е ОК... ако ли не... премини на следваща стъпка - Сутрин на студено, колата е малко странна, поне първите няколко минути. Може леко да претриса при потегляне, превключването между 1 и 2 (софт преди 2011) и между (2-3, софт 2011) лееко да се забавя... споко, това в повечето случай е нормално, ще свикнете Но все пак, рано или късно, ще стигнете и до static & dynamic learning. Ще си позволя да ви дам един безплатен съвет... правете обучението на СТУДЕН ДВИГАТЕЛ! Правите първо статик, гасите... изчаква се да изтине колата!!! Едва след това, се прави и ДИНАМИК обучение. Казвам го от опит, тук сме се събрали, 5-6 човека с такива коли и насъбрахме доста опит за около година ползване. Не ми се впуска в детайли, но при студен двигател, зацепването на съединителя е различно и няма да имате проблеми при студени потегляния. След това колата като си загрее.... никви грижи! При грешка P19FF - Лечението е динамик обучение на СТУДЕН ДВИГАТЕЛ! При топъл двигател, може и да приключите с обучението с малко повече инат, но с Динамик обучението... абе може и да го направите, но без резултат. (Ще дадете едни пари на вятъра) Тоест, ще изпише ОК... но проблема ще си остане! Така че, обучение на студен двигател! Просто като отидете в сервиза, помолете ги да направят обучението на студен двигател! Тук в Англия, искат колата за цял ден при обучения - точно заради това! Та в тоя ред на мисли, на мен тук в Англия, Хонда ми искат 195 паунда за динамик обучение....!!! (Тия не познават парите ) Принципно е около 100, ама у наше село Хонда си прави квото иска и реже глави.... да, ама не. Ta, моя съвет към вас е, купете си един HDS... от e-bay за 100-на паунда (аз моя го взех за 99). Търсете - HDS HIM Diagnostic Tool Fit For Honda..... Хем ще си правите сами обучение, (а си е нужно поне веднъж годишно, ако е яко студена зима) хем ше си правите диагностики, ще си чистите грешки, пък и други чалъми. Аз примерно си обучих нов ключ, предварително нарязан... ключа го купих от e-bay оригинален, само го нарязах за 15 паунда, а си го обучих сам! От Хонда ми искаха 250 паунда само за обучен ключ, без да е нарязан. И ако при рязаното ключара се осере, язък за парите. Та само от ключа, съм избил HDS-a х2 Интерфейса му е супер интуитивен и ако имате поне малка комп грамотност, ще се оправите!
-
0 точкиЯвно нямаш деца та затова иначе всички съвременни автомобили имат тази шашма.
-
0 точкиДокладвам за развръзката със закъснение, защото колата не ми беше под ръка една седмица. Та, оказа се най-елементарното - имало едно бяло палче, което се вижда само при отворена задна врата Тъпо, ама не съм обърнал внимание. Явно в автомивката са го забърсали с парцала. В своя защита ще напомня, че колата ми е прясно закупена и някои уж очевидни неща ги научавам в движение 😉. И благодарение на хората във форума тук. Благодаря на всички за отзивчивостта – Emicha, zograffa, Митко Йотов и всички останали, спестихте ми нерви и главоболия. Поздрави.
-
0 точкиСменихме сутринта проблемната дюза и направих едни бързи 100 км извън града за тест. Няма помен от грешка за ламбда сонда и мисфаер. Предстоят ми този месец доста пътувания извън града, тъй че по някое време ще дам обратна връзка дали всичко е отшумяло при мен.
-
0 точкиМногократно сме повтаряли и писали, че всякакви въпроси за избор на масло се задават в маслената тема - ТУК. Заключвам. Постовете/отговорите/ от тази тема са преместени с маслената тема
-
0 точкиДолните постове са преместени тук от темата Какво масло за Honda CR-V 2008 г. ? на колегата @balin Става въпрос за 2.0 мотор, бензин, автоматик. Има чудесни теми за маслата, как някой да ти помогне като не знаем даже с какъв двигател си.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиБлагодаря че така стриктно следиш мненията ми. Който иска ме е разбрал не е задължително това да си ти. Ако не ти харесват просто не ги чети,явно не можеш да се спреш. p.s.Моля направи си литературна група в форума и събери последователите си там.
-
0 точкиЧестито! 1000 мнения! Би ли прочел още веднъж само това - горното!? И моля, редактирай го още веднъж, че ти си знаеш какво си искал да кажеш, но ... p. s. Колеги, моля за извинение за оффтопика p. p. s. Владо, благодаря предварително за Haha-то
-
0 точкиКолега аз мисфаер на бензин нямам. В момента, в който почне на газ да ми премигва чека за мисфаер (само на 2-ри цилиндър) колата буквално умира и спира да върви. В този момент ако включа на бензин чека с мисфаерите спира да мига и колата започва да ускорява нормално.
-
0 точки
-
0 точкиОбикновено, хората пишещи неграмотно, пишат глупости. Не ги чета! Генерализирам, разбира се, но току-що, си наложих да прочета писанията на колега с надеждата да носят полезна информация. Е не, пак! Та ми е малко емоционално, предвид воинстващата некомпетентност!!! p. s. И моя правопис не е идеален. Сигурен съм! Но поне чета написаното, преди да го пусна, че поне смисъла да е ясен.
-
0 точкиКолеги, имам въпрос по тази тема: Някой има ли обяснение откъде е тръгнало и защо все по-често се случва вместо използване на кратката форма на личното местоимение за трето лице, единствено число, женски род: "я" (кратка форма на "нея"), да се използва "е"? Давам пример: Докарай е да е погледна, искам да е покарам сутрин като е студена. Картата на навигацията ми е стара, искам да е сменя с по-нова. Как да е инсталирам? Тая е виждам за първи път. Нито е познавам, нито е знам каква е... За съжаление и този форум не е подминат от това "нововъведение", та се зачудих дали някой има обяснение. Странно ми е когато чета някакво мнение, било тук или по фейсбоклука, написано грамотно, с препинателни знаци, изобщо - рядко срещано нещо, и изведнъж точно този дефект в писането...
-
0 точкиРазговор между китаец и българин: Китаеца: Колко е населението на вашата държава? Българина: Няма и 7 милиона. Китаеца: Ооо, толкова малко! Сигурно се познавате по физиономия? Българина: Не, но си знаем ЕГН-тата и заплатите.
-
0 точкиEто и снимки към описанието: Тука кабела влиза между тавана и стъклото: Влиза в процепа между пластмасата и тавана: След това се повдига уплътнението край вратата и кабела ляга във фугата: Тука излиза от уплътнението и минава зад жабката: След това може да се изкара до запалката на конзолата. При мен кабела е дълъг и го докарах до 12В в подлакътника! Монтажа става по този начин на CR-V 3 и 4. За по-старите версии не съм гледал.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00