Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.07.2019 in all areas

  1. 1 точка
    Определено ме развеселихте с горните два поста, мога да допълня само, че тъй като са били тогава безплатни нещата, за това сега сърбаме тази попара 😁 Сега малко по темата, тъй като не мога да кажа че съм някакъв спец, но елементарна култура имам и с малко по-голямо внимание се получават нещата. Търсих близо 8 месеца Хонда ЦРВ 2-ра ген фейс, и всякакви екземпляри съм виждал, на какво наблягам аз, когато правя оглед: Първо винаги гледам ламарините, и отдолу доста детайлно гледам дали не е мазано с мечето преди това 😁, в Горубляне се нагледах на всякакви бояджийски изпълнения. Също проверявам за омаслявания в обсега на мотора. После мятам по един поглед на маслата в агрегата и скоростите ако е автомат, като за двигателя е хубаво мотора да не е пален преди това. Проверявам и другите течности. Правя оглед и на интериора отвътре, макар че с моята кола направих компромис с инетриора за сметка на ламарините. Отварям маслената капачката на мотора при загасен мотор и с фенера на телефона оглеждам до колкото е възможно за маслени наслоявания и т.н. Мятам едно око и на ауспуха, хубаво е да има керемиден цвят (за бензин говоря, ако пипаш отзад внимавай да не е топъл 😄). Преди да запаля мотора давам на контакт и гледам дали всички лампи по таблото светят. Имаше доста коли с изгоряла или принудително махната крушка за чек енжина. Хвърлям по един поглед на състоянието на спирачните дискове, тествам в купето ел. нещата дали работят (централно заключване, ел. стъкла, шибидаци и т.н.) Паля колата и почвам да се ослушвам за нежелани звуци, след което ако имам възможност я тествам в движение как се държи, във високи и ниски обороти, както и в движение на крайно ляв и крайно десен навит волан. Ако колата е автомат следя предавките в движение дали плавно превключват, както и как превключват в спряло положение и дали от място на D или на R на колата без да и се подава газ се движи леко в съответната посока. Проверявам климатроника (климатика) дали работи, компресора дали върти и т.н. Имам и един кламер Elm327, с който закачам всяка една кола, която я гледам за да видя тримовете как са, дали има някакви стари грешки (чек енжина може да не свети, но ако е имало някакви стари грешки, които не са изтрити, те си седят). Ако гледаш втора генерация CRV, на много екземпляри им липсва щората в багажника, която на старо струва 100-150 лева, както и масата за пикник, която също варира в този ценови диапазон. При CRV първа генерация също мисля, че имат маса за пикник, за щора не съм сигурен, по компетентните колеги да споделят. Може нещо да забравям, ако се сетя ще допълня. Най-добре е в сервиз ако може да се закара колата или да дойде с теб човек, който разбира от Хонда за да ограничиш на минимум подводните камъни, успех в търсенето :).
  2. 1 точка
    Десният е на жълтата линия. Левият обаче е твърде нагоре, в такъв случай. Трябва синята линия (тя е нивото на левия фар) да слезе на нивото на жълтата (жълтата е нивото на десния фар), т.е. синята да я се прожектира там, където е зелената. Зелената е само илюстративно на картинката, да покаже точното положение. Жълтата и зелената трябва да съвпадат по хоризонтал, тук са разминати съвсем леко, само с цел да се виждат и двата цвята. Ето ти картинка на двата снопа: Еми това ти е вариантът, щом си с толкова твърдо окачване - товариш няколко човека в багажника и гледаш на всеки следващ дали светлината няма да мръдне. Допълнително може да си набавиш два крика и да вдигаш предницата, но без да отлепваш гумите от земята. Така гумите и окачването ще паднат надолу и системата ще си мисли, че колата е много вдигната отпред, съответно - ще свали светлината.
  3. 1 точка
    При такива симптоми смени и долната.Тя е причината да замине горната.
  4. 1 точка
    На близък приятел също му падна изведнъж педала на съединитела (црв 2-ра генерация), като и при него също се оказа, че е хвърлила котва горната помпа (тази при педала).
  5. 1 точка
    Обявата не се отваря. В Русе ти е най добрия майстор на Хонди по-добро и компетентентно мнение а от това надали ще намериш.
  6. 1 точка
    2.4/2.5 летни, 2.3 зимни
  7. 1 точка
    Това имах предвид, само концентрат без вода не може да охлажда достатъчно при големи натоварвани, затова съм написал - 30 градуса.
  8. 0 точки
    Update 2: Ето и интересната част - скоростна кутия! Тя е тази, която кара повечето хора като чуят i-Shift да свиват вежди. А всъщност нещата не са толкова страшни! Ще започна отначало: - Току що сте купили колата, ОК ами сега?!?! 1. Пълно обслужване (виж-по горе) 2. Обслужване и на скоростната кутия... смяна на масло. 3. Карате с кеф и се радвате на покупката..... но може да има и проблеми. Тази кутия, се управлява от комп. Тоест, тя се наглася спрямо вашите предпочитания, ако сте спокоен шофер, колата превключва още на 2К оборота и икономисва бензин. Ако сте по-хард, колата превключва на 2,8-3К оборота и ви кефи. Обаче, еххх това обаче! - Ако купувате такава кола, за ваше спокойствие в силно препоръчително да и направите един static & dynamic learning. Също така, помолете да проверят за ъпдейти на софтуера на скоростната кутия и и като цяло на ECU-то на колата. Последния ъпдейт за нашите коли е от 2011г. - Ако колата ви допада и превключването на скоростите е ОК, значи всичко е ОК... ако ли не... премини на следваща стъпка - Сутрин на студено, колата е малко странна, поне първите няколко минути. Може леко да претриса при потегляне, превключването между 1 и 2 (софт преди 2011) и между (2-3, софт 2011) лееко да се забавя... споко, това в повечето случай е нормално, ще свикнете Но все пак, рано или късно, ще стигнете и до static & dynamic learning. Ще си позволя да ви дам един безплатен съвет... правете обучението на СТУДЕН ДВИГАТЕЛ! Правите първо статик, гасите... изчаква се да изтине колата!!! Едва след това, се прави и ДИНАМИК обучение. Казвам го от опит, тук сме се събрали, 5-6 човека с такива коли и насъбрахме доста опит за около година ползване. Не ми се впуска в детайли, но при студен двигател, зацепването на съединителя е различно и няма да имате проблеми при студени потегляния. След това колата като си загрее.... никви грижи! При грешка P19FF - Лечението е динамик обучение на СТУДЕН ДВИГАТЕЛ! При топъл двигател, може и да приключите с обучението с малко повече инат, но с Динамик обучението... абе може и да го направите, но без резултат. (Ще дадете едни пари на вятъра) Тоест, ще изпише ОК... но проблема ще си остане! Така че, обучение на студен двигател! Просто като отидете в сервиза, помолете ги да направят обучението на студен двигател! Тук в Англия, искат колата за цял ден при обучения - точно заради това! Та в тоя ред на мисли, на мен тук в Англия, Хонда ми искат 195 паунда за динамик обучение....!!! (Тия не познават парите ) Принципно е около 100, ама у наше село Хонда си прави квото иска и реже глави.... да, ама не. Ta, моя съвет към вас е, купете си един HDS... от e-bay за 100-на паунда (аз моя го взех за 99). Търсете - HDS HIM Diagnostic Tool Fit For Honda..... Хем ще си правите сами обучение, (а си е нужно поне веднъж годишно, ако е яко студена зима) хем ше си правите диагностики, ще си чистите грешки, пък и други чалъми. Аз примерно си обучих нов ключ, предварително нарязан... ключа го купих от e-bay оригинален, само го нарязах за 15 паунда, а си го обучих сам! От Хонда ми искаха 250 паунда само за обучен ключ, без да е нарязан. И ако при рязаното ключара се осере, язък за парите. Та само от ключа, съм избил HDS-a х2 Интерфейса му е супер интуитивен и ако имате поне малка комп грамотност, ще се оправите!
  9. 0 точки
    5w30 на Бардал на 10000км сменяш и това е
  10. 0 точки
    Здравейте колеги , ще ви кажа решение на проблема с нашите (Honda Civic VII 2001-2005 EPS).Те така, закупих си аз наскоро преди 3 седмици Honda Civic VII 2004 1.6 Sport Vtec 110Hp и бях много доволен,докато не разбрах че рейката ми тропа.Отидох при мой приятел който работи в сервиз и му споделих за какво става дума.Качи я на подемника и започна да я оглежда и видяхме че има за смяна два шарнира и маншон на десен преден амортисьор.След още малко гледане установихем че има и луфт в десен накрайник на рейката.Закупих аз частите и освен тях сам си смених предни и задни тампони на стаб щангата и биалетите.След като изчетох доста из форума и разгледах доста снимков материал,закупих и въпросните два елемента за рейката: тъй наречения "слайдер" и "втулка-пета" за рейката която се сменя но се внимава да не се затегне прекалено много защото започва да затяга и самия волан.Така след смяна на външен и вътрешен накрайник от двете страни плюс двата шарнира и "слайдера" тръгнах за тест драйв и какво се слулчва ..... тропането едно глухо все още се чува и направо полудях и си викам тук има нещо което не е наред.Върнах се и му обясних и той ми каза че може да е от стержена на амортисьорите,но не ги смених,а направо в Сервиз "Симеринг" Пловдив и обясних на Владо за какво става дума а той ми каза съвсем любезно къде ми е проблема и че е нещо което се оправя и не е фатално.Та какво стана:След като ми обясни че след като съм сменил всички тези части тропането пак ще си го имам,докато не се отвори рейката и да се почисти на струг стержена и да се направят две нови фтулки и всичко приключва и няма да има повече тропане.Попитах аз какво ще мни струва интервенцията и той ми каза всичко:"сваляне ремонт и качване на рейката без стенд 340лв"казах добре,оставих колата в понеделник в 17:30ч и във вторник в 17:00ч колата ми беше готова и нова Така че колеги не се колебайте а който има този проблем вече може да го счита за решен.Сервиз "СИМЕРИНГ" ПЛОВДИВ ОКОЛОВРЪСТЕН ПЪТ ЗА СОФИЯ ИЗЛИЗАЙКИ ОТ КЮЧУК ПАРИЖ ОТ ХАДЖИЯТА ГРУЕВ ПОСОКА МАРКОВО НА СФЕТОФАРА СЕ ЗАВИВА НА ДЯСНО И СЕ КАРА ОКОЛКО 300-400 МЕТРА И СЕРВИЗА Е ОТ ДЯСНО ГОЛЯМО СИВО ХАЛЕ С ОРАНЖЕВ НАДПИС СИМЕРИНГ ЗАД АВТОМОРГА "МЕРГЕЛ" Владо се казва човека 0878-442-289 работят и събота и неделя.Надявам се да съм бил полезен за всички ви колеги.Лека и безаварийна на всички.
  11. 0 точки
    Ако така по-малко ще те дразни - ASTON MARTIN - Red Bull - Honda Може би грешно си ме разбрал? Винаги съм тачил Ферари - заради историята, постиженията и харизмата на моделите им, и аурата която имат като цяло, но не е лесно да им бъда фен, заради кризисната безпътица на отборът им (не само сега) във Ф1. Може това да е моя слабост, но ... Не знам колко италианци познаваш, но трудно им е да са перфектни (дори близко до това) и е цяло чудо че са оцелели толкова години. Иначе всяко Ферари е добре дошло пред погледа ми и почитаемо изпратено, просто са красавци (повечето). Зяпал съм ги по европата като момченце, в някои и съм сядал, но да карам още (и надали някога) не съм. Застигали са ме и ако ги видя - път им давам. Веднъж на немски аутобан ме застигна едно Ф430 - еми не го видях. Бях в лявата лента (че ме бавеха някакви караванки) с предишния си Акорд (от подписа), а то се лепнало зад мен на метър, но няма как да видя че мига, нито да чуя смешната му тромбичка. Единственото което видях в огледалото е задният си капак и нещо като червено спойлерче върху него. Толкова се виждаше от Фераренцето - ивичка от покривът му - прекалено ниско и твърде близко беше, и доста бързо ме е застигнало. Обаче като изостана с метър - два и ревна с маторя си, чак аз погледнах моя оборотомер с почуда - "ко станА бре Танасе". Естествено, дадох му път и поне 15 секунди от моментният ми живот единственото нещо което се чуваше по аутобана бе пронизителният визг на V 8-мака му. Потресающо кресчендо! Така че, уважавам ги много (докато не изкарат и те на пазара някои SUV). Хайде мир и нека по-добрият тим е по-напред.
  12. 0 точки
    Искам да изкажа голямата си благодарност! След като трима ,,майстора " не се справиха с направата на втори ключ за моето FR-V, накрая се намери един кадърен и приятен МАЙСТОР, който се справи чудесно! Продължавай така Яворе
  13. 0 точки
    Споделям това, което пише в книжката, която съм свалил от тук!
  14. 0 точки
    Не, не е! За 2.2 дизел с DPF, маслото е 0W30 (в частност - 5W30) със спецификации ACEA C2/C3. https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-0w-30-new-generation-diesel-engine-oil-4-litres/ https://www.ato24.de/en/ravenol-fes-sae-0w-30.html https://www.ato24.de/en/ravenol-fel-sae-5w-30.html https://www.ato24.de/en/mobil-1-esp-5w-30.html Виж също: https://forums.hondabg.com/topic/109990-обща-поръчка-на-масла-от-ato24de-до-23-ти-юли/
  15. 0 точки
    Е на 20 километра съм, но моя майстор е много зает, затова не ти го препоръчвам.
  16. 0 точки
    Аз сложих 5/30 ще има ли проблем ако го уставя така
  17. 0 точки
    Точно, редовен причинител на тези проблеми.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...