Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 13.05.2019 in Мнения
-
3 точкиТова нещо със забраната на дизела по нашите географски ширини нещо май-няма да го бъде толкова скоро. И не си мислете, че по-новите такива ще ги хвърлят на боклука западняците. От Швейцария, както са ти обяснили колегите по-горе има мито и ддс. Има значение как е дошла колата. Дали са ти я карали на ход или е натоварена на ремарке. И в двата случая ти трябва човек, който се занимава с оправянето и писането на документите и после да ги внесе в митница за обмитяване. Колкото е по-нова колата, толкова повече ще платиш. Относно - дизел или бензин, аз бих взел фейсова 2.4. Да , не е много евтина, но дребните бъгове от старата са оправени и този мотор отлично бута Акорда. Дизела не е лош, но е по-скъп за обслужване и не харесва нашата нафта(корабно гориво) Относно това, как да познаеш дали е платено мито и ддс - има си документ (митническо декларация) на който е упоменато. Ако ти дават само талон и Швейцарска фактура, значи не е платено. Има и една тъпотия, че ти начисляват ДДС върху транспорта. Ма, това си го оправя този, който ще ти я оправя в митница. Най-добре е да е с платено мито и ддс и да ти напишат следните документи: Договор(Български), Фактура (Българска), касов бон, декларация за произход и още една нещо за рециклирането беш + оригинален Швейцарски талон и Швейцарска фактура (вярно с оригинала) + документ за платено мито и ддс (митническа декларация). Да ти кажа и още една истина - Не вярвай на никой, особено на сайтовете за коли в чужбина. Даже самите Швейцарци започнаха да правят мръсни номера. За тарамбуките не ми се говори, защото си ги мразя по принцип и от тях коли НЕ купувам. Сърби, Макета, бегай далече. Ама много бързо и без да се обръщаш. Тия, дето ще те водят на екскурзия за кола ще ти разкажат играта. Такива пари ще ти излезе като и ако се прибереш, че ще ти идва да си срежеш вените с лъжица. Ако не познаваш чуждото законодателство и какви документи са ти необходими за да извадиш номера си стой тук. Има и тънкости от къде да се прибереш за да не те бъзикат по границите. Много такива мразещи джамбазите и решили да се справят сами плакаха тежко. Даже има и прибрани коли в Румъния, дето още си седят там. Пак ти казвам, на здрава глава недей туря бинт. Дебни си тука по обявите нещо читаво и гледай да е бензин и по-нова година. НЕ купувай кола с монтирана АГУ в чужбина!!! Ако ще слагаш ГАЗ, си я сложи ти в читав сервиз. Тук има много момчета, дето с това се занимават и знаят как да направят нещата като хората. Успех и ако имаш въпроси винаги може ми пишеш на Л.С. П.С. НЕ докарвам коли па поръчка :-)
-
2 точкиПрочети тази тема и си прецени сам: Линка който ти е дал DTEC ,е въпросната фирма и човек от Варна в горната тема.
-
1 точкаОт тракане - до тракане, има разлика, а от там и от различни неща - ама от разстояние няма как да се гадае. Сигурен ли си, че е от нафтата която си заредил - или че въпросното тракане се е появило, веднага след зареждането? Също възможна причина е пикаеща дюза / дошло и е времето /, затова я закачи на диагностика за да не прецакаш някое бутало.
-
1 точкаВчера свързах и моя YATOUR поръчан от Китай. Мушнах буксата, имената на папките във флашката (която е 8ГБ) са CD01... и т.н., но песните не съм ги преименувал, а са си както са теглени. Всичко върви и си свири без проблем, поне за сега.
-
1 точка
-
1 точкаСваляш DPF-a и го пращаш да го почистят машинно. Напр. тук - https://www.olx.bg/ad/mashinno-pochistvane-na-dpf-fap-filtar-CID555-ID5pLjC.html
-
1 точка
-
1 точкаСтава все по трудно да се попадне на нещо читаво, а в същото време има свръх предлагане и човек става разноглед.
-
1 точкаМАЗ е марка камиони (Мински Автомобилен Завод), а тук става дума за мас и се пише с малки букви. И не се заяждай, не е ОК... Многократно споменавах, че само споделям какво съм направил и не карам никой да го прави. Никъде не съм казал, че ми се свиди каквото и да е, такова имах под ръка в момента когато го правих защото беше инцидентно хрумване и нямах време да ходя да купувам каквото и да е. Можеше при проверката и нищо да не сложа, а сега се оказа, че не трябваше и да го казвам, та да не скандализирам обществото... Прочети предишни постове, където казвам, че колата е наред и по никакъв начин не е опасна. А ако изобщо разбираш от спирачки, сподели как маста извън цилиндърчето, слабо намазано буталце само което се показва в маншона, би довело до отказ на спирачките, а не само теоретични/популистки лозунги. (измирали хора, човешки животи...) Форумът е технически и е добре да се коментира написаното, не пишещите!
-
1 точкаЗа какво му е на един мъж да прави каквото и да било в живота си, ако няма една жена до него, която да му каже: „Браво, страшен си"! Днес всичко се е юрнало нанякъде. Като ми кажат „Ще ходя в Германия или Швеция", питам „Що?" Отговарят „Щото там е хубаво". Чакайте, бе хора! Там не е било вечно хубаво, направили са си го. Което ще рече „Абе, копелета, дайте да запретнем ръкави, и при нас ще стане хубаво". Джоко Росич
-
1 точкаYOKOHAMA GEOLANDAR G91 225/65 R17 103H M+S - Шумни са и при температури над 20 градуса свирят в завоите на ниска скорост Те това требваше да напишете а не кой с какви гуми си кара колелото, мотопеда и атв-то ГУМИ ЗА ЦРВ3 М+S или летни.
-
1 точкаПотвърждавам казаното от dindin за Пирели_то, аз с тези я купих есента и сега като се затопли в остри завои се свиркат по малко. Не знам защо за пореден път един и същ колега трябва да осира теми във форума и ние да си трайкаме. Тя темата е Не е за маркировка М+S и зимна гума. Колегата е написал И така за пореден път трябва да си трайкаме с написаното от него И така темата се насочи в посока всесезонни гуми M+S за ЗИМАТА Извинявам се за офф_а
-
1 точкаДавам и чакам след това ти да ми отговориш на въпроса Първият споделен опит е от Michelin CrossClimate+ 205/55/16, който баща ми в момента кара 3та година. Две зими не са имали проблем и в най-снежните и заледени дни. Две лета нищо не е свирело не на 20, а на 40 градуса на път за морето. Друг модел гуми може и да свири, но ако всички всесезонни гуми ти свирят над 20 градуса, може и друг да е проблемът. В момента на Honda Jazz, който октомври 2018 взех на майка ми за градска кола, е с Nexen 4 Season 185/55/15. Гласувани от ADAC за най-добрите всесезонни гуми, макар че аз ги купих защото цената им беше супер и защото майка ми не би карала колата ако времето не е слънчево. Но понякога и аз и жена ми караме колата. Ето ти клип от най-големия снеговалеж тази зима в София, НАГОРЕ в посока Витоша по бул. България, докато отстрани имаше закъсали автомобили (предполагам със "супер зимни гуми" от OLX-а). По празниците беше над 20 градуса. Не съм чул нищо да свири. Ти си на ход.
-
1 точка24 кратки напътствия от един тибетски монах. 1. Харесва ти – кажи. 2. Не ти харесва – кажи. 3. Не разбираш – попитай. 4. Искаш да бъдеш разбран – обясни. 5. Някой ти липсва – обади му се. 6. Искаш нещо – помоли. 7. Искаш да срещнеш някого – потърси го. 8. Не спори. 9. Ако си виновен - признай си и не се оправдавай. 10. Помни, че не си длъжен на никого. 11. Помни, че никой не ти е длъжен. 12. Всеки има своята истина и тя може да не съвпада с твоята. 13. Не общувай с хора, с които не се чувстваш добре. 14. Проблемите на човек са само в главата му. 15. Светът около теб не е нито добър, нито лош – той е такъв, какъвто е. 16. Опитай се да се насладиш на всеки миг. 17. Животът е тук и сега. 18. Живей днес, защото вчера вече го няма, а утре може да не настъпи. 19. Днешният ден е най-добрият. 20. Не пести време и пари, за да опознаваш света. 21. Вярвай в себе си. 22. Доверявай се на своите усещания. 23. Ако си в лошо настроение, помисли си, че и това ще мине. 24. Най-важното в живота е любовта, всичко друго е суета.
-
0 точкиВ края на септември пътувах за Бодрум с ЦР-В-то. На 20 км преди Измир, в град Менемен на един светофар, някой започна да бибибка и колегата на задната седалка видя, че от едно бяло Рено показват нещо към моята кола. Нямаше никакви индикации по таблото, но след като още веднъж жестикулираха като сочеха надолу, реших да спра и да видя да не съм закачил нещо. Намерих една отбивка и спрях да огледам. Спря и Реното и ми мина една мисъл да не ми правят някакъв сценарий. По колата нямаше нищо закачено, но по задна дясна джанта и гума имаше някакво омасляване. Мъжът от Реното дойде и помириса омасляването и от приказките му разбрах едно: „френи“ проблем! Оказа се /после го проверих/, че на турски за спирачки се използва италианското „френи“. Човека взе да обяснява на що-годе разбираем английски, че е механик, работи в сервиз на Мерцедес и ако искам може да ми помогне. Нямахме голям избор и въпреки притесненията се съгласих. Преместих колата на по-удобно място, той паркира отстрани и взе да вади инструменти. Слезе и жена му и едното му дете, в колата се оказа, че стои и второ, по-малко. След като свали гумата и се видя, че омасляването е от спирачния апарат, той ме накара да запаля и да натисна спирачката, за да се види от къде пръска. Казах на моите хора и те да гледат и натиснах, потвърди се, че е от апарата. Човека обясни, че сервиза им е на 3-4 км и ще иде да оправи проблема. Защипа маркуча да не тече и тръгна. Жена му и едното дете останаха при нас. След 20-25 мин се върна и обясни, че апарата не може да се ремонтира и е намерил нов, даже оригинален! Нямах избор, съгласих се! Донесе почистваш спрей, почисти диска и накладките, монтира новия апарат, каза ми да запаля за да обезвъздуши спирачната система, доля и спирачна течност. Абе работеше като професионалист! Проверих спирачката, монтира гумата. Когато го попитах колко струва, каза да се кача на колата и да покарам 1-2 км за проверка на работата! Качи си семейството и аз тръгнах след него и няколко пъти пробвах спирачките. На следващата възможност да отбием спряхме да оправим сметката. Човека написа на задното стъкло 170 евро и взе да обяснява, че включва всичко: часта, спрея, течност и труд. Не се пазарих изобщо, платих му, благодарих, пожелахме си всичко хубаво и всеки си продължи по пътя! Повече инциденти нямаше, почивката беше супер и след 9 дена благополучно се прибрахме в къщи!
-
0 точкиСчупи се основата на лявото огледало....та ако някой е сменял и му е хартисала основата да ми пише на лични.Става само от 3 врати.Няма значение дали е било електрическо или ръчно управление. Благодаря за забележката Дани.Основата или конзолата се казва на това:
-
0 точкиТя темата отдавна е извън фокуса.Не мога да разбера защо се бърка принцип на действие и правилна настройка.Дали газта влиза течна и се изпарява или влиза изпарена,ако може да се достави правилното количество ефекта е почти същия,с тая разлика ,че при течната фаза се охлажда камерата ,а това води до по-ниско КПД. Когато почнат компютърджии да разсъждават за термодинамика ,,така се получава. Втората дилема за R20 мотора ,дето нямал ускорение или мощност или не дърпал...на газ още повече .Елате пробвайте...ще накарам да повръща всеки желаещ.Сравнявате несравними параметри...
-
0 точкиТакааа, тоя филм го гледах преди няколко дена отблизо. Историята на колегата е 1 в 1 с това което ми се случи. Само аркадаша беше сам и беше с fiat а не с reno. Няма да разказвам подробно поради това че всичко е абсолютно същото. Поне след монтажа и демонтажа всичко е наред и си се прибрах нормално. Изгорех си със 170 еврака като пич. Маймуната си го изигра за оскар.
-
0 точки@ogi28b, @vespa , интересна дискусия сте заформили, но лекичко сте излезли от рамките на градивния спор. То е ясно, че каквото и да се направи в тази ситуация, все ще има сърдити, затова скрих (не съм трил) мненията, в които счетох, че има нотка лична обида. Ако и двамата не сте съгласни, връщам им видимостта в отделна тема и продължавате там. И, @ogi28b, виждам, че сте начетен, вероятно и инженер, но моля да спрете да питате хората дали са ходили в училище. Освен, ако контекстът на въпроса не е спиране на социални помощи, подобна реторика звучи обидно, а не се случва за първи път.
-
0 точкиВ голямо заблуждение сте и в 3те изречения,темата е много обширна.А и ще изместим фокуса на темата,за да не е спам само ...на въпросният Рх350(които не е с Свт кутия,а 5степенна) извънградско му дава 8-9литра.
-
0 точкиЗдравей! https://www.ato24.de/de/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 - 1бр. х 5L и 1бр. х 1L Стойност на поръчката: 45,65евро+10,55евро = 56,20 евро -5% = 53,40 евро х 1,9675 = 105,06 лева Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: Чрез куриер (пращам данни на ЛС)
-
0 точкиНе се карайте бре хора. Всеки си има версии и е прав (докато живота му докаже противното). Моите маншони в задните апарати бяха здрави, но самите буталца отвън и особено отвътре бяха леш. И моята е конструирана и работи според актуалните физични закони.
-
0 точкиНапръсках го с wd-40 и ръждопреобразувател w5 и се раздвижиха, обаче гайката с правоъгълника падна от леглото... Изкарах я с жило и магнит и я наместих. Успях да вкарам болта и да го затегна. Успешно минах стенд, само ме притеснява да не ми направи проблем в бъдеще. Благодаря много за отзивите! болт номер 30.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиАко модераторите намерят по-подходящо място да го преместят. Мисля, че видеото си заслужава
-
0 точкиАко маслото не потъмнява, значи просто маже и охлажда, но не мие, а последното също е важно.
-
0 точкиПозволих си да скрия офтопик и заядливи коментари. Ако някой се чувства ощетен, може да ми пише лично.
-
0 точкиОк, казвам и предлагам с това да се приключи темата. ПП. Изписахте си клавиатурите докато си напиша мнението ... Две ЦРВ-та втора генерация от западна Европа ми идват с Pirelli Scorpion всесезонки M+S и т.н. Едните с хубав дот и немалко остатъчен живот, другите не толкова, но още хляб в тях. И двете свиреха и скрибуцата мноооого гадно лятото - на хубави пътища и естествено по лъскавите подземни паркинги. Подозирам, че това се случва след първата им година и едно 20-30 хиляди навъртяни километри, но не съм на 100% сигурен. При други гуми също се наблюдава такова бързо овехтяване, предполагам особено лятото. Склонен съм да се съглася с колегата горе за втори път, че е заради мекия каучук. Иначе за офф-а: Карам с Vredestein Quatrac 5 вече няколко сезона и честно казано по-голяма благина от всесезонните няма. Това за "нашия климат" даже няма да го коментирам, че си нося въжето в багажника най-вече ако се наложи да изтегля някой със зимни гуми от преспите. С удоволствие бих си взел нещо по-висок клас, но и цените тук са височки. Един приятел си взе от Украйна Michelin CrossContact на цени около с 30-35% по-ниски от тези в БГ, ама няма място в колата да ми донесе и на мене. А Yokohamata ти, заради която ми вкарахте СТРАХОТНИ нерви във форума си е чисто лятна гума, а не всесезонна и очаквано няма как да има подходящите зимни качества. За M+S и снежинката с трите върха има достатъчно изписано в нета, но ще кажа само едно - Mud&Snow - това snow е много подвеждащо, защото тези гуми се представят добре до около 7 градуса. И все пак по-добре в калта с M&S, отколкото без него.
-
0 точкиРх 350 е Лексъс ,там е класически мултипойнт V6 .Просто човекът искаше възможно най-доброто и сложи течна,иначе се монтира и класически Г.И. При Р20 няма да имате загуба на мощност при грамотен монтаж и настройки,за него Гуру Маркони да казва :)) .Но просто мощността на двигателя е дотам. За мен лично V6 / V8 е най-добрият избор,мощност и надежност.При монтиране на Г.И в парично измерение е като малолитражка.За пълна икономия в града Рх400Н които ми консумира колкото джаз 2011 автоматик,голям комфортен паркетник :)).
-
0 точкиАз съм карал вече с четири комплекта всесезонни гуми на GoodYear. Първо с моделите Вектор 3 и 5, а след това с Vector 4 seasons /и сега съм с такива на ЦРВ-то/. Всесезонните гуми са оправдани, когато не ти се занимава със смяна на гуми два пъти в годината и се кара умерено., защото те все пак са компромис! В интерес на истината Vector 4 seasons са по-добри от повечето зимни гуми и не са ми направили нито един проблем на сняг и лед. Сравнени с хубави летни гуми обаче са по-зле, по-меката гума не е за екстремно каране. По-тихи са от зимна гума, но са по-шумни от лятна. При мен има едно леко "жужене", което се чува особено между 50 и 80 км/ч и ме дразни, защото колата е наистина тиха при такава скорост със летни гуми. Мой колега си взе MICHELIN CrossClimate за неговото ЦРВ 3-та генерация и при него няма такъв шум. Но Мишелина е по-добър като лятна гума, при зимни условия е по-зле от Vector 4 seasons, така, че всеки трябва да си направи извода какво му трябва и какъв компромис може да допусне. От миналата година и Континентал също пуснаха всесезонни гуми, на тестовете са с много добри резултати и на сняг, но нямам реални отзиви за тях. Ако в момента купувам гуми, бих рискувал да ги взема, защото имам хубави впечатления от Continental CrossContact LX с които беше оборудвано фабрично предното ми ЦРВ. Това са всесезонни гуми според Континентал, но нямат снежинка на означението и по магазините ги водят летни, като по периферията имат малко зимни шарки. Може би това е гумата, която търси колегата да замести летните! https://www.continentaltire.com/product/crosscontact-lx-21570r16-100s
-
0 точкиАз от месец и 10 дни съм със GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 225/65 R17 102H, от толкова я имам и колата. За това време съм навъртял 2500 км, изключително доволен съм от гумите - колко много доволен няма да пиша щото ще започне да звучи като реклама 😊. Основен критерий при избора ми беше да са всесезонни и да са максимално безшумни - другите им параметри съм ги гледал също разбира се 🙂. Иначе колкото хора във форума - толкова и мнения за това какви гуми стават и какви не стават. Това с което мога да ви помогна и е еднозначно - има некоректни търговци които продават една и съща гума на 2 позиции. Примерно първата позиция е така както съм го написал в началото на поста си, а втората е примерно "GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 SUV 225/65 R17 102H" и втората позиция е с 20-30-50 лева по скъпа. Е аз от търговеца дето ги поръчах няма артикули със SUV екстра 😊. Самите гуми си го имат надписа SUV - мисля, че беше във триъгълник, мисля че имат и това с трите връхчета - не че ме интересува особено.
-
0 точкиДа ти е честит! Точно такъв карам и аз. Машинката няма да те разочарова! Наскоро дори го бях обявил за продажба, но след като пробвах Honda NC750X, CB650F и VFR800 Crossrunner-X, никой не ми хареса достатъчно (макар всички те да са страхотни машини).
-
0 точки1. Дата: май 2019 2. Повод: Лагери на първичен вал на скоростната кутия, съединител , маншони, семеринги и др. 3. Оценка за качеството: Отлично 4. Оценка за отношение: Отлично. Изключителен професионалист, никога не се бяхме виждали , а отношението му към мен беше като към приятел. Такива хора в България наистина вече няма! 5. Информация за сервиза: За пръв път се свързах с фена преди две седмици. Разбрахме се на коя дата да оставя колата и я започнаха веднага. Трябваше да се отваря скоростната кутия за да се сменят лагери, да се сменят съединител, маншони, кормилни накрайници и семеринги на колянов и разпределителен вал. След два дни този човек ми се обади и не можах да повярвам като ми каза, че колата е готова. Това , че ми беше сменил маховика като подарък и между другото регулирал клапаните няма да го споменавам.... Всички шумове от скоростната кутия ги нямаше, предавките влизат прецизно, все едно не карам моята кола. 6. Препоръки към fenabg: Няма 7. Инфо-препоръки към останалите: Ще повторя написаното от колегите горе. Иван Заслужава същото добро отношение. Респект.
-
0 точкиЕ ако погледнем съотношението на Хондите на пътя, още повече пък на новите Хонди. Нормално е да му е такава статистиката. Ако някой иска може да врътне един телефон на най-оборотния сервиз за Хонди в София, ако му вдигнат дори едва ли ще има свободен час за този месец. Другият пък популярен майстор в другия край на България ноември беше казал, че записва за януари часове. Всичкото това сигурно, защото са най-здравите коли на земята Няма как от такива изказвания да си вадим заключения. За добрите сервизи се чака много, защото са малко по принцип. Човека от пътната помощ примерно може да речем в България никога да не е качвал Леджънд, това ще рече ли, че е най-здравата кола в класа си, при положения, че има максимум 50-60 такива коли тук сравнено с 10 000 БМВ-та 5-серия и още толкова Е-класи и А6ци.
-
0 точкиПуснахме първа публична версия https://play.google.com/store/apps/details?id=com.motomoshi.motomoshiapp Ще съм безкрайно благодарен ако тези от вас, които ползват платформата, свалят приложението и оставят позитивна оценка. Ако откриете проблем или искате нова функционалност - пишете ми. Работата продължава
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00