Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.05.2019 in Мнения

  1. 4 точки
    Само за статистиката - маслото 0W20 ли е, или 5W20? Щото на 7-ма страница си писал 5W20... Ето и обработката на капките: С оглед на това, че капките са снимани, а не сканирани, балансът на бялото не е добър, а оттам и обработката може да даде грешни резултати. Ако приемем, че резултатите са верни, според мен е време да помислиш за смяна. Но ако са грешни... Едно е сигурно. Щом двигателят не е харчил другите масла, а това го харчи, значи не е "неговото масло"! Ако имаш остатък за доливане - долей до норма и поръчай новото масло.
  2. 3 точки
    За по-прецизен анализ на състоянието на маслото - загрят до раб. температура мотор (масло поне на 80 С); 24-часа сушене на 20-22 С; сканиране, което отразява вярно цвета на капката (вж. първата страница на темата -> ВНИМАНИЕ - относно скенирането!).
  3. 2 точки
    Малко развитие, с нови капки. Предишните са от 7-ма страница, пост № 270. Маслото вече е на 5200км и е в мотора от 8.5 месеца. Извънградските преходи са общо 3730км (45 мото часа), а градските са общо 1470км (50 м/ч). Колата е на 169224км (при вземане на извънградската проба). Тя е след 3 часа непрекъснато движение (260км). Другата капка е взета след 13 часа (нощуване) и е градски преход 2,6км (около 6-7мин). И 2-те са от топъл мотор, престояли по денонощие и са снимани като предните. Стилът ми на шофиране не се е променил, но от маслото за новите 2100км (4 месеца) липсват около 150 - 200 млл (според щеката). Беше по средата - сега е на 1/4 над минимума. Интересно ми е къде отива тая маздова 0х20 синтетика? Предишншти хондови минералки 5х20 си стояха по средата на щеката докато се излеят. Кюнците са сухи на барут. Дали да карам това масло докато стигне минимума, или вече е "пътник"? Ще съм благодарен на анализаторите за впечатления.
  4. 1 точка
    Днес ми остана малко време от 18:00 часа до към преди малко и успях да стигна до тук, липсваше ми една дълга и тънка кръстата отвертка да развия един винт за да падне и страничния въздуховод. Другите почивки пак ще се мъча да видим ще се стигне ли до този радиатор само така или ще трябва да се сваля по-голяма част от таблото..... "Апостолов" сигурно за тая работа ще ми вземат една торба с пари за труд и парно - колкото един маховик сигурно :
  5. 1 точка
    Да байпас е временното решение. Някога на "вентото",така изтече антифриза в купето,само че пътна помощ,предпочете да ме върне от автомагистрала "Тракия"около 40км от последния мост преди тунела посока София до Пазарджик. Гонехме и самолет, но тях това не ги бъркаше да изсмучат сумата от 140лв. до сервиз,където направиха байпаса. А хората които карах за летището, им викнахме такси за още 120лв. Е такива работи..,като си на зор така е.Здраве да е,сега знам вече! Извинявам се за лиричното отклонение! Успех!
  6. 1 точка
    Сега листът с 2-те капки е вкъщи и утре мога да потърся скенер. Ако вече са престояли, ще направя нова "градска" проба и ще я държа в стаята. Интересува ме - има ли още хляб в това масло, или да го изхвърлям?
  7. 1 точка
    Аз имам въпрос към @ceco_accord - на каква температура са сушени капките? Питам, защото ми изглеждат все още "мокри", т.е. все едно не са сушени на стайна температура (20-22 С). Визията напомня на предишната капка (от 7 стр.), която бе сушена на 10 С.
  8. 1 точка
    Заволи-то има общо 8 медни пружини(по-точно са спирали). Или се свалят, почистват и връщат обратно, или се сменя изпарителя. Щом си барал по заволи-то е твърде вероятно да е от него виенето. Караш само на бензин и ще разбереш дали е от изпарителя.
  9. 1 точка
    След като двигателя ти е мултипоинт няма как газта да се впръсква в горивната камера. Все пак и бензина се впръсква предкамерно. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
  10. 1 точка
    Колата си е твоя, но живота на околните - не. Няма значение колко време ще я караш и дали си струва да инвестираш в добрият и вид, но технически трябва да е изрядна. Знам че го знаеш. Знам и че ще направиш необходимото - само трябва да разбереш какво е то. Вкарването на спирачките в кондиция не е скъпо - стига да не се наложи смяна на самите апарати (моите бяха ОК). Задните ми дискове са Kavo (40лв парчето), а на острова сигурно има и по-евтини. Карал съм Акорди които не спират и отзад дисковете им бяха като твоите. Да, уплашиха ме, но пък предчувствам щастието у теб, когато колата ти започне да спира човешки.
  11. 1 точка
    То е ясно, че като смениш всичко, известно време ще изглежда така... Коментираме причини за да не работят добре задните спирачки на 7ма серия, а от предните никога няма оплаквания. Малко офтопик: Ако колата се задържи по-дълго при мен (но не ми се иска) и аз може да сменя всичко, но за сега няма да правя инвестиции за някой друг (това никой не го оценява). В други теми съм споменавал, че тук колата днес е твоя, утре не е, т.е. често се сменя. В БГ знам, че е различно, карат се доста години и за това всеки купил кола, се напъва да сменя всичко с върхови консумативи за да изкара по-дълго, не знаейки тези преди него как са го правили... Авенсиса го карах 2г, дизеловия Акорд 1г, тази се задържа вече трета година...Та, гледната точка в поддържането е различна... Освен това обичам да знам кое как работи, изпитвам удовлетворение сам да си върша нещата, време, инструменти имам..., а форума е място където си помагаме и учим взаимно.
  12. 1 точка
    На базата на това което съм изчел, за да се вземе предвид запис от видеорегистратор (като доказателство не може да се приеме) той трябва да има gps. Другото е максимално читава камера, за да може при стоп кадър да се вижда идеално номера, защото понякога се вижда размазано. Аз съм с това - https://www.emag.bg/videoregistrator-dvr-mio-mivue-618-zapis-extreme-hd-vgraden-gps-mivue618/pd/D5ZHXYBBM/ Вярно е малко стар модел, но съм го пробвал във формат Extreme HD(1296p) и се случва при определени ситуации и стоп кадър да не мога да разчета номер на кола. Веднага давам пример - при каране със 150-160 на магистрала, изпреварвайки колите, в късния следобед когато слънцето пече срещу мен не се виждат номера на всяка кола. Един път пътувах в облачно време и после си прегледах записите, на някои места пак не можех да разчета някоя буква или цифра на стоп кадър. На дъжд също може да ти се случи. Та това което искам да кажа е, че за мен е задължително регистратора да снима в 1080p (720п не мисля, че е достатъчно), да има ГПС и по възможност този Г-сензор, който при резки спирачки или недай си боже удар, запаметява видеото от този момент на друго място и не презаписва върху тях. Това последното не е от огромна важност, но аз предпочитам да го има. Бюджета който си определил, особено ако ще купуваш от България, за мен е недостатъчен. Ако вдигнеш с още 70-80лв и поръчаш от чужбина, може да се вземе нещо, което да върши работа. Разгледай малко ревюта в нета и youtube, аз като търсех доста четох и бяха попаднал на 2-3 модела, които с поръчка от Английския ибей или амазон (не помня) лягаха точно около и малко под 200лв.
  13. 1 точка
    Силикон сложихте ли? И натягате на 12 Nm, че да не стане пак беля. Аз ползвам такъв на капака на клапаните: http://avtochasti.store/%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD-%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD-%D0%B7%D0%B0-%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0-REINZOSIL-VICTOR-REINZ-70-%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B0
  14. 0 точки
    Тука тепърва се развива...,справка в сайтовете за продажба на автомобили втора ръка. Дано по скоро да се промени нещо,ако не до тези избори,то до следващите.
  15. 0 точки
  16. 0 точки
    Благодаря за отзивите. Моя грешка - маслото е 5х20. Температурата не съм мерил, но със сигурност не е 10градуса, а около 20. До сутринта листът оставих в багажника, понеже предположих че в гаража ще е по-хладно. После капнах "градската" и изкара деня в офиса, а нейната нощ вкъщи. Снимките са правени поотделно, тоест и двете са след денонощие на всяка от пробите, а не заедно след денонощието на "градската". Иначе и аз забелязах че няма обводнен ореол, но го отдавам на дългият извънградски преход преди капката от 29.04. За доливане имам 0.7 л. от хондовото "синтетик бленд" 5х20, което моторът не пипна и стои от миналата година. Не знам дали е удачно да го кръщавам с маздовата пълна синтетика. Иначе и двете са с вискозитет 5х20. Знам си аз - колкото по-просто е едно масло - толкова е по-добро. Балансът е трудна работа. Едно е да балансираш 2 халби бира на подноса и съвсем друго дузина коктейлни чаши.
  17. 0 точки
    Оказа се успокоителя. Махнах го и вибрацията изчезна.
  18. 0 точки
    А колко много още можеше да направи за Honda и за Formula 1.
  19. 0 точки
    Тези, които съм ти снимал са немско и японско.. Интересно е, че и двете ми ги изкараха от еднакви коли.. Явно единия от собствениците го е сменял с немското, защото едва ли мицубишито ще е с немски релета.. Иначе са от коли около 2001-2003та година..
  20. 0 точки
    Не знам, нещо не съм впечатлен от форд. Да попитам 2.2 дизела кокто слагат в сивика с оправините болежки ли е или е тоз който е на акорд 7 преди фейса?
  21. 0 точки
    Колеги, маслата са изпратени, предполагам утре ще са по офисите, както обикновено. Не съм им плащал за СМС, така че не чакайте такъв. Еконт работи със съботно работно време днес - до 13ч.
  22. 0 точки
    А защо не видиш и някоя фиеста, возят приятно и са здрави, и за около 10к ще й вземеш доста по-нов модел, иначе сивика е най-красивата от всички, но с най-лоша возия.
  23. 0 точки
    И на моята алтернатор ролка лагера е сменен, горе долу на посочените от колегата км.
  24. 0 точки
    Днес ще ги изпратя, както съм писал вчера.
  25. 0 точки
    Привет, лагера на обтяжна ролка добре си го сменил,другото като шум е от ролката на алтернатора ,тя здава багажа и може да блокира също се сменя. Пружината е много яка едва ли ще се е разтегнала . При мен се случи да сменям (лагер +ролка на генератор) на около 165000км. Успех!
  26. 0 точки
    https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01M9DG2A0/ref=oh_aui_detailpage_o02_s01?ie=UTF8&th=1 Ползвам ето този от няколко месеца и съм супер доволен. Качеството на видеото за мен е супер. Дори и вечер на тъмно (със светлината от улично осветление, фаровете на колата и стоповете на колите пред теб) е много добро, особено в режим 1080p. В начлото сложих 32 GB карта и го пуснах на 720p като с тази резолюция картата събира около 9-10 часа запис (надявам се да не излъжа, но по спомени мисля че беше горе-долу толкова). С 1080p - стига за около 4-5 часа. В момента съм сложил 64 GB карта и съм го оставил на 1080p (пак по спомени, мисля че тази карта е достатъчна за около 9-10 часа видео). За 5 паунда отгоре, можеш да вземеш варианта с GPS. Аз съм с него (...но когато го взех, разликата беше по-голяма ). Показва ти скоростта и има едно приложение, което ти "събира" клиповете от едно пътуване и може да ги гледаш като един цял клип и да гледаш маршрута на карта. Не е лошо, но аз не го ползвам, взех го заради индикацията за скорост. На практика, регистратора е един и същ и за двата варианта. Разликата е в кабела, на него е GPS модула. Недостатък е, че не можеш да го прехвърляш в различни коли (ако го искаш), защото се залепя за стъклото. Но пък за сметка на това е подходящ за "скрит" монтаж. Сложил съм го зад огледалото, кабелите съм ги скрил и почти не го забелязвам. Отвън се вижда само "обектива", ако не се загледаш може да не го забележиш и него :). Както казах, аз лично съм много довелен и не съжалявам и за 1на стотинка от цената му. Решил да взимам абсолютно същия и за колата на жената...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...