Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11.01.2019 in Мнения
-
6 точкиИ аз имам същите симптоми с Ravenol SFE 5w-20, 4000км (110-115 мото часа) всичко ок, и после почва да си отива. Толкова им е живота на ILSAC GF-5 маслата. Изисването на ILSAC GF-5 е 150 моточаса, затова така се проектират, изпитват и до толкова издържат. Особеностите на смесообразуването повишават възможността за образуване на отложения от изгорялото масло в горивната камера (пепелни отложения), поради което се препоръчва да се използват масла с понижени нива на сулфатна пепел. Източник - ТУК Ако някой знае друго, нека да пише по въпроса. Основната причина за използването на Low- и Mid-SAPS масла при употребата на LPG/CNG идва от липста на течно гориво, което да преминава през всмукателните клапани. Когато там се впръсква течен бензин, който е с някакви добавки, които освен всичко друго имат и функции да "измива" и "смазва". Като се добави и отнематето на термична енергия за преобразувнето на впръскание капчици бензин в газообразна форма, което при газовите горива липсва (с изкл. на течните фази), се получава малко по-голяма температура в горната част на горивната камера и около клапаните. Обикновено нормалната работна температура на маслото е от 90°C до 120°C (с възможни кратки натоварвания до 150°C), а при не добре настроени АГУ и/или неоптимално съотнопение на пропан/бутан е възможно трайно достигане и работа на двигателя при темепературата на маслото в интервала 140-160°C. Това води до отлагане на замърсявания по маслените сегменти и не доброто им уплътняване към цилиндровата повърхност. Което след известен период от време води до преминаване на масло в горивната камера и отлагане на замърсявания по клапаните. За да се ограничи/намали това отлагане се препоръчва използване на нископепелни масла, което пък от своя страна е компромис с изисването от производителя на двигателя. Нормално бензиновите двигатели без директно впръскване са проектирани да работят с Full-SAPS масла. Този проблем е бил толкова разпространен, че от Мерцедес са се принудили да изготвят специални изисквания за маслото в техните газифицирани модификации - MB226.9 - https://oil-club.de/index.php?attachment/7697-mb-spec-eo-service-oils-2012-1-pdf/&s=16ff0d77b504dce22a0086877d5d3c7f9f9b3372 Sulfated Ash <= 1 HTHS >= 3,5 Pour point <= -27°C Тези изиквания попадат перфектно с изискванията към дизеловите С3-масла. За съжаление преди година ми откраднаха лаптопа, на който имах снимки на двигател след основен ремонт -> 200 000км с АГУ -> отваряне за смяна на гарнитура на главата и свален за обслужване двигател, който е "измит" -> 180 000км с ГИ ->свален за обслужване, каран само с AMSOIL European Car Formula. Разликата между двата беше огромна. Точното дозиране на газта и доброто масло бяха оставили много-много по малко отлагания в двигателя, който е работил с ГИ.
-
3 точкиТази конкретно не знам. Пре-фейса знам, че 1.6т, 1.8 и 2.8 се газифицират успешно, но мен така или иначе това не ме устройва. Предубеден съм да карам с 40л бутилка пълна с газ в багажника, отделно от това и вкъщи и на работа ползвам подземен паркинг, а там си е забранено. Не, че някой ще ме хване и не, че и там не е пълно с коли с на газ, но не го намирам за редно и не бих го правил. Дизел не бих си взел, поне не и нов, защото за в бъдеще според мен ще се обезценят доста. Затова и си търся малко по-икономичен бензин, който да има подобна на Акорда динамика.
-
3 точкиОсобеностите на смесообразуването повишават възможността за образуване на отложения от изгорялото масло в горивната камера (пепелни отложения), поради което се препоръчва да се използват масла с понижени нива на сулфатна пепел. Източник - ТУК Ако някой знае друго, нека да пише по въпроса.
-
1 точкаНе мога да едитна, но понеже видях, че си писал, че не си видял сравнения, се допълвам. От хонда обявяват коефициента на съпротивление за седана (0.26, както казваш), но не и за комбито. Този сайт (много добра симулация имат за различни характеристики на автомобили) са изчислили, че на турера коефициентът е около 0.34: https://www.automobile-catalog.com/car/2006/1141610/honda_accord_tourer_2_4_i-vtec_executive_automatic.html Не знам дали съм уцелил точно твоя модел, но разлика в аеродинамиката няма между комбитата.
-
1 точкаТези гугалски реклами, "усраха" и мобилната версия - ама тотално ! Одеве инсталирах на телефона "Баракудата" че не се търпи и вече няма реклами, но остават големи празни полета. Дори са по-големи , от логото на форума. Смотана работа !
-
1 точка
-
1 точкаНакрая решението се оказа режене на планката и прехвърляне на такъв без. Този с планката намерих само наличен в Бултрако на цена от 1230лв..... Очаквах разбирасе ръчен реглаж на фаровете но се оказа че те си бяха ОК
-
1 точкаПлевен - София е с литър и малко, повече от София - Плевен! Лично съм го тествал по борд с два различни автомобила (дизел/бензин) и при двата мотора е еднаква разликата.С Акорда не съм защото няма смисъл тъй като вече съм го правил няколко пъти макар и не с него.
-
1 точкаДве засечки от миналата година, маршрут София-Плевен, колата от инфото в профила. 1) 2)
-
1 точкаЦената е относителна величина. Не е от гумички. Много е относително какво и как ще бъде вложено като труд и материали.
-
1 точка@SKYLINE Към момента European Car Formula 5W-30 Improved ESP не е "онова" масло, което беше European Car Formula 5W-30 - на PAO и естери. Премахнати са естерите и за сметка на тях е добавен бор в по-големи количества. Маслото е на по-гъста база и в него липсва също така Молибден, който присъства в Signature серията. От друга страна Amsoil Signature Series 5W-30 е с нова рецептура, като нивата на сулфатната пепел са паднали до около 1.2 (по данни от Амсойл) и е "пълна програма" - PAO + естери + бор + молибден. Ако моторът ти не го гори или го гори минимално, нямаш проблем с нивата на сулфатната пепел. Аз лично бих избрал Signature Series (при липса на разход на масло или незначителен такъв - до около 300/400 мл. на 10 000 км), но... изборът си е твой, а горното е само за придобиване на по-добра представа.
-
1 точкаЩом Д14-ката го гори, значи проблемът си е в двигателя! Моята не го пипа! Даже и 0W30! Бих те посъветвал да доливаш до към 5000км. Но явно двигателят си иска ремонт. Я гумички на клапани, я сегменти... Кой знае... Насочи се на там.
-
1 точкаПривет, съжалявам че Ви отдалечавам от дискусията, но моля пак за съвет. Д14-ката нещо не се хареса с петрото 5-30, всмисъл че взе да изчезва, а няма нито течове, нито пуши през ауспуха, но от друга стара не ми се минава пак на шльокавици 10-40, защото видиш ли тях не ги харчи, нито на 5-40 и т.н. Гледах маслата в ато24 и като цена горе долу около петрото видях това https://www.ato24.de/en/ravenol-hypersynth-hps-sae-5w-30.html Как да процедирам: 1. Ако е ОК това масло мисля да доливам от него, защото петрото е има няма на около 2000км и ми се струва грехота да го сменя; 2. Да не доливам, ами направо да го сменя с равенола; 3. Генерално бъркам с това масло и трябва да взема друго, с което да доливам или направо да сменя ?? Благодаря предварително.
-
1 точкаГрешката ти е P1298. Сменяш ELD-то. Моето съм го купувал от колегата @Izanagi общите поръчки от САЩ. Предполагам, че може да се купи и от Бултрако. Honda P1298.pdf
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей колега, в каталога на хонда има два варианта- ляв и десен. По ОЕ номер 51350SWAE11(който е десен) излизат с планка като твоя! По ОЕ номер 51360SWAE01(ляв) са без планка. За съжаление, в наличностите до които имам онлайн достъп, има само ляв Без планка. Ето ти номера на десен (с планка): A.B.S. -211129; BORG & BECK -BCA7057. Успех
-
1 точкаМалко "доказателства". 3-ма човеци + котка и пълен багажник (а той е голям). Маршрут: Монтана - Русе. Снимките са правени на паркинга на Обнова. Това нормалният извънградски разход. Минималният е поне литър надолу, а градският - двоен. :(
-
0 точкиГаражните коли често са по изгнили от тия седящи навън.
-
0 точки
-
0 точкиМожеш ли да напишеш по-конкретно защо едните са лоши или съответно другите защо са добри?
-
0 точки- Ето ти тоя зар, ако метнеш от 1 до 5 , ще има брутален секс! - А ако метна 6 ? - Ще меташ пак - мухльо !
-
0 точкиПристигнаха. Утре ще изпращам, тези които ще пътуват с Еконт
-
0 точкиНа мен ми се струва, че просто колегата иска да се похвали
-
0 точкиБаща и син седят и изведнъж удря сина си по главата. - Що бе тате... - Кат се сетя к'ва тЕсна п*тка пре*ба с тая голяма глава!
-
0 точкиЗа мен тая кола е леш Х 4 Незнам дали са и километрите но със сигурност си приготви още едни 6000 лв за изненади !
-
0 точкиЗащо ги няма пластмасите около двигателя? Километрите и са поне х4.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиПърво и най-важно - сменяваш си всички масла , като е препоръчително да са оригинални на Хонда : -двигателно - 0W-30, около 5,5л. такова: -на скоростната кутия, около 2,0/2,5 л. препоръчително такова: - на диференциала особено задължително такова, около 1,0/1,2 л. : -евентуално на хидравликата с такова, около 0,6/0,8 л. : -съответно маслен, въздушен, нафтов и по желание поленов филтър. Ако имаш съмнения за антифриза около 7,1л. за -37 градуса и спирачната течност на спирачките и съединителя, също ги сменяваш и за първо време приключваш. Друго ако трябва, по-натам.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00