Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 22.12.2018 in all areas
-
4 точкиМаркетинг и лъжи доста години наред..Прочети малко история. Станаха известни с многото молибден..видимо слагаха оцветител в маслото ,за да е различно.Всъщност в маслото е необходим съвсем малко молибден и почти всички марки го слагат.В последствие се разбра ,че тази формула блокира буталните болтове и спряха черното масло.Сега повече или по-малко маслото им е стандартно с по-красиви опаковки.Абсурд е да стигнат до иновациите на Равенол в близките 30-години.... А по телевизията на всяка реклама има продукт-най-купуван в Германия
-
3 точкиИзглежда в този форум има достатъчно потребители, които се интересуват от 0W30 C2 масла. Ето една скорошна презентация-сравнение на такива масла - https://www.ato24.de/media/wysiwyg/ATO24_Oelanalysen_ACEA_C2_0W30.pdf Още повече информация има в статията, към която е прикрепена презентацията - https://www.ato24.de/de/blog/vergleich-0w-30-motoroel Ако има интерес мога да преведа известна част от текста под всяка графика. Особено интересни са изводите след ➥ Kurz gesagt
-
2 точки
-
2 точкиОбещан анализ след 1000км, пак забравих да направя, Но сега съм минал близо 3000 след последния, предполагам ще се вижда по-добре разликата. 1. Автомобил - Nissan Primera P12 2003г 1.8 Газ/Бензин 2. Масло - Ravenol 5W40 VSI / предишни три смени със същото 3. Маслен филтър - MAHLE 4. Общ пробег на автомобила - около 197 000 5. Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7100км. (сменено 04.06.2018г.) 6. Цикъл - градско 80% / извън градско 20% ( Варна-София-Констанца ) 7. Средна скорост - 25км/ч. 8. Изразходвано гориво - около 700 л . Ромпетрол, Бенита, Лукойл - газ 9. Пробата е взета при загрял двигател (10 мин. след изгасяне) , сушена е 18 часа на стайна температура 10. Сканирана е на скенер Brother dcp-135c на 600dpi Това "ядро" нещо май му е студено , болно или побъркано
-
1 точкаНе бе, нали сравняваме автомобили с автомобили и масла с масла? Автоиндустрия Какво значение може изобщо да има какво има под капака или в бутилката (формулата)? Други примери за кой бил от 30 години в някоя сфера и кой новоизлюпен е вече по-напред да давам ли? За термините иновации прогрес знам, че тепърва чуваш. Спирам с офф-топика, а на Japanese май завръщането ще му бъде наистина кратко особено с коментари като тоя: п.п. не разбрах защо не сложиш трансмисионно на Liqui Moly, а не на тея новоизлюпените.
-
1 точкаИ как изведнъж новоизлюпения Равенол, дето много хора не са и чували за това масло застана 30 години пред Лики Моли, които се занимават с малса от толкова време, колкото Мобил и Шел? На каква информация се крепи това твърдение?
-
1 точкаDTEC, чудесен материал Аз пък съвсем случайно се добрах до много ценно (поради пълнотата му и Noack-a) инфо за 2.6, 4.1 и 7.6 cSt GTL базата на Shell. Източникът е ТУК и съдържа още много супер ценна информация за базови масла, добавки, подобрители на вискозитета и много други. П.С. Между другото, за превода от немски на английски на материала от DTEC можете да пробвате това - КЛИК, казва се Deepl и е доста добро . Вграденият преводач на бразузъра (chrome) също се справя добре.
-
1 точкаЕто обещаните снимки и филтърче 1,20ст пасна идеално сваля се връзката пластмвасовата показана на снимката и филтърчето влиза много точно.
-
1 точкаСпоред мен наблюдаваме самото начало на разпада на ядрото. Краевата зона (на ядрото) започва да навлиза в зоната на дифузия. Самата дифузна зона не е много замърсена. В периферията на капката се забелязва и не малка зона от чисто масло (синият ореол). Ръбът на самата периферия е равен, което показва, че няма обводняване, въпреки газ-та като гориво. Маслото е все още "живо" и има още малко ресурс. Поне още 1000 км. Следващата проба ще бъде решителна за вземане на решение дали да се сменя, или да продължи още малко експлоатацията му. Дори бих препоръчал да вземеш две проби в промеждутък от по 500 км. всяка. Така ще може да се преценят нещата още по-добре.
-
1 точкаВземи си джанти ,на които пише Honda,остави тия боклуци.... Имам 4 Хонди и 6 комплекта алуминиеви джанти.Не знам дали има по-разбити пътища от нашите,но нямам строшена ...даже крива джанта.Естествено с нормални гуми и правилно налягане. Ако караш с височина на гумата 40-45 си смъртник
-
1 точкаНито едното от двете. OMV MaxxMotion Performance Diesel в България е обикновен "чист" дизел от Бургас. Към него се добавя друг вид био-съставка и добавка, която получават шофьорите на Biomet и трябва да я сипят след напълването на цистерната. Съгласно MSDS-a: >= 93,00% прост дизел и <= 7,00% добавки. Бардал не правят най-добрите добавки, но не са и най-лошите. Скъп материал на средно качество. Аз съм ползвал различни добавки на база PEA (Poly Ether Amine).
-
1 точкаЕдва ли....тук турбината е много важна по простата причина,че температурата и надвишава в пъти макс.температура на бензиновия мотор ...около 160 градуса.В нормална експлоатация се стига до 600,а с отворена геометрия до 750 градуса. Дизеловото масло има за цел да държи стабилен вискозитет,да абсорбира сажди,да цапа по-малко ДПФ. От механична гледна точка турбо маслото трябва да работи един път на лагер 3-4 стотни и втори път на лагер с 3-4 десети хлабина.Естствено и хлабините в турбото са плаващи и оста е само 8мм ,така че огромното температурно разширение в % да е малко като стотни. От тук идва и необходимостта на студен мотор маслото да започва с 0W- ,а на висока температура вискозитета да е железен.Така променливите величини намаляват и се постига дълговечност на агрегата.
-
1 точкаИ ти как разбра, че MaxxMotion от OMV в Австрия е същото като това в България? Нито караш Хонда вече, нито пък Тойотата ти е дизел, а пък най-близкото ти OMV е през океана. Джапанезе пак пусна една търсачка и извади първата статия, която му се хареса. Промяна - нулева ...
-
1 точкаКо,не?!Колега,не си давай парите на вятъра.Единственият читав тунинг на този модел е с компресор кит от TTS Performance и то за модели от 2010г.Всичко друго е меко казано смях.
-
0 точки
-
0 точкиЕй ,новоизлюпения Фудживара.....я виж Равенол коя година е създаден и Ликви моли ,колко след тях :). Равенол е компанията с най-голям асортимент от видове/типове масла.Отделно те си останаха верни на традицията ,че качеството изисква и масло да сложиш вътре,а не като Кастрол и Мотул ,да ползват постулати като естери и титани...на етикет.
-
0 точки@emod 1. Петро-то: период зима - пролет. Равенолът: лято - ранна есен. 5. Отпада. Равенолът е налят след Петро-то. 6. Има логика за филтрите и байпас клапана. Филтри: Borg & Beck BFO4057 при Петро-то и Honda OEM 15400-RBA-F01 при Равенола. 7. Въздушен филтър OEM HONDA 17220-P1K-E00 и при двете масла. При наливането на Петро-то, въздушният филтър беше на 3686 км. При наливането на Равенол-а беше поставен нов ОЕМ филтър. 9. Да. беспорно маслата са различни като база и пакет присадки. Дали това не е основната причина... Между другото, тази партида Ravenol SSO 0W30 има от всичко по много... 10. Mr. Proper? Може. Нали идва отвъд океана... Но от друга страна Петро-то имаше TBN 7.9 (старото), а на Равенолът е 10.5 11. В процес на "research"... Всички други точки са "sans changement" ( сон шонжмо, както казваха в 15:00ч. по радиото, преди години...).
-
0 точкиСамо на Екото зареждам поради простата причина, че имам карта за отстъпка /8ст бензин и дизел и 5ст газ/, иначе все тая на коя верига човек ще налее, шльокавицата е една и съща по всички вериги. На марешки зареждах няколко пъти 100 октана, че ми е близо още в самото начало когато отвори, но колата взе да придърпва и от там повече и минерална вода няма да си купя.
-
0 точкиОтивам да сменя маслата на червената стрела: моторно - Mobil 1 5W30 трансмисионно - ще излея гадния Амсойл 75W90, който налях преди около 1000 мили и ще сипя Равеол MTF-3 75W Много трудно превключва с Амсойл-а, сутрин, докато загрее, та и след това се запъва леко. По книжка й дават само 75W API GL-4. Amsoil много се изложиха с това масло, но иначе на етикета са написали “Покрива спец. на Тойота и Лексус” - аматьори, да не кажа измамници. НЕ ПИШЕ Хонда, обаче! За хонда имат ДРУГО масло! Онзи ден на фб ги направих смешни и даже таг-нах Тойота САЩ и Лексус, да видят Амсойл какво масло предлага за техните ръчни трансмисии. п.п. Слагам също и зимните гуми - Bridgestone Blizzak WS80
-
0 точки@dandilov Ходи баварецът. Ама ако кажа вискозитета ще ме разпнете на кръст. Japanese, как така примерно тея новоизлюпени Тесла са напред с електромобилите спрямо БМВ, Мерцедес, VAG дето правят коли от толкова години? И не само Тесла, китайците също - те отколко време правят коли според теб?
-
0 точки
-
0 точкиМогат да се дължат на: 1. Сезон на експлоатация - лято vs зима; 2. Режим - % градско (тежко; леко; средно) vs % извънградско; 3. Брой студени стартове и кратки пътувания; 4. Начин на шофиране - повече "ряз" = повече замърсяване; 5. Влошаване на състоянието на мотора - всичко старее; 6. Маслен филтър - недобра филтрация; зимата -> студен старт = по-често и по-дълго отваряне на байпас клапана, поради по-гъстото масло; 7. Въздушен филтър - замърсен стар или нов, но с влошени качества = повече "прах" в мотора; 8. Условия на сушене на капката - най-вече влажност (на помещението), температура и продължителност (24 часа); 9. Самото масло - базовите масла са различни: Петрото е хидрокрег III гр., а SSO-то е PAO + крег + V гр (тайна за Равенол); след това идва пакетът добавки - Afton за Петрото (по спомен); незнаен за Равенола; 10. Петрото мие по-добре от Равенола (не може да бъде изключено ); 11. др.
-
0 точкиdandilov Благодаря за анализа и съвета. Принципно вече трябва да го сменям , понеже така правя с този нисан, че на 7-8000 вече го сменям. Сега ми беше любопитно с тези анализи (понеже наскоро разбрах за тях) , за това все още го държа. Интересното в случая е ,че докато стигна 7-8000км , тубата от 5л. вече беше пресушена, а ТОЗИ път ... учудващо имам още около 1,5л за доливане. Чакам си новото масло , а до тогава ще направя още два анализа през 500км , както ме посъветва
-
0 точкиИ аз се бях подлъгал да си купя преди много време от това черното. MoS2 кодово име "лек ход". Сложихме го на едно БМВ в последствие.
-
0 точкиБрандал бъркаш...Щом задницата не е увиснала не ти трябват пружини.Те само носят теглото...нищо повече. Усещането на пътя ....само качествени гуми,размер и правилно налягане. Стабилността -клатенето се оправя с амортисьори. Повишаващите пружини са и по-дълги-повече витки и с по-дебела тел. До +100 кг не се сменят пружини. Харвито си вози доста комфортно с 2 торби цимент и стандартно окачване. Галине амортисьорите са Каяба АГХ
-
0 точкиЧовек ти какви коли намираш и гледаш за 20 к лв? Явно някакви усилия полагаш...Моля те поразгледай малко какво се предлага и за тея пари каква 3 та серия можеш да вземеш. Също така извинявяй ама май въобще не знаеш какво искаш. Седни малко и помисли, реши какви са ти нуждите, кое те влече и така ще си най-доволен. Губиш си времето и нервите.
-
0 точкиОтносно въпроса ти: нормално е за всякакви коли от Холандия, Австрия дори и от Швейцария. И щом не си усетил 4-та ген. като твоя автомобил , продължавай да търсиш 3-та ген. - все ще излезе нещо читаво, важно е да не избързваш и да не се набуташ с тези 34 х.лв. .
-
0 точки
-
0 точки30лв. е в Пловдив (в Бултрако) документа.. Пращат данните пак в София.. А там колегите пишат, че е 39лв. Каква ли е логиката след като пак се издават от София.. Сигурно е заради по-високия стандарт в столицата..
-
0 точкиЗдравейте и от мен нов собственик на HONDA CR-V 2 gen. и не работеща навигация. След доста четене по форумите във връзка с навигацията предприех следните действия: 1. Записах диск Verbatim DVD+R DL на скорост 2,4х като следвах инструкциите от тук http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4507696 2. Поставих диска в навигацията ето резултата 3.След това реших да почистя оптичната система на навигацията като следвах инструкциите; https://www.crvownersclub.com/forums/20-mobile-electronics/10274-sat-nav-lens-cleaning-guide-disassembly.html като достигнах до лещата я почистих с клечка за уши потопена с пропанол и след това със суха клеча я забърсах 4 Сглобих всичко и ето резултата. Ако диска не зарежда трябва да пробвате Force Download като влезнете в сервизното меню с menu + zoom стрелка надолу.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00