Jump to content

niksan_vn

Фен
  • Мнения

    150
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

15 Neutral

Относно niksan_vn

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 12.05.1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://niksan-vn.mylivepage.com

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Bulgaria

Последни посетители

3375 профилни разглеждания
  1. niksan_vn

    Oсновен ремонт Д14А4

    Не виждам комплекта гумички (о-пръстени) намиращи се под изходящия вал и кобиличките... Специалния от тях е цилиндъра, който е близо до масления канал (мисля 3ти беше), като този пръстен е като осмица. Тези уплътнители са основната причина да се пълнят свещите към лулите с масло. Part N. 91302-PJ7-003 п. п. Мойта беше D14A2
  2. niksan_vn

    Помощ за грешки

    Какво може да му е на коляновия вал... интересното е, че си върви както бавно, така и бързо без някаква промяна, освен прехлъцването на втора, понякога...
  3. niksan_vn

    Помощ за грешки

    а ако свети често за грешка p0339, като изключим свещите, акумулатора и алтернатора, но поставим под въпрос бобини. Друго какво може да е, след като светва, когато е на втора в ниски обороти, а понякога и прехлъцва на втора за части от секундата. Възможна ли е и като причина, веригата.
  4. в никакъв случай не се набутвай с представителството на хонда във Варна (под КАТ-Варна) . Наложи ми се да опра до услугите им , за поръчка на един глупав О-пръстен за да затворя двигател, НО понеже са "професионалисти" ... от нормална поръчка с изпълнение 6-10 дни, ми се наложи да чакам 18-19 дни, превърнала се в "не нормална" поръчка изпълнена с огромни дози нерви и загубено време... Оправданието ! Персонала ни се сменил и .... дрън дрън ... Аз държа фактура за платени два пръстена, а те ми заявяват на 8-мия ден , че поръчката ми изобщо не била пусната... Добре ,че съм проверил , за да я пуснат наново.. На това се казва , професионално , компетентно отношение ... No comment !
  5. niksan_vn

    Смяна на гарнитура на главата

    Във София само сервиза на Омбре. Преди да отвориш, провери за евентуално теч от връзки, а най - невидимото място е водната помпа. Свалят се предпазителя на ангренажния ремък и се вижда дали е текла или не. Тогава остава вариант за гарнитура. Казвам го защото точно в този филм съм сега и днес ще си взимам ревизираната глава от сервиза.
  6. niksan_vn

    Отказа да пали

    Има бутон за ресет на токовете, които при удар прекасват бензиновата помпа. Не съм сигурен, но на мойта (d14a2) имам.
  7. На предишната ми кола използвах някакво електропроводимо лепило (лак) ли беше, но имах успех... за прекъснати реотани. Така ,че има спасение за тях
  8. niksan_vn

    теч от делкото

    Ако е под делкото ..О-пръстен , ако е от делкото.. семеринг. На мен ми се пълнеше капачката с маслко, но си намерих семеринг (12,5/22,55/5,5) смених си го сам. Ако оста е износена, тогава търсиш по-широк семеринг (7 примерно), така уплатняващия ръб, ще контактува на не износена част на оста. Успех!п.п. Семеринга е 1,20лв. (втора година няма проблем)
  9. Англичанка 95-та ! Ако бе друга не бих писал излишни коментари в темата. (извинявам се все пак, че не уточних )
  10. А аз на мойто парно мога да сложа яйца да пържа.... значи да се чувствам късметлия , че все още всико ми е наред ли ....
  11. Първата дестинация беше Варна-Сандански (420км.) не ,че не съм спирал, но изобщо не беше проблем и дискомфорт. Друг е въпроса кой колко обача да кара. Аз сам си карах всичките 1800км.
  12. Здравейте, имам honda civic 95г. 1,4i (англичанка). За 5 год. съм вложил в нея за задни тампони, амортисьори (+ няколко нови гуми за по месец, поради хубави пътища) и нормалната подръжка за консумативи. След 1000км. стават 100 000км от които към 70 000 са на газ (обикновено). Миналата година едно от обикалянията ми из БГ ми струваше 200лв. за 1800км. (при цена 1,25 за 1л.газ). Живея във Варна и данъка ми е 44лв. На разход, на подръжка, от към екстериор и интериор... от всяка една гледна точка ми допада. Личното ми мнение : Добър автомобил не съжалявам , че го избрах преди години :)/> Късмет ти желая ,че не напразно се казва "жена и кола....на късмет" :D/>
  13. Е от моя двигател не очаквай чудеса , да го сваля на половина разхода... но не съм казал , че няма да ги сменя.. напротив Имам намерения да си взема и аз хубави , за това и се зачетох в тази тема.
  14. Вие ме разбихте , но сега може би ще Ви го върна... Карам си хондата (d14a2) от 5 год. Не съм сменял свещи и си е с оригиналните по каталог. Имам вече 80 000км. от които 30 000 са на газ. Вярно разстоянието им се увеличи , но ги "регулирах" и продължавам да си карам така. За повечето от вас , това е безотговорно отношение, но факт : паля на бензин, карам на газ и разхода ми е 9-10/100 градско и 8/100 извън градско.Говорете си , мислете си... аз говоря на ФАКТИ.
  15. niksan_vn

    Компресия на Д14А7

    D14A2 Вчера тъкмо и аз измервах. Резултати : 1-ви и 2-ри цилиндър по 12 ; 3-ти - 13,5 ; 4-ти - 13,8 Вие си кажете дали е нормално или не .
×