Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.11.2018 in Мнения

  1. 5 точки
    Добре дошъл marto 85 Ориентирането ти за избора на масло е правилно, от гледна точка на спецификация. За N22A без DPF в owner's manual-a Honda препоръчват масла 0w-30 с ACEA A1/B1, A3/B3 и A5/B5. Характеристиките на избраното от теб масло са добри, гледано през призмата на вискозитет при 40 и 100 С, вискозитетен индекс (VI) = 174, pour point = -50, CCS = 3100 и високия TBN = 10.2. Нивата на сулфатна пепел са малко по-високи (1.28), но са ОК за А5/В5, вкл. предвид високия TBN, който е предпоставка за повишаване на нивата на сулфатната пепел (повече метали, идващи от детергентите (миещите съставки) в маслото). Предвид горното и доколкото маслото е 0w..., и притежава VW 503.00/506.00/506.01 (масла за дизелови мотори с удължени интервали на смяна) може да се предположи, че съставът му е добър хидрокрек (III група) + PAO. Ако се има предвид спокойния ти режим на шофиране, доминиращата извънградска експлоатация на мотора и 6-те литра масло в картера, маслото следва да издържи 10 000 км. Липсата на разход на масло и доброто поведение на мотора са положителна индикация в полза на избраното маслото (поне към момента). Поздрави!
  2. 4 точки
    Горното масло е правилен избор. От поддържаните му стандарти, този който е важен за двигател е ACEA B5. Но не съм съгласен да се използва масло в т.8 по ACEA C1. Чак толкова ниски нива на фосфор са убийствени за двигател, не проектиран за тях. Разбирам да бе някоя от първите Mazda+DPF, но говорим за Honda. Ако ще е Mid SAPS масло, то по-малкото зло е да се използва ACEA C2 0W-30, което ще има поведение като ACEA A5/B5 масло
  3. 4 точки
    Привет на всички! Поздрави за страхотните теми за маслата, от които ми се изясниха доста неща. Насочих се към масло съобразявайки с наученото от тук. Но моля, да ми кажете правилен избор ли съм направил- Bardhal xts 0w30 по ACEA A1/B1, A5/B5. Насочих се към него, защото ми е под ръка в близкия автоцентър. 1.Honda CR-V 2005г. 2. Двигател- N22A2 3. Обем на събирано масло освен 5.9л по каталожни данни не мога да посоча, това ще ми е първа смяна, предполагам 5.7 ще събере. 4. Гориво-дизел 5. Режим- извънградско около 70%, предимно равнинен терен и скорости рядко до 110, най-много 120км.ч, предимно 90-100км.ч, градско ненатоварено гр.плевен 30% 6. Планиран интервал за смяна 10 000км, което ми се пада по 2 пъти в годината най-малко. 7. Колата няма DPF, има катализатор, за TWC не съм запознат дали има. 8. Препоръчано масло 0w30 A5, C1, C2 /по инфо от тук/ 9. Мотора за сега не харчи масло, 2000км изминати и от мах на щеката може да е мръднал милиметър,а може и от терена при измерването. Звучи добре двигателя, особено като загрее, на студено е леко по-шумен първите няколко минути.Спокоен стил на каране имам, рядко и за кратко мога да доближа и подмина 3хил/об при дизела, ускоренията са предимно плавни. Благодаря!
  4. 3 точки
    ПОздрави за колегата с ловчанлийския Тайп Р, изглежда доста внушително. Оправи ми деня от сутринта...
  5. 3 точки
    А ако обърка пиновете може и да купува нов комп. И не са 1 и 4. Ground + SCS
  6. 2 точки
    Няма нищо сложно в демонтирането на клапана. Трябва да се свали кората над двигателя, да се развие един болт (лилавата стрелка) и да се разкачи една букса (зелената стрелка). Останалите маркучета се издърпват и клапанът е готов за баня.
  7. 1 точка
    Частите са в София вече. Понеделник ще се чуем за да се разберем за начина на доставка.
  8. 1 точка
    Здравей, колега. Махаш щипките, които захващат подкалника към калника, леко отмяташ подкалника и си пъхаш ръката вътре към фара. Като напипаш цокъла на крушката, хващаш го и го завърташ наляво (обратно на часовниковата стрелка). От там нататък е лесно. Кабелчето е достатъчно дълго, за да излезе пред подкалника и да си ги смениш. Успех!
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Здравейте ! От няколко месеца чета из форума и се реших да покажа моят сивик на приятелите хондаджий. Моята хонда е купена от Германия аз си живея в Германия де(поне за сега) Колата е с 1.4 мотор за което ме е малко яд но външния вид на колата много ме спечели и затова си я купих. колата претърпя много ремонти по ходава част но мотора си е типична хонда здрав като куче. Искам да я покажа тук защото всеки ден умувам как да я засиля малко.Из форума намерих информация за турбота и за още какво ли не. Всичко ми се струва много сложно а тя си ми е за всеки ден Ето няколко снимки на колата ми
  11. 1 точка
    Предлагат ми сега една спортна генерация на СРС за 150 евро(нов) а и аз съм набелязал един изпускател та въпороса ми е дали ще живне колата с тая инвестиция от 220евро или да си я карам така
  12. 1 точка
    Или веригата ти не е за смяна, или колата не е на 185 000 км.
  13. 1 точка
    Трудно е в днешно време да си мъж... ... Някои вече се отказаха. П.П. Всички прилики с лица и събития са случайни.
  14. 1 точка
    Ок колеги, които с лека ръка махате и препоръчвате махане на DPF, но този въздух не го дишат само ДРУГИТЕ хора. Афтърмаркет DPF за тая кола е 100-400 английски лири, а колежката е дала 600 лева досега ... А що се отнася до запушването му - в края на статията са дадени насоки какво да се следи: http://www.dpfproblems.net/cheap-aftermarket-dpf-particulate-filter/ редакция: Да добавя и още едно твърдение от статията. Добре и правилно поддържан ДПФ може да изкара 80 до 120 хиляди мили. Мисля, че можем да си направим сметката и без калкулатор.
  15. 1 точка
    И аз се чудех вчера дали да публикувам един дълъг пост, но се отказах. Помислих от моята гледна точка, обсъдих с баща ми, който ми е на гости и го изтрих. Например, че за 160€/месец не мисля за нищо. Ползвам 4г, връщам, получавам следващата. Не плащам за обслужване, за преглед и т.н. Ако стане нещо звъня на посочения телефон, получавам заместващ автомобил безплатно. Безценни неща за кола за жената. Оборудвана с всички модерни системи за сигурност, за да зная че близките ми са максимално защитени.
  16. 1 точка
    Проверили ли сте вътрешните кормилни накрайници? Пробвайте и луфта на рейката, но не страничен, а с разклащане на кормилните накрайници нагоре-надолу, за да проверите дали има луфт във втулките.
  17. 1 точка
  18. 0 точки
    Извинявам се за невежеството, но коя е Мануела?
  19. 0 точки
    Намери за 250лв и ще почерпя, искам да е нов оригинален, не някоя реплика !
  20. 0 точки
    Колко време сутрин ти свети лампата на маслото при първи старт. Преекспонирате нещата с 10/40 вече. Дани това 5/30 ще го изсмуче като цигане сопол, първите две три смени. А за тотала е татал.
  21. 0 точки
    Майка му стара.. трябваше да си купя бензина :@ :@ :@ :@
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...