Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.11.2018 in Мнения

  1. 3 точки
    Защото умните хора се учат от собствените си грешки, а още по-умните от чуждите. Защо да си губя времето да чета закона и после да търся наредбите локално, вместо за 3 сек да гугълна и да намеря някой, който вече е изгубил това време (в случая създателя на калкулатора). Ситуацията е уин-уин, като аз не губя време, а той осребрява труда си, като генерира трафик към калкулатора си. На това му се вика прогрес. Ако всички трябваше всичко сами да си правим, щяхме още да си дялкаме каменни сечива Като това, разбира се, не е приложимо във всяка ситуация, но точно в конкретната ... дори и да ме подведе по някакъв начин калкулатора, това най-вероятно няма да ми коства нищо.
  2. 2 точки
    Обработих капката, но не мога да кача снимките Липсва ми опцията за прикачване на файл. Ще пробвам по-късно.
  3. 2 точки
    Здравейте, колеги, Поредната капкова проба на RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 купено от ato24 с общите поръчки от форума. Правя отново седмата проба, че не се получи както трябва онзи ден. Първа проба направена на 30.07.2018, изминати 52км. Втора проба направена на 08.08.2018, изминати 564км. Трета проба направена на 28.08.2018, изминати 1270км. Четвърта проба направена на 17.09.2018, изминати 2087км. Пета проба направена на 04.10.2018, изминати 3001км. Шеста проба направена на 18.10.2018, изминати 4096км. Това е седма проба направена на 07.11.2018, изминати 5204км. Ето и подробностите: Автомобил – Honda Accord '09 Tourer, R20A3, AT, с монтиран ГИ преди 46 хил. км.; Общ пробег на автомобила – 268 523 км; Масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Маслен филтър – HAMP; Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата – 5204 км.; Период на експлоатация – 28.07.2018–07.11.2018; Обем на налятото масло при смяната – 3.9л.; Доливане - няма; Предишно масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Цикъл(извънградско/градско) – 40/60%; Средна скорост – 39км/ч.; Моточасове – около 133 м.ч.; Изразходвано гориво – 541л. пропан бутан и 37л. А95; Пробата е взета от напълно загрял двигател, 12-13 мин. след гасене; Сушена е 27ч. на стайна температура; Режим на използване – студен старт сутрин, после 30км, студен старт вечер и отново 30км.; Сканирано е с резолюция 600dpi. на офисна хартия.; Сканиращо устройство - Samsung SCX-4825FN; Прикачам за сравнение предишните проби. Сега мисля, че се получи добре пробата.
  4. 1 точка
    Така е! Имам приятел автотапицер ,правят тавани,седалки подлакътници и волани всичко що е тапицерия.При него съм виждал коли на по две-три години да идват за обличане на волана по каприз на клиента.
  5. 1 точка
    Аз ще я кача вместо теб. Чисто, без корекции: С малко насищане на цветовете се получава следната картина:
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Аз съм си тапицирал волана на старата мазда, не защото е скъсан, а защото оригиналния му вид не ми харесваше.. Така че по това не може да се съди на 100%.. Друг е въпроса, че тук има и доста други захабени елементи..
  8. 1 точка
    Когато купих колата си атомат CRV 1 ГЕН и аз исках да сменя цялато масло да намерих фирма в Варна занимаваща се с автоматици и смяната на маслата им.Те казаха това, за коли над 170 хил. км поради факта че в една от фазите на смяна машината мие кутията,и пълната смяна отмива наслагванията, не гарантираме че ще работи после добре и може да доведе до ремонт.Имам три опреснявания с по 3л през определен пробег и всичко е наред ,важно е какво ще източиш първия път и преценяваш колегите са написали какво.Да смените си ги правя сам при теб има филтър отвън и той се сменя лесно.
  9. 1 точка
    "Реотаните" на задните джамове са антени и още нещо си
  10. 1 точка
    Алармата не може да е фабрична и не може да е свързана към страничните огледала. Може да е монтирана от дилъра на Хонда или от предишен собственик, но колата не е излязла от завода с аларма.
  11. 1 точка
    Здравейте Смених дръжките. Едната втора употреба другата нова. Опредено здравата дръжка втора употреба е по хубава от новата. Новата я купих от автосклад.бг Благодаря на всички които ми помогнаха и тук и на лични и по телефона. Съветите които ми дадохте са безценни и ми помогнаха да възстановя всичко бързо. Радвам се че Ви има.
  12. 1 точка
    Оказа се, че алармата е вързана към страничните огледала... бяха ме ударили и огледалото се беше откачило - явно не са го свързали правилно после и ето го резултата... въпреки всичко мерси за съвета =)
  13. 1 точка
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Ако общото тегло на джанта и гума е по голямо от сегашните ти определено ще я усетиш по тромава, но пък визията с по големи джанти е различна. п.п. ако оригиналния размер при теб е 175/65/14 би трябвало при преход на 16 цола гумите да са 195/45/16, отклонението е само 1мм, в краен случай 205/45/16, 215/45 ми се струва прекалено широка гума.
  16. 1 точка
    Намери си читав ключар . Вземи си втора употреба ключалки . Ще ти ги пренареди по твоите ключове. С централното нямаш проблем а просто не сработва , защото като са разбили контакта , сега отчита все едно има ключ там , и никога няма да сработи да заключва. Кви четири цифрени суми кви обучавания на нови , като всичко се прави. Даже става по добре от оригинално , ако пожелая да си направя специфичен секрет , който по трудно ще подаде на къртача на контакта , ма това е друга тема.
  17. 1 точка
    https://www.autopower.bg/дръжки-за-врати-honda-civic-6-fastback-ma-2.0-i-td-mb7-d7276c527.html Аз съм взимал от тук, дръжките пасват идеално на англичанка след фейса... но предполагам, че и преди фейса пак, защото се съмнявам да имат някаква разлика.
  18. 1 точка
    Гледай внимателно . Англичанка ако е , тези не стават. Едно е да е Англичанка , друго е да е с дясна дирекция. Уточни кой модел е. Колегата ти е дал пример с EJ модел
  19. 1 точка
    Аз си взех от тук: http://www.avtosklad.bg/дръжки-за-врати/honda-civic-hatchback-1999-1-2001-7#menu Поздрави!
  20. 1 точка
    Благодаря Ви за мненията! Все пак се спрях на дизела... по-динамичен ми се струва, а и разхода си го бива. Ще съм благодарен, ако някой сподели от къде да си взема патерица и какъв размер, че да ми се побере в пространството под кората на багажника.
  21. 1 точка
    0.о Мерси Предлагам на модераторите да я вкарат тая тема в технически
  22. 1 точка
    Ето го и оригиналния текст на английски уви... Originally Posted by chameleon I would like to start off by saying that this must be the most sought after mod to any 96-98 Hatch owner and has been something that i wanted to do since day 1. as i did more and more research i was discoured to find out that in order to have this done i would need to change the interior harness to 99+ as well as the ecu, engine harness while swapping the heater core and blower to 99+. way too much work involved to make this a worthful mod...Until now more light was shed on this anticipated conversion, a recent thread started having to do with this conversion is what encouraged me to try this, when HT member "Pho Real" said "everything plugs up and bolts on" thats when i said phuck it, im gonna do it once and for all and finally show everyone the truth !!Enuff blabber.. let get this show on the road!!Notes: This "how to" is meant for anyone that will take a risk, i do not garantee anything or shall be responsible for any damage caused by attempting this conv. took me a total of 3 days to do this conversion since i took my time and was also taking pictures and had to wait a day to get the right blower, if you have removed ur dash before and have everything from the beginning it should not take long. just be prepared in case.Tools Needed- 1) Socket Wrench 2) Sockets 14mm, 12mm, 10mm 3) Open Wrench 12mm 4) Socket Wrench Extension (at least 10in) 5) Extended Sockets 14mm, 12mm, 10mm 6) Philips Screwdriver 7) Pin/Hook Screwdriver 8) Pliers (to remove clamps) 9) A Friend. 10) Patience.Conversion Requirements 1) 99+ Climate Control console with Climate harness (goes from console to heater core main plug) 2) 99+ Complete heater core Box 3) 99+ Complete Blower Box 4) 99+ Heater core harness (should be attached to the Heater core) 5) 99+ Center Dash vent (is contoured to position the vents to the right where the console has them) 6) Coolant.Step1 - Removing the Unnecassary.Disconnect the Battery (we dont want no surprises)Start off by removing the Glove box. Open it and there are two rubber holders on each side, move them in and the box comes down. then just screws the 2 bolts on each side (4 total) and tape the screws the the GB and put it aside.Next remove the armrest, so you can get to the shifter console so you can get to the cupholder area. i wont get into detail since this should be the least of worries. removing the cigarette console is 4 screws on each end. visible when the box box is out and the under steering wheel cover is removed.Once the cig console is out remove the climate console. there is a cable that goes from the climate to the heater core bottom, trace is and remove it from the pin and holder. find the two screws in the front bottom of the climate metal shell and remove those. remove the hazard and defroster buttons carefully using a pin screw driver and there is a screw behind each button. remove the radio and unplug everything from the climate control. find any screws left and by now you should be able to carefully pop off the climate bezel.The cluster is as simple as removing the 2 top cover screws and the 2 top and 2 sided cluster screws. unplug the cluster plugs and remove. The Steering wheel rack can be removed from the top since its attached to the dash, there are two screws that hold it by the top and 2 that hold it near the middle. and can be seen after removing the top and bottom ignition covers. leave the rack attached to the steering knuckle (you can remove for more space but remember it will need aligning afterwards)Step2 - Removing the Dashthere are total 10 screws that hold the dash in. if you study the above pic of everything removed you will see where i marked off their locations.The 1st one is at the center top of the dash by the windshield, remove the cover and its there. 2 and 3 are visible once the glove box is removed they are between the main relay. (unplug that) 4 + 5 are in the middle where the cup holder normally is, they are a bit tough but can be gotten out, while there remove the extra 2 screws on the sides, will make things easier. 6 + 7 are under by the fuse box (unbolt that which are 2 mini 10mm screws on each side and keep it to the side, anything that maybe need to be unplugged will need to be pulled off) they are kinda hidden. 8 is in the door jam in the driver side u will see it when u pull that panel.make sure that everything is unplugged from the dash!! double check everything u dont want to start pulling off the dash and something still be stuck. if all is good then yank that bish out !!step3 - The Pain in da rear.This is were it gets bloody, really. you have to pull the clamps off the 2 heater core hoses the run into the firewall, they are next to the cable for the temp control lever. and there is also a 12mm nut that has to be removed in order for the heater core box to come out. taking the clamps off must be the hardest part of this entire conversion because you are very space limited. depending the hybrid. not only that but once the clamps are off removing those set in hoses is another mission which i have the cuts and scrapes to prove it. NOTE: be warned that coolant fluid will leak everywhere when the hoses are removed, you can try and drain your coolant to help this step but i just let it drain out.step4 - Removing the Main componentsonce you have the space to work with its much easier, disconnect the harness off the Heater core and the A/c box (if applicable) and the blower motor. there are a few metal screws and plastic screws that hold everything in, all 3 boxes connect with a lego effect but removing all the screws around all the boxes they will all come off very easily, if they dont come off easily double check for screws they are all over.This is a shot of the MAIN Dash harness, this is what everyone thought would have to be changed to 99+but in reality the 99+ heater core harness plugs right into it, no difference what so ever! see the proof..?here you can see the differences between the 98 Heater core (left) and the 99 heater core (right) and as you can tell they are the same crap, except the 99+ has all the motorized stuff on the bottom for the temp control vs the pull and push cable knob. u can see also the 99+ harness attached to the core as it should be found.the A/c core is the same in all the years and its the connecting piece it can be reused, nothing needs to be altered on it. Th Blower box is another story as i found out trying to rewire my 98 i blew about 7 fuses (same one) because the 98 is a power wire core and the 99+ is a power resistor core so they work the same but are controlled differently so i ended up getting the right one and things went a whole lot smoother. in the pic you will notice the plug differences, from a 4wire plug (98 - right) to a 3 wire plug (99 - left).this is what everything will look like once everything is put back and harness is connected. ignore the blower plug since that pic shows my 98 blower in place before i exchanged it with the 99.step5 - Changing the Dash center ventthis is something that has to be done in order for the 99 climate console to have the propper vent location, the two sides one are the exact same i matched them up but in order to change the middle one you have to remove the metal exoskeleton from the dash, basically remove every bolt that holds it on, carefull around the airbag area they are some there also. once that is removed there are maybe 4-5 bolts that hold the center vent in place. replace that and put everything back in place.this is what the acomplished goal should look like..step6 - DOuble checkingThis is where it gets exciting, you can connect the fuse box plugs, connect the ignition plugs and take the climate console and plug in its harness to the heater core. if everything else is disconneted (i.e. SRS plugs) then u shouldnt have a problem of anything going off but you might get an SRS light which i can show you how to reset which is very easy. but once you connect the battery stick your key in the ignition and turn to the on position. the fan should start working if its on in the climate. play will all the options and listen to the little motors in the heater core and blower start working. check every fan speed, every vent location and the temp control which is that little cable that comes out on the engine firewall. all the way to cold the cable will be extended, hot it will be retracted all the way in. or vise versa. when you hit the button on the bottom of the climate console next to the a/c and defroster the blower front plate should open and close, test that also. once you check that everything works properly you then are ready to start the opposite or removal process.I gave my inspiration credit, if you decide to try this conversion at least mention my name chameleon anything i have left out i will add in when i remember or you can pm with questions.
  23. 1 точка
    Списък с нужните части 1. 99-00 Civic SI Climate Control - Това е централната конзола. 2. 77411-S01-A11 - DUCT, CENTER AIR CONDITIONER - Това е частта нужна за да работят централните духалки тъй като новите на позиционирани в дясно а старите в средата. 3. Heater Core Box - Това е ядрото на парното от където се управлява от къде да духа и мешането на топло и студено. Принципно ви трябва само механизма за регулиране на температурата. На нашите сивици е с жило а на SI е с мотор. Самата пластмаса е абсолютно еднаква и затова смених само моторчето без да махам ядрото. 4. Blower Box - Това е вентилатора. Аз не го купувах ами си поръчах само транзистора за управлението и 1 реле. 79330-S10-A41 TRANSISTOR ASSY., POWER - Транзистора 39797-SE0-003 RELAY ASSY., POWER (4P) (056700-7330) (DENSO) - Релето 5. Climate Wire harness - Това са жиците на парното. Принципно са 2 парчета: 32157-S04-A10 SUB-WIRE, HEATER (A) 32257-S04-A10 SUB-WIRE, HEATER (B) В общи линии това е всичко нужно. Самата смяна е доста работа и са нужни поне 2ма за да стане по бързо. Аз бях сам и се справих така че не е мисията невъзможна Първо махате пластмасата около ръчната, после тази около скоростния лост. После махате пластмасата над краката на шофьора, след това пластмасата с пепелника. С права отверка махате ключа за аварийните и за нагревателя. Следва махането на централната конзола. има 2 болта при ключовете горе и 3 отдолу. Вадите я леко без да я счупите като преди това сте откачили жилото за температурата.Ако не сте махнали жабката е крайно време вече. Следва махане на цялото табло което е най-гадната част от цялото занимание. Самото табло се държи на около 10 болта. Първо махате километража все пак. има 2 начина. Да го свалите от металното скеле (като мен) или заедно с цялото скеле. Ето снимки за 2рия начин. С жълто са маркирани болтовете. След като сте свалили таблото е време да смените централния въздуховод. Държи се на 6 или 8 рапидки. Докато е свалено таблото сложете новата инсталация и моторчето за регулиране на топло/студено. Има 1 хак за да работи задния нагревател. От буксата, която влиза в бутона отрежете синьо/жълтия кабел и го снадете с същия по цвят от буксата на парното. Слагате всичко на място и това е в общи линии. Аз лично имах проблем с аварийните но вие може да го нямате. Проблема беше че трябваше да се пренареди буксата на аварийките. След тестване открих как точно: Wires - Original 4 - 3 - red/black 2 - black 1 - green/black 10 - green/red 9 - green/yellow 8 - blue/white 7 - white/black 6 - green/orange 5 - yellow/black Wires - Rewired 1 - green/black 2 - green/orange 3 - green/yellow 4 - green/red 5 - yellow/black 6 - white/black 7 8 - red/black 9 - black 10 - blue/white Original е както би трябвало да е вашата букса - Rewired е как точно трябва да стане. Еми това е. Който иска да събира частите и да сменя. Нови са доста скъпи така че ebay
  24. 0 точки
    Признавам си - не си познавам колата. :) Приличат на реотани но не греят. При това на лявото и дясното стъкло са с различни фигури, сигурно за различните обхвати.
  25. 0 точки
    Значи са за резил, 2 антени и пак не хваща хубав сигнал ...
  26. 0 точки
    Незнам дали е това неможах да си изкарам помпата бая е спекла ще търся специалния ключ че почнах да изкривявам палчетата от блъскане.Оставих я 1 седмица без да я паля и запали не от половин оборот а направо от 1/16 оборот все едно видя в бъдещето покарах малко изгасих я за 10мин и пак почна да се мъчи никва логика.
  27. 0 точки
    Еми честито. Сега обаче ти се разказа играта защото според някой: То па, не знам кой има желание да ходи в центъра, особено при този трафик и липса на места за паркиране . Майтапя се бе, знам - но няма да кажа . А и си се прецакал жестоко защото: А сега де?!? То вече усилено се говори за забрана и на бензиновите - така че не се радвайте толкова много .
  28. 0 точки
    Става по-шумен двигателя.Мощността се вдига с 2 коня.Като забравиш да го почистиш почват да светят едни чекове...няма да ти е скучно.
  29. 0 точки
    Съпругата : - Скъпи, пиеш като смок...! - Намерихме се ние с теб , пепелянке моя.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...