Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.10.2018 in all areas

  1. 6 точки
    Много важен параметър както технически ,така и финансов.За съжаление никой от търговците не обяснява колко важен е той за една гума.Малцина могат да го ползват и това са предимно състезатели. Представлява една сложна формула ,която взима под внимание няколко фактора: 1.Температура - на пътя 2.Програмиран пробег 3.Стил на управление 4.Клас на гумата СКоростния индекс не е нещо което се избира от потребителя ,а се препоръчва от производителя,тъй като е свързан със специфичното тегло ,мощността и и ъглите на сходимост. Скоростния индекс SI касае само качеството на работния слой на протектора или по -точно самия каучук. За какво става на въпрос? Една гума трябва да влезе в нормален температурен режим,след което може да има необходимото сцепление за завиване,спиране и ускоряване. Ако гумата е студена няма сцепление,няма износване,има голям спирачен път Ако гумата е прекалено топла лепне, увеличава разхода на гориво,износва се бързо,намалява максималната скорост ,но спира прекрасно и държи в завоя невероятно. Един размер няма всички скоростни индекси,най-много са 2 или 3. Сменяйки скоростния индекс с по-голям от препоръчания: 1.Удължено време на стопляне или невъзможно стопляне 2.Увеличен спирачен път 3 .Влошено сцепление при завои 4.По-голяма максимална скорост 5.По-голям пробег на гумата-намалено износване 6.По-малък разход на гориво. Един размер надолу: 1.Намалено време за стопляне на гумата 2.Намален спирачен път 3.В завоите гумата си лепне 4.Намалена максимална скорост 5.По-малък пробег -повишено износване 6.По-голям разход на гориво. Ако Ви се струва трудно за асмилиране ,гледайте един кръг от Формула едно и ще видите ефекта от всички тези фактори за 30 минути .Там избора на гуми се свежда до избор само на скоростен индекс.
  2. 3 точки
    Една изненадваща информация от колега хондаджия, който "кара" контейнеровоз. За сравнение на двигателя в цилиндъра влизаш прав... Всяка седмица се прави тест на двигателното масло ,което е 1 тон. Маслото се сменя ,когато TBN падне от 30 на 17
  3. 3 точки
    https://www.ebay.com/itm/BM91407H-TYPE-APPROVED-CATALYTIC-CONVERTER-CAT-FOR-HONDA-ACCORD/332394646838?hash=item4d6443cd36:g:A3MAAOSwW9dZzUIT ето това е. Има си керамична пита и идва добре опакован с интерлогистика. Някъде съм чел, че вместо платина за катализатор имат по-евтиния никел. Само ,че той се изчерпва доста по-бързо . Ивсе пак съм чувал за две,три години безпроблемна работа. Ще видим, живи и здрави. След свалянето на стария се видя ,че има още ресурс- питата , която се виждаше не беше стопена или счупена. Реших да го запазя. Може да пробвам някакво почистване, в интернет има доста видеа. Пригответе си low saps маслата и успешни километри с новото катализаторче, на газ, мисля ,че и с таралясници можем да сме по-чисти всички.
  4. 3 точки
    Проблема е от не смяна на масло и не подходящ вискозитет.Както Фена каза,това води до запушване на маслените пътища и от там недобро мазане.Аз лично съм имал(давам го постоянно за пример) две К20-ки от първите 2001г. и двете работеха перфектно.Дори и с този потенциален "проблем",ядовете идват след много К километри.
  5. 2 точки
  6. 2 точки
    Здравейте колеги,тези дни монтирах 30 мм подложки за отзад,купувани от Руски сайт и произведени в Новгород,подложките са комплект с по-дълги болтове.Монтажа при майстора отне около 2 часа.Резултата е много добър преди монтажа измерванията бяха отпред 78 см отзад 77 см след монтажа и каране за да слегне окачването измерването отпред 79 см отзад 82 см очаквам след известно каране да слегне още малко и да направя реглаж на предния и задния мост (преди монтажа не можеше да се регулира задния мост,беше отворен и ми дърпаше постоянно на дясно,след монтажа първото нещо което ми направи впечатление,че дърпането изчезна и го няма). Не забелязах никаква промяна и във возията и стабилноста,същата си е както преди монтажа.Другото което ме изкефи е ,че просвета вече около 20 см и няма да се притеснявам като карам до вилата по лошия коларски път с неравности,бабуни,камъни и др.В същност нищо не се променя във фабричната сглобка амортисьор-пружина,самата подложката ляга отгоре и се захваща с по-дългите болтове.
  7. 2 точки
    Малко да произтупаме темата от прахта. Искам да дам малко обратна връзка за грвшката p0420. Моята кола дойде с такава и силна миризма на сяра във високите обороти. Смених катализатора с такъв от eBay от Англия. Автомобилът е акорд 7, 2.0. цената му е 230 лв и е болт он, без препратки по изпускателната система. Само не можа да се монтира щита на катализатора понеже ламбда сондата стои по различен начин. Грешката изчезна, колата работи супер тихо. Ламбда сондата в самия катализатор показва почти изравнен волтаж, без флуктуации. Следователно имаме някакъв каталитичен процес. Изчезна миризмата на сяра във високи обороти и колата стана малко по-пъргава при изкачване на баири. Така,че спокойно купувайте , ако някой иска чиста работа , а не побългаряване с втулки. Цената е прилична, добър продукт. Сваляш старото и слагаш новото.
  8. 1 точка
    Моля! На мен нямаше кой да ми го каже и го разбрах по трудния начин с първия ми Сивик - тотална щета на Рибарица на S- образния завой с моста на реката...с Yokohama Parada с индекс V. Минавал съм поне 100 пъти там, завоя е 90 градусов ,усойно място,винаги в сянка,често е леко влажно точно на спирането и е нанадолнище. Товарния индекс е лесен - бруто килограми на гума /автомобил+пътници плюс багаж без ремарке и прикачни/.Отразаява се на дебелината на борда и броя на платовете в него/.Шума също е правопропорционален на тегловния индекс.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Получени, изключително точен и коректен!
  12. 1 точка
    Аз ще споделя. Инвестицията е около 120-150 паунда за апаратите. Стават plug & play. Взех си ATR апарати, които карах с моите дискове 300х25, а не 300х28 от ATR. Разлика определено има. Спира доста по-агресивно. При положение, че и дисковете и накладките не бяха нищо специално ( ОЕМ диск от хонда, но не нови и pagid накладки, също не нови). Покарах я така и щях да си взимам истински накладки сини с рязани и дупчени дискове....ама направо реших да си сложа още някой др килограм на колата и да сложа по-големи. Продадох ATR ъпдейта заедно с дисковете ( за без пари на колега), след няколко месеца и си взех двубутални 320х32 ( с доста по-големи бутала и накладки). Мисля, че бях един от първите, който се реши на този ъпдейт без да знае дали ще станат нещата. С много четене, свещички в църквата и много търсене намерих и ...станаха. Тук ъпдейта отново е bolt on. Разлика отново има голяма. Още не съм успял да ги прегрея, ама и това ще стане вероятно. Тогава ще инвестирам в дупчени и рязани дискове ebc и жълти накладки пак на тази марка ( сините не можах да ги намеря за съответните накладки). Моето мнение е, че финансово направо си заслужава да се намерят 320х32, ама няма да ви е никак лесно търсенето на такива Поздрави, Калин Пенев
  13. 1 точка
    За съжаление не колега. Аз просто свикнах с него и почти не ми прави впечатление нито се засилва нито намаля. Може да звучи мундарско от моя страна но това е.
  14. 1 точка
    Аз карам вече 9к с Равенол DXG 5w-30 k24-ката и ми е изгорила 100-150 грама , при положение че , имам често магистрално със 160+ и сопи до 7000 оборота от време на време.До 6000 км не беше мръднало изобщо , след това взе да го гори леко.На предната смяна бях с Кастрол 5в-30 , не съм доливал грам за 9500км , и сякаш мотора работеше малко по тихо , но може и да си внушавам Бих сложил пак от него , но го няма в Ato-то
  15. 1 точка
    Не пали като свети защото като дадеш на контакт зеления ключ на таблото светва това е имобилайзера ти и след секунди угасва тогава запалва, ако свети постоянно няма да запали, имобилайзера нама контакт с ключа ти и не го разпознава.Както казваш прави го от време на време слаби връзки и да може би в клемореда, имобилайзера прекъсва мисла че точно работата на бензиновата помпа и за това не я чуваш да работи.
  16. 1 точка
    Tози парт номер 46920S7AA01 е заменен с 46920-S7A-A04 за който се твърди ,че проблема е решен.За съжаление не намирам точната публикация.
  17. 1 точка
    От групата на goodyear са и не случайно и шарката на протектора е с подобна форма с dunlop.Не съм карал с такива но от чисто визуални и на допир впечатления, ми изглеждат добри! Абе като гледам всеки колега по горе,си е избрал различен модел гуми,които ако си вземе и направи отзив, ще имаме пълна представа за половината марки гуми на пазара. Успех!
  18. 1 точка
    на мен вече наближава трета смяна на масло, но предпочитам да го сменям по-рано
  19. 1 точка
    Защото ти е тръгнал клемореда.Смени го и ще се оправи.
  20. 1 точка
    Аз CARPERA карам от Истинските Хонди. Сивика купен на 80хкм. сега 300хкм масло 5/40 10000км пробег на МАХ е винаги без доливане. Акорда на 140хкм купен сега 380хкм масло 5/40 пробег 15000км 90% магистрала щеката на МIN без доливане. Съвет към собствениците на HR-V доливай те докато може, после на боклука и замяна по избор с някой д серия от 5 или 6 ген. Сивик Тези може и с 10/40 да се карат. Написаното е от 14 годишен опит с хонда и не страдам от комплекси за по нови.
  21. 1 точка
  22. 1 точка
  23. 1 точка
    Само първите к20, к24 е бетон баси мотора е тва.
  24. 1 точка
    Реглажа може се направи в мъртвата" част на вала но в повечето случаи когато е много изяден си работи, все едно меля царевица.
  25. 1 точка
    Разговор между блондинки. - Муцкааа, знаеш ли, че на 28 Октомври ще връщаме часовниците. - Ммм, че аз забравих от къде го купих.
  26. 1 точка
    Проблема е в първите к20. Като цяло в следващите е отстранен. Драмата тръгва от това че вала остава без мазане, не че и той е толкова здрав де. Няма как да се отрече че има проблем това двигалче една тясна гърбица е предвидена да повдига два клапана което увеличава товара на вала и изброените по горе неща помагат и те.
  27. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...