Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.10.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Чудесно си се справил bobx3m . Подобно на другите двама колеги, каращи на газ, и при теб витае чистота. Явно и моторът е чист и добре поддържан, иначе маслото щеше да обере повече замърсявания за тези 3500 км (и то предимно градско). Видно е, че диспергиращите свойства на маслото са добри - замърсяването е равномерно разпределено в зоната на дифузия. Тук-там се виждат няколко по-големи окрупнявания на мърсотия, но те не са проблем (нормално е да се получат). Обводняването на маслото е по-осезаемо (накъдрянето на края на капката; вж. по-долу), но в това има логика, предвид предимно градската експлоатация на колата и газта. Като цяло, маслото е в добра кондиция (от гледна точка на диспергиращи свойства и поемане на замърсявания), но трябва да го позагрееш, за да изпари водата, която е нежелателна, тъй като вреди на пакета добавки и от там скъсява живота и компрометира качествата на маслото.
  2. 3 точки
    Първа проба · Toyota SN GF-5 5W20 · Honda accord-K24А3 2006г. · Общ пробег на автомобила-160000 · Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 3500км. · Цикъл(извънградско/градско) 30/70% · Средна скорост,около 50 км/ч. · Сезон на експлоатация 27.07.2018г.-10.10.18г. · Мото часове, около 60 · Изразходвано гориво-около 400 л. пропан бутан и 20л. бензин А-98. · Доливане: няма,разход на масло · Маслен филтър: mahle · Въздушен: mahle · Режим на използване: предимно градско · Пробата е взета от напълно загрял двигател,10 мин. след изгасяне. · Сушена е 24 ч. на стайна температура. · Сканирана е на скенер KONICA MINOLTA C754SeriesPCL 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,0 см. височина.
  3. 1 точка
    Здравейте. След ремонт на двигател на Honda HR V 1.6 105 к.с.2WD 2000 г. Продължава да харчи масло , но значително по-малко. Ремонта включва маслени сегменти , гумички на клапани , всички уплътнения и гарнитури. Цилиндрите са били в норма и не е имало нужда от шлайф на главата. След ремонта съм изминал 1500 км , като 900 км са извънградско и за тези километри има липса около 200 мл. масло (да приемем ,че 600 мл е разликата от минимум до максимум на щеката) т.е 1/3. За първи път имам хонда и въобще автомобил с проблем с горене на масло. Майстора , казва че има време за напасване на новите сегменти и това горене на масло било в норма. Моля за вашите коментари и съвети. Предварително Ви благодаря.
  4. 1 точка
    Като цяло само к20 е драма. Редовна смяна масло 0/30 0/40 и реглаж клапани биха намалили проблема.
  5. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-fe-5w-30.html Вид и количество: Motul 8100 X-Clean FE 5W-30 1x5L + 2х1L Стойност на поръчката: (34,50 + 2*9,45)*0,95*1,9675 = 99,81 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
  6. 1 точка
    Здравей Колега, Самите дневни си имат монтажни планки, който се монтират с два болта. Аз съм ги монтирал към пластмасата на подкалниците с две неръждаеми винтчета. Дневните светлини са Китайски, но не от най евтините (цена 75лв). Вече две години ги използвам и нямам проблем с тях. Надявам се и занапред да нямам
  7. 1 точка
    Аз ще те посъветвам да си вземеш бензин, не че дизела не е здрав при Хонда, но предвид гадната ни нафта, 90% от проблемите с ДПФ-а ( филтъра за твърди частици ), дюзи, клапи и т.н, мисля че бензина е по-удачния вариант, но всичко си е до поддръжката на автомобила от предходните собственици и как ти ще го поддържаш завбъдеще...Какво ще кажеш за 1.8 16V Автомат 140 коня 2000км. на месец са нищо, разхода по каталог за този мотор го дават 8.5 градско / 5.5 извън града....Помисли си над този вариант. Ако не си фен на автомат има и ръчна кутия
  8. 1 точка
    Намира се ръждица по Швейцарките и се вижда само като я вдигнеш на подемник. Ама е приемлива. Това е моята,свалих от цената за това. Мой приятел ще свали носачите и ще ги почисти и обработи с качествен преобразувател на ръжда (от UK ще си го взема) и ще е 6+. Тези неща са от дебело желязо и тая корозия е повърхностна и лесно отстранима.Ама ако има ръжда по купето,не се занимавай.Там нещата стават сериозни,трудоемки и скъпи.
  9. 1 точка
    Здравей колега , включвам се с това: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL DXG SAE 5W-30 1 x 5 L Стойност: €52.95 x 0.95 x 1,9675 = 98,97 лв = 100лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД - днес или утре Начин на получаване: чрез Куриер - град Варна , офис на Еконт кв.Левски
  10. 1 точка
    След доста мислене реших да не дупча бронята. Оказа се че всъщност конзолата на црв 1 е дабъл дин, което страшно ме улесни в избора. Мислех и за варианта с огледало, но някак си не ми допада дисплея в него. Поръчах тази мултимедия от алито в комплект със задна камера. https://www.aliexpress.com/item/7-HD-Car-Backup-Monitor-MP5-Touch-Screen-Digital-Display-Bluetooth-Multimedia-With-USB-Port-Support/32766171698.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.2b404c4dR0mLK9 В момента пътува към България, така че когато я монтирам ще споделя тук със снимки как се е получило и дали си е струвало упражнението.
  11. 1 точка
    Ами значи не си чел темата за маслата, кажи го твоето за 4л 54лв и тези 9000хил км много зле, дори да си мислиш като доливаш че го опресняваш,като още първите 500км старото е разказало играта на долятото. Пробвай да сложиш ново с тези характеристики които са написани в таблицата,като филтъра масления е също мното важен. От опит когато разхода започне да става много което за мен е над 400- 500мл на е свършил ресурса на маслото и сменям Сега карам това .https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html за 6000хил км долях 300-400мл и тубата от 4 л ми стигна . смятам да пробвам това за коледа подарък на Хондата да направя https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Този разход съмх го достигнал не с магическа пръчка а след няколко къси смени преди това на по 2 и 3 хил км за да изкарам и продължавам да изкарвам лаината на маслата 10w40 които ме караха да слагам толкова начетените и образовани на темата масла магазинери.
  12. 1 точка
    Ето и малко по-подробна информация относно USVO - ТУК Най-общо казано - презентацията включва интересна информация относно модификаторите на вискозитета (VIIs - различните видове и разликите помежду им, формата им, поведението им, тестове, плюсове и минуси), също така плюсове и минуси на PAO базата и с какво PAO работи Ravenol (схематично показано). В диаграмите се споменават и oil-soluble polyalkylene glycol (OSP)(видяхме го и в дискутираното в предходните постове Kroon Oil Poly Tech 5w-30), заедно с естерите и алкилираните нафталини (AN) (стр. 14), като част от модерната "високополярна химия" в маслата, и др.
  13. 1 точка
    Темата е отново отключена. Официално становище се очаква другата седмица. От Равенол обявиха следните промоция "плащаш 4л, получаваш 5л" за следните масла: От 15.10.2018: SSL 0W-40 USVO VMP 5W-30 USVO DXG 5W-30 USVO FDS 5W-30 USVO От 5.11.2018: VST 5W-40 USVO VSI 5W-40 USVO HLS 5W-30 HST 5W-40 Ето ги и графично представени "близнаците":
  14. 1 точка
    Аз си ги поръчах от тук, но ги има и на други места. Нарочно не съм писал от къде в първият пост за да не се сметне за реклама.
  15. 1 точка
    Мисля че решихме проблема и с ръждата...! Монтиран е и оригинален теглич, както и новото симпатично ремарке!
  16. 1 точка
    Дани 1 литър не е за ремонт, рано е. Колко съвременен е 20 годишен котор. И моята е на 300к почти вече на 250к си правих мотора до 12000 преди смяна и аз нямам с 5/30. Но на литър няма му обърна внимание само ще слагам хубаво масло.
  17. 1 точка
    Моята е италианка 2001г. накрая на около 203 000 малкия мотор 105к.с. без ремонти на мотора след 2-3 по-чести смени в началото в момента харчи около 1л. на 10 000км. Маслото е Yacco 5W30 Колата се обслужва само от Фена, съответно маслото и всички други течности са само от него. Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
  18. 1 точка
    Прекалено много неизвестни, как ще отвориш един мотор и няма да шлайфаш главата.? Някои пипал ли е цилиндрите за хононинг. Сегментите на хрв са с еднаква дебелина гаранция ли е как са подредени, посоките за монтаж ? Ключовете на сегменти? С какво масло се разработва не че е голям фактор.
  19. 0 точки
    -Докторе, имам някакви сърбежи по гърба -между плешките. -Пиеш ли? -Не. -Цигари? -Не пуша. -По жени хойкаш ли? -Въобще не се и заглеждам. -Хмм. Сигурно ти никнат ангелски крила.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...