Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.07.2018 in all areas
-
5 точкиДа допълня и аз пейзажа: В допълнение е и перфекната работа по реглажа от RIFTO GARAGE , съм повече от доволен.
-
4 точкиЕ, дойде време за финала... 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Ravenol SSV 0w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 410 410 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 9600 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 40/60; 7) Средна скорост - около 37 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 08.12.2017 -30.06.2018; 9) Моточасове – около 260; 10) Изразходвано гориво - около 624 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (624 л./ 3.7 л.) = 169; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,5 л.; 14) Доливане на масло – 200+ мл. доливане заради поставянето на датчика за налягане на маслото (изтече масло от филтъра); 15) Други – работещ EGR; леко градско; кратка магистрала - 120-130 км/ч мах. скорост; последния месец и половина извънградското е увеличено с около 20 км (всеки ден навъртам 70 км, вместо 50 км), което вдига средната скорост и облекчава (осезаемо) като цяло режима на експлоатация. 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. За съжаление последната капка (тази на офисната хартия) се разля, което се отрази на визията й и може би донякъде на резултата - този път оставих капките в гаража да попият в хартията, тъй като валеше, и докато се върна след 15-20 мин. (подготвен за пренасянето им) проблемът вече бе налице . В тази връзка първата капка на филтърната хартия е по-меродавна за състоянието на маслото: Като цяло - маслото се представи отлично при моя режим на експлоатация. До последно моторът работеше тихо и се развърташе изключително леко. Трябва да призная, че съм приятно изненадан - браво на Равенол. Има още мъничко живот е него, но реших, че ще се презастраховам. Ядрото почва леко полеко да се размива. Вижда се и навлизането на замърсяването в зоната на дифузията. Завзета е около половината от зелената зона. По надолу ще видите и снимки на мотора - ЗАБРАНЕНИ ЗА ЛИЦА ПОД 18 Г., БЕЗ КАПАК НА ГЛАВАТА Е, ВИЖДАТ МУ СЕ ИНТИМНИТЕ ЧАСТИ! Моля модераторите да сложат червена точка 18+ . История: Маслото вече е сменено. Ето я и секцията 18+ : Направих снимките, тъй като отделих време и за реглаж на клапаните: 1. Моторът веднага след сваляне на капака на главата: 2. Капакът на главата: 3. Тук се чистим : 4. А ето и пример за това, колко масло остава в картера на главата - около 200 мл.: 5. А на следваща снимка съм добавил и изсмуканото със спринцовка от картера на мотора масло - около 300 мл.: Сумарно всичко (картер на глава + картер мотор) = около 500 мл. старо масло, което Ви остава всеки път в мотора при смяна. 6. Вече съм "заредил" Mobil 1 ESP 5w-30 + Honda OEM филтър (след много размисли оставих Amsoil филтъра за зимата). Еми… това е. Поздрави на всички!
-
2 точки@emod Страхотно масло и страхотно представяне! Забелязва се самото начало на разпад на ядрото. Тъкмо едвам започва. Хванал си точния момент. @emod@JHM Хей хора, много блестят от чистота тия двигатели, бре... Ще ми осветят очите...
-
1 точкаЧесто получавам запитвания за това дали Accord 8ма генерация си струва парите спрямо 7ма генерация. Отговарял съм на някои от тези запитвания из темите тук, на някои съм отговарял на лично. За да не се повтарям, ще опитам в тази тема да споделя личните ми впечатления между двата модела. Дано е полезно на други колеги, които се чудят между двата автомобила. Всичко написано по-долу е лично мнение, базирано на това, че притежавах Accord 7th gen 2004 (pre-facelift), 2.2 i-CTDi, sedan, Executive с ръчни скорости в продължение на 105,000км, между май 2010 и ноември 2015, когато го замених с Accord 8th gen, 2009 (pre-facelift), 2.4i, Estate, Executive (CMBS/LKAS) - който карам от малко над 22,000км. Влюбих се в седмицата от първия момент, в който я видях и седнах зад волана, беше безкрайно удоволствие да обиколя европа няколко пъти с нея. Дори стигнах до това да загубя безкрайни часове в това да свържа компютър с фабричната й навигация и поддържаше мотивацията ми да разработвам CarSpending.com. Единствената причина да заменя 7ма с 8ма ген, бе това, че изпадна точния автомобил, който търсих - на разумна цена. А аз търсих - хубаво комби, автоматик, с всички екстри (включително навигация, кожен салон, шибедах, CMBS/LKAS). Намерих го и не се замислих изобщо. С безценната помощ на @Zlatozator - отидохме и я взехме. Въпреки че сравнявам дизелов седан с ръчни скорости спрямо бензиново комби с автоматични, запознатите с модела знаят, че двигателите в двете поколения са горе долу непроменени. 8ма генерация предлага дизел с автомат, а 8ма 2.0 бензин е R-серия 156кс спрямо K серия 155кс при 7ма. И толкоз. След като двигателите и кутиите между двете поколения са идентични, този пост ще наблегне на другите разлики - визия, екстри и поведение на пътя. Предимства на 8ма ген: - Изключителен интериор, ако ви харесват купища копчалъци. Има информативен бордови компютър и куп други показатели, които при 7ма пре-фейс липсват напълно. - Едно от най-красивите комбита. Аз лично не мога да преглътна дизайна на Accord 7th gen комби, с което не обвинявам никой, който си го харесва. Даже безуспешно опитвах да убедя баща ми преди няколко години за 2.0 7ма ген комби, но взехме Mazda 6, защото и той каза, че му е твърде грозно. Седанът на 8ма ген също е много красив, но подобрението му спрямо 7ма далеч не е толкова фрапантно. - За моделите с ел. седалки - при 8ма ген имат памет. Тъй като и жената кара понякога колата, е яка екстра. Не знам дали я има на фейслифтова седмица. - За моделите с ACC/CMBS/LKAS - тъй като често пътувам по магистрали, LKAS системата често влиза в употреба и работи добре, а CMBS срам не срам ще си призная, че ме спаси 1 път в града, от спиращ рязко пред мен автомобил докато съм се разсеял. Много малко автомобили ги имат, но ако държите на тях - предлагат се и при 7ма ген фейслифт (2006-2008). - За моделите с навигация - работи за България (за разлика от тази в пре-фейс 7ма), но е все така безполезна, спрямо който и да е съвременен телефон с гугъл мапс или безплатен софтуер за навигиране. - Има хубав фабричен парктроник. - Дизеловият двигател е с подобрения и по-малко проблеми спрямо 7ма ген, но задължително идва с DPF, който пък е източник на други. - Тук сигурно очаквате още нещо... но толкова. Недостатъци на 8ма ген / предимства на 7ма: - Колата е физически по-голяма и практически по-тясна. Особено багажника. За сравнение, по каталожни данни багажникът на 8ма ген комби е 406л - колкото на 7ма ген седан и не лъжат. Докато 7ма ген комби е 576л, или над 30% по-голям (това са данни с вдигнати седалки)! Една от причините да искам комби е, че често с жената караме колела. В другата кола в семейството - Мазда 6 2005 комби, вкарваме 2 колела с паднали седалки. В 8ма ген, заради всякакви кори около калници и други безумни скосявания, ЕДВА влиза 1 колело. Като багаж на път, не събира повече от седана на 7ма. Трудно е да се повярва без да се види... Наблягам на това, защото ако купувате семейна кола, която да събира много багаж, то има голяма доза шанс да останете разочаровани. - 8ма ген много по-тежък автомобил. За сравнение 2.4i + автомат комби тежат 1750кг - с 200кг повече спрямо еквивалентен 7ма ген комби, автомат, 2.4i. Разликата абсолютно се усеща, колата се чувства тромава. За сравнение - Legend с 3.5 двигател и 4х4 е едва около 1840кг, малко по-тежък от 8ца. - Двигателите на 8ма ген са същите. Поне 2.2 и 2.4 са на практика идентични, с минимални подобрения. На хартия са няколко конски сили отгоре (150кс спрямо 140кс за дизела, 201кс спрямо 190кс за бензина), но заради по-високото тегло, все пак наблюдаваме подобен или по-висок разход и на практика същата динамика. - Рейката на 8ма ген е електрическа, а не хидравлична. Усещането в началото е малко странно. Воланът е по-лек и не дава такова чувство за връзка с пътя. Повече ми харесваше повдението на хидравличния усилвател (но не с много). Отделно, рейката на 8ма ген се разбива и започва да потраква - проблем, за който има не една или две теми във форума. На 7ма ген пък се пука маркуча, но поне това се оправя евтино. - Аудио системата на 8ма ген е УЖАСНА. Дори "премиум" аудиото, идва с говорители напомнящи на китайски боклуци от 29лв за чифт на промо от LIDL. Стъпка назад - спрямо чудното фабрично premium BOSE аудио в 7ма ген. Накратко: Предимствата на 8ма генерация се изчерпват с по-добрата визия. Има някои екстри в повече спрямо 7ма 2003-2005 и почти нищо повече спрямо 7ма фейс. Но има и недостатъци. Ако визията за вас не е аргумент, еквивалентен автомобил 7ма генерация с нищо не отстъпва. Не съжалявам нито за миг, че замених вярната 7ца с по-нова 8ца, но ако имах информацията по-горе, много по-сериозно бих се замислил дали да не е Legend, който струва колкото 8ма ген. Исках по-голям багажник, автоматик, и по-мощен двигател, но 8цата не е с по-голям багажник, не е особено по-пъргава от ремапнатия дизелов Акорд 7 и със сигурност не е по-пъргава от 7ца 2.4 бензин. Разбира се много бих се радвал да прочета (и разширия темата) с това, което ще добавите и вие!
-
1 точка
-
1 точкаДали. Колата е 2009 год. Не искам да се влиза в спорове,че ще станат три страници.
-
1 точка@sidux Мога да проверя какво пише на оригиналния, или моят в момента.
-
1 точкаПриемете че карате Акорд по свой избор и си простете за това. Онзи ден пробвах една Крома -набор на комбито ми и бях много впечатлен че пазарната и цена в момента е 3 ПЪТИ по-ниска от на Акорда. Дизел 1.9 мултиджет (150коня), японски автомат с 6 скорости, икономична и доста бърза, вътре всякакви екстри, спира добре (дори задните сп. дискове са вентилирани). Приятна кожа и комфортна возия, широко и с голям багажник, нооо... Не е моят тип кола като усещане. Калпави зглобки, износени копчета, волана е нечувствителен, дизела си чака турбината за да се събуди и ред други дреболии за обикновения юзър, возещ се от А до Б, които за мен са важни. Мисля си че не бих сменил комбито за Крома при бартер + 8 хилки за мен. Моля "лирическото отклонение" от темата, да не възбуди оспамване с други подобни примери, че ще ни накажат за непредумишлен опит в изневяра.
-
1 точкаЗа мене това: 1 туба 5л https://www.ato24.de/en/ravenol-hcl-sae-5w-30.html 1x5 л. 32,95€ х 1,9675 = 64.83лв – 5% = 61,59лв Вече наредих превода. Доставка с Еконт.
-
1 точка
-
1 точкаХубаво е и гумичките да смениш,ако не си ,и препасване на клапаните. У2 е с друг разпределителен вал.Твоя можеш да го премериш и ако е в нормите по мануал го слагаш,по снимките ми се стори много надран.
-
1 точкаВсеки има право на собствено мнение, но аз не мога да се съглася с горното.
-
1 точкаМай имаме стари познати Фарове нещо да ви трябват?: https://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=10&t=34074 Или бързи кредити? https://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=10&t=33979 https://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=1&t=34044 Или Нисан? https://forum.nissanbg.com/viewtopic.php?f=12&t=49138
-
1 точкаТова е от една статия в немски форум от 2011 година. Превод : "Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на смазка при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел. Изследователскте центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател. Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите! НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори . Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел. С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва. Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели. Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95. Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди. Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%. Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия.. Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това). Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ? Защо производителите на автомобили не препоръчват 2-тактово масло Може би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качесто на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност. Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон. Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа. Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо. Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена. 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното!" Твърдя,че в продължение на 8 години и аз използвах 2-тактово масло даже още имам половин литър на тавана.Бях много доволен и мотора беше като сълза. Но дизела има други неща които могат да ти вгорчат живота.
-
0 точкиМоето лично мнение е , че 8 ца по грознее спрямо 7 ген . Ще направя сравнение между 2.4 ките. Аз имах възможност да си купя и 8 и 7 ма ген ама се спрях на 7 ма заради по спортното излъчване. И да 7 ма няма памет Ел седалки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00