Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.06.2018 in all areas
-
2 точки@emod, Благодаря ти за поредния изчерпателен анализ. Наистина, може би това, че рядко карам колата на кратки разстояния, а в 90% от случаите паля и след това карам поне 20-30км, от там изразходвам по-малко бензин и замърсяванията са по-малко. Винаги се стремя да ходя колкото е възможно повече пеша и, освен ако не се налага заради детето или заради багаж, разстояния до 1-2 км си ги ходя пеш. И аз съм от запалените "крачкомери" Стилът ми на шофиране не бих определил като спокоен, защото често ми се случва да карам над ограничението, въпреки че го правя само където обстановката го позволява и без никакви рискови маневри. Освен това винаги съм бил против да се кара "газ-спирачка" и аз също не го правя. Ускорявам по-плавно и спирам също плавно. Така че може би е балансиран. Двигателят влиза над 4000 оборота много рядко и то само за няколко секунди. Ще направя следващия тест към 9000 км.
-
2 точкиЗазеждането е луда работа при 7-мата генерация Аз пуснах прословутата тема стара тема. Общо взето: - Не ти ли свети лампата на акумулатора на таблото, значи всичко е ОК дори някой път като мериш волтажа в движение и той да е под 13 волта... Просто като е зареден акумулатора при даване на газ динамото не зарежда, а при натискане на спирачка започва да зарежда(като хибриден модул във F1 :D)
-
2 точкиТака пиша си последния пост по темата. Тук пишат няколко колеги, които наистина са в час със нещата и оставям на тях да ви отворят очите за газта. Джапанезе, ако наистина си мислиш че изпускателните клапани са отворени, когато газта още гори би трябвало наистина да те баннат от тоя форум за да спреш да подвеждаш колегите с глупостите си. Да, газта гори по-бавно от бензина, но не толкова бавно, че изпускателните клапани да остават отворени както ти се иска, за да докажеш абсурдната си теория защо изгарят. Точно това е едно от добрите качества на газта спрямо бензина както пишат по много западни форуми - стабилния горивен импулс. Ако имаш поне малко въображение представи си го така - бензиновата смес изгаря когато буталото е на 3/4 по пътя си към долната мъртва точка. Газовата смес изгаря когато буталото е почти в долната си мъртва точка. Клапаните горят точно заради по-високата температура на отделените газове и заради липсата на добавките които има в бензина и които малко или много смазват и охлаждат. Но най-вече горят заради некадърно настроени по слух газови уредби и ненаправен реглаж когато му е било времето. Айде със здраве
-
2 точкиЗдравейте. Проблемът с компресора на климатика и шума е оправен. Оказа се, че не е нужна смяна на целия компресор, а се наложи смяна на лагер и ремонт на шайба + ел.магнит. Общо ми излезе всичко 120 лв. (35 лв. лагер, 30 лв смяна на лагер, 55 лв, ремонт на шайба + ел.магнит). Не знам това как е като цена, но е в пъти по-малко, отколкото ако се сменяше целия компресор. Правих го при друг майстор, защото на моя (а и на повечето) явно не им се занимава да ремонтират, а им е по-лесно да сменят. Тракането от преди изчезна, колата си работи нормално както си работеше преди. Климатикът си охлажда чудесно. Не знам точно какво причини тоя проблем, а и едва ли има кой да ми каже. Благодарности към колегите, които се включиха по темата със съвети, опит и предположения. Много ми беше полезно, за да се ориентирам какво да правя. Специални благодарности към колегата DAN_DAN от Варна, който дойде вкъщи, прегледа я, преслуша я и много точно я диагностицира. Данчо, имаш специална почерпка от мен.
-
1 точкаРазлика между хубави гумени маркучи и тези няма да усетиш. Заслужава си защото спираш да мислиш за това дали маркучът се разлага и дали не се е запушил. Тук местните фирми каква цена предлагат за такъв маркуч? Преди време смених 4 маркуча с такива за 44 лв. По 12 лева бяха предните 45 см, и по 10 лв задните 30 см. Стига накрайниците да не са кът, мисля, че повече от 60-70 лв вече отива към "ден година храни". 80, преко сили. Пиши в Гугъла "тефлонови спирачни маркучи", пропусни резултатите от форумите и има няколко фирми, които се занимават. Може да търсиш също и "хидравлични маркучи". Имена няма да казвам, защото не плащат за реклама, но ако не се справиш, драсни ЛС.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, От мен едни стелки за Акорд 7-ма генерация. https://www.akr-performance.com/p/akr-car-mats-FM-AC02 Преведени са 58лв.
-
1 точкаМисля, че всичките ти проби са ОК (логични са). Просто замърсяването на маслото при теб е малко, най-вече заради газта + изразходвал си почти двойно по-малко бензин от JHM (50 vs 95 литра; вж. горния му пост) + режимът ти е балансиран (2 х 30 км; за сравнение пак JHM ) + стил на каране (предполагам също балансиран, без много настъпвания). Ядро не се формира, но това не е прецедент (писали сме по въпроса). За сметка на това капката се изпълва равномерно с мърсотия - забележи промяната на цвета на зоната на дифузия от син към светлозелен/зелен. Това показва изпълването на маслото със замърсявания. При последната ти капка вече се появяват тук-там по-сериозни сгъстявания (оранжено-кафявите петънца). Дисперсията все още си е добра. Според мен, караш смело напред . Маслото си е ОК. Всеки допълнителен коментар по маслото (капките) е повече от добре дошъл .
-
1 точкаЗдравейте отново, Продължавам с капковите тестове на RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20, за които писах тук, тук. и тук. Това е четвъртата проба. Маслото вече е на 8300км. Ето подробностите: Автомобил – Honda Accord '09 Tourer, R20A3, AT, с монтиран ГИ преди 37 хил. км. Общ пробег на автомобила – 261 130 км Масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 Маслен филтър – HAMP Обем на налятото масло при смяната – 3.9л. Предишно масло – Motorex XPERIENCE FS-X SAE 5W/40 Период на експлоатация – 06.01.2018–14.06.2018 Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата – 8300 км. Доливане няма Цикъл(извънградско/градско) – 40/60% Средна скорост – 37км/ч. Моточасове – около 230 Изразходвано гориво – около 865л. пропан бутан и около 50л. бензин А95 Пробата е взета от напълно загрял двигател, 12-13 мин. след гасене Сушена е 24ч. на стайна температура Режим на използване – студен старт сутрин, после 30км, студен старт вечер и отново 30км. Веднъж в месеца по 300-400км. извънградско. От където се вдига и средната скорост. Сканирано е с резолюция 600dpi. на офисна хартия. Този път взех пробата като много внимавах да спазя всеки детайл от процедурата, защото предния път, си мисля, че не капнах внимателно капката върху хартията и маслото се оказа по-чисто от преди това. Сега бях наистина много внимателен и се надявам да се е получило както трябва и да има представителен резултат. За сравнение слагам и предишните капки, като капка №3 май е по-добре да се игнорира.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте надявам се да мога да ви помогна на всички с моето решение на въпросното изпукване при тръгване и спиране на Accord 7 2.2 дизел Както много от вас проверих всичко възможно по ходова част без малко да си сваля каретата да ги напълня с грес. Забелязах че някой е разменил лявата и дясната планка в предната част на магарето и в следствие на това планките чукат в магарето утре ще кача схеми на планките за по-голяма яснота. Дано това да е и вашия проблем
-
1 точкаЧавдаре, днес ти звънях за маслото. Сега се прибрах и току що ти преведох 43 лева за Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 4Л https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html
-
1 точкаДнес се открива световното първенство по футбол. В тази връзка от Националния Статистически Институт излязаха с информация, че Националния отбор по футбол. Не е получавал гол в собствената си врата на световно първенство вече цели 21 години.
-
1 точка...специално за АТФ-а съм ги питал няколко пъти, без да получа конкретен отговор, явно си уцелил точно когато са го поръчали. Колеги, маслото е тук. Утре ще изпращам с Еконт. Който ще получава лично, нека ми се обади да се разберем, като имате предвид, че съм в София до Петък и след това чак на 25-ти Юни.
-
1 точкаПринудителен празен ход на студено . по магистрали се отвежда въздух около инжекторите за по добро смесообразуване.
-
1 точкаБлагодаря ти crown_bg, ето моята поръчка, когато кажеш - плащам. 1 брой X 173.00 евро - Dorman exhaust manifold 4-2, Item number: 674-509 , https://www.akr-performance.com/p/dorman-exhaust-manifold-4-2-674-509 1 брой Х 49.60 евро - Denso spark plug wire set, Item number: 671-4186 , https://www.akr-performance.com/p/denso-spark-plug-wire-set-671-4186 2 броя Х 8.70 евро - Ashuki air filter, Item number: H090-25 , https://www.akr-performance.com/p/ashuki-air-filter-H090-25 обща сума: 173.00+49.60+17.40 = 240 евро Х 1.967 - 14% = 405.99 лева
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаПочти съм сигурен ,че каретата не са за смяна.140к са малък пробег,а каретата са много здрави.Даже с напукани маншони карат дълго. Аз бих свалил и прегледал каретата преди да харча една камара с пари.Някой път нещата са по-прости от колкото изглеждат.....
-
0 точкиИнтересно ,че като измерих маслото нивото беше 3 пъти над макса а антифриза си е на мястото а не е вдигала температура
-
0 точкиИз форум: "БГ Мама": - Мили мами, моля помагайте! Ще ходим на излет на едни поляни, но там имало много кърлежи. Ние имаме куче, на което сме купили верижка против кърлежи. Ако я сложа на детето дали ще има ефект?!"
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00