Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.06.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Темата е затова ,къде се дупчи ,а не трябва ли и ли не.Решението е взето на база протеворечиви мнения ,както пише по-горе.. Лично моето мнение съм го написал във темата FAQ .Сега като човека си е решил да го слага е получил отговорите. По запознатите-демек ,колеги знаят ,че се монтира само да вървят едни пари за консумативи и поддръжка,както и първоначална инвестиция.Щом вие се мислите за по-умни и богати ,никой не може да ви спре. Фактите са следните:Файда никаква,не е доказано ,че вреди,освен че разгражда гарнитурите ,спира да работи след 2-та седмица ,съответно няма как да провериш дали е полезно и прочее. Другите факти,вече доказани: 80% от колите идват със съсипани валове и клапани,заради неправилно масло и пробег на смяна.останалите 20 % ще се скапят до година заради информация от нета ,че двигател с верига е вечен и не трябва да отваря.Това за коли ,които не са помирисвали газ. Това е истината.Моята реплика ,макар и шеговита е на база физическата форма на пълнителния колектор и хидродинамиката на една капка масло.Капката се блъска в пеперудата на колектора и след това се стича бавно в долната част ,като разгражда гумените уплътнения. Твърдението ,че някога двигателя засмуква масло е пълна илюзия.Колектора събира до 500 мл масло ,след което се излива буквално за 2 минути ,когато влезеш във в-тек режим.Нямам какво повече да добавя по темата. Да, и аз монтирам омаслители на нови автомобили ,както спомена и колегата по-горе по изискване на гаранционния сервиз,но от друг клас,които впръскват масло под налягане директно върху клапана,е системата струва 1000 лв и си е пълен многоточков инжекцион не на засмукване ,а на шприцване на аерирано масло.
  2. 3 точки
    Оправих се сам.... Разглобих фаровете и ги боядисах... На мен ми харесва как се получи....
  3. 2 точки
    За мен 4 х 1 л. от RAVENOL SSO SAE 0W-30. https://www.ato24.de/en/ravenol-sso-sae-0w-30.html 4 х €9.49 = €37.96 х 1,9675 = 74,69 лв - 5% = 70,96 лв.
  4. 2 точки
    До колкото знам, няма такъв лубрикант който да не изгори при тези условия които имаме в цилиндъра, но ако питаш тези които го монтират, твърдят, че не изгарял . Обаче като ги питам защо не монтират и по едно бурканче отзад на ауспуха и да го събират клиентите този неизгорял лубрикант, дето уж смазва изпускателните клапани та да си го ползват отново и отново, мълчат и не казват нищо по въпроса . Иво, другата седмица ще отварям една Мазда с такъв омаслител, на 3-те цилиндъра компресия 13, на четвъртия кръгла 0, ако искаш да те поканя да видиш последствията от чудотворния лубрикант и може да се обзаложим предварително . Аз залагам на издухани изпускателни клапани.
  5. 2 точки
  6. 1 точка
    Здравейте колеги, Ето я и моята поръчка: Energy Suspension stabilizer bar end links front - Red (€ 20,30 per set) - КЛИК HARDRACE trailing arm bushings - OEM Style (€ 66,50 per set) - КЛИК DNJ engine oil pan gasket (€ 10,10) (наличен 1 бр.) - КЛИК Honda EGR valve gasket (€ 14,20)(наличен 1 бр.) - КЛИК HARDRACE ball joints front lower (OEM style) (€ 49,60 per set) - КЛИК Обща сума: (20.30€ + 66.50€ + 10.10€ + 14.20€ + 49.60€) х 1,967 = 316,10 лева - 14% = 272 лева + 10€ х1,967 (транспорт) = 292 лева Парите ще преведа утре. Поздрави!
  7. 1 точка
    На Хонда е от 300 до 600 мл. Зависи как е вдигната колата,колко е топло маслото и колко се чака.Двигателите с картер в главата си държат 200-300 мл само в нея..Маслената помпа с клапана е 70-120 мл. Балансиращите валове държат 50-60 мл. Общо взето след ремонт на двигател за смазване и напълването на кухините ми отива към 300-400 мл без да има картер на двигателя. Най-си е добре промивка с нормално евтино масло за 20-30мин . Струва към 30-на лв.. но за мераклиите си заслужава.
  8. 1 точка
    Здравейте колеги.. Търсих подобна тема, но така и не намерих.. Интересувам се дали някой е разглобявал рефлектора на предните светлини и да го е боядисвал със черен мат... Става въпрос за лъскавата пладтмаса извън рефлектора... Говоря за Civic 7 ген. 2003 год... Замислил съм се да направя тази процедура, но не знам дали ще стане хубаво, затова потърсих помощ тук във форума.. На старата ми Хондичка 6 генерация направих това и стана страхотно, но за този модел на знам още как ще се получи... Моля някой ако е правил тази процедура да качи някоя снимка...
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Пускаш АЦ, щото ти е топло, до тук добре. Спираш колата, но АЦ още бачка = лоша миризма (мухъл) както е писал колегата. За да забавиш процеса във времето, малко преди да приключиш пътуването, спираш компресора, оставяш да работи само парното (демек само перката, както е писал колегата по-горе). Ако си с НАВИ, цъкаш АЦ копчето, и натискаш ОФФ на екрана, така ~5мин. Може да отвориш прозорец/и 1-2 мин. преди да угасиш, за да се измирише от влагата.
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Колега търсиш 5х114.3, ЕТ55-40, JJ7-8, цолаж 16-19. Горните размери са за да не излиза от калника, иначе можеш да отидеш до ЕТ35, но JJ не ти препоръчвам повече от 8, освен ако няма да правиш страшен визуален тунинг с кембър китове и раздувки на калниците. 19 бъди сигурен, че ще ги ощавиш бързо бързо..
  13. 1 точка
    Имаш предвид перката вътре на вентилатора в купето?
  14. 1 точка
    Това с парахода, помислих, че е шега До сега винаги така са ми отговаряли за всички масла, които са се изчерпали наличностите - без конкретен отговор, кога ще има.
  15. 1 точка
    Дай си повечко време и изчети целия раздел за Акорд 7 -ще ти се оформи някакво мнение. Колегата да спази този съвет на ceco_accord , и доста писане и четене ще се спести.така и така ще го прочете преди да купи.
  16. 1 точка
    Колега, искаш да кажеш, че количество гориво, което плащаме на бензиностанциите е същото, което са ни наляли в резервоара? Трудно ми е да го повярвам, знаейки, че бензиноколонките имат позволен толеранс от няколко процента, което означава, че може да са ни наляли точно, малко повече, или малко по-малко. Аз лично вярвам в последния вариант.
  17. 1 точка
    ...чакат парахода Малко ъпдейт... Не чакат парахода... Даже не са го товарили още... Питах ги директно кога ще доставят новото Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 - GM dexos1™ Gen 2. Ето и отговорът: "Hello mister Dilov, Thanks for your request. We will try to order that oil within the next time. But we do not know when we will get that oil. Otherwise we have two other oils with that approval. You can find them in here: https://www.ato24.de/en/car/engineoil-gmnbspdexos1nbspgennbsp2.html Kind regards ATO24-Team" Така, че който чака това масло - да знае, че скоро няма да го има.
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    И още нещо,в Германия ако нямате омаслител и сте с АГУ не искат да ви застраховат ДВГ. Тъпи немци! Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
  20. 1 точка
    Мойте пет стотинки: Имам много колеги, които се занимават предимно с основни ремонти на ДВГ и по специално с ремонт на Субару.По техните думи има голяма разлика между двигател работил на газ с омаслител и двигател работил на газ без омаслител. Везните са в полза на първия, според тях омаслителя запазвал ДВГ. Дали е така незнам. Аз на моя двигател съм си монтирал такова чудо. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
  21. 1 точка
    След като темата вече е не къде да се дупчи, а дали да се дупчи, аз като един аматьор да попитам : Не е ли по добре вместо система за омасляване, да вземем да си махнем гумичките на клапаните . Така освен всмукателните ще си се смазват и изпускателните клапани, а то проблема с газовите уредби е, че горят изпускателните клапани . Така и "лубриканта" ще ни е по евтин, и ще сме сигурни, че клапаните се мажат постоянно .
  22. 1 точка
    Казваш че колата не газифицирана значи е карана от някой супер палачорин за да я докара до вкопаване на клапани на бензин.Гледай да ти сменят водачите на клапаните да ти с гумичките си купи ти защото ще ти сложат най-евтините и просто нищо не е направено проблема с харченито на маслото ще остане и ремонта просто да се отвор главата .Вече ти си решаваш дали ще смениш семеринги така и така ще оваряш глава.
  23. 1 точка
  24. 0 точки
    https://www.facebook.com/fenabg/videos/1571139656255439/?t=6 Линка е от фейса не пазя видеото дано успете да го видите црв рд1 147 коня . Най хубавото на тея лайна/омаслителите/ са тубичките или казанчетата досега две се чупят от 4тия удар от земята .
  25. 0 точки
    Блаженни са верующите... :). Колега Carpera, свали си колектора и виж къде ти отива маслото.Ще останеш изненадан как се "завихря"
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...