Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.04.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Дойде панела,днес го монтирах.Показва,че зарежда дори в гаража.
  2. 2 точки
    @bbozhanov Благодаря за предложението. Определено беше опция и то съвсем не лоша. Но се наложи да взема бързо решение и натежа варианта Бултрако. Но важен е жеста, за което сърдечно благодаря. Та значи - рейката е отремонтирана и монтирана на колата. Определено има съществена разлика между предишното състояние и текущото. Въпросният шум, причина за ремонта, вече го няма. Волана се усеща някак по-стегнат. Усещането е далеч от това да въртиш хидравличен волан, но и много по-различно от преди. След завой волана се връща много повече към средно положение отпреди. Прави впечатление, че при движение по странично наклонен път, за да се поддържа движение напред, преди беше необходима корекция с волана около 10-15 градуса, а сега корекцията е далеч по-малка. Условията за ремонта са: - монтаж и демонтаж на рейката, с гаранция 1 година за извършената работа, поемана от Бултрако; - ремонт на самата рейка, извършена от външна за тях фирма, гаранция за ремонта 6 месеца, която се носи от външната фирма. Интересното е, че при рекламация, би следвало демонтаж, транспорт и монтаж да бъдат за сметка на Пловдиската фирма под-изпълнител, но това е само устно казано. Никъде го няма черно на бяло, както и едната година от Бултрако. Наложи се "конструктивен" диалог, след което се издаде "Техническо становище", което да удостоверява всичко казано дотук. За мен е "ОК". Наречете го педантичност или дребнавост, но според мен писмено оформени и подробни документи биха спестили евентуално доста нерви по-късно..... Ремонта тотал 540 лв. Колата беше в сервиза от понеделник до петък. Интересни моменти: 1) Ако си искате резултатите от реглажа, уточнете го като оставяте колата. 2) Частите, които де-факто се износват в тази рейка, се предлагат отделно. Тоест ако някои се чувства уверен в себе си да разкапсулова рейката и да си направи сам ремонта, може да го направи с оригинални части. Друг въпрос е дали алтернативните такива (изработени от специализирана фирма) биха изкарали повече.... Сложен въпрос! Не мога да отрека, че имаше диалог и разбиране от двете страни. Остава и самия ремонт да е сполучлив...
  3. 2 точки
    И аз да се впишат със малко закъснение. 4 месеца Хонда Сивик англичанка
  4. 2 точки
    Защото не четеш, а само пишеш свободни съчинения из темата . Ето това например от пост №16 си го пропуснал.
  5. 1 точка
    вече е с джантите гумите са 185/55/15
  6. 1 точка
    Пристигна панела най-накрая.Днес го монтирах на трабанта.Показва зареждане дори вътре в гаража.
  7. 1 точка
    @ivailopp След като източиш старото масло, изсмукваш през пробката за източване и несливаемия остатък, който е останал по дъното на картера. Аз го правя с това: Изтегляш 5, 6, 10 пъти каквото е останало по дъното. Докато влиза нещо в спринцовката.
  8. 1 точка
    Здравей и честита придобивка. Преди година като купих моята светеше само една крушка. Разглобих таблото и ги смених. Съветвам те да започнеш от там. Ако не светне тогава с един мултицет или пробна лампа замери дали има напрежение. Използвай случая като разглобяваш за крушките да си почистиш и смажеш вентилаторчето за датчика на климатроника. Намира се в дясно до контактния ключ. Моето жужеше и много ме дразнеше.
  9. 1 точка
    ELRING гарнитура клапани вече две такива сменени протичат след 4000км още на 3000 омазнява на 6000вече хубаво е текнала при свалянето станали но дърво мисля че първата беше нещи от сорта КОРТеКО или нещо подобно,сега VICTOR REINZ комплект вече 5000км и мястото е доста сухо.Въпросния о пръстен смене и там вече е сухо ,глухите гайки сменени с нормални гайки с борд и възможно да се притегне там добре и вече не тече.
  10. 1 точка
    @note съжалявам за много късния отговор! Части "Delphi" - 100 лв от вносител, смяна труд - 50 лв, реглаж на предницата след смяната - 25 лв. Иначе оригинални от Бултрако, само частите около 350 лв, с монтаж и реглаж при тях тотал сумата ще е над 500 лв. Монтажа им се плаща на час - около 65 лв, и реглажа е 66 лв. Надявам се, че съм бил полезен. Поздрави
  11. 1 точка
    хм... интересно... мисля да последвам съветите ви и да "промия" с полусинтетика Петро Канада за 1000 км(може и по-малко) и след това да мина на 5w20 на Петро Канада пълна синтетика, заради очакващия се горещ летен сезон.Ще оставя Равенол за зимата, но без промивъчни химии... Предпочитам да не влизам в материя , коята ми е напълно неизвестна и според мен крие повече рискове отколкото замяната на 3. с 4. група базово масло.Поправете ме , ако греша. Подчертавам замяната, а не доливане и смесване.Ще се опитам да източа на максимум старото масло, когато му дойде времето. dandilov ме посъветва да изсмуча някакъв остатък... само това не ми е ясно как да стане. Може ли малко допълнително информация? Благодаря.
  12. 1 точка
    Емич голямо Благодарско и да знаеш че изкара една каса бира.Ходих вчера при Дидо,и след около час и половина чудо,хондака взе да пали като види че вадя ключа от джоба.Каза че сменил един клапан или датчик или нещо такова за налягането на рейла,макар че моите майстори(поне 2ма от тях) казаха че са проверявали това налягане и ВСИЧКО Е ТОЧНО.Дидо каза че може да са го проверявали,но при запален мотор,а той гледал живи или реални данни не знам как се казва,при самото стартиране,и там налягането било под минимума,а после било много високо и имало опасност да се прецакат дюзите защото доста се натоварвали.Та така двумесечната сага се реши.Поздрави на всички опитали се да помогнат.
  13. 1 точка
    Цеци,имах в пред вид височината и ширината,че беше десятката нямах съмнение.Може някой чужденец да е бил,на посолство може да е то всичко е възможно,нямах време да видя номера от изненада.
  14. 1 точка
    Отвън, както и отвътре, цвета е сив, значи не. Даже по сайтовете си пише- Материал: алуминий и пластмаса.
  15. 1 точка
    Някои са масларки, моята гори към 1.5-2 кила за 10000 км и няма смисъл да наливам пари в нея да я ремонтирам. За това си карам с ато24 5/30 и си доливам При този градски цикъл, който правя в момента го сменям на 6-7000км.
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    Включва се според зависи между 2200 - 3000 оборота. Ако не се включваше щеше да караш на 12 клапана и 4 полуотворени. Ритник е по-вероятно да усетиш отзад като ти зацепи 4х4, отколкото от VTEC-a.
  18. 1 точка
    Тука има по-евтини:ЦЪК
  19. 1 точка
    От известно време събирам информация за капкови тестове, направени коректно (при спазване на правилата на теста) и последвани от лабораторен анализ. Днес най-накрая се реших и пуснах тема в oil-club.ru - Капельные тесты + Лабораторные анализы отработок. Може да бъде видяна ТУК Пуснах темата в ойл-клуба, тъй като всичките усилия, пари, време и т.н. са техни. Мисля, че им дължа това признание и уважение. Ако темата ми там (в ойл-клуба) все пак не уцелее и бъде изтрита, както съм предложил, ще направя пост в нашата тема за маслата . Дотогава - дано събраното от мен инфо да бъде от полза на всички маслени запалянковци .
  20. 1 точка
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...