Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 25.04.2018 in Мнения
-
6 точкиЗдравейте, След 7 месеца четечене. чудене, четене, събиране на пари, чудене и пак четене си купих Харви - 1.6 125 кс 4х4 2004г. Какво направих накратко : 1. Изчетох форума ви от - до. 2. Свързах се с Маркони 3. След оглед на едно Харви в Русе (първо той я видя, после аз дойдох от София) и си го купих Отново благодарение на Бранко, беше направено пълно обслужване + Промивка на двигателя + Газификация. При доста майстори съм ходил с предишната и по-предишната ми кола, но до сега такава точност и изпълнителност не бях срещал. Ще нахвърлям няколко от многото неща, които ми направиха впечатление: 1. След като направи оглед на колата ми изпрати детайлни снимки и неговото мнение за това автомобила в какво състояние е. Също така този оглед включваше и диагностика. 2. След като ми хареса колата на снимки и преди да дойда помолих Бранко да ми напише ориентировъчно кое колко би струвало като обслужване и газификация. Човека ми изпрати таблица в гуугъл със всичките разходи, която до последно ъпдейтваше и в крайна сметка спази стриктно! Всичко което ми каза беше спазено почти до стотинката. 3. Направи снимки на цялото първоначално обслужване и също ми ги изпрати. Допълнително се ангажира с това да ми докара колата до София, за което съм много благодарен и като цяло работата с хора, които обичат това което правят е съвсем, съвсем различна от тази с такива. които го правят само за пари. Искам да споделя с вас снимки от Обслужването на автомобила и промиването на двигателя, за да може всеки да се види как е работено върху автомобила. https://photos.app.goo.gl/vCvfoOAKdpNqdmdz2 Радвам се че и аз станах част от Харви семейството и се надявам да мога в бъдеще да помагам с каквото мога на колегите от форума
-
3 точкиДойде време да финализирам темата Вчера, след като колата мина за обслужване смяна масла, филтри, реглаж клапани и още няколко процедури днес вече е при новия си собственик в случая моята сестра. Скоро предполагам, както ми каза, ще ви стане колежка и във форума В редиците на форумните хонди е един нов Accord 2,4 Executive Automatic (2006) Специални благодарности да изкажа на Слави (сервиз Овча купел) за работата, която свърши първо по проверката преди покупката и после по подготовката на колата за "издаване" и за точното отношение ! Сега няколко думи и за продавача понеже си ги заслужава. След като гледах няколко коли получих предложение и от колегата от форума Петър (pepur) за два Акорда, един ръчка и едина автоматк внос от Швейцария. Понеже едно от основните желания беше да е автоматик се спрахме на такъв и макар цената да беше доста над останалите прецених, че си заслужава да се види. Тук е мястото да благодаря на Петър за точното и стабилно отношение Колата беше в Плевен и той осигури тестдрайв за да може сестра ми да пробва колата и й предостави ВИН-а за да може да си направим нужните проверки. След това го помолих да я докара в София да я гледаме в сервиз. Макар да имаше само половин ден за действие осигури репатрак и на др. ден сутринта колата беше в сервиза на Слави за огледа. Оказа се отличен екземпляр и се разбрахме да го купим, разбира се оставих малко капаро. Записах час за обслужване за след 10-на дена и го помолих да я прибере на паркинг. Междувременно имаше 1-2 дреболии, които аз трябвше да отстраня и ми осигури пълен достъп до колата. В уречения ден и час докара колата при Слави за обслужване с извадени вече транзитни номера и веднага след това в края на деня лично той я откара обратно в Плевен, където сестра ми да си я получи. Така че вече има една щастлива собственичка на Хонда Акорд Разбрах, че другия Акорд също вече е притежание на съфорумец (reality), така че честито и мн. безаварийни км. от мен
-
2 точки@sakrayaami Честито, колега! Много безаварийни километри да те радва харвито! И аз съм безкрайно очарован от професионализма, коректността и отношението на Маркони.
-
1 точкаЗдравейте колеги, От известно време имам желанието да пусна тази тема, и след като вчера обявих желанието си пред ръководството на форума и получих тяхното одобрение, пускам условията. Няма минимална сума за момента. Това е сайта: https://www.akr-performance.com/ Влизате, избирате автомобила си, търсите части по категории вляво, поствате линк/линкове с желания брой за съответната част, в съответната тема. Имам директна връзка с мениджъра на магазина, така че преди да се пусне каквато и да е поръчка, наличността ще се проверява директно по тел. На сайта може да има някои части със статус не налични, но това може и да не е така, обратното също важи. Имат голям оборот и адски много части, наличността трудно се отразява моментално. Предлаганите части са само и единствено за Хонда и Акура. Частите които се предлагат са оригинални и афтърмаркет, не са боклуци. Договорил съм 15% отстъпка, доставката е 39 Евро, за момента не могат да предоставят безплатна доставка, евентуално мога да говоря за по-ниска такава, но всичко зависи от това какви поръчки се правят. При евентуална поръчка тези 39 Евро ще са нищо, ако например се съберат 15-20 човека. Тъй като 1% отива за форума, отстъпката става 14%. Ако има достатъчно интерес, ще предоставя сметка и мой контакт. Може да задавате въпроси, на който мога (въпрос) ще отговоря. Ако модераторите сметнат, че темата все още не е за този раздел нека бъде преместена, докато стане годна за този раздел.
-
1 точкаДа уточним. Колегата има предвид да продължиш с Petro-Canada Supreme Synthetic 5w-20, а не с Honda 5w-40. И да го смениш 2-3 пъти на по 5 -6 хил. км., за да измие мизериите, а след това да минеш на по-хубавото 0W20.
-
1 точка@note Към горните предложения и по отношение на 20-ките бих добавил Ravenol SFE 5w-20. Виждам обаче, че за разхода на масло се осланяш на инфо от предходния собственик, а не на собствен опит с колата. В тази връзка може би не е лоша идеята първо да вземеш хубав и евтин крег III група - визирам Petro-Canada Supreme Synthetic 5w-20, за проба относно "реалния" разход на масло на мотора ти и въобще как ще понесе 20-ката. Petro-то гарантирано ще издържи 5000-6000км, особено през лятото, а за зимата вече ще си наясно с положението. П.С. Идеята ми е първо да продължиш с хидрокрег (III група, каквото е ползваното до момента Honda 5w-40) и после да се хвърляш на ПАО-то, ако решиш
-
1 точкаТази индикация е за нивото на маслото и. Ако няма кой да го качи, ще светне червена лампа!! Ако има масло до максимума и светне тази лампа, то 99% това е проблем в самият сензор на картера. Може и картера да е крив и заради това да не мери правилно.
-
1 точкаИ при мен имаше такава история януари месец.Една сутрин паля ,тръгвам и по навик свалям джама -шофьорския ,стигам до където отивам ииии няма вдигане ,това беше в голям студ .Разглобих набързо вратата и свалих управляващата платка с копчетата .След няколко огъвания на платката копчето за вдигане захапа и го вдигнах-стъклото.После като се прибрах вкъщи свалих платката и я прегледах обстойно -нищо нередно видимо ,отпоих релетата и изненада -всички писти минаващи под тях окислени ,окъсяващи или прекъснати ,съединих наново всичко ,но главния проблем беше на 2 площадки правещи връзка с горната и долната страна на платката -двустранна е ,пуснах и там мостове,презапоих цялата платка за всеки случай ,запойх пак релетата и от тогава всичко е окей с джамовете .Това беше в моя случай -провери дали и при теб не е там проблема .
-
1 точка
-
1 точкаОт coxmotorparts ползвам това,а от ато 24 може да я поглезиш с това!
-
1 точкаТова, че не е добре за този двигател 5W-40 е обсъждано многократно. Honda Full Synthetic 0W-20 Advanced Protection е отличен избор! Едва ли ще има повече разход на масло при преминаване на 0W-20. Напротив, при тези интервали на смяна, след няколко смени би трябвало даже да падне.
-
1 точкаЗдрасти, за мен това че миналия път нещо не съм сметнал както трябва https://www.ato24.de/en/ravenol-fes-sae-0w-30.html 1l - €13.95 - 5% = 13.25 x 1.9675 = 26 лв. Веднага ти пускам пари. Поздрави
-
1 точкаПроблема ти е филтъра на купето трябва да се смени но...... ...когато се извади задължително се издърпват всичк боклуци от мястото където стои там при мен беше пълно с листа клечки и тн.Това маистора не го прави защото първо както знаем за да стигне до него е едно разглобяване свят да ти се завие,след като го беше направил това майстор реших сам да видя как е резултата много боклуци оставени и след почистване парното духа да ти отвее перчема.Задължително има посока на въздушния поток указан е с стрелка на филтъра трябва да се спази.Моят съвет направете го сами ето как https://www.youtube.com/watch?v=JArrHs076cA
-
1 точкамалко още инфо,сменял съм и кормилни щанги което ще рече,че колата е минала реглаж всичко е ОК .. за таз пуста геометрия на колата... уш няма изместване отзад ,отдавам го на тез тампони сменям наред,че ханс май само кара :))) а ние даваме нов живот,утре идват тампоните да видим кога ще влезна в бокса и ще пиша.
-
1 точкаАман от майстори,ушшш панхарда е добре,става дума за тази щанга по дългата хваната за купето и заден мост заградена в черно казаха ми че изместването се получава точно от тази щанга понеже било там голямо натоварване ..... майстори,според него е тръгнал този тампон сменям и от двата края.Поръчани
-
1 точкаОфициално вчера минах по Хемус разклона за Ботевград/ със 174 км/ч с Харвито на клиент ,докато му настройвахме газовото.. В завоите макс.скорост 130 ,точно заради шибани панхард.
-
1 точкаТова е панхарда. Научих я от Маркони,при мен тя беше причината да имам леко изместване на задния мост(по показания при регулиране на предния мост). Не прави компромиси с евтини тампони. Оригиналните от Хонда са по 20-22 лв.
-
1 точкаИзпуснали амортисьори на 70-80 % заменени със чисто нови двойно действащи газови на Монро,по меко возене като усещане,за високи скорости по магистрала Тракия ще тествам края на юли,тръгнали са и тампоните на тази щанга която е хваната за купето и задния мост не знам как се казва,поръчал съм и тампони.. чакам да дойдат ще има смяна и се надявам това сейкане по пътя да изчезне!
-
1 точка
-
1 точкаhttps://www.aliexpress.com/item/H1-Halogen-Car-Auto-Headlight-Bulb-Socket-Holder-33116-SD4-961-33116SD4961-Fit-For-Honda-CR/32776888635.html?spm=2114.search0103.0.0.183a19a0A9T4qp Надявам се , че не сте ми се смяли много , че съм писал "фасонки" вместо правилното "фасунги"
-
1 точкаСлед доста търсене най - после отново съм в отбора с Акордите. Колата е с К24 мотор, и външен type s пакет. В повече от безупречно състояние. Без никакви забележки от към мотор кутия окачване и купе. Искам да изкажа искрени благодарности към колегата @pepur за коректното отношение и прекрасния автомобил който ми продаде! Обърках раздела. Ще помоля модераторите да прехвърлят темата в правилния раздел.
-
1 точкаhttp://www.autogenius.info/honda-accord-2008-2009-fuse-box-diagram/ Ето.. описани са и трите места с предпазители и кой за какво е...
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаКои бушони гледаш, защото имаш при шофьора и при пасажера на пода бушони. На мен не ми светеше дясна крушка на късите светлини и беше бушон от дясната страна.
-
1 точкаЗдравейте и от мен. Малко късно видях темата и затова се включвам сега. Този цирк съм го играл лично. При мен проблема беше същия при опит да сменя крушките с диодни ми се прецака осветлението в купето. Оказа се една платка която се намира зад таблото с бушоните. По-точно вътре в таблото. Сваляш цялото табло махаш всички бушони, букси и релета . Внимателно разглобяваш самото табло и вътре има една платка със зелени букси . Проблема беше едно товарно съпротивление от 0,22 ома . Смених го и всичко си тръгна. Дано съм бил полезен.
-
1 точкаЕто малък напредък по проектчето с километража , стрелките са от Ebay 30$ влчзоха перфектно без рязане . Поздрави
-
0 точкиСлед месец експлоатация,мога да кажа че когаго си купувате бисквити "Катеричка" вътре няма катерички!!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00