Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.03.2018 in all areas
-
4 точкиСобственика на сервиза не знам дали е усмихнат но е пълен селяндур. Няма да обяснявам ситуацията в детайли, но си оставих колата там и след комуникацията със "сервиза" си я взех. Некадърни и нагли- работа НЕ вършат - искат да завият два болта или да сменят едно масло и да станат милиардери - за смислен ремонт - далече. Такъв смешнишки сетвиз - трябва да им забранят от хонда да заблуждават хората като им пишат марката на подобието си на магазин/сервиз!!!@!! А и вкарват блъснати коли ги изчукват и ги пробутват на хората уж че са от официален магазин. Мошенници!
-
4 точкиЗдравейте отново! Почва да се затопля и почнаха да излизат правените Хонди. Днес видях една много готина сребриста 6-та хеч. Тази гледка някакси асоциира в мен една гледка от сорта на... Сега, когато съм се докоснал до друга марка, друг стил автомобил и като се кача в Хондата за момент да си помечтая какво може би ще бъде това лято ми се доказва за пореден път колко уникален по концепция автомобил е Хондата и колко качествени части са се използвали. Всичко в колата се усеща стегнато, ергономично и на мястото си. Това е още едно нещо, което ми харесва в тоя сивик - простия, но много функционален интериор. Последно ви показах как изглеждаше колата със слагането на джантите. Едно от нещата, които много исках да направя след направата на дипломата е да довърша неща по ходовата част отпред. Смених вътрешни и външни накрайници. Минах на 262мм дискове отпред и заедно с това сложих нови лагери на главините. Спирането се подобри, обаче аз бях със спирачните апарати от 242мм дисковете. Те са с 51мм диаметър на буталото тези от 262мм са на 56мм. Отделно накладките са различни. С по-голяма площ са тези на 242мм. Та спирането се подобри, но те първа предстои реалната промяна. Шарнири се смениха на предницата и се направи реглаж. Е трябва да ви кажа, че просто усещането през волана направо стана уникално. Много директна стана. Да обаче всичко това стана ненужно сложно. Стана, но стана трудно с много усилия. В този период от годината говорим някъде за юли месец или август ме бяха сполетяли едни много никви проблеми. След като ходих да й сложат фолио на стъклата се оказа, че шофьорския прозорец не работеше или не работеше през повечето време. Оттам търсене къде е проблема. След като разглобих цялата врата и корите под волана се установи, че инсталацията на вратата е била деградирала... И така около 2-3 седмици ходене по мъките... Тук реално правех и инсталацията за вратата и спирачките. На спирачките се оказа, че скобата на, която се монтира спирачния апарата е с различни резби и трябват различни болтове. Това не е някъв невиждан случай. Често се случва да се заголи резба точно на тва място. Заради влагата, топлината липса на внимание и обслужване. Както и да е обаче се оказа че резбата на болта е М14х1.5 или М12х1.5 или нещо такова... Не си спомням вече, обаче беше нещо, което само по себе си ми направи живота труден. Допълнително, че се бяха насъбрали тъпи проблеми. Някъде в този период си поръчах поредната гарнитура за колектора, защото както ви казах реших, че ще го правя. Та тя взе, че дойде. Опаковката и надписа някакси ме изкефиха и си викам - Ей... гледай все едно инженер го е правил т'ва. Готино усещане отвътре. До сега не съм показвал снимки на коша за тази година и въобще има ли прогрес в тая насока. Е запознайте се със спецификация 1-ва за 2017-та година. Тук се виждат следните модификации. Смяната на инсталацията и преминаването към ОБД1. Не сте видяли обвиването на колектора, което всъщност беше факт още през 2016-та година. Дистрибутора е различен също. Скрит от погледите е също и депфера за двигателя. Загледайте се в дясното бомбе в дясно от помпата за сервото. Много дълго време карах с един горивен филтър на мястото за вентилацията на капака на клапаните.Голяма простотия. Това също се смени с подходящ филтър. Следваше поредица от модификации по всмукателната част на двигателя. Нали ви казах, че си бях взел температурна гарнитура за всмукателя. Е монтирах я заедно с това и скънка. Ето това е спецификация 2. Междувпрочем филтъра е К и Н. Сега нали има тема. След малко ще ви покажа поредната модификация. Само да кажа, че спецификация 2 се оказа ефективна. Макарче аз смятам, че ако се оправи изпускателя всички модификации до сега ще блеснат! Все пак имаме теч на изгорели газове през фланшовото съединение. Като говориме за теч ето я и гарнитурата от чертежа, за който по-рано писах. Ще ви покажа какво се случва с гарнитурата и къде се издухва. Това след малко. Много е важно да е обкантена. Обкантването помага страшно много и то задържа газовете в голяма степен дори при нагънати фланшове. Задържа е силна дума, но ако го няма повярвайте ми ще ви изгори ръцете ако си сложите ръката близко до тая част на изпускателя. Ъъъъ спецификация 3 моляяяяя! Ако до тоя момент не сте го разбрали аз съм идеалист по природа. Знам, че съвършенството е недостижимо, но стремежа към него си заслужава дори цял живот да не го постигнете. В този стремеж се раждат истинските неща. Тези неща, които изглежда, че вече са дефицит в тоя живот дето живеем. Та плана за всмукателната система е да се направи филтърна кутия. Филтъра да се затвори в пространство, което да е с по-високо налягане и сравнително по-ниска температура от тази в коша. Опит да постигна тази цел ще направя през 2018-та, но пътя започва през 2017-та. Ще направя вход на системата от предната броня. Засега обсъждам в главата си как точно ще го направя, но едно е ясно. Входа ще бъде фуниеобразен. Засега имам два дизайна ще видим, кой ще надделее. Та казахме вход през бронята, началото ще бъде някакъв тип фуния и пътя на всмукателната част ще продължи с плавни преходи и кривки към филтърната кутия където ще се намира филтъра. А какъв ще бъде прехода от филтъра към шнорхела. Ето го: На тази фуния се поставя външно филтъра. А от вътрешния диаметър продължава шнорхела. Спецификация 3 Спецификация 3 е най-актуалната до сегашно време. Тя беше и финална за 2017-та година. Тази модификация промени СЪЩЕСТВЕНО работата на двигателя. Толкова се промени работата на двигателя, че един мой много ценен приятел, който също кара Хонда и то също сивик 6-та, но купе, той се впечатли много. Толкова много, че в момента ще модифицираме и неговата с нещо подобно. Малко технически характеристики. Ако трябва да степенуваме различните шнорхели до сега. Първия беше с ф 45мм. Беше ей това: В горната си част е огънат с пистолет за горещ въздух. Втората конфигурация може да се види в спецификация 2, но не баш точно. Силиконово коляно на 57мм вътрешно вход и изход. Тръбата беше Ф55 вътрешно с термоизолация 20мм. Третата конфигурация е конфигурацията от спецификация 2. Същото силиконово коляно, но с 63мм. тръба. Последната четвърта конфигурация в спецификация 3 ( не знам, но много ме кефи да се говори с някви спецификации и тн. звучи някво все едно формула 1 :D:D) от дросела почваме с редукторно силиконово коляно 76 мм на 57. Тръбата е с 80мм. Всички диаметри са вътрешни. Вътрешния диаметър на фунията с филтъра (червения) е 76мм. Когато завърша всмукателната система ще извадя всичко и ще ви го наснимам с диаметри и ще опиша как съм го направил. Засега филтъра е отворен и със сигурност има какво да се подобри. В началото на есента вече мислех какво ще се случва с колата за зимата. Работата по колата отново се отложи заради други неща. Юли месец беше защитата на дипломата ми, а Ноември месец беше връчването на дипломата (документа). Университета и образованието в България за мен въобще не са това, което трябва да са. По време на обучението си имаше много несправедливи моменти. Не искам да задълбавам. Аз обаче реших, че на тоя цирк да отида няма да стане. В университета обаче са ме награждавали. И така вече и официално инженер аз получих и грамота от "Трейс" Беше хубаво, че някой е оценил труда ми и желанието ми. Това, което съм учил съм го учил, защото ме кефи и с голям кеф си направих дипломата. Добре... я виж ти ... силата на мечтите какво прави! Разбира се плановете, концепциите свързани с много аспекти по колата не спряха. Тая кола винаги е на фон и дори да не се сетя 1 седмица за нея ще имам идеи за нея. Дойде 2018-та година и след решаване на определени проблеми вече се заех с реалната работа по колата. Колата вече беше с вдигната задница. По едно време сменихме радиатора на този мой приятел с 6-тата купе. Дадох му моя радиатор, а аз си бях приготвил чисто нов сериозен радиатор от VTi. С широка пита е. Ще го покажа и него. Много време гледах стоповете ми, че не светят като хората и още 17-та година си бях взел необходимите материали да ги реставрирам. Отворих ги и ... воаля! Яко, а... Ще ги почиствам и ще ги възстановя. Нали ви казах, че ще ви покажа къде се издухва гарнитурата. Ето Нямам снимки на другите ми гарнитури, но те не прилича въобще на гарнитура. Тя бяха просто парчета. Тук бях дооста изненада от цялостта на гарнитурата. Мисля, че споменах , че китайските колектори са зле. На тези снимки саждите пречат да видите кратерите от тия ръбове дето се получават, но това въобще не е плавен преход. Би трябвало за обратното налягане ръба да помага, но точно при мястото където скоростта на газовете и температурата е най-висока не мисля, че това подпомага премахването на изгорелите газове от горивната камера или по-точно ефективното им извеждане. По-назад в темата ви обясних, че се занимавам с окачването в момента. Преди да се захванете да работите по задницата на тея коли задължително трябва да имате горелка. Аз си купих най-обикновенна пропан-бутан горелка. Ползват се за готварски цели за много неща. Пламъка е уж до 1400 градуса. Много е ефективна. Пълни се с обикновен флакон за пълнене на запалки. Това е много важна част да имате. Друга важна част е WD40, върток и бих казал и гайковерт. Моя гайковерт е на вюрт. Доста добър гайковерт. Казаха ми, че гайковертите на вюрт са всъщност ребрандирана китайска стока. Може и така да е, но върши добра работа. Аз лично очаквах, че болтовете при долния носач и шенкела няма да се развият, както и тези при горния носач и шенкела. Да ама всъщност се оказа, че проблем ми създадоха болтовете при компенсаторните рамена. Ъхххх.. доста грозно. Мале... доста ме озориха тея болтове. Обаче горелката помогна доста! В общите линии може да видите, че както болта така и носача са доста подпийнали WD40 да не кажа, че са мъртво пияни. След около 3 седмици в крайна сметка окачването го свалих. И се почна със сглобяването на окачването обратно. Избиха се тампоните. Сложиха се новите. Гумени тампони оставам тези за връзка с амортесьора и големия тампон за връзката с шенкела към шасито. Ако разгледате добре, ще разберете и концепцията. ми. Точните с най-голямо ъглово завъртане са полиуретанови. За щастие те са и скрити сравнително от атмосферните влияния с изключение на горния носач. Голямо ъглово завъртане има и при големия тампон, но все пак гониме автомобил, който да бъде удобен за дълъг път. Допълнително точките в , които конструктивните елементи от окачването се връзват към шасито гледам да са с полиуретан. Така силите предавани към шасито ще са по-изявени. Да, знам нужно е закоравяване на шасито и това някога ще се случи. Стремежа ми е окачването да работи с възможно най-постоянната геометрия при всякакви натоварвания. Ясно е, че тези точки ще се местят поради деформацията на шасито, затова ще се търси закоравяване на шасито в опит да се намали деформацията, но допълнително намаляване на преместването на тези точки ще се реализира от коравината на тампоните. Тъй като аз обичам да правя нещата в обратния ред... сложих шенкела, горния и долния носач и се опитах да сложа компенсаторното рамо. Еми да ама .. айде сега свали пак окачването, щото си много умен. С много ненужна мъка успях да монтирам шофьорската страна на окачването.. но пасажерската ще трябва да режа отвор при гайката, която държи болта за компенсаторното рамо. Същия болт малко по-нагоре дето изглежда зле и целия във WD40. Причината е, че тази гайка е на нещо като релси. Тя е паднала от тези релси и няма как да завия болта и да монтирам компенсаторното рамо. Опитах се през малкия отвор да напасна гайката, но не става. Може би ще стане с много играчка, но нямам сили и нерви да си играя толкова. Затова тези дни ще се наложи да режа и заварявам после. Приготвил съм си и шегрен. Ще почистя ръждата, която има и ще я пръсна отдолу. Притеснението ми е, че жилата за ръчната няма да станат. Жилата за ръчната са от седан. Казаха ми, че тези от седан модела са по-дълги. Ще видим. Ето малко снимки преди да осъзная, че ще трябва да сваля пак окачването заради компенсаторните рамена. Както ви казах по-назад пробвайте окачването ето точно в това състояние. Раздвижете го нагоре надолу. Усетете как се движи. Трябва да се движи със съпротивление, но леко. При мен се движи много добре. Опитах се да обобщя историята ми с тази кола и въобще преживяванията ми около тая кола. Няма как да стане за няколко страници, но може да се каже, че с тая кола никога не съм имал скучни моменти. В следващите дни ще се работи по окачването. Ще се довърши надявам се. Следва монтаж на големи спирачни апарати отпред, на голямата спирачна помпа, обезвъздушаване на спирачките и след това ще се занимавам с изпускателя и изпускателната система. за 2018-та година имам планове. Би трябвало всичко да се случи. Пътя е отъпкан, но не искам да обещавам нито на себе си нито на когото и да било какво ще се случи. Важното е да стане така както го мисля и виждам. Модификации по двигателя има запланувани. Движение към осъществането има, но на дневен ред е както казах окачването и направата на спирачките. Охххх.. стана късно... ами засега е това хондаджии! Пожелавам ви лека нощ и до скоро!
-
2 точкиЗдравейте колеги, налице е тема с нова страхотна "шапка", дело на @ceco_accord ! Темата се казва HondaRED - 2018 и е достъпна за всички групи потребители. По-нататък и dark тема за всички нощни птици.
-
2 точкиИмаш доста голям избор ,но е добре да се види поне малко състоянието на мотора. Една снимка през капачката за наливане маслото с някакво осветление.Най-добре снимка на главата ,докато се регулират клапаните. Като започнеш от 0W-20,5W-20,0W-30 до 5W-30 от по-евтините с къси смени ...доколкото познавам Шумен
-
2 точкиТова какво дава производителят и какво сипват Бултрако от варела сме го дъвкали многократно.
-
2 точки@tanas4o_ За CR-V, 2008 г. японският owner's manual сочи следните допустими масла: 0w-20 (т.е. SAE 20) се определя като масло, с което се постига най-добра (отлична) икономия на гориво (това гласи надписа в червения правоъгълник). Производителят на мотора сочи, че е допустимо той да се кара и с 5w-30, и с 5w-40 (API SM и нагоре; ILSAC GF-4 и нагоре) (зеления правоъгълник). Следователно, щети с тези вискозитети не би следвало да има, стига маслото да е сменявано на време . Разбира се няма да има икономия на гориво с тях . При посочените от tanas4o_ факти и данни, и през призмата на маслата Ravenol, за лятото аз бих се спрял на Ravenol SFE 5w-20 или Ravenol DXG 5w-30. За мен и двете са чудесни летни масла.
-
2 точкиПодозирам, че тези може да имат нещо общо с въпросния "сервиз" или са реалната фирма, която стои зад hybrids.bg: http://koorteh.com/elektromobili/ Едно че са във Варна, второ че дейността им е подобна, и трето че hybrids.bg са им в списъка на "партньорите". Те вече имат контакти и местоположение.
-
2 точкиЯсно... 5w40 сменяно на 18 хил. км. е равно на целенасочено убиване на тоя двигател! Ако предишният собственик е карал и "юнашката"... леле, мале! Това, че ти е потъмняло маслото, в слуая е добре. Значи разтваря насъбралата се глеч от описаните издевателства по-горе. Има вероятност да са ти запекли сегмени. И има вероятност с няколко по-чести смени (на 5000 км) с качествено масло, с голям TBN, да разтвориш гадостите и нещата с разхода на масло да се нормализират. RAVENOL ECS SAE 0W-20, което ползваш е с прилично висок TBN. Така, че щом си го купил - наливай смело и го смени след 5 - 6 хил км. При смяната източи обезателно несливаемия остатък от картера, преди да налееш новото масло, за да не му скапеш показателите още с наливането!
-
2 точкиПърво искам да задам един въпрос... Съгласно форумната таблица, за R20A1 / R20A2 са препоръчани масла със спецификации API SN (SN-RC) и ILSAC GF-5, и вискозитет 0W20. Допълнителна препоръка, при по-спортно каране е API SN и вискозитет 0W30. Въпросът ми е: Защо се пропуска 5W20 (API SN и ILSAC GF-5)? Хайде сега да, по въпроса на колегата tanas4o_, да обсъдим няколко възможности... 1. http://www.ravenol.de/en/products/usage/d/Product/show/p/ravenol-eco-synth-ecs-0w-20.html Маслото, препоръчано за неговия двигател. API SN-RC (Resource Conserving), ILSAC GF-5, ACEA A1/B1. Нисковискозитетно масло, с не особено "щедър" вискозитетен индекс и с най-нисък HTHS при 150 °C. Точка на възпламеняване 240 °C. Сулфатна пепел 1%. Човекът му се иска малко по-сигурна защита на двигателя при високи температури и масло Равенол, поради доказаният му произход. С оглед спецификите на двигателя е редно да се придържаме към нисковискозно масло, API SN и ILSAC GF-5. Ето защо моето предложение е: 2. http://www.ravenol.de/en/products/usage/d/Product/show/p/ravenol-super-fuel-economy-sfe-sae-5w-20.html Нисковискозитетно масло, с много малко по-добър вискозитетен индекс и с по-добър HTHS при 150 °C (предполага по-добра защита при високи температури). Точка на възпламеняване 238 °C - малко по-ниска, но само с 2 °C. Сулфатна пепел 1,07% - ще пази катализатора като предното масло. Според препоръката за по-спортно каране обаче, отиваме на 0W30. 3. http://www.ravenol.de/en/products/usage/d/Product/show/p/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Тук имаме прилично висок вискозитетен индекс и с по-добър HTHS > 2,97 mPa*s при 150 °C (още по-добра защита при високи температури). Точката на възпламеняване е вече със 6 градуса по-ниска... Незнам каква минимална допустима тепература гоним... Сулфатна пепел 1,20% - няма да щади катализатора като предните масла, но пък толкова ли много би се отразил този показател?! Не мисля, че при изправен двигател (не гори масло) ще е от огромно значение... Все пак маслото е API SL, което предполага повече цинк и фосфор, като противоизносни присадки. Според мен това масло би осигурило най- добра защита на двигателя при високи температури и по-високи скорости, но...! Тук е моментът да преценим, дали е по-удачно да го използваме с оглед на това, че не отговаря на спецификациите на Honda и какво би причинило на двигателя в дългосрочен план като отлагания, нагар, агресивност към катализатора и др. Иначе и трите масла по-горе са на РАО-база. Относно другите масла, споменати от колегата tanas4o_ : - RAVENOL DXG SAE 5W-30; - RAVENOL FO SAE 5W-30; - аз бих добавил и RAVENOL FDS SAE 5W-30. Мисля, че не отговарят на изискванията за достатъчно нисък вискозитет и биха натоварвали излишно двигателя. Вие колеги какво мислите по въпроса?
-
1 точкаДокараха добро ЦРВ 2009 бензин автомат ,всички екстри без дистроник светла кожа...в Русе
-
1 точкаБлагодаря Дебелия3. Имаме си собствена таблица с маслата : https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=1296787176 Въпроси за конкретно масло:
-
1 точкаОт година и половина поддържам и още едно црв с р20 абсолютно съм забранил на колегата да прескача 12000 . На третата смяна нещата влязоха в норма . Колата е служебна и се кара много .
-
1 точкаДавам повече инфо: Колата е купувана тук и до 86к пробег е карана с каквото и сипят в Бултрако София. По сервизна книжка е сменяно на около 18к км. Аз я заварих с 5w40 и продължих да я карам така до 130к - използвано масло Repsol. Разход на масло над литър за около 8к км. Смених вискозитета и минах на 5W30, отново Repsol Longlife и т.н. Ситуацията е отново същата - около литър разход за пробег 8к км. Последната смяна e с Равенол 0W20 ECS - пробег оттогава 7300 км , процентно градско/извън : 70/30. Всекидневно каране в обороти определено < 3500 (градско), извън града се спазват ограниченията и държим малко под 4к оборота ( на шеста при скорост 130-140 магистрала). Изпреварванията няма как да се случат без преминаване на 4к и третия зъб...... но като цяло не мога да кажа, че се кара агресивно. Кога е потъмняло маслото не мога да кажа, защото не бях в страната, а на жената не може да се вярва за такива наблюдения. Това което забелязах аз е, че на пробег 6к маслото беше малко над минимума на щека и долях около 0.7 литра. Оттам нататък за 700 км магистрално каране и още 800 км градско маслото е паднало по щека с около 2 мм и не мърда. Надявам се, че инфото е достатъчно, ако не ще пиша пак.
-
1 точкаЕ след като се убедихте, че рекламите са кофти нещо продължаваме напред както казваше един човек. До къде бяхме стигнали? Аааа да до поредната простотия... торба на ауспуха и кърпа на чистачката и нали това е много смешно... Та да... до тоя етап предницата е обслужена. Тампоните са полиуретанови. Съдбата ще ни научи, че не е баш супер тая опция, но определено разликата беше доооста отчетлива. Не толкова отчетлива обаче беше разликата между SFi горивоподаването на Д14А4 колектора и в общите линии същото горивоподаване но с Д16 колектор. Имаше разлика. Имаше звук, имаше и по-добра реакция, но знаех, че истината е в слагането на компютър или обобщено казано направата на мини-ми. Тук сме някъде май месец 16-та година. Засъжаление плановете ми за минаване към ВТЕК се отложиха. Историята ще каже, че ще се отложи за повече от 1 година, но кво да правиш. На 24-ти май официално вече бях с нова скоростна кутия. Предавателните числа са същите като на Д14А4, но с 4.437 крайно. Ей тука нещата се усетиха. След няколко месеца щях да навърша 4 години с тая кола и се замислих как на 5-та колата умираше като катереше нагоре, но вече нещата се промениха. Двигателя беше по-отзивчин, но и кутията беше по-къса. Усещаше се разлика. Тук трябва да благодаря на Ванката (fenabg), който вероятно повечето от вас познавате. Това е един страхотен човек! Всъщност тук искам да благодаря на всички хора, които са ми помагали за тази машина! Ето една снимка на "енджино" тогава. Тук сме май месец 2016-та. Добре де... е***ти панаира.. много приказки.. Кво ще се случва с тая кола? Спирам засега до тук с историята около тази кола и приключенията ми с нея. Често пишех "... според концепцията ми". Е добре каква е тая концепция? Кво ще се случва? И защо се случва толкова бавно? Концепцията зад тази машина е една удобна, практична машина, която обаче да ми доставя голямо удоволствие на пистата и извън нея. Не говорим за драг машина. Не говорим за возия на мерседес или ситроен. Говорим за машина, която ще ме отведе на 1000 км от дома и обратно без да ги усетя кой знае колко. Да мога да си върша работа с нея, но в същото време да се ходи на писта с нея. Да се излиза вечер на планинско. За тая концепция живея вече 6 години. Това, което предстои по тази кола частично е направено. Искам да го покажа направено. Снимал съм част от моментите, в които съм ги правил тези неща. По колата се работи често. В момента цялата задница се преработва. Полиуратан на определени места както и обикновенни гумени тампони пак на определени места. Колата вече не се кара през зимата. За тая цел вече имам втора... и то каква - Субару... Ооо Ужас! Спирачките се преправят. Отзад минавам на дискове. Отпред съм вече на 262мм. Голяма спирачна помпа.. Абеее.. стандартното. След тази процедура ще се занимавам с двигателя. Ще се опитам да възвърна двигателя до фабричните сервизни допуски там където не е в допуски. ВТЕК и настройка. По интериора ще има също промени. Но най-много се надявам тая година поне за малко да я покарам тая кола на писта. 6 години го мечтая тоя момент. Въпреки това обаче не мисля да правя компромиси с работата по колата и ако се наложи да не ходя на писта, за да стане колата така както я искам съответно няма да ходя. Всичко, което правя до сега не е нещо ново. Запознатите хора с тези коли и модификациите биха казали, че аз за 6 години правя това което те за 3-4 месеца. И да това е факт, но за мен всичко това има специално значение. За мен това е личен проект. Промених се като човек, научих много, придобих много умения и въобще не съжалявам, че се е случило бавно. А по отношение тая тема - Не мисля, че ще ви радвам с чести модификации. С нещо за душата. Поне се надявам да не ви показвам размазани карантии на Д серии. Искам да ви покажа моето приключение в бъдеще с тоя уникален автомобил. В тоя ред на мисли вероятно ще има регулярно обновяване. За вбъдеще какво мисля ли? Ооо не знам въобще. Но тая кола за друго освен Хонда няма да я заменя! Може да мина на друга Хонда, но т'ва ще е далече във времето. Не знам какво ще ме удари в главата, но не мисля и че концепцията си ще променя. В следващите дни ще покажа по-нови снимки и вече актуални на колата. Тъй като стана късно вече, а трябва да се работи ще ви кажа лека нощ и се надявам тази година с една част от всички фенове и фанатици да се запозная. Надявам се и да покараме.
-
0 точкиНаправи я дефолтна ,а остави старата по избор.Мисля ,че беше "fronted"настройката
-
0 точкиЕ то маслото е знайно - оригиналното . Абе от всичко може да е, включително вериги и други, но все си мисля, че този звук е от там където предположих.
-
0 точкиНе е само в Бултрако,навсякъде е така. Я се сетете за структурата в един представител на автомобили: Шеф-подставено лице.Търговец 1,търговец 2 /зет на първия/.автомонтьор 1 на 1 год служба,автомонтьор 2 на 3 месеца,чистачка,продавачка-склад. Някъде споменах ли инженер? Трябваше да напиша инжинер в стил Рачков .Журе ми е любима дума
-
0 точки
-
0 точки1 x RAVENOL HVE High Viscosity Ester Oil SAE 10W-50 5л. https://www.ato24.de/en/ravenol-hve-high-viscosity-ester-oil-sae-10w-50.html Платено вчера
-
0 точкиЗдравейте! 1 х RAVENOL Hydraulik PSF Fluid - https://www.ato24.de/en/ravenol-hydraulik-psf-fluid.html - 9,95€ 2 х RAVENOL Getriebeoel EPX SAE 80W-90 GL 5 - https://www.ato24.de/en/ravenol-getriebeoel-epx-sae-80w-90-gl-5.html - 13,90€ 2 х AMSOIL Synthetic Manual Transmission and Transaxle Gear Lube 0,946 L - https://www.ato24.de/en/amsoil-synthetic-manual-transmission-and-transaxle-gear-lube-0-946-l.html - 32€ 1 х Bosch Aerotwin AR 653 S Set - https://www.ato24.de/en/bosch-aerotwin-ar-653-s-set.html - 22,44€ 1 х Sonax Xtreme Windscreen Wash Ready To Use 3 L - https://www.ato24.de/en/sonax-xtreme-scheibenreiniger-sommer-gebrauchsfertig-3-l.html - 5,6€ 9,95€ + 13,90€ + 32€ + 22,44€ + 5,6€ = 83,89€ * 0.95 = 79,70 * 1,9675 = 156,80 + 5,45 = 162,25лв Поздрави!
-
0 точкиJapanese fever За съжаление няма как на Бултрако да им се каже, че смяна на 20к или година е убийство за мотора. Но там навярно се разчита на ниски експлоатационни разходи по време на гаранцията и достатъчна здравина на мотора за да я изкара тая гаранция. За мен е кристално ясно, че и най-разпространеното схващане за 10к км или една година също не може да бъде прието като показател. Във почти всички случай пробега трябва да епод 10к. Малко оффтопик: Онзи ден един съсед ме видя на паркинга пред блока да вадя щеката и пита: "А,а,а, тая кола масло гори ли? Аз сменям на моята на 30к както е по изискванията на производителя (Шкода Йети) и въобще не знам щеката къде е? Колата наближава 90к и сега ще отида до го сменят за трети път......" Благодаря на всички включили се в дискусията.
-
0 точки
-
0 точкиКогато шушана е сама без витека ,набира много тегаво и мудно ,с витека моята като набере я усещам като 150 коня -къси скорости и създава такова усещане за бегачка ,мачкам педала докрай из града да ми дишат пушилката голфовете ,затова съм за сегменти сега .
-
0 точкиХахахах....Между работата и ежедневните грижи трябва да има място и за глътка смях и шеги,защото иначе се превръщаме в роботи,ходещи на работа и връщащи се от работа...,с което можем само да завиждаме на маймуните, които се чудят, кой банан да си откъснат, къде да си дремнат и коя женска да опънат.... Пък за Харвито всички въпроси са добре дошли и ей тука с Фена ще помагаме с каквото можем.Няма тайни с тоя велик автомобил. За непросветените, които си мислят ,че съм изпечен алкохолик....от три години не пия .само колекционирам и дегустирам домашни преварки. Един ден ще отворя малка селска кръчма само за приятели с реколти от преди 15-20 години, като стотиците шотландски дестилерии, в които можеш да пробваш 21 годишен сингъл малц безплатно и след това да разправяш на приятелите си.Има доста неща по-ценни от парите и едното от тях е приятелите.Наздраве на всички приятели!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00