Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.03.2018 in all areas

  1. 2 точки
    Здравейте от мен и в този раздел. Когато се регистрирах тук, вече карах Акорд 6 (2.0 АТ) и такъв „ник” си сложих тогава, но да ме прости „старата любов”, за която ще иде реч. Нея придобих края на миналия век и 5 години ми бе радост. Преди това вече бях чел книгата за Великия Човечец. Умалителното е заради ръстът му, но заслугите които фамилията / марка - оставяща трайни следи (в прекия и преносен смисъл) по планетата, са незаличими. Много неща в повествованието ме впечатлиха силно и покупката на Сивичето бе моментална –веднага щом го видях на улицата с табелка „продава се”. На другата сутрин -след като бях обърнал вселената в търсене на исканата сума (понеже нямах намерение да си купувам кола), звъннах на работодателя си (за когото работех дистанционно от месец) и взех заемче. Собственик бе една мадама, но сделката "въртеше" мъжът и. Не съм питал за история, километри, оглед в сервиз, а след 1 кръгче из града и за цената не се пазарих. Просто тази колца бе моя преди аз и тя да го знаем. Още веднага, пленен от живецът и техниката и си я кръстих „микровълновата”. Знам че на модела викат „телевизорче”, но бялото със стъклената 3-та врата много повече ми напомняше на модерният (тогава) ел. уред, отколкото на телевизор. Поводът за тая тема е дълго отлаган, но все по-близък. Догодина правим юбилей – 20 лазарника откак се имаме. Като взех Акорда, я оставих на приятел, да се движи докато си реставрира своята Мазда 3. Нещата му обаче се проточиха, а аз нямах нужда от втора кола и така, тя си остана при него. Идеята да я кара жената пропадна след първото и опитно кръгче. Каза „ олеЕее, тук нещата твърде бързо се случват, не успявам”. Колцата е малка, съединителчето –меко, спирачката удобна, скоростите влизат филигранно, но педалчето за газта е безкомпромисно и директно „дърпа дявола за опашката”. Уплаши се женицата и отказа да я щетосва, понеже беше влюбена във визията, ръчките за сваляне на прозорците (до ден днешен си мечтае за такива), а звукът от мотора направо и „подкосяваше краката”. Аз така я и „свалих”. Отидох на среща със Сивичето, „изръмжах” на паркинга и „любовта започна да се случва”. Както знаете, автомобилът винаги е играел Важна роля в първоначалните моменти на една връзка. Ени уей, силно минало, сега е семейна проза, но ще си върнем спомените. Колцата карах рядко. Като се виждах с приятелчето, го молех „за 1 кръгче”, а като една година Акода го очука градушката, дори ходихме на море с нея, докато той „легна под ножа” на бояджията. Онова лято Сивикът и на синковеце „бръкна в душицата” и от там изтръгна великата фраза: „бе къф е тоя Акорд, дай да си караме Сивика”. Тогава бе малък, но децата усещат истинските неща, а детето в мен още не ги е забравило, така че колцата ще си остане в семейството. Той след няколко години ще вземе книжка и тогава ще хвърляме чоп –кой коя Хонда да кара. Дано на мен се падне Микровълновата. Но стига лирически отклонения че може книга да се напише, а горното е само мижава част от пролога. Малко "сухи" факти: Модел: Сивик, 3-та генерация, хетчбек, версия Берлинета. Енерговъоръженост: 8 килограма на конска сила. Демараж: 8 секунди до първата 3-цифрена стойност в км. Максималка: 3.5 километра в минута. Сърце: EW3 - 4 камерно / 12 клапи / 4 (PGM-FI инжектирани) артерии / пулс до 113 удара в секунда. Душа: Мех. синхронизирана танцова стъпка - 5 напред / 1 назад. ОЧакване: 4 амортесьора / предно – надлъжни торсиони (вместо пружини), надлъжни носачи и стабилизираща щанга / задно –греда (със стабилизиращи торсиони в нея), надлъжни носачи и пружини. СпЪНачки: предни вентилирани дискове / задни –барабани + ръчка за дрифт. ПоНосимост: Стандартна - 5 места + багажник за 2 каси бира. Туринг режим -3 места + 4местна палатка и велосипед + раница за всеки от тримата. Екс-3: липсват само излишните, но има 1 голяма под предната пътническа седалка (педя платки в алуминиева херметическа кутийка). РазДух (л. на 100км): градско 8 / шосе 6 / магистрала 7+. АеродинамЪка: липсват данни. На вид е кирпич, но кат пич „ляга” на асфалта след 160км/ч и се държи за него като четириколесен британски аристократ (с прибиращият се в радиатора „дух на екстаза”). Рождество: 86-та, на „островът с изгряващото слънце” -спецификация за „стария" континент. Същата, за щатите се е предлагала с катализатор и ламбда сонда. Какво нещо са били японските „конквистадори” по онова време. Хай, стига за сега. Ако ви е любопитно продължението, ще има още.
  2. 2 точки
    От година и половина поддържам и още едно црв с р20 абсолютно съм забранил на колегата да прескача 12000 . На третата смяна нещата влязоха в норма . Колата е служебна и се кара много .
  3. 2 точки
    Ясно... 5w40 сменяно на 18 хил. км. е равно на целенасочено убиване на тоя двигател! Ако предишният собственик е карал и "юнашката"... леле, мале! Това, че ти е потъмняло маслото, в слуая е добре. Значи разтваря насъбралата се глеч от описаните издевателства по-горе. Има вероятност да са ти запекли сегмени. И има вероятност с няколко по-чести смени (на 5000 км) с качествено масло, с голям TBN, да разтвориш гадостите и нещата с разхода на масло да се нормализират. RAVENOL ECS SAE 0W-20, което ползваш е с прилично висок TBN. Така, че щом си го купил - наливай смело и го смени след 5 - 6 хил км. При смяната източи обезателно несливаемия остатък от картера, преди да налееш новото масло, за да не му скапеш показателите още с наливането!
  4. 2 точки
    Първо искам да задам един въпрос... Съгласно форумната таблица, за R20A1 / R20A2 са препоръчани масла със спецификации API SN (SN-RC) и ILSAC GF-5, и вискозитет 0W20. Допълнителна препоръка, при по-спортно каране е API SN и вискозитет 0W30. Въпросът ми е: Защо се пропуска 5W20 (API SN и ILSAC GF-5)? Хайде сега да, по въпроса на колегата tanas4o_, да обсъдим няколко възможности... 1. http://www.ravenol.de/en/products/usage/d/Product/show/p/ravenol-eco-synth-ecs-0w-20.html Маслото, препоръчано за неговия двигател. API SN-RC (Resource Conserving), ILSAC GF-5, ACEA A1/B1. Нисковискозитетно масло, с не особено "щедър" вискозитетен индекс и с най-нисък HTHS при 150 °C. Точка на възпламеняване 240 °C. Сулфатна пепел 1%. Човекът му се иска малко по-сигурна защита на двигателя при високи температури и масло Равенол, поради доказаният му произход. С оглед спецификите на двигателя е редно да се придържаме към нисковискозно масло, API SN и ILSAC GF-5. Ето защо моето предложение е: 2. http://www.ravenol.de/en/products/usage/d/Product/show/p/ravenol-super-fuel-economy-sfe-sae-5w-20.html Нисковискозитетно масло, с много малко по-добър вискозитетен индекс и с по-добър HTHS при 150 °C (предполага по-добра защита при високи температури). Точка на възпламеняване 238 °C - малко по-ниска, но само с 2 °C. Сулфатна пепел 1,07% - ще пази катализатора като предното масло. Според препоръката за по-спортно каране обаче, отиваме на 0W30. 3. http://www.ravenol.de/en/products/usage/d/Product/show/p/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Тук имаме прилично висок вискозитетен индекс и с по-добър HTHS > 2,97 mPa*s при 150 °C (още по-добра защита при високи температури). Точката на възпламеняване е вече със 6 градуса по-ниска... Незнам каква минимална допустима тепература гоним... Сулфатна пепел 1,20% - няма да щади катализатора като предните масла, но пък толкова ли много би се отразил този показател?! Не мисля, че при изправен двигател (не гори масло) ще е от огромно значение... Все пак маслото е API SL, което предполага повече цинк и фосфор, като противоизносни присадки. Според мен това масло би осигурило най- добра защита на двигателя при високи температури и по-високи скорости, но...! Тук е моментът да преценим, дали е по-удачно да го използваме с оглед на това, че не отговаря на спецификациите на Honda и какво би причинило на двигателя в дългосрочен план като отлагания, нагар, агресивност към катализатора и др. Иначе и трите масла по-горе са на РАО-база. Относно другите масла, споменати от колегата tanas4o_ : - RAVENOL DXG SAE 5W-30; - RAVENOL FO SAE 5W-30; - аз бих добавил и RAVENOL FDS SAE 5W-30. Мисля, че не отговарят на изискванията за достатъчно нисък вискозитет и биха натоварвали излишно двигателя. Вие колеги какво мислите по въпроса?
  5. 1 точка
    @tanas4o_ За CR-V, 2008 г. японският owner's manual сочи следните допустими масла: 0w-20 (т.е. SAE 20) се определя като масло, с което се постига най-добра (отлична) икономия на гориво (това гласи надписа в червения правоъгълник). Производителят на мотора сочи, че е допустимо той да се кара и с 5w-30, и с 5w-40 (API SM и нагоре; ILSAC GF-4 и нагоре) (зеления правоъгълник). Следователно, щети с тези вискозитети не би следвало да има, стига маслото да е сменявано на време . Разбира се няма да има икономия на гориво с тях . При посочените от tanas4o_ факти и данни, и през призмата на маслата Ravenol, за лятото аз бих се спрял на Ravenol SFE 5w-20 или Ravenol DXG 5w-30. За мен и двете са чудесни летни масла.
  6. 1 точка
    Japanese fever, за Европа 8ма ген е K20Z4.Civic SI е за САЩ и там мисля, че е Z3.За Япония не знам каква е Ако говориш под "тук" за друга страна ме извини.
  7. 1 точка
    Давам повече инфо: Колата е купувана тук и до 86к пробег е карана с каквото и сипят в Бултрако София. По сервизна книжка е сменяно на около 18к км. Аз я заварих с 5w40 и продължих да я карам така до 130к - използвано масло Repsol. Разход на масло над литър за около 8к км. Смених вискозитета и минах на 5W30, отново Repsol Longlife и т.н. Ситуацията е отново същата - около литър разход за пробег 8к км. Последната смяна e с Равенол 0W20 ECS - пробег оттогава 7300 км , процентно градско/извън : 70/30. Всекидневно каране в обороти определено < 3500 (градско), извън града се спазват ограниченията и държим малко под 4к оборота ( на шеста при скорост 130-140 магистрала). Изпреварванията няма как да се случат без преминаване на 4к и третия зъб...... но като цяло не мога да кажа, че се кара агресивно. Кога е потъмняло маслото не мога да кажа, защото не бях в страната, а на жената не може да се вярва за такива наблюдения. Това което забелязах аз е, че на пробег 6к маслото беше малко над минимума на щека и долях около 0.7 литра. Оттам нататък за 700 км магистрално каране и още 800 км градско маслото е паднало по щека с около 2 мм и не мърда. Надявам се, че инфото е достатъчно, ако не ще пиша пак.
  8. 1 точка
    Абе хора сипете грес на тея джазки . То и без това мотора няма душа да превърти гумите вие и 5 и 10 /40 му слагате . Имам клиент миналата година му ревизирах мотора на л12ката втора смяна кара с 0W20 другото 0W30 макс 5W30 се слага на тея мотори . Какви 100к какви 200 . Извинявам се че ще го напиша но с 10/40 и 5/40 им ебавате майката на тея коли . Ако няма от къде да си вземете нещо читаво пишете ми ще ви изпратя!
  9. 1 точка
    Защо толкова държиш да е на mugen колега.Според мен това са много излишни пари,но ти си знаеш най добре.
  10. 1 точка
    В края на 2016-та година направих и една визуална модификация. Доста приятна визия проима тая кола. Както и да е. През изминалите години имаше и още интериорни модификации. Плазмен циферблат в стила на спуун. С времето той се прецака, а и реших, че аз градя моята кола и реших, че това не е баш точно това което искам. Дойде 2017-та година отново предизвикателства. В този момент аз бях във вихъра на разработването на дипломната си работа. Това само по себе си беше нещо доооста ангажиращо и също нещо, в което се стремях да не допускам компромиси. Та беше ясно... първата половина здраво работа по дипломата, втората почивка с Хондата и с колелото в планината. В интерес на истината точно това се случи! Та първата почти половина нямам кой знае какво особено да кажа. Предимно съм планувал какво ще правя и съответно съм проучвал, и събирал определени части. Но имам какво да покажа. Както казах за мен е много важно двигателя да диша добре. Това значи възможно най-малко рестрикции във всмукателната част и изпускателната. Разбира се има още много други неща, които съблюдавам, но ако изключим горивния процес ДВГ-то е помпа. Колкото по-лесно засмуква и изпомпва толкова по-ефективна е тя. Предвид и че двигателя ще стане някога ВТЕК се сдобих с ей тоя всмукателен колектор. Заедно с нея си взех и гарнитура термична. Всъщност мисля да си взема техническа пластмаса като тази и да си направя такава гарнитура за дросела и да елиминирам топлата връзка към колектора. Така ще елиминирам затоплянето на колектора в една степен. Макарче предаване на топлина винаги ще има. Спокойно и това ще премисля някой ден. Този колектор обаче е груб от вътре. Разбира се, че ще го загладя. Сигурно ще ме убеждавате, че гладката повърхност е вредна всъщност и не позволява изпаряването на бензина във всмукателя и горивната камера. Аз имам друга теза. Това с граничния слой и порьозността на всмукателя със сигурност е някакъв фактор при карбураторно горивоподаване или моноинжекция, но при многоточково впръскване, където дюзите пръскат точно в стеблото на клапана едва ли подпомага. Да, възможно е в определени обороти част от горивовъздушната смес да остава, да се връща или по някакъв начин да има престой във всмукателя, но порьозността, тоест грубата текстура според мен пречи. Докато правех дипломата и липсата на време се възползвах да свърша някой дребни неща. Сложих й лед крушки. Много доволен! Може би някъде края на Март началото на Април минах и на OBD1. Ей тука нещата живнаха. Всички модификации до сега изпъкнаха. Но без настройка с карта, която е правена за нещо сходно с моя двигател нещата със сигурност са далеч и оптимизация определено ще има. Всъщност по това време вече изпитвах проблеми с работата на изпускателната система. Китайските изпускателни колектори са по-добри спрямо фабричните Д16з6, обаче фланшовите съедините, преходите и стойката на колектора е зле. Не се очаква нещо по-различно де. Във форума съм качвал снимки на чертежа, който си направих за гарнитура. Тази при прехода от 4 към 2 тръби. Това фланшово съединение при мен специално е проблем. Проблем, който сега ще реша. Та това, което исках да кажа е, че всъщност работата на компютъра със сигурност е компроментирана от работата на изпускателя. Краткосрочни, дългосрочни горивни корекции, времената на дюзите, запалването всичко ще е грешно, когато имате теч било то вакумен или изпускателен. Този изпускателен колектор го лекувах 2 или 3 пъти. Толкова ми беше писнало от него че бях решил да мина на скънк 2 изпускател. Обаче реших, че ще му челосам фланшовете, ще сложа поредната гарнитура, допълнително ще се заигра с преходите да ги загладя, че са много зле, ще му се заварят планки, мека връзка и ще добавя катализатор. КАТАЛИЗАТОР?!?! Какво по дяволите... всеки ги маха.. аз купувам нов и го слагам. Да, пука ми за природата. Тук ще отворя една малка скоба. Докато работя по всички тези неща тествам и една система с вкарване на водни изпарения или водно-метанолови изпарения. Системата е с доста ниско КПД засега, но има ефект от нея. В най-добрия случай със старателно каране съм свалил около 2л от разхода си. Мисля, че и тази система сваля и азотните съединения както и въглеродния окис. Ето така изглеждаха свещите след смяната на компютъра. Опасявах се за бедни смеси и да малко обедняваше. На тези снимки съм още със стария всмукател и 190 кубикови дюзи. Междувпрочем колата вървеше добре. Вече усещах, че имам леко навървяваща кола. Прекъсвача е на 8200 оборота и това определено подпомага развъртането на двигателя. Дойде време за смяна на гуми. След 1 година най-накрая сложих джантите, които й взех. Само с тях усетих допълнително подобрение. Когато я видях колата просто стоях ... гледах я и си мислех... Боже колко спомени имам с тая кола... Погледни я! И да почна да става и красива машина. Тези хубави моменти обаче бяха под фона на лека тревога, стрес и притеснение около дипломата. Само още 2 месеца и щях да я защитавам пред комисията. Засега ще приключа до тук. Интересното те първа предстои. Както и техническите дебати, които се надявам да са конструктивни. Аз имам своите си теории и искам да ги изпълня. Надявам се, че скоро ще ви покажа и на практика какво съм направил... Оставям ви някъде май месец на 2017-та година....
  11. 1 точка
    Благодаря, колега! Пак ще се върна малко на история. Спокойно скоро ще почна и с технични обяснения или по-скоро мои си разсъждения теории и т.н. Ще се върна във времената преди да се купи тая кола и защо избрах Хонда, защо ме плени марката и защо точно сивик. Може да се каже, че съм фен на марката от 2008-ма 2009та година. Много исках практична кола, с която да си карам колелото от време на време. Да се увеличат местата, на които съм карал. Мда аз съм планински колоездач от 2004-та може би. Това е тема, на която мога да говоря още повече, но тук говорим за тази моя любов - Хонда! Хонда ме привлече с това, че е преминала през тежки изпитания за фирмата. Определено мога да кажа, че Хонда са най-инженерно насочената марка в Япония. Много ми харесва това, че се опитват да качват летвата постоянно и още повече, че продуктите им са целеви. Спортен автомобил - спортен автомобил и няма компромис. Е разбира се новите коли не са така за това и не ги харесвам. Избрах Сивик 6-та хетч, защото е просторен автомобил за класа си и смятам, че е първото шаси на Хонда в линията Сивик, което шаси да бъде вече съществено по-закоравено спрямо предишните модели. Да, 5-та ген и 4-та ген имат доста общи черти с шасито на 6-та, но мисля, че това е вече първото кораво шаси на Сивик. Най-вече обаче ме впечатли вървенето на тая кола. За 1.4 двигател атмосферен фабричен мисля, че няма по-бърза кола и до днес. През 2016-та година бях се подготвил и за смяна на тампоните в задната част на колата. Имах полиуретанови тампони и чаках момента да си купя шенкели с дискове и въобще цялата задница за дискове. В крайна сметка благодарение на колега от форума от Стара Загора се сдобих и с това. Нещата се получаваха доста добре. Леки джанти, тампони, окачване дискове отзад, дискове отпред даже. Скоростна кутия, нов съединител, който междувпрочем е керамичен. Абе имаше си неща. Да обаче от всички тези неща само скоростната кутия със съединителя смених, но това не значеше, че не работих и по приготовлението за другите части. Тук малко ще се отбия от историята и ще навлеза в малко техническа част. Това са полиуретанови тампони на energysuspension. Този тампон не е пипан, просто е изваден от кутията си. Не исках да са червени, ама ми е все тая. Само искам да кажа, че тези тампони при монтажа има винаги съм имал проблеми с тях. Тъй като първа беше предницата установих проблеми. Винаги, когато монтирате такива тампони проверявайте как се движат рамената при добре затегнати болтове. Първо в предницата на колата поръчаните тампони не бяха това, което трябваше да бъдат. Второ горните ми носачи бяха тотално спекли, когато ги затегна както трябва. Да се върнем пак на задницата и конкретните тампони. За да ви работи окачването правилно не трябва да има стърчаща част от тампона спрямо вътрешната втулка. Ето тук ви показвам снимка на това, което обяснявам. Аз го направих и с лека фаска такаче допълнително да намаля триенето. Изключително важно е при затягане първо да се опре втулката и после тампона да се докосва до мястото, където е монтиран тампона. Тези тампони уж трябва да лагеруват, но ако не ги модифицирам няма как да лагеруват. За да се осигури по-дълго застояване на грез в тампона ивиците изрязани в тампона ги режа още по-дълбоки. Ако ще ползвате и гумени тампони заедно с полиуретан винаги затягайте гумените тампони СЛЕД оставянето на колата на повърхност и е стъпила със собствената си тежст навсякъде. Освободете ръчната спирачка, раздвижете малко колата, натиснете я в 4-те й ъгъла, за да може да се намести окачването и чак тогава затегнете болтовете, където се държат гумените тампони. За полиуретановите тампони няма никакво значение. Ако са читави и добре поставени те ще лагеруват и за тях няма никакво значение. Тези тампони всъщност стояха модифицирани и готови чак тези дни. Сега от опит ви казвам. Оказчването ми се движи много добре. Много съм доволен, защото няма никъде спичане в хода на окачването. А да след монтирането на такива тампони проверете цялото окачване без амортесьор как се движи. Как изпълнява хода си. Всички конструктивни части на окачването - горни , долни носачи, шенкели трябва да работят добре и да можете с една ръка с малко усилие да движите окачването нагоре и надолу. И така много от плановете ми се отложиха с надеждата, че 2017-та година ще успея да ги направя. Е ... и това не се случи така както си го мислех. 2017-та година ще се окаже година на успехи, но и много труд и много отчайващи моменти. Вижте няма да крия, че има моменти в просто ми се иска тая кола да я хвръля и да не се занимавам повече никога с кола, но бързо ми минава. Мога да кажа, че тая кола е и моята всъщност. Получава се един момент, който въобще не ми харесва, но съм близко до това, което беше моята идея, моята мечта още преди да купя тая кола, а именно, че се живее за една кола. Всъщност през всичките години до сега това е било едно от нещата, с които съм се занимавал. През 2017-та година се случиха доста позитивни неща за мен, за които се работеше много време. Те бяха продукт на много жертви, плануване и доста труд.
  12. 1 точка
    Екстра са си, даже и пластини има.
  13. 1 точка
    Е след като се убедихте, че рекламите са кофти нещо продължаваме напред както казваше един човек. До къде бяхме стигнали? Аааа да до поредната простотия... торба на ауспуха и кърпа на чистачката и нали това е много смешно... Та да... до тоя етап предницата е обслужена. Тампоните са полиуретанови. Съдбата ще ни научи, че не е баш супер тая опция, но определено разликата беше доооста отчетлива. Не толкова отчетлива обаче беше разликата между SFi горивоподаването на Д14А4 колектора и в общите линии същото горивоподаване но с Д16 колектор. Имаше разлика. Имаше звук, имаше и по-добра реакция, но знаех, че истината е в слагането на компютър или обобщено казано направата на мини-ми. Тук сме някъде май месец 16-та година. Засъжаление плановете ми за минаване към ВТЕК се отложиха. Историята ще каже, че ще се отложи за повече от 1 година, но кво да правиш. На 24-ти май официално вече бях с нова скоростна кутия. Предавателните числа са същите като на Д14А4, но с 4.437 крайно. Ей тука нещата се усетиха. След няколко месеца щях да навърша 4 години с тая кола и се замислих как на 5-та колата умираше като катереше нагоре, но вече нещата се промениха. Двигателя беше по-отзивчин, но и кутията беше по-къса. Усещаше се разлика. Тук трябва да благодаря на Ванката (fenabg), който вероятно повечето от вас познавате. Това е един страхотен човек! Всъщност тук искам да благодаря на всички хора, които са ми помагали за тази машина! Ето една снимка на "енджино" тогава. Тук сме май месец 2016-та. Добре де... е***ти панаира.. много приказки.. Кво ще се случва с тая кола? Спирам засега до тук с историята около тази кола и приключенията ми с нея. Често пишех "... според концепцията ми". Е добре каква е тая концепция? Кво ще се случва? И защо се случва толкова бавно? Концепцията зад тази машина е една удобна, практична машина, която обаче да ми доставя голямо удоволствие на пистата и извън нея. Не говорим за драг машина. Не говорим за возия на мерседес или ситроен. Говорим за машина, която ще ме отведе на 1000 км от дома и обратно без да ги усетя кой знае колко. Да мога да си върша работа с нея, но в същото време да се ходи на писта с нея. Да се излиза вечер на планинско. За тая концепция живея вече 6 години. Това, което предстои по тази кола частично е направено. Искам да го покажа направено. Снимал съм част от моментите, в които съм ги правил тези неща. По колата се работи често. В момента цялата задница се преработва. Полиуратан на определени места както и обикновенни гумени тампони пак на определени места. Колата вече не се кара през зимата. За тая цел вече имам втора... и то каква - Субару... Ооо Ужас! Спирачките се преправят. Отзад минавам на дискове. Отпред съм вече на 262мм. Голяма спирачна помпа.. Абеее.. стандартното. След тази процедура ще се занимавам с двигателя. Ще се опитам да възвърна двигателя до фабричните сервизни допуски там където не е в допуски. ВТЕК и настройка. По интериора ще има също промени. Но най-много се надявам тая година поне за малко да я покарам тая кола на писта. 6 години го мечтая тоя момент. Въпреки това обаче не мисля да правя компромиси с работата по колата и ако се наложи да не ходя на писта, за да стане колата така както я искам съответно няма да ходя. Всичко, което правя до сега не е нещо ново. Запознатите хора с тези коли и модификациите биха казали, че аз за 6 години правя това което те за 3-4 месеца. И да това е факт, но за мен всичко това има специално значение. За мен това е личен проект. Промених се като човек, научих много, придобих много умения и въобще не съжалявам, че се е случило бавно. А по отношение тая тема - Не мисля, че ще ви радвам с чести модификации. С нещо за душата. Поне се надявам да не ви показвам размазани карантии на Д серии. Искам да ви покажа моето приключение в бъдеще с тоя уникален автомобил. В тоя ред на мисли вероятно ще има регулярно обновяване. За вбъдеще какво мисля ли? Ооо не знам въобще. Но тая кола за друго освен Хонда няма да я заменя! Може да мина на друга Хонда, но т'ва ще е далече във времето. Не знам какво ще ме удари в главата, но не мисля и че концепцията си ще променя. В следващите дни ще покажа по-нови снимки и вече актуални на колата. Тъй като стана късно вече, а трябва да се работи ще ви кажа лека нощ и се надявам тази година с една част от всички фенове и фанатици да се запозная. Надявам се и да покараме.
  14. 0 точки
    Имах предвид дали няма опасност да го прецакам аз собственоръчно, продължавайки с 0W20. Не мисля, че мотора е прецакан в момента, въпреки, че не съм много доволен от факта, че гори масло. Но това е друга тема.... От всичко прочетено дотук, съм стигнал до извода, че "предимството" на 5W30 пред 0W20 е предлагането на по-добра защита на двигателя (на масления клин (филм) които създава маслото) при по-високи работни температури на двигателя (което се очаква през идващото лято). Всичко това за сметка на "по-тежък" старт. Икономията на гориво дори няма да я коментирам дори..... И да я има, не е усетена и не е търсена в никои случай. Основната цел е оптимална защита за мотора и нищо друго. Дотук един глас за 0W20.
  15. 0 точки
    Ми не знам по колко и как го смятате и дали си заслужава, но с моя кн панелен филтър карам от 2006г... и го почиствам като се присетя... вече сигурно е на 180к. Едно време струваше 150лв... вие си смятайте... бива ли или не... Ако масления и той се миеше щях само масло да сменям
  16. 0 точки
    Пресен случай р20 дали на клиента 5/40 црв 3та генерация кощунство.
  17. 0 точки
    Пълни глуппсти. В тези смешни предавания могат да се подиграят с всеки автомобил както и да го превъзнасят 1 час. Те за това съществуват, за който си плати. Само не разбрах например какво иска от системаъа за стабилизация, не видях колата да се поднесе колкото и да я върти в СНЕГА. Или например от ускорението, от 90 до 130 колата се издърпа доста добре. Гледал съм клипчета на 1,5Т как лепи стотака за около 8 сек, което е повече от добре. Смешници. След 10 години ома да обясняват колко е сполучлива.
  18. 0 точки
    Здравейте, търся съвет относно следващо масло което да налея. Колата е CR-V 3, бензин, R20A2, общ пробег 165к (истински), текущ пробег 7300 км , градско / извънградско = 70/30. В момента в мотора има Ravenol ECS Eco Synth 0W20. Kъм момента маслото има тъмен цвят, долято е каквото имаше останало от 5-те литра, може би около литър и нивото е около 2мм под максимума на щеката. Колата я ползваме аз и съпругата ми и не мога да кажа, че сме агресивни шофьори, но и Vtec режима при изпреварване си го ползваме. В извънградско каране - съгласно ограниченията Изчел съм всичко по FAQ темите за маслата (първа и втора част), доста неща се поизясниха, но и доста въпроси излязоха..... С оглед на предстоящия летен сезон, доколкото усещам, общото мнение е 5W30 за лятото, основано на по-добра защита на двигателя при по-високи температури. Попаднах и на препоръки от Хонда, че 0W20 можело да се кара все сезонно. Но при прецакан мотор от каране в горещо време с неподходящо масло, е малка ( да не кажа никаква) утеха, че е карано с препоръчан от производителя вискозитет. Факта, че на Ravenol-a може да се провери по някакъв начин (стикерите на гърба) произхода ме карат да се насоча към него, а именно към 5W30. Въпреки, че днес пристигна новата пратка от общите поръчки ECS 0W20...... И тук са въпросите: да сменя ли отново с ECS 0W20 или да поръчам 5W30? Ако е 5W30, кой точно от всичките предлагани в ato24? - RAVENOL DXG SAE 5W-30 - отговаря на API SN и ILSAC GF-5; - RAVENOL FO SAE 5W-30 - отново отговаря на стандартите, но цената е подозрително ниска ..... Всички мнения и препоръки са добре дошли. Поздрави
  19. 0 точки
    ОК, значи редакция на поръчката ми : 1 x 4 L RAVENOL FES SAE 0W-30 https://www.ato24.de/en/ravenol-fes-sae-0w-30.html 2 x 1 L RAVENOL FES SAE 0W-30 https://www.ato24.de/en/ravenol-fes-sae-0w-30.html 1 x 1 L Ravenol Scooter 2-stroke fully synthetic https://www.ato24.de/en/ravenol-scooter-2-stroke-fully-synthetic.html 1 x 49.95€ + 2 x 13.95€ (27.9 €) + 9.95€ = 87.8€ - 5% = 83.41€ x 1.9675лв. = 164.10 + 5.45 = 169.55лв. Преведени от вчера 161. 21 , днес пращам още 9 лв ! поздрави !
  20. 0 точки
    Както е казал Мечо Пух - "Колкото повече, толкова повече". От личен опит - една кола с малък двг гори колкото същата кола с по-голям двг (Сивик 9 1.4 i-vtec и същата с 1.8 i-vtec). Ако аз трябваше да купувам Стрийм, бих взел 2 литра автоматик. п.п. Само за протокола - моето CR-V 2.0 aвтомат, при 120 км/ч е на 3000 об/мин. Същото CR-V ръчка е на 3500 об/мин.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...