Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 18.03.2018 in all areas
-
2 точкиJHM, видни са множество окрупнени парчета мърсотия, което говори, че способността на маслото да държи замърсяването в отделни малки частици и да не им позволява да се слепват помежду си е намалена. Зоната на чистото масло (най-външната, в жълт/зелен цвят) е доста малка. Нямам инфо за състоянието му на по-раннен стадий. За точен момент на смяна ми е трудно да кажа, защото не съм наясно с динамиката на стареене. Както много пъти сме писали, капковият тест е поредица от капки, показващи замърсяването на маслото. По една капка е трудно да се каже кога е бил преломният момент, налагащ смяна на маслото.
-
2 точкиПри неговите условия, аз бих съкратил интервала на експлоатация до 8000 км и/или 1 година. Може да е на газ, но кара 80% градско, което е тежък режим. Ванка, не си за_ _рай мотора по тоя начин. Да минеш 15 000 км с едно масло не е геройство, а да сменяш маслото по-често не е срамно! Ето я и мойта "пила" след малко пипване на баланса на бялото. Мърсотията е много и е навсякъде... Синьото в капката. Сега новото масло ще разтвори остатъците мърсотия по двигателя и ще се скапе по-бързо.
-
2 точки
-
2 точкиЩе е късно - макс. време на сушене не трябва да надхвърля 24 часа. Снимай я по начина, който описах един пост по-нагоре.
-
1 точкаЗдравейте, Колеги Предварително се извинявам ако темата не е в правилната категория на форума. За голямо мое съжаление хондичката ми си замина бързо и неочаквано днес. Пиша ви тук за да ви питам, дали някой има нужда от някакви части, преди да я предам за скрап. Civic EJ9, 1998-ма, 1.4i Град София Ако някой има интерес може да ми пише на лични.
-
1 точкаДани знаеш че си правя експерименти на моите кутии и двигатели. Мотора вътре ми е чист на сълза след ремонта. Не се претиснявам за мотора по никакъв начин а прескачане то на интервала е и по скоро от нямането и на време за личните каруци.
-
1 точкаЕто я пилата (леко съм пипнал баланса на бялото, тъй като снимката е леко тъмна): Вижда се, че ядрото се разпада и зоната на дифузия вече е замърсена. Добре е, че си го сменил. Като се има предвид, че маслото е Low SAPS, времето на експлоатацията му и навъртяните километри, маслото се е представило достойно. Но все пак, аз бих съкратил интервала на експлоатация на газ до към 10000 км в твоите условия. Мога да дам и два примера на "доста" километри на газ на Full SAPS масла, за сравнение: Alfa Romeo 159, 1.8, 14500km: и Amsoil SS 0w-30; 12000 km. газ, Honda Accord K20A6:
-
1 точкаhttps://honda-tech.com/forums/honda-element-cr-v-156/diagram-driver-door-connector-3302181/
-
1 точкаНапълно съм съгласен, НО има едно малко по-ужасно нещо - да карам зад някоя, или да чакам в задръстване, зад някоя бензинова маслоядяща бегачка , когато и затворените клапи за свежия въздух на купето, не са достатъчни за да спрат, това което е в пъти по-гадно от пушека на кадящите дизели. И продължавам да го твърдя - защото за 500+ лв.(които беше дал) , едно промиване с някакви препарати, не решава проблема със запушването на филтъра , от твърдите налепи и отлагания и не може да ги премахне, а само премахва само саждите, които при естествената регенерация си доизгарят. Но както аз имам мнение, което предполагам ти зачиташ, така и аз уважавам твоето и ти пожелавам още 200к. да не ти се запушва филтъра. А за ел. колите, това не е панацея и няма бъдеще - всяко чудо за три дена. Сега може това да е "черешката на тортата", но тази технология няма да може да се доразвие , когато ще излезе нещо друго, много по- практично и перспективно. За жалост - това е истината.... Също е истина, че тук авто парка е 10/15+ годишен и нещата няма как да стоят по друг начин. Държавата нехае, а управниците уж решават и се борят с проблемите, но само на хартия и с глоби - жалка картинка! И докато на този народ не се даде глътка въздух,( за нормален живот - като в нормалните държави), за да може да си позволи нещо по-ново, от магазина, (а не "скрап-нов внос"), нещо по не замърсяващо, което да може да си го сменява след изтичане на гаранцията му - вечно ще е така.
-
1 точка1- 5W30 2- Сивик д15з3 франкенщайн 3 - над 300к преди около 40к ребилд на мотора 4-13800 5 80-20% градско - извън 6 ....... 7 около юни 2016 до вчера 8 моточасове поне 25 9 средно 90% газ ,при градско 8 бензин 9 газ извън 5.2-5.7 газ и 5.6 -6 бензин 10 да 11 по норма 12 не е доливано 13 средни смеси на газ 12.8/13.2 към 1 Вестника е офсет 100 грама. Относително тегло при 20° C [kg/m 3] 849 Кинематичен вискозитет при 40° C [mm 2 /s] 67 Кинематичен вискозитет при 100° C [mm 2 /s] 11.7 Вискозитетен индекс 171 Температура на течливост [° C] -36 Пламна температура [° C] 234 Динамичен вискозитет при - 30° C [mPa.s] 6200
-
1 точка... всички искаме да дишаме чист въздух, но ако може другите да положат усилията!!! Аз ще си купя дизел, ще му премахна всички елементи за пречистване на емисиите, защото не искам да се харча (а и да бЕга много "бегачката" - двутонното комби със 150к.с. ) ?!
-
1 точкаЗнам и какво да направя ? Ще си го карам докато забуксува. За сега няма такива намерения. Започне ли ще го излекувам .
-
0 точки
-
0 точкиОбаче малцина са тези като теб, вникнали по надълбоко.Първичният усет и привличане (визуално),са може би водещи.Поне за мен линията на 8-ма трябваше да има продължение.
-
0 точкиЗа да съм честен със себе си, дизайна на Мазда ми харесва повече.
-
0 точки...все някой друг ни е виновен - не са колите, защото сме автофорум, нали? ....или трябва да са дизелите, защото карам бензин? Трябва да са масларките на бензин, защото карам дизел? Никъде Идеята е всеки да прави това, което е по силите му - как някои могат, а други не? Извинението, че това изобщо не помага и няма да спаси света е нелепо или че не колите са виновни, а липсата на гори и циганите, които горят гуми. Ако така правеха и "на запад" (където успяват да помислят и за бъдещето, не само за настоящето), нямаше изграждат бъдеще с по-малко замърсяване и повече възобновяема енергия - щяха просто да кажат "Няма смисъл да се тормозим, те и без това USA излязоха от Парижкото споразумение, а Китай строят масово централи на въглища" и @ВесКо ти, като разумен (без ирония - от постовете ти съм останал с впечатление, че си такъв) не ти ли е неудобно, че обезкуражаваш, хората, които са положили усилия да си запазят ДПФ, за да окуражиш тези, които си изхвърлят малките боклучета наоколо, защото така е по-лесно "а и нали всички го правят", а не е като да нямат избор.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиКолеги не се заблуждавайте, че филтрите на дизеловите леки коли ще спасят света. Да, те помагат, но в много, много малки граници. Глобалното решение е спирането от производство на дизеловите двигатели в световен мащаб, което трябва да се случи преди 2050г. Няколко автомобилни производители вече казаха, че спират производството на дизелови модели, а също и електричките навлизат доста бързо. Има взети решения, за постепенното ограничаване на коли с дизелов мотор. По етапно, в големите градове на страните от ЕС, ще се забранява навлизането с дизел, първо в централните части, а после и в околията им. Това че дизела замърсява повече е вярно, но и бензина не е цвете за мирисане. Аз съм ЗА взимането на такива мерки, но разбира се ще мине време докато нещата се случат. Винаги съм бил, а и все още съм фен на бензиновите мотори, но съм в такъв етап от живота, където правя много километри и ползвам дизели. Когато работата ми е до дома, тогава мога да се замисля за бензинова бегачка, с няколко турбини. И да, ремапната 8ца дизел върви усезаемо повече от 2.4 (с доработки) при 8ците.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00