Jump to content

hav0k

Фен
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

21 Neutral

Относно hav0k

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 30.01.1987

Contact Methods

  • Skype
    hav000k

Profile Information

  • Кара
    FK2 1.8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Колата я оправиха в Бултрако. Нов комплект ключове и ключалки + обучение. Дотук с ремонта... сагата с полицията и застрахователите продължава. :) Благодаря на всички, които отговориха и дадоха мнения и съвети.
  2. Благодаря за отговора, docev! В интерес на истината, централното заключване работи - от бутона на шофьорската врата. Не работи само дистанционното на ключа - нито отключва, нито заключва. От шофьорското място мога да заключа (и отключа) цялата кола, но отдалечено не мога. Може би беше редно да наименувам темата по друг начин...
  3. Благодаря за отговора, колега. Дори няма да споменавам застраховката, защото ако трябва да опиша цялата сага (която все още продължава) с полицията и застрахователите, ще трябва да изпиша цял роман. Нервичките ми се скъсаха още от самото начало, затова реших че няма да ги чакам и ще си оправя колата сам. Пък ако дадат нещо от щетите по експертна оценка хубаво, ако не - далеч съм от мисълта че ще ми покрият всички разходи (а и не съм го очаквал). Иначе накрая отидох в Бултрако. Както ти правилно предположи, чисто-нов оригинален комплект ключалки е четирицифрена сума. Добави към това разходи относно "обучението" на новите ключове и цена труд. Все още не знам щетите по алармата какви са и защо не ми работят дистанционните, дано там няма големи изненади... Наистина ще обмисля варианта за афтърмаркет аларма завбъдеще, или поне някое от тея скрити ключета.
  4. Също, ако някой може да ми препоръча добър сервиз, който се занимава с автоключарски услуги. Или да ходя директно в Бултрако? Благодаря.
  5. Здравейте колеги, Снощи открих колата с разбити ключалки на шофьорската врата и таблото. За щастие, апашите не са успели да преодолеят имобилайзера, иначе сега щях да съм горд собственик на ключ от хонда, но без кола... за щастие колата все още пали. Въпроса ми е относно дистанционното в ключа. Нито един от двата ми ключа вече не работят - като натискам бутоните нищо не се случва. Ще се радвам ако можете да ме насочите на какво може да се дължи това, и евентуално какво ще е нужно да се направи, за да си възстановя колата в нормално работещо състояние (отделно че ще трябва да сменям и двете ключалки). Колата е с фабрични системи за сигурност. Благодаря предварително.
  6. Колата вече не е налична. Темата може да бъде затворена. Благодаря.
  7. Няма, за щастие.
  8. Здравейте, Колеги Предварително се извинявам ако темата не е в правилната категория на форума. За голямо мое съжаление хондичката ми си замина бързо и неочаквано днес. Пиша ви тук за да ви питам, дали някой има нужда от някакви части, преди да я предам за скрап. Civic EJ9, 1998-ма, 1.4i Град София Ако някой има интерес може да ми пише на лични.
  9. Мерси на колегата altium за новата снимка на конектора (моята се счупила).
  10. По стандарт би трябвало да е OBD-II, но по онова време не всички производители са се съобразявали с въпросния стандарт, затова и тези хонди са със тези странни 2+3 пинови конектори. Отделно че тази К-линия или не е добре имплементирана в текущите четци (ELM-ове и тем подобни) или от Хонда са правили промени по нивата на сигналите, или самия софтуер, който върви с тези четци не е в състояние да комуникира с ECU-то. Не съм сигурен кое от трите, обаче досега не съм чувал за стандартен OBD-II четец който да работи с тези коли.
  11. Здравейте колеги. Миналия уикенд на връщане от София, ми светна чека на таблото. Отбих, изгасих, запалих и повече не се появи. Та, вързах се днеска към ECU-то на колата, да видя за какво иде реч, и беше записало следната грешка: 01 Primary O2 sensor open or short in O2 sensor circuit, defective primary O2 sensor. Предполагам, че ламбда сондата ми е за смяна, въпреки че на графиката си изглеждаше съвсем нормално (вървеше си нагоре-надолу както обикновено). И колата си работи нормално. Странна работа, но както и да е. Проверих в каталога за part number-а на тоя датчик - имаше два номера: 36531-P3Y-G01 36531-P3Y-G02 (с един проводник) Въпроса ми е, има доста аналози, които уж трябва да станат, ще сгреша ли ако взема някой от тях, и кой бихте ми препоръчали? http://japancars.ru/search?sort=4&order=DESC&pn=36531P3YG01&mft=533
  12. Здравей, Колега. Радвам се, че опитите ти с тази схема се увенчаха с успех. Сега остава да се надяваме да не прочетеш нещо, което не би искал да виждаш... Иначе по логовете ти всичко изглежда наред, на пръв поглед. Така е, промените няма как да се видят в реално време с мултицет (за това трябва по-сложна апаратура), но въпреки това може да се измери стойността на "1"-цата, тоест на напрежението на шината. Трябва да показва 5 или 12 волта.
  13. Не знам. Не съм си поставял за идея да отварям компютъра и да ползвам CN2 хедъра. Нямам никакъв рисърч по тоя въпрос, но ако ти желаеш да направиш този експеримент, ще се радвам да споделиш с нас резултатите. Иначе всичко е във микрофаради.
  14. Ако някой има нужда от софтуерите по-горе и не може да ги изтегли от оригиналните линкове, може да ми пише на лични да му ги пратя.
  15. Точно това се оказа и проблема, благодаря за идеята. Като погледнах захранването за лаптопа, се оказа, че максималната му консумация е малко повече от 10А.
×