Jump to content
Markony

FAQ ЧЗВ касаещи газифицирането

Recommended Posts

На 28.03.2021 г. at 10:19, ceco_accord написа:

, а ме дразни звукът му.

 

Клещи нямаш ли да му орежеш кабелите ? Не вярвам да е с блутут :D

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Markony как се разбира дали ни е бедна сместа? За Леджънд питам.Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на мене лично след слагане на газовото от време на време ми светва чека или от самосебеси спира да свети или то като откача клематан от акумулатора.

Това се случваше зимата при по студено време от време на време поне така засякох и стигнах до извода,че може да от бедна смес.(Лично мое мнение може и да съм в грешка)

Вече е по топло и не го прави.

Та идеята ми е като на колегата от горния пост как да разберем дали ни е бедна сместа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм спец по газовите, но тая седмица се каня да я чекнем, че на 2 пъти искаше да обръща на бензин при достатъчно налична газ в бутилката. Но го направи само в режим "газ до ламарината", сваляйки от 5-а на 2-ра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде мислиш да отидеш в Монтана? Или? 

  • Харесвам 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, Бранко ми е далеч, а по Великден може да е зает, или да липсва, така че ще навестя месният спец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.03.2021 г. at 21:15, mittaka7 написа:

Markony как се разбира дали ни е бедна сместа? За Леджънд питам.Благодаря

През газовия компютър и приложението му,чрез бензиновия компютър и скенер и чрез оцветяването на свещите.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.03.2021 г. at 22:59, ceco_accord написа:

Ами, Бранко ми е далеч, а по Великден може да е зает, или да липсва, така че ще навестя месният спец.

Далеч ще бъда да...Някъде в Монтана под стената на язовира.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ее, звънни като тръгнеш.

Ако моите планове се прецакат, ще се ръкостиснем тук, па ще закачим Ледженда на буксата - знам че пътуваш с рибарските и газовите такъми. :) Тамън ще видиш като как му понася БГ гражданството. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И качи малко снимки от улова!!! 😉😎🙏

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.03.2021 г. at 22:07, ceco_accord написа:

Не съм спец по газовите, но тая седмица се каня да я чекнем, че на 2 пъти искаше да обръща на бензин при достатъчно налична газ в бутилката. Но го направи само в режим "газ до ламарината", сваляйки от 5-а на 2-ра.

Та днес сипах олио на "смазвачката" и се збрахме, да се повозим.

Оказа се че холандеца е карал Легена лежерно - имаше 0% добавяне на бензин.

Сложихме 10% - от 5000 до 8000 - да има.

Обръщтането на бенз при налична газ се оказа прозаичен и трудно решим проблем (иска много преправяне). При мощните коли бутилката трябва да се монтира, така че сондата да е зад нея (по посока на движението), защото в баир, педал до ламарината и рязко ускорение, налягането при мен пада от гравитацията. :) Настройката за обръщане на горивото беше на 700 милибара, а де факто те стават 500 и газовата почва да пищи и ме дразни. По равно си е ок - пада до 1,2 бара. Свалихме го на 400 и за сега е ок, но ще тествам другата седмица. Удължихме и времето за сигнал, на цяла секунда ниско налягане - не вярвам да се стигне до там.

Другите данни са ок и на Сашко много му хареса "къ връви", а звукът на мотора бил по-вдъхновяващ от неговия 4-ка боксер на Легасито.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, mitaka0007 написа:

И качи малко снимки от улова!!! 😉😎🙏

Оффтопик: Не обичам да се хваля и не снимам.Факт е че момчетата от Монтана постигнаха много и сега върлуват рибета по 1 метър. Личния ми рекорд от миналата година е 78 см,надявам се тая година да го повторя.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Наслука друже! Другото пътем.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler
4 hours ago, Markony said:

Оффтопик: Не обичам да се хваля и не снимам.Факт е че момчетата от Монтана постигнаха много и сега върлуват рибета по 1 метър. Личния ми рекорд от миналата година е 78 см,надявам се тая година да го повторя.

За какъв вид риби става на въпрос 78см до 1 м.

Рибарин без снимка на улова,това е като Хонда без емблама.

20140925_141832.thumb.jpg.8d395f2dc3c1cafdfc6bf2888ec38287.jpg

Сори че това е преди да имам Хондата.

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Тази риба да не е с ГИ.Ако няма Романо,не ми я хвали ;).

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.03.2021 г. at 10:24, mirott написа:

Тая течност за омасляваме не върши нищо. Не само тя, всички. 

Аз не съм много сигурен!

Колегата има CRV1 на газ, и сина му също.И на двете колегата редовно проверява клапаните(хлабината) и ги регулира ако трябва.На колегата мотора не гори масло.На сина му мотора гори масло, около 1л/1000км.На мотора дето не гори масло, вече няма на къде да се регулират клапаните.А на мотора дето гори масло клапаните не са мръднали и няма нужда от регулировка.И заради споменатите неща, мотора дето не гори масло, вече има омаслител.

Информацията е от втора ръка, не държа че е вярна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

.На сина му мотора гори масло, около 1л/1000км.

.А на мотора дето гори масло клапаните не са мръднали и няма нужда от регулировка.

С тея 1л/1000км хубаво че не е нужна регулировка,но е нужен основен ремонт на двигателя,това все пак не е трабант.

Сигурно е и маслото е 10 на40 за да си позволите този маслен глад финансово.Видно е тук от тестовете този вискозитет колко малко издържа на пробег.

 

Тоес този дето гори масло има омазнител или не, и това поражда да сложите и на другия тази джаджа.

Казваш няма на къде вече да се регулират клапаните на този без омазнителя,тоест и тук отивате на ремонт на глава.

Няма да се оправи с тоя омазнител ако това е целта.

Нещо тук е страна логиката,това са мои разсъждения.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек,къв основен ремонт?Нали ако(като) направи осн.ремонт и трябва и омазнител да слага :P.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо с темата има сега нуждата или не от основен ремонт? В сравнението има толкова променливи, че заключение няма как да се направи. Най-малкото настройката на газовите.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Мъча се да схвана логиката на слагане на този омазнител.

Двигател харчещ 1/1000км масло и двигател на който няма на къде да се регулират клапаните нямат много опции.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, ivan_pop написа:

 

Информацията е от втора ръка, не държа че е вярна!

 Бъди сигурен! Провери им картите и виж коя работи добре и коя бедно. После виж къде ,кой прави клапаните.Аз колега с пластина 0.09 не познавам.А то имаме само 2 двигателя ,които се правят с метрични пластини...всички останали за на цолови размери.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво означава, като светне тази червена лампа?! До сега не е светвала. Като мине на бензин светва долу в ляво оранжевата...

received_925808924671564.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Че караш,на резерва(малко количество газ),но на колко останали литра светава, незнам.

Редактирано от JHM
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През годините няколко пъти е свършвала газта и от зелените лампички тогава светва оранжевата. Явно чак сега е проработила червената. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не пищи ли, и не обръща ли сама на бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Пищи и обръща от зелените на оранжевата лампичка. Някой път е обръщала от 3 светещи и почва да пищи, след като обърне и светне оранжевата.  Но червената снощи светна за първи път. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около 60000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

60хил с едни филтри това на газ.

Обикновено издържат 20-25,но ако сменяш често бензиностанциите съм вадил малкия,задръстен и черен на 10хил.

Смени филтрите и двата на газовато,и да ти погледнат профилактично настройките.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои два на газовата?! Аз говоря за един, който е с размерите на бензиновия и е само един?! Него съм сменял за 160-170 000 пробег 3 пъти... Колата си върви добре и няма проблем...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е така се раждат митовете за съсипващата газ автомобилните двигатели. Филтри, които струват по-малко от един обяд в крайпътно заведение ги сменяме на 5-60 К км. Свещи също. Проверки за херметичността също. Напукани маркучи дето са 5 лв/метъра. И после нещо стана. Ми пак много е изкарала. От парите, които спестявате от газта за 10К км можете да отделите 1/100-на да смените/погледнете нещичко дребно. Или не? 

Редактирано от mirott
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
3 hours ago, 5 GTT said:

Кои два на газовата?! Аз говоря за един, който е с размерите на бензиновия и е само един?! Него съм сменял за 160-170 000 пробег 3 пъти... Колата си върви добре и няма проблем...

Отиди при при читав газаджия,да я види.

Но щом не ти пречи и колата върви добре,пълни бутилката и не се занимавай с разни там филтри.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Когато решиш да сменяш пак филтрите.

Големия които казах че го знаеш.

1305909061_Screenshot_20210723-085431_SamsungInternet.thumb.jpg.7dfebc26a7f8aca5305bb76ef58153c3.jpg

И малкия може да на изпарителя

1515284997_Screenshot_20210723-085635_SamsungInternet.thumb.jpg.20353fd5d224acd9adf1d07e1e5a6161.jpg

Може да е отделно на газовия клапAн

369238024_Screenshot_20210723-085523_SamsungInternet.thumb.jpg.af63ef52253de2392e89d18ab2ef45bc.jpg

Редактирано от dindin
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, CARPERA написа:

Може да е отделно на газовия клапAн

Примерно такъв:

image.png

Откача се буксата, развиват се двата щуцера, където влизат тръбичките, демонтира се и после се развива капачката (не знам дали при всички е с шестограм), филтърът е вътре. 

Ако можеш да го отвориш без да го демонтираш - евала. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , някой знае ли диаметъра на гумичката за уплътняване за изпарител ШАРК на капачето при смяна на филтъра.

Около ф57 мм , но не мога да намеря такъв 56 или 58 мм  все намирам.

 

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В всеки  магазин за газови ще ти предложат уплътнение.

Поне аз когат  купувам  моя винаги е с уплътнение.

1958394849_Screenshot_20220121-160036_SamsungInternet.thumb.jpg.027789e059a73f0acb50ff1da5d8fd1b.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че в Свищов не знам да има  магазин за газови.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има със сигурност има в твоя град  газаджии смяната на този филтър е към 10 лв.

Ако го помолиш да купиш допълнителен няма да ти откаже.

продават и в нета

https://tehno-zona.eu/produkt/о-пръстени-масло-газ-устоичиви/

https://www.tidis-autogas.com/produkt/филтър-за-редуктор-shark-комплект

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам един технически въпрос към специалистите които разбират от монтаж и настройки на газов инжекцион. Предлагат ми газов инжекцион AEB MP48 с всички италиански компоненти и периферия към него. Моят монтажник обаче има софтуер за DIGITRONIC и не е сигурен ако я монтира той дали може да извърши необходимите настройки на този компютър, тъй като не знае дали са едни и същи (въпреки че DIGITRONIC  е на AEB) Някой койтое компетентен може ли да каже ща могат ли да се извършат настройки с този софтуер на AEB. От фирмата която ми го продават, казват че какъвто софтуер качиш на компа с такъв настройваш. Но не съм компетентен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е проблема да си свали програмата на  АЕБ ? Има я свободно не е никакъв проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...