Jump to content

dido007

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно dido007

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Jazz
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте, порових се в нета и се оказа "резервен" бушон койторегулира някои от спомагателните бущони в купето. Оказа се че акумулатора имал умряла клетка. Днес го смених с нов и всичко е ОК. Няма утечка.
  2. Здравейте колеги. Понеже на Джазката нещо събори акумулатора за един ден падна под 10 волта, замерих с мултицет за утечка и се оказва около 0,10 А. Започнах да махам бушоните един по един първо в двигателния отсек. Като махнах номер 8, при мен беше 15 А, (на тясната страна втория от дясно наляво) и утечката изчезна. Пише в ръководството че бушона е за Back up, но нищо не ми говори къде да се търся проблема. Някой може ли да помогне със съвет. Колата е джаз 2004 1,4
  3. Имам съмнение за заминал генератор.
  4. Здравейте, имам един технически въпрос към специалистите които разбират от монтаж и настройки на газов инжекцион. Предлагат ми газов инжекцион AEB MP48 с всички италиански компоненти и периферия към него. Моят монтажник обаче има софтуер за DIGITRONIC и не е сигурен ако я монтира той дали може да извърши необходимите настройки на този компютър, тъй като не знае дали са едни и същи (въпреки че DIGITRONIC е на AEB) Някой койтое компетентен може ли да каже ща могат ли да се извършат настройки с този софтуер на AEB. От фирмата която ми го продават, казват че какъвто софтуер качиш на компа с такъв настройваш. Но не съм компетентен.
  5. Здравейте съфорумци, да подхвана и аз темата през 2022 г. Закупих за дъщеря ми Хонда джаз 1,3 2004 г. и първите 200-300 км. след покупката от автокъщата нямаше проблем. Но уви всяко чудо за 3 дни и светна чека. Погледнах я обстойно отдоли и видях че катализатора е цепен отгоре и заваряван (най вероятно празен вътре). Проверих я с моя телефон и ELM 327 OBDII и излезе грешка P0420. Изчистих я и обикновено след 30-40 км, в зависимост от карането се появява отново. Интересното е че не изписва никаква друга грешка, което ме води до извода че ламбда сондите работят нормално (освен ако не са и направили някаква магия). Купих и сложих втулка на втората сонда, но проблема си остана. Доста четох по форума, като повечето публикации са за Акорд, но предполагам системите на Хонда са идентични. Има ли някой колега във Велико Търново, който евентуално да разчете работата на сондите и други необходими показатели и дали е необходима смяната им? С телефона пуснах на живи данни за работа на двата сензора и показваше някакви невероятни резултати: сонда 1 между 0,2-0,8 V и сонда 2 почти без много движение в диапазона 0,45 V. Но имам съмнение за показанията от безплатна версия на приложението на телефона. Сменял ли е някой на Джаз катализатора с ebay-ски дали има ефект? Благодаря предварително за отзовалите се.
  6. Здравейте отново. Днес си сложих волтметър в гнездото за запалката и покарах в града, наблюдавайки показанията. Какво ми направи впечатление. Като загрее колата, като няма никакви консуматори включени, само дневните светлини и радио (без вентилатор на парно или нещо друго) както зарежда на 14.3V изведнъж волтажа пада на 12,5-12,6 V. Карам така, след 2-3 мин. отново се качва на 14,3 V и след минута пак пада на 12,6 V. Докато е на 12,6 V като пусна фаровете веднага се вдига на 14,2-14,3 V и като карам на фарове изобщо не мърда, стои си постоянно на 14,2-14,3V. Това нормално ли е или има проблем в алтернатора? Ходих на майстор и той изказа предположение, че генератора трябва постоянно да зарежда наd 14 V и най вероятно трябвало да се смени някакво реле на алтернатора.
  7. Точно това ми е въпросът. Четох по форумите че колега си ремонтирал излишно алтернатора а се оказало че той си зарежда нормално. Дали тези автомобили са с променлива работа на алтернатора и той зарежда при необходимост или има проблем с него? За първи път сядам на японски автомобил и не съм наясно още. Благодаря предварително. Автомобилът е Хонда Джаз 1.4 2004 г. ако има значение.
  8. Здравейте, монтирах си модул за включване на дневните светлини, който следи напрежението на акумулатора над 13V и го включва. Вързах го към габаритите, като сложих силни крушки да пробвам как се случват нещата. Като запаля след 2-3 сек. габаритите се включват и светва осветлението на таблото. На място няма проблем. Какво обаче се случи днес, докато карам и забелязвам че осветлението на таблото изгасва. Спирам и гледам че габаритите и те не светят. След няколко секунди пак светнаха. Възможно ли е когато не е натоварена ел. системата напрежениеъо да пада под 13V и да се изключва модула?
×
×
  • Създай нов...